کد خبر: ۹۸۳۱۹
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۵
قاسم پور، شهردار قرچک:

وزارت راه برای ساخت کمربندی قرچک مساعدت کند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: شهردار قرچک گفت : تکميل احداث راه کمربندي جنوبي اين شهر نيازمند کمک و مساعدت وزارت راه است و هیچ کدام از قول های داده شده در این خصوص عملی نشده است. 

مهندس قاسم پور در گفتگو با خبرنگار آفتاب اظهار داشت : وزرای راه دولت های گذشته با حضور در محل احداث کمربندی جنوبی شهر قرچک جهت تکمیل عرشه پل 22 بهمن که بر روی رودخانه باقرآباد احداث شده دستور مساعدت دادند که تا کنون این امر محقق نشده است.
 
وی اظهار داشت : احداث کمربندی جنوبی قرچک از 12 سال قبل آغاز شده که در اصل جزو وظایف شهرداری نمی باشد و با اعتبارات بسیار محدودی که شهرداری قرچک در اختیار دارد نمی تواند بدون کمک و مساعدت مسئولین کشوری و استانی این پروژه را تکمیل نماید.
 
وی افزود : در مسیر این کمربندی علاوه بر وجود رودخانه ، تعداد زیادی منزل مسکونی وجود دارد که تملک تمام این منازل از عهده شهرداری خارج می باشد . 

وی افزود: در حال حاضر شهر قرچک محل عبور خودروهای کل شهرستان می باشد که جهت دسترسی به تهران مجبورند از این شهر عبور کنند و در اصل شهرداری قرچک مجبور است بار هزینه ترافیک کل شهرستان را تامین نماید . 

وی تأکید کرد : احداث کمربندی وظیفه وزارت راه می باشد و شهرداری نباید از پول مردم شهر قرچک که می بایست صرف عمران و آبادانی این شهر خرج شود جهت احداث این کمربندی استفاده نماید. 

وی گفت : هزینه احداث این راه باید بین وزارت راه ، شهرداری قرچک و بودجه های استانی تقسیم شود تا با سرعت بخشیدن به احداث آن ، کل شهرستان از ترافیک روانی برخوردار شوند . 

شهردار قرچک افزود: با توجه به اینکه شهرداری سعی در برطرف نمودن مشکلات شهروندان دارد ، با هماهنگی های صورت گرفته قرارداد ساخت عرشه پل 22 بهمن به مبلغ 5 میلیارد ریال با پیمانکار بسته تا قسمت اعظم این کمربندی به بهره برداری برسد ضمن اینکه شهرداری قرچک با عقد قراردادی به مبلغ 2 میلیارد ریال نسبت به تعریض پل 15 خرداد در مسیر اصلی قرچک – ورامین اقدام خواهد نمود. 

قاسم پور اظهار امیدواری کرد تا با کمک و مساعدت مسئولین کشوری و استانی ، محور کمربندی جنوبی شهر قرچک هرچه سریعتر به بهره برداری رسیده و مشکلات شهروندان و مسافران برطرف گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
0
0
خواهشمند است فکری هم به کمر بندی بومهن (تهران به فیروزکوه ) بکنید در روزهای تعطیل ترافیک این شهر (بومهن) خیلی سنگین و غیر قابل تحمل است.با تشکر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین