کد خبر: ۹۴۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۸
شعارها نشان وحدت باشند

غفوری فرد: از انتقادات به حق هم در 22 بهمن پرهیز شود

به جهان نشان دهیم که تظاهرات 22 بهمن در کمال آرامش برگزار می‏شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غفوری فرد، عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه 22بهمن نباید تحت‏ الشعاع اختلافات ‏درونی قرار گیرد، گفت: در روز 22 بهمن باید علاوه بر توجه به وحدت و یکدلی از توهین به شخصیت های سیاسی و دیگران از سوی هر گروه و جناحی پرهیز شود. 

محمد حسن غفوری فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: 22 بهمن نماد وحدت نظام است و منتقدینی که ممکن است نسبت به دولت، مجلس، قوه قضائیه و برخی مسئولان اجرایی وجود داشته باشند باید توجه کنند که در این روز بحث یک گروه، جریان و یا یک قوه مطرح نیست؛ بلکه بحث کل نظام است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نماد وحدت نظام و سالروز نابودی رژیم طاغوت و نظام 2500 ساله شاهنشاهی است. این روز سر آغاز یک تحول بزرگ در جهان با رویکردی مبنی بر ایجاد حکومت اسلامی، اعتقاد به اسلام و مباحثی است که جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است. لذا این دستاورد بزرگ نباید تحت الشعاع اختلافات درونی قرار گیرد.

غفوری فرد تصریح کرد: توصیه من به همه مردم شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن به خصوص منتقدینی که وجود دارند، این است که این روز را که مسئله کل نظام در آن مطرح است، پاس بدارند و از آن در جهت نشان دادن انسجام، وحدت و یکپارچگی نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنند تا شعارها در روز 22 بهمن امسال همچون سال های گذشته وحدت گرایانه و در جهت نشان دادن برادری و برابری مردم باشد، گفت: شعارهای روز 22 بهمن باید حول اصل نظام و در راه استقرار نظام باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با توجه به شرایط جهانی و شرایط کنونی کشورو در آستانه شروع برنامه پنجم باید یک بار دیگر وحدت، انسجام، اقتدار ملی خودمان را به جهانیان نشان دهیم.

وی یکی از مولفه های مهم به نمایش کشیدن اقتدار ملی در جهان را امنیت ملی خواند و ادامه داد: باید به جهان نشان دهیم که علیرغم حضور چندین میلیون تن از هموطنانمان در راهپیمایی روز 22 بهمن؛ امنیت ملی در جمهوری اسلامی باعث می شود که اینگونه راهپیمایی ها و اجتماعات در کمال امنیت و بدون وجود هیچگونه مشکلی برگزار می شود.

غفوری فرد با ابراز اطمینان خاطر از یکدلی، یکپارچگی و وحدت آحاد مردم ایران در روز 22 بهمن ماه امسال، گفت: باید برای تحقق این امر که موجب یاس دوباره دشمن می شود، از شعارهای تفرقه گرایانه از سوی هر فرد، گروه و جناحی پرهیز شود.

وی اضافه کرد: حتی از بیان انتقادات به حق در موقعیت کنونی در روزی مثل 22 بهمن باید اجتناب شود و همه تلاش کنند که شعارهایی در جهت آرامش و نشان دادن وحدت بدهند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان خاطر نشان کرد که در روز 22 بهمن باید علاوه بر توجه به وحدت و یکدلی از توهین به شخصیت ها و دیگران از سوی هر گروه و جناحی پرهیز شود و شعارها صرفا حول محور وحدت و انسجام ملی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین