کد خبر: ۹۸۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۲
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از نمایندگان تشكل‌های كارگری

مایه تاسف است كه عده زیادی از نیروهای جوان و لایق بیکار هستند

ملت ایران همواره قدردان زحمات کارگران خواهد بود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار دبیركل خانه كارگر و جمعی از نمایندگان تشكل‌های كارگری سراسر كشور، با تقدیر از فعالیت‌های خانه كارگر تاكید كرد: فعالیت‌های مفید تشكل‌های كارگری روزنه‌های امید برای بهبود وضع كارگران را هر روز بیشتر می‌كند.

آیت‌الله اكبر هاشمی رفسنجانی در دیدار دبیركل خانه كارگر و جمعی از نمایندگان تشكل‌های كارگری سراسر كشور، تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران را سرشار از تلاش و فداكاری قشر كارگر خواند و با اشاره به هوشیاری، ایمان، وفا، قناعت و سخت‌كوشی این قشر عزیز گفت: كارگران قشری از جامعه هستند كه هیچ‌كس نمی‌تواند ادعا كند مزاحم اقشار دیگر هستند و برعكس حقوق حقه‌شان در اغلب مواقع جبران نشده است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، نقش پررنگ كارگران در تمام شئون زندگی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی كشور را یادآور شد و تصریح كرد: پیش و پس از انقلاب اسلامی كارگران جزو بهترین، فعال‌ترین و موثرترین اقشار جامعه بودند و انقلاب با حركات تمام‌كننده كارگران در قالب اعتصابات به پیروزی رسید.

هاشمی رفسنجانی با توجه به اینكه كارگران همواره در خدمت انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی آن بوده‌اند، گفت: در سال‌های ابتدای پس از پیروزی انقلاب كه گروه‌های چپ فعالیت گسترده با شعارهای كارگرپسند داشتند، كارگران با هوشیاری و وفاداری از افتادن در دام آنها پرهیز و خود را وقف نظام اسلامی كردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش كارگران در دوران جنگ، سازندگی و پس از آن را بی‌نظیر عنوان كرد و تاكید كرد: این قشر معزز در ابتكار، تولید و جنگ هیچ چیزی كم نگذاشتند و ملت ایران همواره قدردان زحمات آنان و خانواده‌هایشان خواهد بود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری دست كارگر را دستی مبارک و پربركت خواند و گفت: قشر كارگر همواره در طول سالیان پیش و پس از انقلاب، كمتر توانسته است به حقوق خود دست یابد و مسوولان همواره مدیون همت و قناعت كارگران خواهند بود.

هاشمی رفسنجانی، نظام جمهوری اسلامی را دارای توانمندی‌های بسیار خوبی راز جهت زیربنایی و نیروی انسانی توصیف كرد و گفت: مایه تاسف است كه عده زیادی از نیروهای جوان، لایق و تحصیل كرده آماده كارند ولی كار و شغلی برای آنان وجود ندارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر و تشكر از خانه كارگر، این تشكل را خدمت‌گذار قشر عزیز كارگر خواند و گفت: فعالیت‌های مفید و ثمربخش تشكل‌های كارگری روزنه‌های امید برای بهبود وضع كارگران را هر روز بیشتر می‌كند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری نقش تشكل‌های كارگری را در دوران پس از انقلاب موثر و سازنده خواند و با اشاره به توطئه‌های گوناگون قدرت‌های استكباری برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی، هوشیاری، صبر و همدلی را رمز عبور نظام اسلامی از گردنه‌های سخت كنونی عنوان كرد و گفت: مردم و مسئولان باید با صبر، متانت و تدبیر صحیح یار و یاور انقلاب و نظام اسلامی باشند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
0
0
مهندس معدن هستم با 10سال سابق کار مفید و 4 سال سرپرستی کارگاه و مدیریت معدن در معادن سنگ تزئینی و کانی فلزی.
هم انکنون بیکار و جویای کار میباشم وای به حال تمامی آنانی که تازه فارق التحصیل میشوند . دیگر شرکتی نمانده که در آن کار کنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین