کد خبر: ۹۷۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۴

برگزاری همايش و نمايشگاه مسئوليت اجتماعی سازمان‏ها در خرداد ماه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ مقوله مسئوليت اجتماعي سازمان ها توجه روز افزوني را در ميان مديران و فعالان عرصه كسب و كار به خود جلب نموده است. "همايش و نمايشگاه مسئوليت اجتماعي سازمان ها" با هدف ارتقاء دانش و تبادل تجربيات در زمينه مسئوليت سازماني، و آشنايي مديران با مفاهيم و ابزارهاي به روز مديريتي در اين حوزه برگزار مي گردد. ساختار اين برنامه كه در تاريخ 5 و 6 خرداد 1389 برگزار خواهد شد بدين شرح می‏باشد: 

- همايش بين المللي مسئوليت اجتماعي سازماني
- نمایشگاه اقدامات و تجربیات شرکتها و سازمانهای مردم نهاد
- تقدیر از برترین ها
- کارگاههای آموزشی
- بازدید مدیران بین المللی از نمایشگاه و میزگرد مشترک مدیران ایرانی و ترکیه 

از مهمترين محورهاي همايش مي توان به اين عناوين اشاره نمود: مسئولیت اجتماعی سازمانی در مدل تعالی سازمانی (EFQM)، استاندارد مسئوليت اجتماعي (ISO26000)، چگونگی مشارکت با ذینفعان در برنامه ریزی استراتژیک، و نظام راهبری شرکتی. دعوت از بازيگران مختلف در حوزه مسئوليت اجتماعي سازمان ها (بخش خصوصي،‌ دولت،‌ سازمان هاي عمومي و مردم نهاد) در اين همايش بستر مساعدي را جهت تبيين نگاه و نقش هر يك به منظور حصول به هم افزايي فعاليت ها در اين زمينه، فراهم مي آورد. 

شركت كنندگان در نمايشگاه مسئوليت اجتماعي به معرفي اقدامات و بهترين موردكاوي ها و برنامه هاي خود در اين حوزه تحت عناوين رهبري، ‌بازار و صنعت،‌ محيط زيست، محيط كار و جامعه مي پردازند. علاوه بر بازديدكنندگاني از شركت هاي مختلف،‌ اساتيد دانشگاه ها و دانشجويان رشته هاي مديريت و MBA، هياتي منتخب از مديران و فعالان مسئوليت اجتماعي از تركيه نيز جهت بازديد از اين نمايشگاه و شركت در ميزگردي با مديران شركت هاي ايراني،‌ در اين برنامه حضور خواهند داشت. 

به منظور انتفال دانش روز در حوزه مسئوليت اجتماعي سازمان ها،‌ و آشنا نمودن شركت كنندگان با دستورالعمل ها و پتانسيل هاي موجود در زمينه مشاركت هاي استراتژيك ميان بخش خصوصي و سازمان هاي عمومي و مردم نهاد،‌ برگزاري چهار كارگاه آموزشي و ارائه بسته هاي آموزشي شامل موردكاوي هاي موفق در اين برنامه لحاظ گرديده اند.
جهت دريافت كاتالوگ اين برنامه و كسب اطلاعات تكميلي مي توانيد به سايت مركز به آدرس www.csriran.com مراجعه كنيد و يا با دبيرخانه به شماره 55384752 021 تماس حاصل فرمائيد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین