کد خبر: ۹۵۱۳۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۹
رئیس جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی با سيدحسن نصرالله:

اگر صهیونیست‏ها به لبنان حمله کنند، بايد كارشان یکسره شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس جمهوری در تماس تلفنی با سیدحسن نصرالله دبیركل حزب‌الله لبنان مواضع اخیر وی را در قبال تهدیدات رژیم صهیونیستی بسیار قوی، شجاعانه و مناسب دانست و اظهار كرد: صهیونیست‌ها به شدت از مقاومت، مردم لبنان و منطقه هراس دارند؛ اما به دنبال جبران شكست‌های قبلی خود در غزه و لبنان هستند، چراكه احساس می‌كنند حیثیت و موجودیت‌شان به خطر افتاده است اما جرات این كار را هم ندارند؛ چراكه از عواقب آن می‌ترسند.

وی با تاكید بر ضرورت حفظ آمادگی در مقابل تهدیدات احتمالی رژیم صهیونیستی تصریح كرد: باید آمادگی در سطحی باشد كه اگر بخواهند مجددا اشتباه گذشته را تكرار كنند، كارشان یكسره شود و منطقه برای همیشه از شر آن‌ها نجات پیدا كند و در این زمینه ملت ایران در كنار ملت‌های منطقه و لبنان قرار دارد.

سید حسن نصرالله دبیركل حزب‌الله نیز در این مكالمه تلفنی با بیان این‌كه لبنان و مقاومت در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد، اظهار كرد: هیچ ترسی در مقابل تهدیدات رژیم صهیونیستی وجود ندارد و مطمئنا نقشه و تهدیدات صهیونیست‌ها به نتیجه نخواهد رسید.

وی خاطرنشان كرد: از لحاظ استراتژیك هم رژیم صهیونیستی در شرایطی قرار ندارد كه بخواهد جنگ جدیدی را آغاز كند، منتها با تهدیدات خود قصد دارد با به راه انداختن جنگ روانی به گونه ای رعب و وحشت ایجاد كند كه البته در هر شرایطی كاری از پیش نخواهد برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین