کد خبر: ۹۹۳۰۸
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۲
در دویست و هشتادمین جلسه علنی شورای شهر تهران

محمدعلی نجفی: عجیب است در سال همت و كار مضاعف، مدارس تعطیل اعلام می‌شوند

داستان مجسمه‌های سرقت شده از تهران به كجا رسید
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در دویست و هشتادمین جلسه علنی شورای شهر تهران محمدعلی نجفی عضو كمیسیون برنامه و بودجه با طرح سئوالاتی از رئیس شورای شهر تهران جلسه را آغاز كرد. 

او گفت: بالاخره داستان مجسمه‌های سرقت شده از تهران به كجا رسید، آیا ابهامات برطرف شده یا نه؟
او در ادامه در ارتباط با تعطیلات اخیر اعلام شده توسط دولت تاكید كرد: ظاهرا دولت آخر هفته را برای مدارس تعطیل اعلام كرده این در حالی است كه اكثر مدارس به امتحانات میان‌ترم رسیده‌اند و روزهای پایان سال تحصیلی برایشان اهمیت زیادی دارد. 

نجفی گفت: آیا در این ارتباط با شورای شهر هماهنگ شده یا نه؟ بهتر نیست علت آن را در شورای شهر بررسی كنیم؟ 

عضو كمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خاطر نشان كرد: امسال سال همت و كار مضاعف نام‌گذاری شده اما عجیب است كه چرا دو روز برای مدارس تعطیل اعلام شود. 

چمران رئیس شورای شهر نیز در پاسخ به نجفی گفت: هیچ خبری از تعطیلات ندارم اما ظاهرا در هیأت دولت در این زمینه اختلاف‌نظر وجود داشت اما بعد از آن به این نتیجه رسیدند كه تعطیلات تنها برای مراكز آموزشی باشد؛ این بحث، بحث سیاسی كشور است. 

شكیب رئیس كمیسیون توسعه و عمران شورای شهر نیز تصریح كرد: در گذشته نیز زمانی كه سران كشورهای اسلامی قرار بوده به تهران بیایند یک هفته را به‌طور كامل تعطیل می‌كردند اما در حال حاضر دو روز را تعطیل اعلام كرده‌اند. 

بیادی نایب رئیس شورای شهر تهران نیز گفت: در حال حاضر سایت‌های فارس، ایسنا، ایلنا، مهر هر كدام دو خبر زده‌اند و در مورد تعطیلات پایان هفته اخباری منتشر كرده‌اند؛ اگر قرار است یک خبر شهر را به هم بریزد بهتر است بحث آن در شورا شده و تعیین تكلیف شود. مردم از ما كه نماینده شورای شهر هستیم سئوال می‌كنند و باید پاسخی داشته باشیم. 

رئیس شورای شهر تهران كه در این زمان از اظهارات اعضای شورای شهر عصبانی شده بود گفت:‌ باید وارد دستور جلسه شویم و وقت شورای شهر را نگیریم. بهتر است پاسخ خود را از هیأت دولت بگیرید. 

بیادی نیز در پاسخ گفت: چطور این حرف را می‌زنید بالاخره باید به مردم پاسخ دهیم یا خیر؟ 

رئیس شورای شهر تهران نیز به بیادی اعلام كرد: ممكن است مردم از شما در مورد نحوه كشته شدن فرزندان حضرت آدم سئوال كنند آیا باز می‌خواهید به آنها جواب دهید؟ 

بیادی نایب رئیس شورای شهر تهران كه قصد داشت از موضع خود دفاع كند اما رئیس شورای شهر تهران به او اجازه نداد و اعلام كرد كه اگر می‌دانستم نجفی می‌خواهد سئوال خارج از دستور بپرسد هرگز اجازه نمی‌دادم. 

پروین احمدی‌نژاد عضو شورای شهر نیز در این زمان با بیان اینكه بهتر است همین الان از خبرگزاری‌ها در مورد تعطیلات بپرسید، گفت: دوستان شورای شهر دوست دارند در تمام مسائل دخالت كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
0
1
دكتر دوستت داريم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین