کد خبر: ۹۶۷۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۶

یک نماینده مجلس خواستار شد: همت مضاعف و کار مضاعف در برنامه پنجم توسعه عملیاتی شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «حجت الاسلام حسین ابراهیمی» در گفتگو با  مهر درباره نامگذاری امسال به عنوان سال همت مضاعف ، کار مضاعف  گفت : بهترین قالب برای عملیاتی کردن نام امسال ، برنامه پنجم توسعه است و این برنامه باید در مجلس شورای اسلامی به گونه ای تدوین شود که همت عالی و تلاش مضاعف در آن مشهود باشد .

وی خواستار آن شد که کمیسیون های تخصصی مجلس در بررسی لایحه برنامه پنجم این موضوع را در راس اولویت های خود قرار دهند .

نماینده بیرجند در مجلس شورای اسلامی همچنین بر ضرورت نظارت دقیق و مستمر مجلس بر روند تحقق این عنوان در سال جدید و اجرای درست برنامه پنجم توسعه تاکید کرد .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زیرساختهای نظام مستحکم و چشم انداز 20 ساله کشور مشخص شده است ، گفت : هماهنگی بالایی که بین سه قوه در حال حاضر وجود دارد ، فرصت بسیار مغتنمی را برای تلاش مضاعف برای ساختن کشور ، حل مشکلات و پیشرفت فراهم نموده است .

عضو جامعه روحانیت مبارز اختلافات موجود در میان قوا را در حال حاضر صرفا اختلاف در سلیقه مشی و مرام خواند و گفت : در اینکه هر سه قوه اصولگرا هستند شکی وجود ندارد.

ابراهیمی در پایان ابراز امیدواری کرد که با عزم و ولایتمداری که در دولت و مجلس و ملت وجود دارد به نحوه مطلوبی خواسته های مقام معظم رهبری محقق و دل امام زمان (عج) و ملت ایران شاد شود .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین