کد خبر: ۹۴۵۸۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
تبلیغات

نگاهی به تکنولایف در آستانه ۱۵ سالگی

تکنولایف، نه تنها فروشگاه تخصصی موبایل و لپ تاپ که بستری برای خرید کامپیوتر و انواع تجهیزات شبکه، انواع لوازم خانگی، لوازم گیمینگ، ابزارآلات، طلا و جواهرات است.
نگاهی به تکنولایف در آستانه ۱۵ سالگی
آفتاب‌‌نیوز :

تکنولایف ۱۵ ساله شد! بله؛ فروشگاه اینترنتی تکنولایف، در ۸ آبان ماه ۱۴۰۳ پا به ۱۵ سالگی می‌گذارد. این نوجوان دوست داشتنی، در تمامی سال‌های فعالیت خود سعی کرد تا فروشگاهی امن و راحت برای مشتریان خود باشد و با ارائه کالا‌ها و خدمات باکیفیت، اعتماد مشتریان را جلب کند. تکنولایف، نه تنها فروشگاه تخصصی موبایل و لپ تاپ که بستری برای خرید کامپیوتر و انواع تجهیزات شبکه، انواع لوازم خانگی، لوازم گیمینگ، ابزارآلات، طلا و جواهرات است و شما می‌توانید دریایی از تنوع برند و مدل را با بهترین قیمت‌ها در تکنولایف مشاهده و خریداری کنید. 

جشنواره تکنولایف به مناسبت تولد

درست است که در تولد‌ها رسم است مهمانان برای صاحب تولد کادو ببرند؛، اما ما در تکنولایف تصمیم گرفته‌ایم تا مثل همیشه، مایه خوشحالی همراهان خود باشیم. در طی جشنواره تولد تکنولایف که از تاریخ ۷ آبان ماه ۱۴۰۳ شروع می‌شود تا پایان آن که ۵ روز خواهد بود، ما شما را با تخفیفات تکرارنشدنی روی محصولات گوناگون، غافلگیر خواهیم کرد! پس اگر قصد خرید دارید، تخفیفات روزانه ما را از دست ندهید؛ چرا که ممکن است کالا‌های مدنظر شما با قیمتی استثنایی منتظرتان باشد! 

جایزه به‌یادماندنی، خاص و لذت‌بخش!

جوایز نفیس کمپین تولد تکنولایف در این صفحه را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید! در بازه ۷ الی ۱۱ آبان ماه، بین کسانی که وارد سایت تکنولایف شده و در سایت لاگین کنند، قرعه‌کشی انجام می‌شود. جایزه‌ی برنده، سفر به مالدیو خواهد بود. توجه داشته باشید که در صورت خرید از سایت تکنولایف، شانس شما برای برنده شدن این سفر هیجان‌انگیز بیشتر هم خواهد بود.

اما این تمام جایزه‌ای نیست که برای شما در نظر داریم! در بین کسانی که پیج اینستاگرام تکنولایف (technolife.eshop) را فالو داشته باشند نیز، قرعه‌کشی انجام خواهد شد و ما در نهایت به ۵ برنده‌ی خوش‌شانس، ایرپاد ۴ هدیه خواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
پرطرفدار ترین عناوین