با اعلام روزنامه اسپورت اسپانیا، باشگاه بارسلونا در حال برنامهریزی برای همکاری بیسابقه با تیلور سوئیفت، ستاره سرشناس دنیای موسیقی برای رونمایی از پیراهن ویژه در الکلاسیکوی آتی مقابل رئال مادرید است.
در چارچوب همکاری با اسپاتیفای، باشگاه بارسلونا پیش از این پیراهنهای شخصیسازیشدهای را برای رویدادهای بزرگ به تن کرده و لوگوی حامی مالی اصلی را با لوگوی یک هنرمند مشهور جهانی جایگزین کرده است و حالا تیلور سوئیفت نفر بعدی خواهد بود.
بدین ترتیب نام تیلور سوئیفت دقیقاً در بازی مقابل رئال مادرید روی پیراهن بارسا نقش میبندد و حتی طرح احتمالی این پیراهن شخصیسازی شده نیز توسط همکاران همیشه مطلع FootyHeadLines رونمایی شده است.
این پیراهن ممکن است دارای حروف اول "TS ۱۹۸۹" در قسمت جلویی باشد که دو حرف اول نشان دهنده نام تیلور سوییفت هستند و عدد "۱۹۸۹" در این زمینه به آلبوم مشهور "۱۹۸۹" سوییفت اشاره دارد که در اصل در سال ۲۰۱۴ منتشر شد.
ضمن آنکه این ابتکار عمل در صورت تایید، نشانگر دیگری از استراتژی نوآورانه بارسلونا در جذب مخاطبان با همکاریهایی با تاثیر رسانهای بالا خواهد بود.