کد خبر: ۹۸۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۲
اظهار تعجب نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس

نصیرپور: تندروها خواهان قطع رابطه اصولگرایان میانه رو با فراکسیون اقلیت هستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: در شرایطی که کشور درموقعیت حادی به سرمی‌برد و شنیدن نقطه نظرات مختلف برای گروهای مجلس یک ضرورت است گروهای حامی آقای احمدی‌نژاد درمجلس خواهان قطع رابطه اصولگرایان میانه رو با فراکسیون اقلیت هستند.

مجید نصیرپور در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب درخصوص اظهارات
محمد‌تقی رهبر رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس و از هواداران دولت آقای احمدی نژاد مبنی بر مخالفت با درخواست دیدار فراکسیون اقلیت مجلس با چهره‌های اصولگرا اظهارداشت: تعجب می‌کنم که یکی از همکاران ما که از چهره‌های روحانی مجلس و متوجه نیاز کشور به وحدت هستند چنین اظهاراتی داشتند.

وی ادامه داد: ایشان خود می دانند که این دیدارها مربوط به امروز و دیروز نیست که فراکسیون خط امام( ره) بخواهد برای سرپوش گذاشتن اقدامات خود این دیدارها را ترتیب دهد اساسا فراکسیون کاری خلاف قانون نکرده که بخواهد برای آن سرپوشی هم بگذارد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: درخواست این دیدارها با چهره‌های اصولگرا قبل از حوادث و وقایع پس از انتخابات ارائه شده و ما معتقدیم این نوع دیدارها در همه فراکسیون‌ها و جریانات سیاسی باید باشد.

نصیرپور افزود: حداقل مزیت این دیدارها شنیدن نقطه نظرات مختلف است که می تواند در ارائه راهبردهای موثر در اداره کشور مفید باشد. ایجاد هم‌گرایی بیشتر بین نیروهای نظام به پایداری نظام جمهوری اسلامی کمک می‌کند که امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت است و به نظر می‌آید این ملاقات‌ها اگر به یک جریان خاص اتصال نداشته باشد و همه فراکسیون‌ها بتوانند این برنامه‌ها را در دستور کار داشته باشند می‌توانیم با همکاری و همدلی بیشتری برای پیشرفت کشور قدم برداریم وهزینه‌های اداره کشور را کم کنیم.

نماینده سراب گفت: از همکاران خود درمجلس خواهش می کنم کمک کنند از این دوران سخت که هزینه‌های زیادی هم برای کشور به همراه داشت عبور کنیم نه اینکه به آن دامن بزنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین