کد خبر: ۹۴۴۰۲۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰

نقشه اسرائیل برای گروگان گرفتن پیکر شهید السنوار

یک رسانه عبری فاش کرد اسرائیل به دنبال استفاده از پیکر شهید یحیی السنوار به عنوان برگ برنده مذاکرات است.
نقشه اسرائیل برای گروگان گرفتن پیکر شهید السنوار
آفتاب‌‌نیوز :

پایگاه خبری واللا نیوز در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، ارتش اسرائیل به دنبال آن است که تا از پیکر یحیی السنوار به عنوان برگ برنده‌ای در مذاکرات برای آزادی اسرای اسرائیلی استفاده کند.

امیر بوحبوط خبرنگار مسایل نظامی در این رابطه اعلام کرد، براساس گفته منابع امنیتی کابینه امنیتی اسرائیل هنوز تصمیم نهایی خود را در رابطه با نوع تعامل با پیکر یحیی السنوار نگرفته است.

با این حال در حال حاضر احتمالا از آن به عنوان برگ برنده‌ای بسیار مهم در مذاکرات آزادی ربوده شدگاه استفاده خواهد شد، مذاکراتی که در حال حاضر متوقف است.

منابع دیگری هم که در این زمینه دخیل هستند نیز اعلام کردند، ایده‌های مختلفی در این رابطه مطرح شده است، اما هیچ کدام از آن‌ها نهایی و رسمی نشده است.

این رسانه همچنین خبر داد، در حال حاضر تلاش‌های از سوی طرف‌های مختلف برای از سرگیری مذاکرات بعد از ترور سنوار در حال انجام است و پیش بینی می‌شود که حسن محمود رشاد رئیس جدید سرویس اطلاعات مصر تلاش خود را با هدف کاهش سطح جنگ در نوار غزه آغاز کرده و به موازات فعالیت‌های قر و آمریکا وارد عمل شود.

واللا نیوز همچنین فاش کرد، نظامیان اسرائیلی در حال بررسی ساختمان‌های اطراف ساختمان محل حضور سنوار هستند شاید بتوانند به شواهدو مدارکی مربوط به فعالیت‌های او دست پیدا کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین