محمد پرورش در این خصوص اظهار کرد: بیمه تکمیلی رانندگان با یک سال تأخیر انجام شد؛ طبق اولویتبندی ابتدا رانندگانی مشمول شدند که هیچگونه بیمهای نداشتند، اما در هفته حملونقل تمام رانندگان تاکسی مشمول بیمه تکمیل درمان میشوند.
وی افزود: بر اساس سطح تعرفه مشخصشده و خدمات در نظر گرفته شده، استفاده از بیمه بهصورت آزاد سالانه حدود شش میلیون تومان برای هر نفر هزینه داشت، اما با پرداخت ۲۵۰ هزار تومان تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قرار خواهند گرفت، البته تا کنون پرداخت خسارت بیمهشدگان انجام شده، است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای استفاده از منابع و امکانات شهرداری برای رفاه حال رانندگان در کمیسیون فرهنگی شورا و کمیسیون حملونقل پیشنهاد داده شد رانندگان امکان استفاده از مراکز رفاهی و تفریحی شهرداری را داشته باشند.
وی ادامه داد: با پیگیریهای انجامشده، در هفته حملونقل با رونمایی از اصفهانکارتی که با هزینه سازمان برای رانندگان صادر خواهد شد، آنها میتوانند از مراکز تفریحی، فرهنگی و رفاهی شهرداری اصفهان با تخفیف مشخصشده استفاده کنند.
پرورش در پاسخ به اینکه فراهم شدن امکان انتخاب شرکت کارگزار برای تاکسیرانان چه مزایایی دارد هم گفت: چهار شرکت کارگزاری زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی اصفهان فعال بودند؛ سال گذشته بهدلیل مشکلاتی که یکی از شرکتها داشت تعداد این شرکتها به سه کارگزاری تقلیل پیدا کرد؛ بر اساس سیاست سازمان رانندگان تقسیمبندی شده بودند که هرکدام باید به کارگزاری خاصی مراجعه میکردند، در این دوره این محدودیت را حذف کردیم تا اگر رانندهای بهعنوان مثال در جنوب شهر است، الزامی نداشته باشد به کارگزاری شمال شهر مراجعه کند.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه به این سمت حرکت میکنیم که تمام خدمات سازمان برای رانندگان بهصورت لبه شهروندی باشد و آنلاین بتوانند از خدمات استفاده کنند، لذا حتی نیازی به شرکت کارگزار هم نیست.