سرهنگ مهرداد فراشی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۳ بیش از ۳ میلیون و ۳۶۲ هزار تماس از سوی شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته که نشان دهنده اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی و ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پلیس به شهروندان است.
وی ادامه داد: ۱۴ درصد از تماسهای ورودی به سامانه ۱۱۰ پلیس استان در این مدت مربوط به نزاع و درگیری، ۱۸ درصد تصادفات، ۷ درصد سرقت، ۹ درصد مزاحمت، ۲ درصد خرید و فروش و مصرف مواد مخدر، ۲ درصد جرایم سایبری، یک درصد جرایم اقتصادی و ۴۷ درصد مربوط به سایر جرایم بوده است.
فراشی از رضایتمندی ۹۸ درصدی مردم از عملکرد پلیس ۱۱۰ خبر داد و گفت: میزان رضایتمندی مردم در تماس کنترلی با شهروندان با مولفههایی، چون حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مامور پلیس مورد سنجش قرار گرفته است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانهروزی آماده دریافت تماس شهروندان است، افزایش تماسهای مردمی با این مرکز نشان از اعتماد بالای مردم به خدمتگزاران خود در فرماندهی انتظامی است.