کد خبر: ۱۰۰۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۶
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در دیدار ورزشکاران و مسوولان ورزش کشور:

امروز امام و منتسبان به ایشان مورد محبت مردم قرار می‌گیرند

گسترش ورزش در کشور گام مهمی در زدودن ناهنجاری از جامعه است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در دیدار ورزشکاران و مسوولان ورزش کشور، گفت: گسترش ورزش در کشور هم از حیث ورزش عمومی و هم از حیث ورزش قهرمانی، گام مهمی در زدودن ناهنجاری از جامعه است.

وی با گرامی‌داشت ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: ما امروز می‌بینیم که در جامعه، امام (ره) و هرکسی که به نوعی منتسب به ایشان است، چطور مورد محبت مردم قرار می‌گیرد و این امکان‌پذیر نیست مگر این‌که خداوند محبت مومنین را در دل مردم به وجود می‌آورد.

نوه حضرت امام(ره) هم‌چنین حضور در جمع ورزشکاران و مسوولان ورزشی را نشاط‌آور توصیف کرد و گفت: امیدوارم آینده‌ شما ورزشکاران در همه ابعاد آینده درخشان و توام با موفقیت باشد. 

جمعی از ورزشکاران و مسوولان ورزش کشور صبح امروز با حضور در حرم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، با آرمان‌های امام خمینی تجدید میثاق کردند.

پس از تجدید میثاق ورزشکاران و مسوولان ورزش کشور با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، مسوولان و اعضای تیم ملی فوتبال امید دیدار جداگانه‌ای با سید حسن خمینی داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در این دیدار با اشاره به تلاش‌های غلامحسین پیروانی برای ارتقای جایگاه تیم ملی فوتبال امید گفت: مهم این است که یک مربی، توانمندی شناخت استعدادها را داشته باشد و بتواند با ساختن بازیکن از مجموع سرمایه‌های کشور استفاده کند. با توجه به توانایی، سابقه و قدرتی که آقای پیروانی دارند و ان‌شاءالله با همدلی فدراسیون، آرزوی ۳۶ ساله برای راهیابی این تیم به المپیک تحقق پیدا می‌کند.

وی افزود: موفقیت شما در این عرصه به همت خودتان بستگی دارد و گاهی مسائلی هرچند کوچک می‌تواند سرنوشت بازی‌های بزرگ را عوض کند.

تاج، غلامحسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال امید و فنایی سرپرست این تیم به ارایه‌ گزارشی از آخرین وضعیت بازی‌های این تیم پرداختند.

هم‌چنین تاج از تعیین سقف ۳۵۰ میلیون تومانی برای قراردادهای بازیکنان فوتبال خبر داد که سیدحسن خمینی به مزاح گفت: در این صورت قراردادها زیرزمینی می‌شود!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین