کد خبر: ۹۴۳۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸

مهدوی: آزمون به دلیل شرایط بدنی‌اش به امارات رفت/ فقط اسم جوان‌گرایی را می‌شنویم

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه گفته می‌شود حضور در لیگ امارات به سود سردار آزمون نیست، گفت: هر بازیکنی به شرایط بدنی خود نگاه می‌کند و بعد تصمیم می‌گیرد در کجا بازی کند. معتقدم سردار شرایط بدنی خود را ارزیابی کرد و بعد تصمیم گرفت در لیگ امارات بازی کند.
مهدوی: آزمون به دلیل شرایط بدنی‌اش به امارات رفت/ فقط اسم جوان‌گرایی را می‌شنویم
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا مهدوی در خصوص برتری قاطع ایران برابر قطر در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان تیم ملی در این دیدار توانستند جواب منتقدان را بدهند. در ۴۵ دقیقه دوم یک تیم ملی متحد و با اراده دیدیم و خوشحالم بازیکنان توانستند اقتدار خود را در این بازی نشان دهند. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم شاید نمایش خوب از تیمباشیم تا مردم شاد شوند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود حضور در لیگ امارات به سود سردار آزمون نیست، گفت: قطعا بازیکن به شرایط بدنی خود نگاه می‌کند و بعد تصمیم می‌گیرد در کجا بازی کند. به‌نظرم سردار کیفیت خود را دید و بعد تصمیم گرفت. شخصا چند سال در اروپا بازی کردم و می‌دانم بازیکن در آنجا باید همیشه در یک سطح عالی قرار داشته باشد که باشگاه‌ها او را بخواهند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره میانگین سنی بالای خط دفاع تیم ملی کشورمان، تصریح کرد: برخی بازیکنان جوان به اردو دعوت می‌شوند، اما متاسفانه به آنان فرصت حضور در میدان داده نمی‌شود. این خوب نیست که همواره با چند نفر به میدان برویم. فقط اسم جوان‌گرایی را می‌شنویم، اما در ترکیب تیم ملی چیزی نمی‌بینیم.

مهدوی در خصوص قرار گرفتن میلاد محمدی در دفاع راست برابر قطر، یادآور شد: برایم جای سئوال است که مدافع تخصصی جناح راست روی نیمکت قرار می‌گیرد و بازیکنی که در دفاع چپ تخصص دارد، باید در دفاع راست بازی کند. به‌نظرم آن بازیکنی که با این شرایط نیمکت نشین می‌شود، دیگر امید به بازی کردن ندارد.

وی در مورد صحبت‌های امیر قلعه‌نویی بعد از بازی برابر قطر، اظهار کرد: وقتی با حرف‌ها و الفاظی که برای سرمربی به کار می‌برند، باعث می‌شود قلعه‌نویی تمرکز خود را از دست بدهد. امیدوارم همه کنار هم باشند تا بازیکنان بدون دغدغه فکر وارد زمین بازی شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین