کد خبر: ۹۹۵۴۰
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۴

قنبری: در صورت‌حساب مالی سازمان تامین اجتماعی ابهاماتی وجود دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تامین اجتماعی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان کمیسیون اجتماعی است.

داریوش قنبری در گفتگو با خانه ملت گفت: سازمان تامین اجتماعی از عهده پرداخت حقوق به افرادی که زیر مجموعه این سازمان است بر نمی‌آید. تا زمانی که تامین بودجه این سازمان از سوی کمک‌های مردمی و دولتی است این سازمان با مشلات فراوانی رو به روست.

وی تاکید کرد: مهمترین مشکل این سازمان عدم مدیریت مناسب در خصوص سود‌دهی سرمایه گذاری‌های آنهاست.

قنبری با بیان اینکه در صورت‌حساب مالی این سازمان ابهاماتی وجود دارد، اشاره کرد: برای رفع این نارسایی کمیته تحقیق و تفحص با 9 محور اصلی تعریف کردیم که از مهمترین این محورها می‌توان به ضعف مدیریت، مسائل مالی، عضویت چندگانه هیأت‌های مدیریت شرکت‌های زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۴
0
0
پدر من در سازمان تامین اجتماعی و بخش مالی آن است است - در دوره های قبل این سازمان به آن صورت مشکلی نداشت و از حقوق کارمندان که کم نمی آورد هیچ پاداش ها و ماموریت های فراوانی نیز داده می شد اما در دوران اخیر ترازنامه ها بهم خورده و پاداش ها و بن ها که برداشته شده بماند حتی افزایش حقوق هر ساله را هم نداده اند . به خاطر همین موضوع ها هم بود که ریاست کلی آن را از آقای احمدی نزاد گرفتند یا نمی دانم شاید انصراف داد ! به هر حال تامین اجتماعی در دوران این ریاست جمهوری وضع خوبی را سپری نمی کند .
من خودم هم دانشجوی اقتصاد هستم و تحلیل من می گوید
وضع اقتصادی کشور به شدت به سمت وخیم شدن می رود .

با سپاس .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین