کد خبر: ۹۷۳۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۶

تهدید نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس از سوی یک رسانه حامی دولت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی در خبر‌ی نوشت: 
سایت روزنامه جوان که از رسانه‌های حامی دولت است، در خبری جالب توجه از هم‌اکنون حکم به ردصلاحیت اعضای فراکسیون خط امام(ره)مجلس داد.

این سایت که مشخص نیست چگونه از تصمیم آینده اعضای محترم شورای نگهبان از هم‌اکنون مطلع شده است از یک‌سو این حکم را صادر کرده و سپس در ادعا و تهدیدی قابل تامل که می‌بایست مورد توجه نهادهای امنیتی قرار بگیرد مدعی شده که عاقبت شومی در انتظار نمایندگان دیدار کننده با میرحسین موسوی است.

این سایت با انتشار اسامی دیدار کننده با موسوی بر اساس عکس‌های منتشر شده، مدعی شد: یدار تعدادی از اعضای فراکسیون اقلیت با سران فتنه بر خلاف آراء و نقطه نظرات مردم است و این دیدارها به هیچ‌وجه با سیاست نظام منطبق نبود،پس از دیدار با موسوی، صلاحیت حضور در انتخابات آینده از این نمایندگان سلب شده است؛ چرا که این نمایندگان دیگر صلاحیت نمایندگی ملت را ندارند لذا نمایندگانی که با یدک کشیدن عنوان نمایندگی ملت، در مقابل رفراندوم مردم، اهداف نظام، مشی امام (ره)، خواست مقام معظم رهبری، با سران فتنه ملاقات کرده اند، اهداف و وظایف خود را به سخره گرفته و عواقب شومی را برای خود رقم زده اند. 

پارلمان‌نیوز گزارش در پایان خبر خود نوشته است: این نوع اخبار به نظر می‌رسد در راستای منفعل کردن و تهدید اعضای فراکسیون خط امام(ره)مجلس به انجام ندادن وظایف نمایندگی از ملت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین