کد خبر: ۹۶۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۴

انتخابات شوراها در دستور کار سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد سلامتی دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد تشکیل اتاق فکر جهت تغییر قانون احزاب در وزارت کشور، با ابراز بی‌اطلاعی از این مسأله، اظهار داشت: از سازمان مجاهدین دعوتی برای حضور در این اتاق فکر به عمل نیامده است، در حالی که در این مواقع باید از احزاب و گروه‌ها نظرخواهی شود تا با تغییر قانون احزاب زمینه فعالیت آنها و اولویت‌های لازم در نظر گرفته شود.

وی درباره برنامه‌های سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در سال ۸۹، با بیان اینکه برنامه عادی ما ارتقای سطح کیفی و گسترش تشکیلات سازمان است که سعی می‌کنیم کما‌ فی‌السابق آن را ادامه دهیم، افزود:  در سال جدید اقدامات سیاسی خاص مانند انتخابات شوراها نیز در دستور کار است که اگر شرایط مناسب فراهم باشد در آن عرصه حضور پیدا کرده و سعی می‌کنیم شور و نشاط ایجاد شود و منتظر هستیم تا آن زمان فرا برسد.

گفتنی است تعدادی ازاعضای برجسته سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی پس ازانتخابات بازداشت شده اند. در این میان تاج زاده ونبوی در مرخصی نوروزی هستند ولی عرب سرخی همچنان در زندان است و خانواده وی توان پرداخت یک میلیارد وثیقه را ندارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین