کد خبر: ۹۸۰۶۶
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲

AFC: سعودی‏ها از اصفهانی‏ها عذرخواهی کنند!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به دبیر کل فدراسیون عربستان خواسته است که الشبابی ها یا توضیحات قانع کننده ارائه دهند و یا اینکه رسما از باشگاه سپاهان ایران عذرخواهی کنند.

در این نامه که یک نسخه آن برای باشگاه سپاهان نیز ارسال شده خطاب به فیصل عمرعبدا... دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان آمده است: « پیرو شکایت باشگاه فولا سپاهان ایران مبنی بر اظهارات مغرضانه مدیر عامل باشگاه الشباب به پیوست نامه فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه سپاهان حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را ملاحظه فرمائید.

خواهشمند است ضمن اطلاع رسانی به باشگاه الشباب از مدیر این باشگاه در خواست گردد توضیحات قانع کننده به همراه مستندات لازم در مورد اظهاراتش پیرامون میزبانی باشگاه سپاهان را تا تاریخ جمعه 23 آوریل 2010 به ای اف سی ارائه دهد و در غیر این صورت عذرخواهی رسمی خود را به باشگاه فولاد سپاهان ایران اعلام نماید.

چنانچه باشگاه الشباب پاسخ مناسب و قانع کننده ای را به نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه ندهد و یا از سپاهان عذرخواهی نکند با جریمه های مالی از سوی ای اف سی مواجه می شود.»

به گزارش خبرنگار مهر، خالد بلطانی مدیر باشگاه الشباب عربستان پس از دیدار تیم فوتبال این باشگاه با سپاهان ایران در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا انتقاداتی را در مورد میزبانی تیم ایرانی و نقایصی که در این مورد وجود داشت انجام داده بود که سپاهانی برای اثبات مقانیت خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین