احمد رئیسی

پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
احمد رئیسی
رئیس اداره کنترل و مبارزه با مالاریا وزارت بهداشت با اعلام اینکه سه سال است که در کشور هیچ موردی از انتقال محلی مالاریا نداشته‌ایم، در عین حال به موارد وارده این بیماری از برخی کشور‌های همسایه و افزایش سه برابری آن در فروردین‌ماه امسال اشاره کرد و گفت: موارد تک‌گیر مرگ‌ومیر مالاریا بین موارد وارده به کشور نیز وجود داشته که البته خیلی دیر هنگام به مراکز بهداشتی مراجعه کردند.
News ID: ۷۶۷۱۹۳    Publish Date : ۱۴۰۱/۰۲/۰۵