کد خبر: ۹۶۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۳

چمران در پاسخ به اعتراض فرمانداری؛ دوستان مسائل را رسانه‌ای نكنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرويس اجتماعی: مهدی چمران با اشاره به بحث افزایش نرخ تاكسی‏ها در سال جدید و مخالفت فرمانداری تهران با افزایش نرخ‏ها در سال آتی، می‏گوید: موضوع اعتراض به نرخ تاكسی‌ و اتوبوس در سال 89 می‌تواند در جلسه مشترك مطرح شود و نیازی به رسانه‌ای كردن آن قبل از جلسه نیست.

مهدی چمران با تاكید بر این كه قانون محدوده اقدام شورای شهر را مشخص كرد، اظهار كرد: روز دوشنبه جلسه مشتركی با فرمانداری خواهیم داشت و مسایل مربوط به قیمت اتوبوس و تاكسی را در آنجا مطرح و حل خواهیم كرد.

وی خاطرنشان كرد: در مورد این كه شورای شهر حق تصویب قیمت دارد یا نه در قانون كاملا مشخص است و براساس آن این حق به شورا داده شده است و كاملا كارشناسی و بر اساس مطالعات است، اگر مصوبه مغایرت قانونی داشته باشد باید به شكل قانونی به شورا اعلام كنند.

رییس شورای شهر تهران تاكید كرد: در جریان تعیین قیمت اتوبوس و تاكسی مسایل مرتبط با تورم و بررسی كرده‌ایم و بررسی‌ها می‌تواند به نظر مسوولان استانداری و فرمانداری برسد.

وی خاطرنشان كرد: نیاز نیست این مسایل از حالا رسانه‌ای شود تا ما هم مجبور به پاسخ به این اظهارات شویم.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا اعتراض‌های فرمانداری تنها در مواقعی خاص نظیر آرم طرح ترافیك یا قیمت‌های اتوبوس و تاكسی و مترو رسانه‌ای می‌شود، گفت: فرمانداری حق اعتراض را در صورت مغایرت قانونی دارد و اگر مغایرتی وجود داشته باشد، موضوع به هیات حل اختلاف می‌رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین