کد خبر: ۹۸۲۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۴

آیت‌الله یزدی: عده‌ای می‌خواهند به اسم حقوق بشر مانع از اجرای حدود الهی شوند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: آیت‌الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی سخنانی در دیدار جمعی از پرسنل وزارت دفاع گفت: در حال حاضر ولایت فقیه به شدت مورد هجمه قرار گرفته و ما اگر مدافع نظام جمهوری اسلامی هستیم، باید همواره جمله معروف امام که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند» را مورد توجه جدی خود قرار دهیم و بدانیم تا زمانی که ستون خیمه نظام محفوظ باشد، دشمن هیچ‌کاری نمی‌تواند بکند. 

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) پس از قرن‌ها توانستند با ایجاد نظام جمهوری اسلامی، حدود الهی را در کشور به اجرا درآورند؛ اما امروز عده‌ای می‌خواهند به اسم حقوق بشر مانع از اجرای این حدود شوند. 

یزدی افزود: نتیجه فعالیت‌های وزارت دفاع در تحکیم امنیت کشور بسیار ارزشمند است، اما دفاع فقط منحصر به موشک ساختن نیست، بلکه دفاع اصلی این است که در برابر حوادثی که منجر به تضعیف نظام می‌شود، مقاوم و آماده بود. 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که "همه افراد در معرض آزمایش هستند" خاطرنشان کرد: انسان‌ها برای آن که میزان خلوص آن‌ها سنجیده شود در بوته آزمایش قرار می‌گیرند و البته آزمایش هرکس متناسب با جایگاه و مسئولیت او فرق می‌کند. 

وی با اشاره به این‌که "برنامه‌ریزی دشمن در جهت مقابله با نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه بسیار جدی و حساب شده است" تصریح کرد: ما باید بدانیم که امتحان و آزمایش فقط منحصر به مسایل دینی و اعتقادی نیست، بلکه فردی که می‌گوید من دین‌دار هستم ولی نظام اسلامی را قبول ندارم و چه بسا علیه چنین نظامی اقداماتی هم می‌کند، در معرض آزمایش قرار گرفته است. 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از فعالیت‌های وزارت دفاع در جهت تجهیز امکانات دفاعی کشور در مقابل تهدیدات دشمنان، اظهار داشت: امروز به لطف الهی قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه تلاش همه خدمتگزاران به حدی رسیده است که حتی سرسخت‌ترین دشمنان هم از قدرت نظامی ایران می‌هراسند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین