کد خبر: ۹۴۳۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵

شکست نماینده ایران در کانوپولو قهرمانی جهان

تیم کانوپولو ملوان نداجا نماینده مردان ایران پیکار‌های قهرمانی جهان در نخستین دیدار خود در مرحله دوم نتیجه را به نیوزلند واگذار کرد.
شکست نماینده ایران در کانوپولو قهرمانی جهان
آفتاب‌‌نیوز :

مسابقات کانوپولو قهرمانی جهان روز‌های ۲۴ تا ۲۹ مهر در شهر دکیوینگ کشور چین برگزار می‌شود. تیم‌های اصفهان خروشان در بخش بانوان و ملوان نداجا در بخش مردان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

ملوان نداجا امروز (جمعه) در نخستین دیدار خود در دور دوم مسابقات در گروه P مردان به مصاف نیوزلند رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ از این تیم را شکست خورد. مسابقه بعدی این تیم از ساعت ۱۰:۲۰ امروز مقابل آمریکا خواهد بود.

ملوان نداجا با حضور امیرحسین زمانی، امیرمحمد فتاح‌پور، محمدصالح سلطانی، محمدعلی ملایی، رضا بیگی، رامین غیاثوند، شایگان خیرالهی و محمدرضا جمشیدیان و هدایت مهرگان خیرالهی (سرمربی)، انوش عباسی (مربی) و سهراب صادق (سرپرست) در این مسابقات شرکت کرده است.

اصفهان خروشان نیز با ترکیب ملیکا برون، ستایش پیرنجم‌الدین، مهدیه شبانی، شیوا لکزایی، آتوسا اسلامی، آناهیتا مهترپور، فاطمه جلیلیان و الهه پورعبدیان به عنوان ورزشکار مربی، نیما حجتی (مدیر فنی) و سیدایمان شفیع‌اف (سرپرست) در رقابت‌ها حضور دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین