کد خبر: ۹۴۶۱۵
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۴
پس از هفت روز از زیر گرفتن دانشجوی علم و صنعت

تجمع سکوت دانشجویان علم و صنعت در هفتمین روز درگذشت میترا رضایی

تا چهلم وی دانشجویان هر دوشنبه تجمع می‌کنند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بعد از گذشت هفت روز از حادثۀ دلخراش درگذشت "میترا رضایی" دانشجوی ورودی 88 کارشناسی ارشد دانشکدۀ کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت که هفتۀ گذشته در صحن دانشگاه در تصادف با یک دستگاه کامیون زیر گرفته شد،جمعی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت با تجمّع در محلّ حادثه و نثار گل در این مکان یاد و خاطرۀ این دانشجوی فقید را گرامی داشتند.

دانشجویان در حالی که روبان های مشکی به دست های خود بسته بودند، با نثار گل در کنار عکس میترا رضایی، یاد و خاطرۀ او را گرامی داشته و اعلام کردند تا زمانی که شخصی از مسئولان دانشگاه جواب آن ها را ندهد به تجمع خود ادامه خواهند داد.

دانشجویان با ابراز نارضایتی بابت عدم مسئولیت پذیری مدیران دانشگاه و شخص "جبل عاملی" رییس دانشگاه، خواستار پاسخگویی مسئولان دانشگاه نسبت به این حادثۀ دلخراش و عدم تکرار چنین حوادثی در دانشگاه شدند.

براساس گزارش ها، دکتر مزینی، رئیس دانشکدۀ کامپیوتر با حضور در جمع دانشجویان اظهار داشت: مسئولان دانشگاه به جد پیگیر مسائل این دانشجوی مرحوم هستند..

دانشجویان هم اعلام داشتند تا زمانی که جوابی در خور، از سوی مسئولین دانشگاه دریافت نکنند، تا چهلم آن مرحوم، هر دوشنبه ساعت 14:30 (زمان فوت خانم رضایی) در مکان حادثه تجمع خواهند داشت.

لازم به ذکر است خانوادۀ مرحوم "میترا رضایی" نیز با شرکت در این مراسم و سوگواری برای عزیز از دست رفته شان، از دانشجویان دانشگاه و سایر حاضرین که در این مراسم شرکت کرده بودند تشکر کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۳
0
0
میترا دلم برای اون شب تنگ شده که اومدی اتاقمون دیدم دندونتو گرفتی خودتو جا کردی بغلم گفتی دندونت درد می کنه.
یادته می گفتی عفت کلام داشته باش، یادته صدات می کردیم "میترا" میگفتی چیه می گفتیم "I love you"...دلم برات تنگ شده نازنینم...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین