کد خبر: ۹۷۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۱

حبیب‌الله عسگراولادی: اصلاح‌طلبان بدانند جایگزینی برای رهبری نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: برای رسیدن به اهداف کشور راهی جز همت و کار مضاعف نداریم. 

وی افزود: در سال گذشته با این‌که دشمن در کشور بحران‌آفرینی کرده بود و انتظار داشت نظام مقدس جمهوری اسلامی فروبپاشد اما نسل جوان و دانشمند ایران اسلامی توانست با هدایت‌های مقام معظم رهبری به پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های علمی، فنی، انرژی هسته‌ای و... برسد. 

وی تاکید کرد: کار مضاعف به این معنی است که باید کار دوچندان انجام دهیم و برای رسیدن به اهداف کشور راهی جز همت و کار مضاعف نداریم. 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنان خود در مشهد مقدس نکاتی بیان فرمودند که اگر خود را با آن هماهنگ کنیم ان‌شاءالله خداوند نتیجه همت و کار مضاعف را به مردم متدین مضاعف خواهد داشت. 

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر مقاومت در مقابل دشمنان تصریح کرد: ایران در حال حاضر نیروی انسانی بی‌نظیر و ابزارهای مناسبی دارد که دشمن جرأت حمله به ایران را ندارد و هم‌چنین با توجه به این‌که مردم ما برای جنگیدن با دشمنان آمادگی بالایی دارند اما باید از خداوند بخواهیم صبری به ما عنایت فرماید که مقاومت ما را میسر کند. 

وی با اشاره به اتفاقات سال 88 اظهار کرد: مردم در سال 88 امتحان‌های گوناگونی را از سر گذرانده‌اند؛ امتحان‌هایی که بسیاری از افراد نتوانستند نمره قبولی بیاورند و مردود شدند، اما دشمن با تمام نیرنگ‌های خود سرکوب شد. 

وی تاکید کرد: در طول مدت 22 خرداد تا 9 دی‌ماه و 22 بهمن امتحان‌هایی برای مردم به وجود آمد که در طول 30 سال گذشته انقلاب بی‌نظیر بود و آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که دشمنان انقلاب اسلامی هستند، امیدوار به فروپاشی جمهوری اسلامی ایران بودند، اما با تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام دادند، نتوانستند به اهداف خود برسند و اعتراض کردند که انقلاب اسلامی را نشناخته‌اند. 

عسگراولادی در ادامه با تاکید بر این‌که " اصلاح‌طلبان بدانند جایگزینی برای رهبری نیست " خاطرنشان کرد: خداوند را سپاسگزاریم که رهبری عادل، مدیر، مدبر و جامع‌الشرایط داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین