پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
News ID:۹۴۳۸۰۷
۱۰:۳۰
۱۴۰۳/۰۷/۲۹

عکس/ سفر به تهران قدیم؛ جریمه رانندگان تهرانی از این روز آغاز شد

عکس/ سفر به تهران قدیم؛ جریمه رانندگان تهرانی از این روز آغاز شد
از ۲۰ مهر ۱۳۳۳ نیرو‌های شهربانی تهران با حضور در معابر شهر رانندگان متخلف را شناسایی و جریمه می‌کردند.
۱۰:۳۰
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
به گزارش آفتاب نیوز،

۷۰ سال پیش برای اولین بار نیرو‌های انتظامی برای جریمه رانندگان متخلف در خیابان‌های تهران مستقر شدند.

از ۲۰ مهر ۱۳۳۳ نیرو‌های شهربانی تهران با حضور در معابر شهر رانندگان متخلف را شناسایی و جریمه می‌کردند.

روزنامه اطلاعات ۲۴ مهر ۱۳۳۳ این خبر را با عکس منتشر کرده. خبر را بخوانید و عکس را تماشا کنید.

عکس/ سفر به تهران قدیم؛ جریمه رانندگان تهرانی از این روز آغاز شد

عکس/ سفر به تهران قدیم؛ جریمه رانندگان تهرانی از این روز آغاز شد

Error Report
ارسال پیام
captcha