کد خبر: ۹۴۳۹۰۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱

سورپرایز ۱۹ ساله ربیعی علیه استقلال

ذوب آهن در یک شب فوق‌العاده موفق شد در شهر قدس با سه گل استقلال را شکست دهد.
سورپرایز ۱۹ ساله ربیعی علیه استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

 ذوب آهن بعد از دو شکست دور از انتظار به نتیجه‌ای درخشان و خاطره‌انگیز مقابل استقلال تحت هدایت سهراب بختیاری‌زاده دست یافت.

محمد ربیعی که فصل گذشته موفق شده بود شرایط خوبی را در ذوب آهن شکل دهد و این تیم را بعد از مدت‌ها به جایگاه مناسبی در جدول برساند، در این فصل دو باخت عجیب و دور از انتظار را مقابل آلومینیوم و فولاد خوزستان تجربه کرد.

رتبه پنجمی فصل گذشته ذوب آهن تحت هدایت محمد ربیعی انتظارات را از این تیم بالا برده و آن‌ها در این فصل و در رقابت با مدعیان بزرگ کار سختی پیش رو دارند. اما ربیعی بار دیگر تفکرات خود را مقابل تیم‌های بالانشین و مدعی جدول به بهترین شکل به اجرا درآورد و در اتفاقی جالب مقابل تراکتور، پرسپولیس، استقلال و همچنین سپاهان موفق به کسب نتیجه شد تا از این حیث روز‌های خوبی را دنبال کند.

در بازی مقابل استقلال و در زمین حریف آن‌ها در شرایطی موفق به ثبت برد سه گله و درخشان شدند که ربیعی در این بازی به یک بازیکن ۱۹ ساله اعتماد کرد. محمدهادی باغبان وینگر تکنیکی و استعداد جدیدی است که محمد ربیعی امیدوار است تحت رهبری‌اش به بازیکنی قابل اعتماد و ستاره در لیگ تبدیل شود و نمایش موفقی نیز مقابل استقلال به جا گذاشت.

باغبان درباره اعتماد ربیعی به وی اینطور واکنش نشان داد: باید از تک تک هم‌تیمی‌هایم بابت این اعتماد و کمکی که به من دارند تشکر کنند. سعی می‌کنم از تجربه تک تک آن‌ها که سابقه خوبی در لیگ دارند برای پیشرفت استفاده ببرم. تشکر ویژه من هم از آقای ربیعی است که در لیگی که شرایط سخت است، فضای لازم را به من و دیگر جوانان تیم می‌دهند. قدر این فرصت را باید بیشتر بدانم و تلاش می‌کنم به بهترین شکل آن را پاسخ دهم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین