کد خبر: ۹۶۹۱۳
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۳
رئیس پلیس راهور تهران:

مهلت اعتبار آرم‌های طرح ترافيك سال 88 تا پایان فروردین تمديد شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ سید هادی هاشمی روز شنبه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این كه هنوز بخش اعظمی از متقاضیان آرم طرح ترافیك سال 89 موفق نشده‌اند آرم‌های خود را دریافت كنند، افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده اعتبار آرم‌های طرح ترافیك سال 88 تا پایان فروردین ماه سال جاری تمدید شده است.

وی در عین حال با تاكید بر این كه این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، از شهرداری تهران خواست هر چه سریع‌تر نسبت به صدور آرم‌های جدید كند.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی، معاون ترافیک شهردار تهران از تمدید اعتبار مجوزهای ورود به محدوده طرح ترافیک سال 88 تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت: علاوه بر مجوزهای طرح ترافیک سال 89، آرم‌های طرح ترافیک سال 88 نیز تا پایان فروردین ماه معتبر خواهند بود.

وی افزود: با توجه به تعطیلات نوروزی علی‌رغم آمادگی دفاتر خدمات الکترونیک برای ارایه خدمات، تعدادی از اشخاص حقیقی جهت دریافت آرم‌های طرح ترافیک سال 89 مراجعه نکردند.

وی افزود: همچنین برخی از سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها به دلیل جابه جایی‌های مالی و ریالی در روزهای پایانی سال برای دریافت مجوزهای خود با مشکلاتی مواجه بودند که به همین دلیل مدت اعتبار آرم‌های طرح ترافیک سال 88 تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

مهندس اسلامی، مدیر کل اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز گفت: برچسب‌های طرح ترافیک ثبت‌نام کنندگانی که مدارک خود را به طور کامل ارایه داده‌اند، از تمام افرادی حقیقی و حقوقی که تاکنون مجوزهای خود را دریافت نکرده‌اند می‌خواهیم هرچه سریع‌تر برای دریافت مجوزهای خود به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین