کد خبر: ۹۸۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۴

هیأت منتخب جامعه روحانیت با امامی کاشانی، ناطق نوری و حسن روحانی دیدار می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی كه بعد از تحولات انتخابات رياست جمهوري دهم 3 عضو ارشد جامعه روحانيت مبارز در جلسات اين حزب شركت نكردند، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از دیدار هیأت منتخب این تشکل روحانی با امامی کاشانی، ناطق نوری و دکتر حسن روحانی خبر داد. 

حجت‌الاسلام احمد سالک درباره بحث‌های انجام شده در جلسه شب گذشته شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، اظهار داشت: در این جلسه که به ریاست آیت‌الله مهدوی کنی برگزار شد، در ابتدا اخبار داخلی و خارجی کشور مورد بحث قرار گرفت و به اجرای طرح عفاف و حجاب نیز اشاره شد که اعضا نقطه نظرات خود را بیان کردند. 

وی افزود: در این جلسه همچنین، به دنبال بحث احیاء مناطق تهران جامعه روحانیت که طبق اساسنامه شورای مرکزی باید در این باره نظر دهد، حجت‌الاسلام ناصحی معاونت اجرایی مناطق طرحی را ارائه داد که قرار شد، پس از اعمال نقطه نظرات اعضای شورای مرکزی، در جلسه بعدی دوباره مطرح شود. 

سالک درباره حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جلسات جامعه روحانیت نیز خاطرنشان کرد: معمولا اعضای جامعه سالی یک‌بار با وی جلسه برگزار می‌کنند، زیرا ایشان به دلایلی که بیان کرده‌اند، نمی‌توانند در این جلسات حضور یابند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین