در این مقاله سعی شده تا با اطلاع رسانی از ویژگیها و امکانات این سرویس جذاب، گامی در جهت پیشبرد اهداف کاربران که ارسال به گیرندگان مسدود در راس هرم استراتژی آنان قرار دارد، برداشت.
استفاده از خط خدماتی یکی از روشهای ارسال پیامکهای اطلاع رسانی، خبری و به طور کلی پیامکهای غیرتبلیغاتی به افراد گیرنده مسدود یا بلک لیست پیامک و تماس است که با استفاده از این روش به راحتی میتوانید پیامکهای متنی خود را به افرادی که دریافت پیامکهای تبلیغاتی خودشان را مسدود کردند، ارسال کنید.
خط خدماتی در حقیقت خط اختصاصی است که به خط خدماتی تغییر کاربری داده شده، یعنی بعد از خرید خط اختصاصی مورد نظر، میتوانید با ثبت درخواست خدماتی سازی، خطی که به سلیقهی خودتان خریداری کردید را خدماتی کنید!
هر شرکت و ارگان تنها میتواند درخواست خدماتی شدن یک خط اختصاصی به نام شرکت خودش را دهد، مگر اینکه واحدهایی که برای خدماتی سازی اقدام میکنند، متفاوت باشند. برای مثال، در یک شرکت برای بخش مالی و اداری، درخواست جدا بابت خدماتی شدن خط ثبت و مضمون پیامکی متفاوتی ارسال شود.
همان طور که در ابتدای این مقاله اشاره شد خطوط خدماتی در زمینهی اطلاع رسانی و خبری کاربرد داشته و امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از خطوط خدماتی امکان پذیر نیست. همچنین برای افراد حقیقی نیز روشهای خاصی در پنل پیامکی بهین پیام تعبیه شده است تا آنها نیز بتوانند از قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست استفاده کنند.
ارسال پیام صوتی، پیامک سفید و حتی خطوط پیش فرض خدماتی شده ماننده ۹۹۹۹ و ۹۹۹۸ در بهین پیام وجود دارد. در جدیدترین بروزرسانی این سامانه، خط ۰۲۱ و ۰۲۶ نیز فراهم شده که خدماتی سازی بسیار آسانی دارد.
در ادامه چندین مثال از کاربرد خط خدماتی توضیح داده شده که میتواند تاثیر مهم این سیستم را در راهبردهای کسب و کار شما به نمایش بگذارد.
یکی از گسترههای ارسال پیامک خدماتی، مربوط به تبلیغات شرکت حمل و نقل و هواپیمایی بوده که همراه توانسته کارنامهی خوبی از خود به جای بگذارد؛ ارسال پیامکهای مهمی همچون اطلاع رسانی از تغییر ساعت پرواز، اطلاع رسانی میزان تاخیر حرکت و از همه مهمتر ارسال لینک بلیط از جمله پیامکهای حیاتی برای هر شرکت حمل و نقلی میباشد.
یکی از انواع ارسالی که حجم بسیار بالایی از پیامکهای ارسالی را به خود تخصیص داده تبلیغات مدارس یا ارسال پیامک از سمت مدارس میباشد؛ که اطلاع رسانی به دانشجویان و دانش آموزان موسسه ها، مدارس، و یا هر نوع تجمع دیگری را بر عهده دارد.
برای مثال اطلاع رسانی از تغییر ساعت تشکیل کلاس ها، اعلام نمرات دانش آموزان، اعلام اخطاریههای موسسات و مدارس، اعلام آخرین بروز رسانیهای صورت گرفته در سایتها و … تنها نمونهی کوچکی از کاربرد خطوط خدماتی محسوب میشود.
شرکتها میتوانند به منظور بهبود کیفیت کاری و عدم هزینههای جانبی خرید کاغذهای فاکتور، فاکتورهای خرید کاربران خود را در قالب پیامک برای افراد ارسال کرده تا علاوه بر کسب رضایت از سوی کاربران، کارایی و سرعت فرآیند کاری خود را بهبود بخشند.
بسیاری از شرکتها و ارگانها مانند ادارات گاز، برق، آب، مخابرات و… بر خود نیاز میبینند که اطلاعیهای مبنی بر اخطار یا توبیخ به مشترکینی که در زمان مقرر نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نکردند ارسال کنند، خطوط خدماتی یکی از بهترین گزینهها برای این ارسال در نظر گرفته شده که با استفاده از آن میتوانید پیامهای مذکور را به صورت لحظهای و یا زمان دار ثبت کرده تا در زمان و تاریخ مورد نظر، پیامکها به صورت خودکار ارسال شوند.
برای مثال با متصل کردن سایت فروشگاهی خود به سامانه پیامکی، با استفاده از قابلیت وب سرویس پیامکی رایگان بهین پیام، به محض ثبت خرید از سمت مشتریان، پیامک تشکر از مشتری برای خرید و کدرهگیری ارسال شده که میتواند نقش بسزایی در برند سازی نام تجاری شما داشته باشد، همچنین میتوانید با ارسال کد تخفیف برای مشتریان خود و اطلاع رسانی از شارژ شدن کالای درخواستی تلاشی در جهت کسب رضایت کاربران سایتتان انجام دهید.
میتوانید با استفاده از خطوط خدماتی برای کسانی که دارای اقساط عقب افتاده هستند پیامکهای یادآوری پرداخت اقساط ارسال کنید، بسیاری از شرکتهای بیمه، موسسات مالی اعتباری و …. برای اعلام اقساط مربوطه به مشتریان شعبه، از خطوط خدماتی استفاده میکنند.
این موارد تنها نمونهی کوچکی از کاربردهای خطوط خدماتی میباشند که با استفاده از آنها طیف وسیعی از انواع ارسال برای کاربران امکان پذیر میشود.
اگر شما هم یک شرکت دارید و یا به عنوان یک شخص حقیقی برای کسب و کار خود قصد ارسال پیامک دارید میتوانید با استفاده از سامانه پیامکی بهین پیام، به راحتی ثبت نام کنید، خط و پیامک هدیه دریافت کنید و شروع به ارسال پیامک نمایید.
جهت خرید کافیست به صفحه خرید پنل پیامکی در بهین پیام مراجعه نمایید.