کد خبر: ۹۴۳۶۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

ماجرای ازدواج مونا بانکی پور با امین حیایی

مونا بانکی پور متولد ۷ خرداد سال ۱۳۵۵ بوده و در تهران به دنیا آمده است. مادر او فرزانه داوری و پدرش امیر همایون بانکی پور هستند.
ماجرای ازدواج مونا بانکی پور با امین حیایی
آفتاب‌‌نیوز :

او برای مدتی به دنیای تلویزیون و سینما وارد شد و یک فیلم به نام قمر در عقرب را نیز در سال ۱۳۹۷ کارگردانی کرده است. اما به دلایلی نامشخص، فعالیت او در این زمینه هنری هرگز آن قدر‌ها چه به عنوان بازیگر و چه به عنوان کارگردان پا نگرفت.

او به تیپ پسرانه علاقه‌مند است و در بیشتر عکس‌هایی که از وی می‌بینیم، همین تیپ پوشش و آرایش مو به چشم می‌آید. حتی در پست‌های او در اینستاگرام نیز این موضوع کاملا مشخص بوده و خود خانم مونا بانکی پور، چند جا به این موضوع که به تیپ پسرانه علاقه‌مند بوده، اشاره کرده است.

مونا بانکی پور و امین حیایی در سال ۱۳۷۱ با یکدیگر ازدواج کردند. در این زمان امین حیایی تنها ۲۲ سال داشت و هنوز نخستین گام‌های بازیگری را برمی‌داشت. این زوج یک سال زندگی مشترک داشتند و تنها پس از گذشت یک سال، به نقطه جدایی و طلاق رسیدند.

همان طور که گفتیم او همسر نخست و سابق امین حیایی است و حاصل زندگی مشترک آن‌ها، یک پسر به نام دارا حیایی است که اکنون در جوانی به سر می‌برد.

دارا حیایی در سال ۱۳۷۵ متولد شده و تنها فرزند مشترک این دو و البته تنها فرزند امین حیایی است. تا به حال جنجال و حواشی خاصی در مورد علت طلاق امین حیایی و مونا بانکی به پا نشده و شاید دلیل آن، زمان زیادی باشد که از این موضوع گذشته است. به هر حال در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و در زمان اکران فیلم سینمایی موفق “شعله‌ور” که دارا حیایی به همراه مادرش یعنی مونا بانکی پور، حضور پیدا کرده بود؛ مواردی در این زمینه را مطرح ساخت.

جالب است بدانید که این دو مدتی بابت حضانت دارا حیایی با یکدیگر درگیری داشتند و رفت و آمد‌های قضایی صورت گرفت، اما در نهایت مونا بانکی پور با این که فرزند مشترک آن‌ها نزد مادربزرگش رشد پیدا کند، موافقت کرد.

منبع: فرادید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین