کد خبر: ۹۷۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۲
سایت بصیرت اعلام کرد:

هماهنگی با گروهک ریگی و منافقین برای دور تازه شورش‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب – سرویس سیاسی: سایت بصیرت وابسته به اصولگرایان تندرو و از حامیان دکتر احمدی‌نژاد نوشت در یکی از جلسات جریان فتنه با تاکید بر ایجاد شوک به حامیان تصریح شده است فاصله زمانی 22 خرداد تا 18 تیر باید مورد بهره برداری و ایجاد آشوب های جدید قرار گیرد.

در عین حال سایت روزنامه وابسته به دولت، " ايران " نوشت که " بعد از راه پيمايی در 22 بهمن ، حاميان سران اصلاحات به دليل ريزش هواداران ، عملا نتوانسته اند تحرکی داشته باشند. "

بنابر خبری که جوان آنلاین منتشر کرده، در یکی از جلسات جریان فتنه با تاکید بر ایجاد شوک به حامیان تصریح شده است فاصله زمانی 22 خرداد تا 18 تیر باید مورد بهره برداری و ایجاد آشوب های جدید قرار گیرد.

براساس گزارش سایت بصیرت جریان فتنه استارت اصلی را 25 خرداد در نظرگرفته و هماهنگی خود را برای بکارگیری نیروها و دانش آموختگان دو نهاد آموزشی انجام داده است.

این سایت تاکید کرد که هماهنگی با برخی گروهک ها، بقایای گروهک ریگی و منافقین از جمله رایزنی های این جریان برای ایجاد آشوب در این دامنه زمانی بوده و پیش از این نیز اخباری مبنی بر اعلام آمادگی گروهک ریگی برای آموزش عملیات تروریستی به سبزها در رسانه ها منتشر شده بود.

در پیامی که بر روی این سایت گذاشته شده آمده است که " قابل توجه جناب آقای لاریجانی!!! مردم اتمام حجت کردند اگر قوه قضائیه نمی‌تواند مردم می‌توانند.انقلاب باخون بدست آمدوبرای حفظ آن هم خون لازم است ."

در روز 22 فروردين نيز خبرگزاری ايسنا گزارش داد محمود احمدی بيغش از حاميان دولت در مجلس شورای اسلامی طی نطقی در صحن علنی مجلس و درحالی که کانديداهای معترض به تقلب در انتخابات رياست جمهوری به عنوان « سران فتنه » نام می برد گفته « سران فتنه که مرگ آنان با هوشياری رهبر معظم انقلاب رقم خورد به خاطر اهمال و کوتاهی در برابر خيانت‌های آنان در صدد فتنه مجدد هستند. »

وی درحالی که کانديدهای معترض به عنوان « نامزدهای مطرود ملت و رهبری » نام می برد گفت که « ملت در زمان مقتضی تکليف خود را با نامزدهای مطرود ملت و رهبری » روشن کند.

وی ضمن درخواست از قوه قضائيه برای بازداشت و محاکمه کانديداهای معترض ، از " مهدی و فائزه هاشمی " فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان ديگر " سران فتنه " نام برد و خواستار برخورد قضايی با آن‌ها شد.

احمدی بيغش همچنين با اعتراض به ديدار شماری از نمايندگان اصلاح طلب و عضو فراکسيون خط امام مجلس با ميرحسين موسوی از علی لاريجانی رييس مجلس هشتم خواست تا در اين باره " دستور پيگيری " صادر کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین