کد خبر: ۹۹۱۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۵

دیدار علی‌اكبر صالحی با اكبر اعتماد اولین رئیس سازمان انرژی اتمی ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از اداره كل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، در این دیدار صالحی از تلاش‌های قابل توجه رییس پیشین سازمان انرژی اتمی در قبل از انقلاب و هم‌چنین حمایت‌های معنوی وی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی از انرژی اتمی و فعالیت‌های صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران قدردانی كرد و لوح تقدیری به همین مناسبت به دكتر اعتماد اهداء كرد.

دكتر اعتماد درطول سالیان گذشته در مصاحبه با رسانه‌های خارجی بارها از مواضع اساسی كشورمان در زمینه استفاده‌های صلح‌آمیز انرژی هسته‌یی حمایت كرده و برخورد اصولی و صحیح غرب با این مساله را خواستار شده است.

گفتنی است اکبر اعتماد در کتاب خاطراتش تمامی اتفاقات مربوط به مسائل هسته ای ایران را به دقت و ظرافت خاصی به رشته تحریر دراورده است که از این منظر منبع مناسبی برای پژوهشگران این حوزه محسوب می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
12
فقط میگم عاشقشم چون غیرت و غرور ملی ش رو به هیچی نفروخته و اینجور افراد ، افراد همیشه نیکنام و ماندگار در طول تاریخ ملت ایرانند.
من هم استانی دکتر اعتماد هستم از شهر ملایر و امیدوارم جایی ببینمشون و دستشون رو ببوسم.امیدوارم مسئولین هم قدر اونا رو بدونن و از تواناییهاشون استفاده کنند.
با تشکر
رحمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
6
همچین عزیزای که تو ایران عزیز زیاد هستن که باعث افتخار ایران عزیزمان هستن درود بر اقای اعتماد
رسول
|
UNITED STATES
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
7
سلام بر استاد عزیز .. شما قبل از اینکه استاد هسته ای باشی استاد وطن پرستی هستی درس عشق و عاشقی به خاک و میهن میاموزی درود بر شما ... خداوند نگهدارتان باد کشور اسلامیمان به شما نیاز دارد ..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
6
ارزش نیک بودن میهن پرستی این افراد را باید با بیش از یک سپاس گزاری ساده دانست و از انها بیش تر بهتر سپاس گزاری شود و استفاده شود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین