کد خبر: ۹۹۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۸

تخلفات میلیاردی در شهرداری کرج

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اباذر خدابین عضو شورای اسلامی کرج گفت: شهرداری کرج در 2 سال گذشته حدود 200 میلیارد ریال تنها در بخش خدمات شهری تخلف کرده است.

عضو شورای اسلامی کرج گفت: بر اساس بررسی های که محرمانه صورت گرفته است شهرداری کرج در این مدت حدود 200 میلیارد ریال در زمینه نظافت شهری تخلف مالی داشت.

اباذر خدابین با بیان این که ارقام مستند در خصوص تخلف میلیاردی خدمات شهری کرج وجود دارد، افزود: شهرداری هزینه نظافت در مکان‌هایی از قبیل سرم سازی رازی، دانشگاه آزاد کرج، استاندارد، دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران‌، اداره فنی‌ و حرفه‌ای کرج و دانشگاه‌ هنر را دریافت کرد، درحالی که نظافتی انجام نشد و هزینه آن محاسبه و از سوی خدمات شهری به عوامل پرداخت ‌شده است.

عضو شورای شهر کرج گفت: همچنین در منطقه 45 متری کاج در شهر کرج هزینه نظافت کل خیابان محاسبه و پرداخت شده است، در حالی که تنها یک متر از حاشیه چپ و راست خیابان نظافت می‌شود.

وی با بیان اینکه تخلف های گسترده تری هم در شهرداری کرج صورت گرفته است افزود: متاسفانه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج که از بستگان یکی از مسوولان قوه قضائیه است با اختیاراتی که در این شورا بدست آورده است به راحتی به دوستان و حامیان خود امتیازات غیر قانونی می‌دهد.

خدابین گفت:‌ در برخی از طرحهای عمرانی نیز تخلفات گسترده ای صورت می گیرد و به رغم این که بارها این مساله را به مسوولان استانی و شهرستانی اطلاع دادیم اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه معاملات و مزایده های شهرداری کرج به صورت باندی و غیر قانونی انجام می شود افزود: برای مثال فردی که از آشنایان یکی از اعضای شورای اسلامی کرج است، مسوول طرح پارکبان شهرداری کرج شده و در مکان‌هایی که از نظر نیروی انتظامی پارک ممنوع است قبض 5 هزار ریالی صادر می کند و ماموران راهنمایی و رانندگی هم خودروی پارک شده در این مناطق را جریمه می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین