کد خبر: ۹۵۸۳۷
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۲

بدهی 380 میلیارد تومانی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت تایید شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرپرست معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: میزان بدهی 380 میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت که از سوی وزیر بهداشت اعلام شده به طور حتم صحیح است و آن را رد نمی کنیم.

دکتر فرید باران پوریان در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر بدهی 380 میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت گفت: اگر دکتر دستجردی این میزان را به عنوان بدهی اعلام نموده به طور حتم درست است و آن را رد نمی کنیم.

بر اساس اعلام وزیر بهداشت، سازمان تامین اجتماعی بالغ بر 380 میلیارد تومان به وزارت بهداشت بدهی دارد. همچنین تاخیر در پرداخت مطالبات داروخانه و بیمارستانهای دولتی مورد انتقاد و گلایه نمایندگان مجلس نیز قرار گرفته به طوری که آنها علت این امر ضعف مدیریتی سازمان تامین اجتماعی می دانند.

در حالی 120 میلیارد تومان از بدهی مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده که 260 میلیارد تومان از بدهی سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت باقی مانده و به نظر می رسد پرداخت این میزان تا پایان سال که تنها دو هفته از آن باقی مانده، غیر ممکن باشد.

به گفته باران پوریان، تاکنون 120 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی پرداخت شده است و تا پایان امسال نیز تمامی مطالبات داروخانه ها و بیمارستانها پرداخت خواهد شد.

باران پوریان خاطرنشان کرد: از لحاظ اعتبار مشکلی در پرداخت مطالبات مراکز طرف قرار داد نداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین