پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
News ID:۱۰۴۷۷۴۷
۰۱:۴۵
۱۴۰۵/۰۲/۱۳

روز ۶۵ جنگ؛ آتش‌بس شکننده| ترامپ: پیشنهاد جدید ایران برای ما قابل قبول نیست | سخنگوی ارتش: درآمد ایران از تنگه هرمز از درآمد فروش نفت بیشتر خواهد شد

روز ۶۵ جنگ؛ آتش‌بس شکننده|  ترامپ: پیشنهاد جدید ایران برای ما قابل قبول نیست | سخنگوی ارتش: درآمد ایران از تنگه هرمز از درآمد فروش نفت بیشتر خواهد شد
رسانه های داخلی از ارسال پیشنهاد جدید ایران به آمریکا خبر داده اند. جزئیاتی که از این پیشنهادها منتشر شده است، تفاوتی با آنچه در گذشته مطرح شده بود، ندارد. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نیز گفته بود که پیشنهاد حدید ایران را دریافت کرده اما نپذیرفته است.
۰۱:۴۵
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به گزارش آفتاب نیوز،

در این گزارش اخبار مربوط به جنک، آتش‌بس و مذاکرات به روزرسانی می شود...

رسانه نزدیک به سپاه: کم حجابی و بی‌حجابی با برهنه‌نمایی فرق دارد / باید دختران این سرزمین را عاشق ایران، اسلام و انقلاب کند، نه با زور که با دلربایی!
۲۳:۴۲

فارس نوشت: در روزهای اخیر، تصاویری مشکوک از جزیره کیش و برهنه‌نمایی هایی در فضای مجازی منتشر شد. زمان این اقدام تصادفی نیست. دشمنی که در جنگ نظامی از ایران شکست خورده، اکنون به دنبال ایجاد جنگ داخلی و اختلاف میان مردم است. در چنین شرایطی، برخی افراد – حتی با نیت دلسوزی – برخوردهای احساسی و تند از خود نشان داده‌اند. اما احساسات، هرچند قابل‌درک، نمی‌تواند جایگزین تدبیر شود.

این خبرگزاری افزود: دشمن می‌داند اگر نتواند در جنگ سخت پیروز شود، می‌تواند با اختلاف‌افکنی میان خود مردم ایران به هدفش برسد. پاییز ۱۴۰۱ نمونه‌ای از موفقیت نسبی آن‌ها بود. اما امروز ملت ایران هوشیارترند – به شرط آنکه ما صاحبان تریبون نیز هوشیار باشیم. واقعیت این است که همه ما در برابر هم مسئولیم. اگر به بی‌حجابی اعتراض داریم، چون می‌خواهیم نقصی را از جامعه برداریم، درست مثل هر نقص دیگری که در خودمان هست و باید اصلاح شود.اما طرد کردن یا صرفاً برخورد قهری، راهکار نیست. متأسفانه تاکنون نشان داده‌ایم که هیچ طرح فکر شده و به‌دردبخوری برای این معضل نداریم. اگر فرزند خودمان بی‌حجاب باشد، آیا طردش می‌کنیم؟ نه؛ کمکش می‌کنیم. با صبوری، نه با فریاد. این نگاه را باید نسبت به همه هموطنان داشته باشیم. رسانه باید دختران این سرزمین را عاشق ایران، اسلام و انقلاب کند – نه با زور، که با دلربایی. اگر عاشق شوند، حجاب آسان‌ترین کار خواهد بود.

اما همه این حرف‌ها به معنای کوتاه آمدن در برابر فحشا نیست. باید حساب «غافلین و کم‌حجاب‌ها» را از «برهنه‌نمایی و فاحشه‌گری» جدا کنیم. دومی یک پدیده آشکار و زشت است که چهره جامعه را خراب می‌کند. با این موارد باید برخورد قهری قاطع، ترجیحا بدون هیاهوی تبلیغاتی انجام شود – همانطور که در حال حاضر نیز انجام می‌شود. جالب آنکه خود خانم‌های کم‌حجاب و بی‌حجاب نیز از این افراد فاصله می‌گیرند و نمی‌خواهند مانند آن‌ها باشند. دشمن دقیقاً از همین نقطه وارد می‌شود. می‌خواهد با برجسته کردن فواحش و تعمیم آن به کل جامعه، این نفرت را ایجاد کند که «همه بی‌حجاب‌ها فاسدند» یا «همه محجبه‌ها متعصب». این همان انسجام‌شکنی است.

 نهادهای امنیتی و قضایی باید کار خود را با جدیت انجام دهند. اما رسانه مأموریت دیگری دارد. توضیح، اقناع، مقابله با نفرت‌پراکنی، و مراقبت از اینکه خودش تبدیل به بخشی از پروژه دشمن نشود. راه حل، نه تندروی احساسی است و نه سهل‌انگاری. راه حل، «تدبیر» است. و تدبیر یعنی برخورد قهری با فاحشه‌گری، مدارا و اقناع با غافلین، و هوشیاری کامل در برابر پروژه اختلاف‌افکن دشمن. ملت ایران امروز هوشیار است؛ نوبت ماست که هوشمندانه عمل کنیم.

رسانه نزدیک به سپاه: کم حجابی و بی‌حجابی ساده با برهنه‌نمایی فرق دارد / باید دختران این سرزمین را عاشق ایران، اسلام و انقلاب کند، نه با زور که با دلربایی!
۲۳:۴۲

فارس نوشت: در روزهای اخیر، تصاویری مشکوک از جزیره کیش و برهنه‌نمایی هایی در فضای مجازی منتشر شد. زمان این اقدام تصادفی نیست. دشمنی که در جنگ نظامی از ایران شکست خورده، اکنون به دنبال ایجاد جنگ داخلی و اختلاف میان مردم است. در چنین شرایطی، برخی افراد – حتی با نیت دلسوزی – برخوردهای احساسی و تند از خود نشان داده‌اند. اما احساسات، هرچند قابل‌درک، نمی‌تواند جایگزین تدبیر شود.

این خبرگزاری افزود: دشمن می‌داند اگر نتواند در جنگ سخت پیروز شود، می‌تواند با اختلاف‌افکنی میان خود مردم ایران به هدفش برسد. پاییز ۱۴۰۱ نمونه‌ای از موفقیت نسبی آن‌ها بود. اما امروز ملت ایران هوشیارترند – به شرط آنکه ما صاحبان تریبون نیز هوشیار باشیم. واقعیت این است که همه ما در برابر هم مسئولیم. اگر به بی‌حجابی اعتراض داریم، چون می‌خواهیم نقصی را از جامعه برداریم، درست مثل هر نقص دیگری که در خودمان هست و باید اصلاح شود.اما طرد کردن یا صرفاً برخورد قهری، راهکار نیست. متأسفانه تاکنون نشان داده‌ایم که هیچ طرح فکر شده و به‌دردبخوری برای این معضل نداریم. اگر فرزند خودمان بی‌حجاب باشد، آیا طردش می‌کنیم؟ نه؛ کمکش می‌کنیم. با صبوری، نه با فریاد. این نگاه را باید نسبت به همه هموطنان داشته باشیم. رسانه باید دختران این سرزمین را عاشق ایران، اسلام و انقلاب کند – نه با زور، که با دلربایی. اگر عاشق شوند، حجاب آسان‌ترین کار خواهد بود.

اما همه این حرف‌ها به معنای کوتاه آمدن در برابر فحشا نیست. باید حساب «غافلین و کم‌حجاب‌ها» را از «برهنه‌نمایی و فاحشه‌گری» جدا کنیم. دومی یک پدیده آشکار و زشت است که چهره جامعه را خراب می‌کند. با این موارد باید برخورد قهری قاطع، ترجیحا بدون هیاهوی تبلیغاتی انجام شود – همانطور که در حال حاضر نیز انجام می‌شود. جالب آنکه خود خانم‌های کم‌حجاب و بی‌حجاب نیز از این افراد فاصله می‌گیرند و نمی‌خواهند مانند آن‌ها باشند. دشمن دقیقاً از همین نقطه وارد می‌شود. می‌خواهد با برجسته کردن فواحش و تعمیم آن به کل جامعه، این نفرت را ایجاد کند که «همه بی‌حجاب‌ها فاسدند» یا «همه محجبه‌ها متعصب». این همان انسجام‌شکنی است.

 نهادهای امنیتی و قضایی باید کار خود را با جدیت انجام دهند. اما رسانه مأموریت دیگری دارد. توضیح، اقناع، مقابله با نفرت‌پراکنی، و مراقبت از اینکه خودش تبدیل به بخشی از پروژه دشمن نشود. راه حل، نه تندروی احساسی است و نه سهل‌انگاری. راه حل، «تدبیر» است. و تدبیر یعنی برخورد قهری با فاحشه‌گری، مدارا و اقناع با غافلین، و هوشیاری کامل در برابر پروژه اختلاف‌افکن دشمن. ملت ایران امروز هوشیار است؛ نوبت ماست که هوشمندانه عمل کنیم.

گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزرای خارجه برزیل و اسپانیا
۲۲:۴۸

سید عباس عراقچی و خوسه مانوئل آلبارز وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اسپانیا، شامگاه امشب (یکشنبه) در تماس تلفنی، در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و نیز روابط دوجانبه به گفت‌ وگو و تبادل نظر پرداختند.

همپنین عراقچی با «مائورو وییرا»، وزیر امور خارجه برزیل نیز درباره ابتکارات دیپلماتیک ایران به‌صورت تلفنی رایزنی و گفت‌وگو کرد.
 
وزیر امور خارجه در این گفت‌وگوی تلفنی، ضمن تشریح آخرین تحولات منطقه غرب آسیا، ابتکارات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران را با هدف برقراری صلح در منطقه و پایان دادن به جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران، به اطلاع همتای برزیلی خود رساند.

بقایی: آمریکایی‌ها پاسخ طرح ۱۴ بندی ایران را به طرف پاکستانی داده‌اند و ما در حال بررسی آن هستیم
۲۰:۵۴

اسماعیل بقائی یکشنبه شب در یک گفتگوی تلفنی در ارتباط با برخی از مسائل مطرح شده در ارتباط با طرح ۱۴ بندی ایران به آمریکا از جمله اینکه در آن موضوع تعلیق ۱۵ ساله فعالیت هسته‌ای ایران  مطرح شده است و گزارشی که الجزیره در ارتباط با این طرح منتشر کرده است، گفت: طرحی که  ما ارائه کرده‌ایم متمرکز بر پایان جنگ است و مواردی که مربوط به جزئیات مسائل هسته‌ای کشور است در این طرح مطلقا وجود ندارد. ما اکنون  بر موضوع پایان جنگ در منطقه به شمول لبنان متمرکز هستیم.

بقائی همچنین با تاکید مجدد مبنی بر اینکه طرح چهارده بندی ایران متمرکز بر خاتمه جنگ است و موارد دیگری که ذکر می‌شود در این طرح وجود ندارد، خاطرنشان کرد: باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد و در مورد بقیه مسائل در زمان خودش تصمیم گیری می‌شود و همانطور که اشاره کردم ما در این مرحله متمرکز بر پایان جنگ هستیم و مذاکره هسته‌ای نداریم.

بقائی همچنین در پاسخ به این سوال که در گزارش الجزیره در این زمینه تاکید شده  که طبق این طرح ایران و آمریکا قرار است با یکدیگر در زمینه مین‌روبی تنگه هرمز همکاری کنند؟ خاطرنشان کرد: این هم از جمله چیزهایی است که فکر می‌کنم ساخت پرداخته قوه تخیل برخی رسانه‌ها ست و چنین چیزی در طرح وجود ندارد.

ترامپ: پیشنهاد ایران برای ما قابل قبول نیست
۲۰:۵۲

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه کان اسرائیل گفت: پیشنهاد ایران را بررسی کردیم و برای ما قابل قبول نیست.

 

۲۰:۲۹

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد، گزارشی از یک حادثه در فاصله ۱۱ مایلی دریایی غرب «سیریک» در آب‌های ایران دریافت کرده است.

ناخدای یک کشتی فله‌بر در حال حرکت به سمت شمال گزارش داده که کشتی مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، تمامی خدمه سالم گزارش شده‌اند و هیچ اثر زیست‌محیطی اعلام نشده است.

فارس نوشت: بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ما، گزارش‌ها درباره توقیف یک کشتی فله‌بر در نزدیکی تنگهٔ هرمز از سوی نیروهای مسلح ایران نادرست است. یک کشتی عبوری به دستور نیروی دریایی ایران برای بررسی مدارک متوقف شده و این اقدام به عنوان بخشی از فرآیندهای نظارتی انجام شده است.

وزیر خارجه آلمان: ایران باید به‌طور کامل و قابل تایید از سلاح‌های هسته‌ای دست بکشد و فورا تنگه هرمز را آزاد کند
۱۸:۵۶

 «یوهان واده‌فول» وزیر امور خارجه آلمان عصر یکشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «من در تماس تلفنی خود با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران تاکید کردم که از یک راه‌حل مذاکره‌شده حمایت می‌کنیم. به عنوان یک متحد نزدیک ایالات متحده، ما هدف مشترکی داریم؛ ایران باید به‌طور کامل و قابل تایید از سلاح‌های هسته‌ای دست بکشد و فورا تنگه هرمز را آزاد کند، همانطور که مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا نیز درخواست کرده است.»

 

حملات اسرائیل به حزب الله لبنان؛ ۲۶۷۹ کشته تاکنون
۱۸:۰۴

 وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد در حملات اسرائیل به این کشور از دوم مارس (۱۱ اسفندماه) تاکنون، ۲ هزار و ۶۷۹ نفر شهید و ۸ هزار و ۲۲۹ زخمی ثبت شده است.

اسرائیل از دوم مارس با نقض توافق آتش بس، حملات خود به مناطق مختلف لبنان را تشدید کرد.

حملات اسرائیل و دستورات تخلیه آن منجر به آواره شدن حدد ۱.۲ میلیون لبنانی شده است.

درگیری در جنوب لبنان با وجود تمدید آتش بس میان لبنان و اسرائیل ادامه دارد و ارتش به بمباران روستاها و شهرهای جنوب لبنان ادامه می‌دهند.

نخست‌وزیر انگلیس: بازگشایی تنگه هرمز هم اوضاع را به حالت قبل بازنمی‌گرداند
۱۸:۰۲

 کی یر استارمر، نخست وزیر انگلیس تاکید کرد که لندن باید این بار مسیری متفاوت از بازگشت به «وضع موجود» را در پیش بگیرد؛ وضعیتی که به گفته او، پس از شوک‌های اقتصادی قبلی مثل بحران مالی ۲۰۰۸ و همه‌گیری کرونا نیز تکرار شده بود.

گفت وگوی عراقچی با وزاری خارجه آلمان و عمان
۱۶:۳۳

عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، ضمن تشریح آخرین مواضع، دیدگاه‌ها و ابتکارات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران، همتای آلمانی خود را در جریان تلاش‌های فعال تهران برای پایان‌بخشی به جنگ علیه ایران قرار داد.

همچنین در تماس تلفنی ظهر امروز، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان با سید بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان درباره آخرین تحولات و روندهای موجود منطقه‌ای گفتگو و تبادل نظر کرد.

محسن رضایی خطاب به آمریکا: آماده مواجهه با گورستانی از ناوهایتان باشید
۱۴:۰۹

 سرلشکر محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایکس نوشت: آمریکا تنها دزد دریایی در جهان است که ناو هواپیمابر دارد. توانایی ما در مقابله با دزدان دریایی کمتر از توانایی ما در غرق کردن کشتی‌های جنگی نیست. خود را برای مواجهه با گورستانی از ناوها و نیروهایتان آماده کنید، همانطور که لاشه هواپیمایتان در اصفهان به جا ماند.

احتمال شنیده شدن صدای انفجار در بندرلنگه
۱۳:۲۲

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان بندرلنگه از احتمال شنیده شدن صدای انفجارهای کنترل‌شده در بندرلنگه در امروز یک‌شنبه خبر داد. ‌

مهدی صابری در این زمینه افزود: به منظور پاک‌سازی مناطق مختلف شهرستان، به‌ویژه اطراف شهر بندرلنگه از بقایای پرتابه‌های عمل‌نکرده و مهمات باقی‌مانده از حملات اخیر آمریکایی- صهیونیستی، عملیات خنثی‌سازی و انفجار کنترل‌شده این مهمات توسط تیم‌های تخریب در دستور کار قرار گرفته است. این اقدامات تا ۱۸ عصر امروز انجام می‌شود و صداهایی که احتمالاً در طول این ساعات شنیده خواهد شد، ناشی از این عملیات ایمن‌سازی است و هیچ‌گونه جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

اطلاعات سپاه: ترامپ باید بین عملیات غیرممکن یا توافق بد با جمهوری اسلامی انتخاب کند
۱۳:۱۰

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ضرب الاجل ایران علیه محاصره به پنتاگون، تغییر لحن چین، روسیه و اروپا علیه واشنگتن، نامه انفعالی ترامپ به کنگره، پذیرش شروط مذاکراتی ایران یک معنا بیشتر ندارد؛ ترامپ باید بین "عملیات غیرممکن یا توافق بد با ج.ا.ایران" انتخاب کند. فضای تصمیم گیری برای آمریکا محدود شده.

 

سخنگوی ارتش: آمریکا را غافلگیر کردیم! / درآمد ایران از تنگه هرمز از درآمد فروش نفت بیشتر خواهد شد/ کشورهایی که پول ما را بلوکه کرده بودند، امروز به دست و پای ما افتاده‌اند!
۱۲:۳۲

امیر اکرمی‌نیا، سخنگوی ارتش با بیان اینکه درآمدی که ایران از تنگه هرمز همین امسال کسب خواهد کرد از درآمد فروش نفت ما بیشتر خواهد شد، گفت: در ماه‌های آینده خواهید دید که چه بلایی سر پایگاه‌های آمریکا در منطقه و چه بلایی سر اماکن نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آمده است.

سخنگوی ارتش گفت: در نهم اسفندماه، جنگی ناجوانمردانه و ناخواسته به کشور عزیزمان و ملت شریف ایران تحمیل شد. با وجود آنکه این جنگ از سوی دشمن آغاز شد و آنان اهداف و طرح‌های متعددی را دنبال می‌کردند، اما به هیچ‌یک از اهداف خود دست نیافتند.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه مرور وقایع جنگ نشان می‌دهد طرف غافلگیرشده دشمنان ایران بودند، نه ملت ایران، افزود: گرچه ما در موضع دفاع قرار داشتیم و دشمنان ما مهاجم بودند، اما در عمل این جمهوری اسلامی ایران بود که توانست آنان را غافلگیر کند، مهاجم آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند و علی‌القاعده باید آن‌ها ما را غافلگیر می‌کردند اما ما توانستیم آن‌ها را غافلگیر کنیم.

وی عنوان کرد: بدون تردید امروز جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه مردمی قوی‌تری برخوردار است. تعدادی هم که در قشر خاکستری به سر می‌بردند، امروز جزو انقلابیون هستند. همه شما در بین دوستان و آشنایانتان دیدید که این پشتوانه تقویت شده است. انقلاب اسلامی قوی‌تر شده، پشتوانه مردمی هم قوی‌تر شده و این اولین غافلگیری دشمن بود... این جنگ موجب شد بیش از گذشته به ظرفیت و توان ژئوپلیتیکی و ژئواستراتژیکی خود پی ببریم و امروز این تنگه در کنترل راهبردی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد. سپاه پاسداران غرب تنگه و ارتش جمهوری اسلامی ایران شرق تنگه را با قدرت کنترل می‌کنند و هیچ کشتی از هیچ دولتی بدون اذن و اجازه نیروهای ما حق عبور نخواهد داشت.

وی با اشاره به پیامدهای این موضوع افزود: کنترل راهبردی تنگه هرمز می‌تواند آثار اقتصادی و امنیتی مهمی برای کشور به همراه داشته باشد، این تنگه برای ما درآمد اقتصادی خواهد داشت. محاسبات نشان می‌دهد درآمدی که ایران از تنگه هرمز همین امسال کسب خواهد کرد از درآمد فروش نفت ما بیشتر خواهد شد.

سخنگوی ارتش همچنین تأکید کرد: موضوع دوم این است که ما می‌توانیم با کنترل تنگه دشمنانمان را کنترل کنیم و اجازه ورود بیگانگان و فتنه انگیزی در منطقه را به آنها ندهیم و شاید آورده مهم دیگر کنترل راهبردی تنگه این است که به کشورهایی که در سال‌های گذشته از آمریکایی‌ها در تحریم‌ها علیه ما تبعیت می‌کردند و پول‌های نفت ما را بلوکه کرده بودند و ما را به دلیل اجرای فرامین آمریکایی‌ها تحریم کرده بودند، دیگر اجازه عبور از تنگه را نخواهیم داد تا تحریم‌ها خنثی شود.  شما در اخبار همین امروز دیدید که بعضی از کشورهای شرق آسیا مثل کره جنوبی که از آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر تبعیت کردند و ما را تحریم کردند و میلیاردها دلار پول نفت ما را بلوکه کردند امروز به دست و پا افتادند و التماس می‌کنند که به ما اجازه بدهید که ما از تنگه عبور کنیم. چرا؟ چون مشکلات اقتصادی بسیار زیادی برای آنها ایجاد شده است. شما در ماه‌های آینده خواهید دید که تحریم‌های اقتصادی آمریکا که به تعبیری تحریم‌های ثانویه بود و باعث شده بود بخش بسیاری از کشورهای دنیا به تبعیت از آمریکا ما را تحریم کنند، بی‌اثر می‌شود و آنها دیگر قادر نخواهند بود از آمریکا تبعیت کنند چون به ضررشان خواهد بود و ما این تحریم‌ها را با کنترل تنگه هرمز ان‌شاءالله خنثی و بی‌اثر خواهیم کرد.

نماینده مجلس: می‌توان ظرف یک روز ناوهای آمریکا را به قعر دریا فرستاد تا بقیه هم دمشان را روی کولشان بگذارند!
۱۲:۳۰

پیمان فلسفی، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای آمریکا درخصوص محاصره دریایی ایران و نگرانی مردم در خصوص تأمین کالاهای اساسی، گفت: این اقدام به‌راحتی می‌تواند با یک حمله نظامی در هم شکسته شود. ناوهایی که برای محاصره ما در دریای عمان آورده است را ظرف یک روز می‌‌توان هدف قرار داد و به قعر دریا فرستاد تا بقیه هم دمشان را روی کولشان بگذارند و فرار کنند.

وی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اظهار نظر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر این که ظرف ۳ ماه ذخایر غذایی ایران به اتمام خواهد رسید،‌ گفت: ما از ترامپ جز دروغگویی هیچ انتظاری نداریم، اگر ترامپ یکبار بیاید و یک حرف واقعی بزند و مسئله‌ای بگوید که واقعیت داشته باشد ما آن زمان باید تعجب کنیم.

نماینده مجلس به نقل از قالیباف: هیأت از طرف رهبر انقلاب برای ورود تخصصی به موضوع هسته‌ای منع شده
۱۱:۵۳

مجتبی زارعی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به نقل از قالیباف خبر داد: اساس و محتوای مذاکرات با اذن رهبر انقلاب بوده است. به آمریکایی‌ها گفته شد که هیأت از طرف رهبر انقلاب برای ورود تخصصی به موضوع هسته‌ای منع شده، اما در وضعیت جنگی تصمیمات مرتبا با اشراف ایشان مورد اصلاح و بهبود قرار می‌گیرد. برای حرمت اذن آقا، حضور رئیس سازمان انرژی اتمی را در تیم مذاکراتی منع کردم. داوطلب ریاست تیم نبودم؛ می‌دانستم حرف و حدیث پیش می‌آید، اما باید از آبروی خود خرج می‌کردم.

 

محراب عبدالله‌زاده اعدام شد / جرم ارتکابی در سن کمتر از 18 سال بود
۱۰:۴۸

محراب عبدالله‌زاده فرزند محمدامین صبح امروز اعدام شد. 

قوه قضائیه اعلام کرده است: وی از عناصر اصلی شهادت سید عباس فاطمیه در اغتشاشات" ارومیه بوده است.

میزان نوشت: دادگاه، محراب عبدالله‌زاده را به اعدام محکوم کرد، اما در مورد دو متهم دیگر با توجه به گواهی‌های پزشکی قانونی و کمیسیون پزشکی و اینکه جرم ارتکابی در سن کمتر از هجده سال تحقق یافته و عدم رشد عقلی آنها مورد تایید کمیسیون‌های پزشکی قانونی قرار گرفت، هر کدام از آنها را به حبس و نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم کرد. 

پرونده پس از صدور رای دادگاه در دیوان عالی کشور نیز بررسی شد. دیوان عالی کشور پس از بررسی پرونده اعلام کرد دادنامه با رعایت اصول، تشریفات و مقررات دادرسی صادر شده است و حکم دادگاه را تایید و ابرام کرد.  حکم اعدام محراب عبدالله‌زاده از عناصر اصلی شهادت سید عباس فاطمیه پس از طی تشریفات قانونی بامداد امروز اجرا شد.

ناو آبراهام لینکلن در نزدیکی بندر چابهار مستقر شد
۰۹:۴۷

ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن در فاصله ۱۵۰ مایلی بندر چابهار مستقر شد.

امارات ۱۵ هزار پاکستانی شیعه را اخراج کرد
۰۹:۴۴

امارات در کنار اخراج ۱۵ هزار پاکستانی شیعه، همچنین حساب‌های بانکی و دسترنج آنها را که در این کشور خلیج فارس ساکن بوده‌اند از آنها گرفته و بدون آنکه پولی در اختیار داشته باشند، آنها را به کشور مبدا برگردانده است.

این اقدام در پی تنش‌ها بین ابوظبی و اسلام‌آباد رخ داده است.

جزئیات خسارت‌های چهارمحال و بختیاری در جنگ
۰۹:۳۵

صابر خسروی، مدیرکل بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد شهدای استان در این حملات حدود ۲۳ نفر بوده است.

رسول شهبازی، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بر اساس ارزیابی‌های کارشناسی، ۲۵۲ واحد مسکونی و ۱۴ واحد تجاری در شهر فارسان بر اثر تجاوز هوایی دشمن آسیب دیده‌اند.همچنین ۴۷ مورد خسارت معیشتی ثبت شده که یک مورد آن مربوط به واحد تجاری و مابقی مربوط به واحدهای مسکونی است.

نائب رئیس مجلس: حزب الله روح ایران است!
۰۹:۲۰

«علی نیکزاد» معاون رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با تأکید بر وحدت هدف بین لبنان و ایران گفت که حزب‌الله روح ایران و ایران روح حزب‌الله است.

نیکزاد به المنار گفت که شرط کشور برای هرگونه مذاکره در گذشته یا آینده روشن است و آن تضمین توقف کامل تجاوز علیه لبنان است. جبهه ایران و جبهه جنوب لبنان یکی هستند و ما جدایی آنها را نمی‌پذیریم. بستن تنگه هرمز برای تحقق صلح و آرامش برای لبنانی‌ها انجام شده است. کنترل تنگه هرمز حق ایران و خط قرمزی است که نمی‌توان از آن عبور کرد و ایران در این مورد با کشورهای منطقه به توافق خواهد رسید. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تصمیم خود برای آغاز تجاوز علیه ایران اشتباه کرد. او اکنون با شکست‌های پی در پی روبه‌رو است و آنها برای قیمت نفت ۱۲۰ دلاری در هر بشکه حسرت خواهند خورد.

حملات زنجیره ای اسراییلی به حزب الله لبنان
۰۸:۱۴

اسرائیل شنبه شب مناطق مختلف الریحان، الجبور، برغز و وادی البلاط در جنوب لبنان را بمباران کرد.

اسرائیل همچنین اطراف دو منطقه بصلیا و جباع واقع در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی خود قرار داده است.

اسرائیل شنبه شب در ادامه حملاتش در جنوب لبنان، مناطق «الغندوریه»، «برج قلاویه» و «وادی الحجیر» را هدف حمله توپخانه ای قرار داد.

حمله سابقه اردن به سوریه
۰۳:۰۳

جنگنده‌های اردنی بامداد امروز (یکشنبه) شهرک‌های دروزی‌نشین «عرمان» و «ملح» و چند نقطه دیگر در استان السویداء را بمباران کردند. 

حملات اردن علیه باندهای قاچاق مواد مخدر هرچند از سه سال پیش آغاز شده، اما حملات بامداد امروز از لحاظ حجم و شدت بی سابقه است. 

نیروهای مسلح اردن نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: بر اساس اطلاعات امنیتی و عملیاتی، محل کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و انبارهایی را که این گروه‌ها به‌عنوان قاچاق مواد مخدر به خاک اردن استفاده می‌کردند، شناسایی و مورد هدف قرار داده و منهدم شدند.

سخنگوی نیروهای مسلح اردن نیز به العربیه گفته است که این حملات در هماهنگی با دولت مستقر در دمشق انجام شده است.

ترامپ: تصور نمی کنم طرح تازه ایران قابل قبول باشد
۰۲:۳۲

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تروث سوشال نوشت: من به زودی طرحی را که ایران تازه برای ما فرستاده بررسی خواهم کرد اما نمی‌توانم تصور کنم که قابل قبول باشد، زیرا آنها هنوز بهای کافی برای آنچه در ۴۷ سال گذشته با بشریت و جهان کرده‌اند، نپرداخته‌اند. 

 ترامپ در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید "در نامه‌تان به کنگره گفتید که درگیریها در ایران پایان یافته است. با وجود محاصره دریایی چطور میتوانید چنین ادعایی کنید؟" گفت: خب، این یک محاصرهٔ بسیار دوستانه است. هیچکس اصلاً آن را به چالش نمی‌کشد.

وی درباره احتمال حمله مجدد به ایران نیز: این امکان وجود دارد که چنین اتفاقی بیفتد. اگر آنها بدرفتاری کنند و کار بدی کنند.

جزئیات پیشنهاد ایران به آمریکا
۰۱:۰۰

تسنیم نوشت: ایران از طریق واسطه پاکستانی پاسخی به پیشنهاد ۹ بندی آمریکا ارائه کرده است که بر موضوع «پایان جنگ» متمرکز است.   آمریکا در پیشنهاد خود درخواست ۲ ماه آتش بس داشته، اما ایران تاکید کرده است که باید موضوعات در ۳۰ روز تعیین تکلیف شود و‌ موضوع به جای تمدید آتش‌بس بر «اتمام جنگ» متمرکز شود. 

 مباحثی مانند تضمین عدم تجاوز نظامی، بیرون بردن نیروهای نظامی آمریکا از محیط پیرامونی ایران، رفع محاصره دریایی، آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران، پرداخت غرامت، لغو تحریمها و پایان جنگ در همه جبهه‌ها از جمله لبنان، سازوکار جدید تنگه هرمز و … بخشی از مباحثی است که در پیشنهاد ۱۴ بندی ایران گنجانده شده است. 

 ایران منتظر پاسخ رسمی آمریکا به پیشنهادات است.

فارس نیز نوشت: درحالی‌که به‌نظر می‌رسد ردوبدل پیام‌ها میان ایران و آمریکا از طریق پاکستان به‌عنوان واسطه ادامه دارد، تهران پاسخ ۱۴ بندی خود مشتمل بر رئوس مدنظر ایران برای خاتمه جنگ را به طرف پاکستانی ارائه کرده است.

منابع آگاه می‌گویند این پاسخ، در واکنش به پیشنهاد ۹ بندی واشنگتن تهیه شده و تهران طی آن علاوه بر تاکید بر خطوط قرمز خود، نقشهٔ راه مشخصی برای پایان جنگ تحمیلی پیشنهاد کرده است. 

خبرنگار ما مطلع شد این انتقال با واسطه پیام، بعد از طی مراحل متعارف تصمیم‌سازی در نهادهای ذی‌ربط نظام و دریافت مجوزهای لازم صورت گرفته است.

به‌نظر می‌رسد ادامهٔ مسیر دیپلماتیک از طریق پاکستان، اگرچه در فضایی مملو از سوءظن نسبت به طرف آمریکایی انجام می‌شود، اما همزمان نشانهٔ جدیت و اعتماد به نفس ایران در پیگیری حقوق و منافع ملی خود در مواجهه با آمریکاست.

Error Report
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بالاخره نفهمیدیم دو تا خلبان آمریکایی پیدا شدند ؟
صادق عجیب کلام
نه هردو رو ایران اسیر کرده ولی از اونجاییکه هر دو زن هستن و حجاب ندارن نمیشه رسانه ای کرد
Anonymous
اومدن بردن و رفتن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴محمد مرندی در پستی در ایکس نوشت: «هیچ کشتی‌ای بدون مجوز نیروهای مسلح ایران اجازه خروج از خلیج فارس را نخواهد داشت. تنها یک فرد نادان تلاش می‌کند هشدار ایران را نادیده بگیرد»
صوت‌و‌سفیروبلبلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
انقدری که منتظر کامنت بعدی ترانه‌ام، منتظر حرکت بعدی ترامپ و تاکتیک جدید محسن رضایی نیستم.
اوقات شاپرکی و قلبی‌قلبی شما بخیر✨️🎀
Anonymous
وای لعنتی اسمت :)))
جاوید شاهنامه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جنگ بعدی دقیقا از جایی شروع میشه که متوقف شد یعنی با زدن نیروگاه برق شروع میشه حس میکنم اخرین روزایی که برق داریم بزرگ ترین غافلگیری حداقل بیست سال طول میکشه نیروگاه ها ساخته بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ای خدا یک .. چیزی بزن راحتمون کن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کشور عزیز ما اسیب چندانی هم ندیده عمده اسیب ها در بخش نظامی نیروی انسانی و توان هسته ای و موشکی بود و کلانتری ها و پایگاه های مقاومت و بسیج یه جوری حرف میزنید انگار کشور غزه شده و دست ما خالی شده . ما که میدونیم هدفتون اینکه به مردم القا کنید که بیاید خیابون و بین جنگ و گرانی ،گرانی رو انتخاب کنید ،اما نگید جایی نمونده که نزده باشن بیخود میکنی این حرف رو میزنی مگه تو کارشناس براورد زیان هستی اصلن تو میدونی اقتصاد ایران چند هزار ملیارد و چقدر اسیب دیده اگه رفتن به قیمت نبود شما ها هم باشه باید بین ایران و خودتون ایران رو انتخاب کنید ایران میمونه مسولین میرن
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🌀العربیه به نقل از مقامات اسرائیلی:
در حال آماده‌سازی برای تکمیل ماموریت خود هستیم.
ســامــان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
به گفته آقای ترامپ فردا عملیات بازگشایی تنگه هرمز آغاز میشه، حسین شریعتمداری و محسن رضایی حرفی یا پیشنهادی ندارن؟؟؟؟؟ یا بازگشایی تنگه هم جز پیروزی و دستاورد براشون محسوب میشه، !!!!!!!!!!!
.
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
📌چیزی که برداشت میشه از امشب اینه که انگار یسری توافقا شده پشت پرده حالا ترامپ داره یجوری جلوه میده که من به خاطر حقوق بشر و این اراجیف دارم اسکورت میکنم در صورتی که قبلا چراغ سبزو گرفته و در واقع یه تهدیدم کرده که کسی دخالت کنه فلان میکنم به نظر دو طرف توافق کردن این کشتیا رد شدن و مطمئن باشید رد میشن و ایرانم هیچ واکنشی نشون نمیده نهایت بیان مثه همیشه تکذیب کنن!
روشنا
شایدم برعکس
بهونه میخوان واسه راند بعدی
Anonymous
امریکا از ج.ا چراغ سبز بگیره؟؟؟🤣🤣🤣🤣دنیا بر عکس شده؟ ...
.
امیدوارم من اشتباه کنم روشنا ولی تو این چن سال به چشم دیدم که ما مردم ایران اولویت آخر بودیم همیشه
Anonymous
. جان اینا خودشون به هم اعتماد ندارن و نمیتونن اتحاد داشته باشن و ترامپ کلا به هیچکدوم اینا اعتماد نداره..دقیقا از کدوم توافق حرف میزنی🤕
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🌀
ترامپ:

ما خبر دار شدیم ایرانیان به دنبال ساخت یه سایت هسته ای جدید هستند، بهشون گفتیم اگه سمت این کار برید کارهای خیلی بدتری نسبت به قبل با شما خواهیم کرد و دوباره B2 میفرستم

🌀
Anonymous
این کی منتشر شده ؟
شوهر ترانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بنظر من زندگی اونقدر ها سخت نگیرید فقط باید یکم روابط با افراد بالادستر را محکمتر کنید حتی شد با دو دستی زندگی را بچسبید تا تو زندگی موفق بشید پله های ترقی را ۳تا ۳تا طی کنید... باشد که از گرانی ناله نکنیم 🫡
Anonymous
خوشمزگی بسه دیگه، بنده خدا یه چیزی گفت شما هم پیراهن عثمان کردین، !!!!!!
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🌀
ترامپ:

امیدوارم گفت و گوهای بسیار مثبتی با کشور ایران داشته باشیم
و این بحث ها می تواند منجر به اتفاقات بسیار مثبتی برای همه شود. جنبش کشتی صرفاً برای آزاد کردن افراد، شرکت ها و کشورهایی است که مطلقاً هیچ اشتباهی انجام نداده اند - آنها قربانیان شرایط هستند.

این یک ژست انسان دوستانه از طرف ایالات متحده، کشورهای خاورمیانه و به ویژه کشور ایران است.

غذای بسیاری از این کشتی‌ها و هر چیز دیگری که برای خدمه بزرگ برای ماندن در کشتی به شیوه‌ای سالم و بهداشتی ضروری است، رو به اتمام است. من فکر می‌کنم که در نشان دادن حسن نیت از طرف همه کسانی که در ماه‌های گذشته به شدت در حال جنگ بوده‌اند، کمک زیادی می‌کند.

اگر به هر طریقی در این روند بشردوستانه دخالت شود، متأسفانه باید با آن مداخله قاطعانه برخورد شود. با تشکر از توجه شما به این موضوع
🌀
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بیش از ۶۰ روز میگید ما سلاحهای مخوف پنهانی داریم خلیج فارس گورستان ناوهاشون میکنیم ناو هواپیمابر از وسط نصف میکنیم
فرداساعت ۸ صبح این گوی و این میدان. ثابت کنید رجز خونیهای پوچ و توخالی نبوده
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا باید همش اخبار لحظه ای سیاسی رو دنبال کنیم
هر کدوم بشیم یه تحلیلگر سیاسی
خسته ام
دلم میخاس بجای جنگ اعصاب برای اخبار سیاسی با خانومم مشاجره داشتم ک مثلا چرا با کفشایِ پر از خاک و گِل ک تو مزرعه ام بودم اومدم توی خونه

خسته ام .....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اقا مکرر نیاید پشت رسانه بگید چیزی نمونده که بزنن شاخص های صنعتی ایران تلیارد دلاری هست بله قطر از لحاظ رفاه از ایران مرفه ترن اما ایاحجم پالایشگاه و کشاورزی ،صنعت و ریل و راه اهن سطح زیر اسفالت و سنگ فرش خیابونهاش به اندازه کشور ایرانه یک سیصدم ایران هم نیست مضخرف ترین حرفی که این زوزها میشنوم همینه مگه جایی مونده که نزده باشن اصن 270ملیارد دلار رقمی در مقابل صنعت ایران نیست 99,9درصد ایران اسیبی ندیده الحمدالله ما رو باش همینجوری یه چیزی میگن بابا کارشناس بیارید درصد ضرر رو به ما بگه
در انتهای شب
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
و باز به وقت خواب رسیدیم و آنچه به چشمم ناید خواب است...
بی خوابی..بی تابی ..
و ما همچنان انتظار آفتابی تابان در سرزمین تاریکی ها...
حلما👩‍⚕️
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴🔴صفحه ایران به عبری به سربازان آمریکایی هشدار داد و نوشت: به خاطر خریت ترامپ وارد گورستان نشوید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مرتضی حسین خبرنگار دراپ‌سایت نوشت: به نظر می‌رسد ترامپ دارد زمینه را برای بازگشت به درگیری مسلحانه آماده می‌کند؛ او ناوهای آمریکایی را از طریق تنگه می‌فرستد تا کشتی‌ها را از محاصره عبور دهند، اقدامی که آن را یک حرکت بشردوستانه هم توصیف می‌کند. این احتمالاً منجر به تبادل آتش با کشتی‌های ایرانی یا مواضع ساحلی که محاصره را اجرا می‌کنند، خواهد شد و درگیری گسترده‌تر را از سر می‌گیرد.
منتشر کن🤬
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خب ترامپ پوکر باز و قمار باز بازم میش مات کرد ج ا رو اگه فردا تنگه رو باز کنین که بدون شلیک یک گلوله تنگه رو باز کرده و ج ا تحقیر کرده اگه حمله کنین به کشتی های بی طرف که بهانه آغاز جنگ به ترامپ دادین یه همین سادگی 🤷
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
صدا سیما اعلام کرد مخاطبانش به ۷۶ درصد افزایش پیدا کردن

من دیگه حرفی ندارم.....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
در فروردین ماه 1396 متوسط قیمت یک کیلوگرم برنج ایرانی درجه یک 12583 تومان بوده است
Anonymous
دقیقا
Anonymous
سال گذشته برنج لاشه خریدم 65 هزار تومن، امسال همون برنج رو بهم داد 330 هزار تومن، کجایی دادا، نیاز نیست خیلی عقب بری
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه سرمربی داشت باشگاه فوتبال اینترمیلان
پیش‌بینی کرده بود :
اینها تنگه هرمز رو میبندن ولی طولی نمیکشه که باز میشه
و بعد از اون صرفا خودشون نمیتونن از تنگه استفاده کنن

هیچی دیگه
خواهیم دید چه خواهد شد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
میگم تاپ گان ۲ چرا دقیقا سناریو این اتفاقات ۴۰ روزه ؟؟
حمله با ناو بعد ناوهایی که تو فیلم استفاده شده جالبه آبراهام لینکن بوده و آیزنهاور
حمله اول موشک تاماهاک بعد جنگنده
دقیقا ۲ تا هواپیما زده میشه دقیقا دوتا هواپیما تو این جنگ زده شد
۲ تا خلبان ایجکت میکنن گیر میکنن تو منطقه کوهستانی بعد فرار میکنن اصلا مگه میشه یه همچین چیزی دقیقا اتفاق بیوفته ..
فکر کنم تاپ گان ۳ که قراره بیاد دقیقا بگه چکار کردن ..
Anonymous
آخرش چی شد ؟
خاله خانباجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
جنگهای داخلی، ناامنی راهها و گذرگاهها، نارضایتی مردم، قحطی و خشکسالی، جنگهای پی در پی با همسایگان خارجی، اختلاف درباریان، ضعف در نیروی نظامی، درگیری و نزاع درباریان بر سر قدرت و همون همیشگی............
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مرگ بر کسی که بزاره کشتی های دشمن از تنگه رد شه
حالا هر کی نزنه 🤭
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
سوال و جواب من از هوش مصنوعی در خصوص ضرب الاجل منتسب به ترامپ تا سه شنبه صبح:

آیا همچین متنی از ترامپ در شبکه ایکس یا تروث سوشال منتشر شده یا نه؟ "اگر ایران تا سه‌شنبه ساعت ۸ شب به وقت شرق آمریکا شرایط آمریکا برای مذاکره را نپذیرد، کاخ سفید قسمت دوم سریال «برد» را منتشر خواهد کرد."

جواب:

خیر، چنین متنی از دونالد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی منتشر نشده است.

بر اساس جستجوی انجام شده، تهدید شما با متن اصلی واقعی که ترامپ منتشر کرده، تفاوت دارد:

· متن واقعی ترامپ: او در پستی در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۲۶ (۱۷ فروردین ۱۴۰۵) هشدار داد که اگر ایران تا ساعت ۸ شب به وقت شرق آمریکا به توافق نرسد، "یک تمدن کامل امشب خواهد مرد" .
· عدم تطابق: هیچ اشاره‌ای به "قسمت دوم سریال برد" در پست‌های تایید شده او وجود ندارد. این عبارت احتمالاً شوخی اینترنتی یا جعلی است.

جالب اینجاست که نقل قول جعلی شما الهام گرفته از واقعیت است، زیرا رویداد «سریال» مربوط به ایران بوده است. در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۶، یک سخنگوی نظامی ایران در اقدامی تلافی‌جویانه، با الهام از جمله معروف ترامپ در برنامه تلویزیونی، در ویدئویی گفت: "هی ترامپ! تو اخراج شدی" (You’re Fired) .

خلاصه وضعیت: شما تهدید نظامی واقعی (در مورد نابودی) را با ارجاع رسانه‌ای جعلی (در مورد سریال «برد») ترکیب کرده‌اید که در حال حاضر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

آیا تمایل دارید متن واقعی تهدید «نابودی تمدن» را برایتان بیاورم؟
کیوا
بله لطفن بیاور
ایران
هوش مصنوعی ها همیشه از تاریخ عقب هستن وقایع روز نمیدونن تحت تاثیر شدید حزب دموکرات هستن اخبار ضد دموکرات سانسور میکنن همین الان ازش راجع به عملیات چکش نیمه شب یا روبودن مادورو سوال کنی میگه همچین چیزی وجود نداره
صادق عجیب کلام
فقط نگو که از دیپسیک پرسیدی😂😂😂😂😂😂😂😂😂 چون من دقیقا سه روز پیش ازش پرسیدم الان رهبر ایران کیه؟ گفت آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر فعلی ایرانه. حالا من هرچی بهش میگفتم باباجان ایشان شهید شدن حتی خود ایرانم تایید کرده که شهید شده ولی دیپ جون پاشو کرده بود توی یه کفش که نع تو اشتباه میکنی. آخرشم لینک خبر شهادت ایشون رو براش فرستادم تا قانع شد و تایید کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
لااقل یه روز اینترنت رو باز کنید ما برنامه های گوشی هامون رو آپدیت کنیم! عجب گیر افتادیم ها!!!!
عموفری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
رییس بانک مرکزی درتجمعات شبانه: شبانه روز درحال فعالیت هستیم که معیشت مردم دچارمشکل نشود. چه کمدی سیاهی شده رفتن مسوولان به تجمعات ووعده سرخرمن دادن
Anonymous
(معیشت بچه های مسئولین تو خارج از ایران)
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
برج هفت سال 1404 حدودا پنج ماه به جنگ در قسمتی از ایران هستم که در اون روز تعداد زیادی پهپاد رو سر شرکتهای فولاد و کُک و قطران همیشه اخرای شب حرکت میکردن به مدت دوماه. من از چند نفر پرسیدم گفتن نمیدونم خودی هستن یا ناخودی.. این جنگ خیلی وقت بود داشتن برنامه ریزی میکردن
لطفاً منتشر کن
سلام دوست عزیز
اونا ماهواره های جاسوسی هستن که در مدار حرکت میکنند در مختصات تعیین شده با نشان دادن نور اعلام حضور میکنن و پس از بازه زمانی اندکی مجدداً به ظاهر خاموش میشن. همواره در حال تصویر برداری و موقعیت یابی اماکن و ادوات تعیین شده هستند.
فعالیت اونها در روز و شب برقراره و فقط در زمان غروب آفتاب و یا شب بخوبی قابل رویت هستند.
با نظر شما موافق هستم و جنگ ایران یکی از بزرگترین قطعات پازل شکست بلوک شرقه.
متشکرم از آفتاب که امکان بیان نظرات رو میده.
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🛑
دونالد ترامپ: ما چین را به دلیل خرید نفت ایران تحریم خواهیم کرد
جیب خالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
احتمالا قراره تنگه تقریبا باز بشه و محاصره هم برداشته بشه تقریبا ...تا برن برای بقیه مذاکره ...سرکاریم پاشین بخوابین که آخر وعاقبت ما مردم رو فقط دوطرف مذاکره میدونن که گمون نکنم زیاد خوش باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چه حالی میشن پدر مادر مهسا امینی و بقیه دخترانی که جانشان واسه حجاب از دست دادن وقتی اینا را میشنون😥
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ولمون کنید روانپریش های دوقطبی....
صادق عجیب کلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قند حرام بود ولی اینا گفتن بزنید به چایی بعد بخورید حلال میشه. الانم یه کلمه بشردوستانه گذاشتن بغلش و جوری تنگه رو باز کردن و همزمان محاصره رو هم حفظ کردن که ملت نفهمیدن از کجا و از کی خوردن. کاملا مشخصه که اینا امتیاز سنگینی دادن و تسلیم خواسته های امریکا شدن
روباه شیرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
توییتر قابلیت جدیدی اضافه کرده که بگی به فلان تاپیک علاقه مند نیستم تا بهت خبری در اون خصوص نمایش نده.
در صدر جدول علاقه مند نیستم های جهانی توییتر ، جنگ فعلی ماست! رسماً برا هیچکس مهم نیستیم !
هیچی دیگه، بخوابیم صبح پاشیم ببینیم قرعه طناب به نام کدوم مون زدند.
Anonymous
توییتر ازکجا داری روباه
Anonymous
والا اگه قطع اینترنت و آزار وانتی ها نبود جنگ برای خود ما هم اهمیتی نداشت! الان هم فقط نتیجه اش مهمه
Anonymous
واقع بین باشیم حق دارن خب‌. منم اگه شهروند یه کشور عادی بودم دوست نداشتم اخبار سیاسی و جنگ کشورای دیگه رو پیگیری کنم
هایزنبرگ
جدید نیست. همون میوته. قبلنم بود
اسدالله میرزا
دلم براش تنگ شده
Anonymous
دلم میخواست گوشه ای از دنیا بودم که با دیدن ماسک های وحشتناکشون و اون تفنگ های دستشون برای مردم ایران دعا میکردم کاش هیچکدوم از این کابوسی که بعضیا ازش لذت میبرن و زندگی نمیکردم و صرفا توییت همدردی میزاشتم..
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
*یه سری نکات مهم هست عزیزان*:

یکی اینکه ایران گفته *چین و روسیه* باید بیان ضمانت اجرایی بدن که این تاحدی به نفع ایرانه(به خصوص حضور چین)ولی مطلوب ترامپ نیست.

چون حضور چین و روسیه تو مذاکرات میتونه باعث بشه آمریکا احتمالا بعدا سر تایوان و اوکراین به این دو کشور امتیاز بده.

دوم
*ایران یه پیشنهاد سه مرحله ای داده که برای آمریکا یه پیشنهادیه که میتونه یه راهی برای خروج از جنگ باشه*

یه قرارداد وقتی بصورت بلند مدت میمونه که دو طرف منافع بلند مدت برای هم تعریف کنن

و ایران توی این پیشنهادات این کارو کرده.این اشتباه توی برجام روحانی وجود داشت ولی الان ایران اومده منافع بلند مدت برای آمریکا تعریف کرده....


*جمع بندی*:

پیشنهادی که ایران به آمریکا داده توپ رو انداخته توی زمین ترامپ
حالا یا ترامپ باید این پیشنهاد رو بپذیره و تو فضای ادامه آتش‌بس جلو بریم و وارد مذاکره بشه یا هم به زودی جنگ جدیدی رو شروع کنه.

*شاخص‌ها فعلا نشون میدن این چند روز خیلی مهمه..*.
جاوید
در کل بوی تسلیم و سازش میاد...
عمیقا امیدوارم اشتباه کرده باشم
Anonymous
جاوید جان.تسلیم با سازش زمین تا آسمون فرق داره ها!! هم برای ما مردم هم برای خودشون!
Anonymous
خدایی این چه تحلیل ... هست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یعنی هم محاصره ایران برقرار باشه هم بقیه کشتی ها رد بشن؟ یعنی ج.ا قبول کرده؟
حواسم نبود ما در هر صورت پیروزیم:)
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ولی پولدار بودن هم خیلی خوبه ها. هیچ تعریفی از میزان فقر بقیه نداری.
میای به بقیه میگی برن تراپی، برن باشگاه.
بعد که بقیه میگن ما پولشو نداریم میگی خب چیزی نیست به جاش نقاشی کنید، کیک بپزید، پروتئین بخورید قوی شید.
بعد تو میگی آقا من پول لوازم نقاشی و تخم‌مرغ که باهاش کیک بپزمم ندارم.
خدایا ما رو همچون ترانه پولدار کن🙏
Anonymous
گیر دادین ها...بعضیا مدلشون اینه ربطی هم به پول نداره، نمونش من و خواهرم، من خودم و درگیر میکنم از خونه تکون نمیخورم با هر خبر اعدام از زندگی و هستی سیر میشم ولی خواهرم میفهمه گریه کردم و ناراحتم میگه چرا اخبار دنبال میکنی چرا خودتو درگیر میکنی داری کچل میشی انقدر ریزش مو پیدا کردی برو بیرون ویتامین دی جذب کنی....
منوچهر دِ گِریت
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من خرافاتی نیستم اما شاید اقای ترامپ یا یکی از مشاورانش خرافاتی باشه!!!
آخرین باری که فرصت نهایی تا ساعت ۸ شب به وقت آمریکا داده شد اخرین روزه قرار گرفتنه قمر در صورت فلکی عقرب در ماه فروردین بود و حالا هم دقیقا روز سه شنبه اخرین روزی در این ماه هست که قمر در صورت فلکی عقرب قرار میگیره.
در نتیجه اقای ترامپه خرافاتی و ترسو در لحظه اخر جا می‌زنه یا به اصطلاح تاکو میکنه ...
Anonymous
علم ستاره شناسی به هیچ عنوان خرافات نیست و قمر در عقرب سنگینه و کسایی هم که توی چارتشون ماه در برج عقرب هست همین حالت افسردگی و سنگینی رو دارن مخصوصا اگر بقیه سیارات سعد چارتشون با زاویه خوب یاری نکنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
والله مگه به کیش پرواز هست، با قایق رفتند یعنی ؟
بعد میگن دروغه، میگن تبلیغ یه کافه ست، دقبقا تبلیغ یه کافه توی کجا ؟توی اینستاگرام بوده توی شبکه های داخلی بوده کجا بوده اصلا
اسدالله میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آخ جون جنگ
جیم دال
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شکل تازه‌ای از مهاجرت؛ ایرانیانی که برای دسترسی به اینترنت به ارمنستان و ترکیه می‌روند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 در ساعات گذشته گزارشی منتشر بود که سپاه پاسداران قصد دارد محاصره دریایی آمریکا را بشکند، اکنون آمریکا پیش‌دستی کرده و آنها میخواهند تنگه را باز کنند!
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
این وسط هم اوکراین و روسیه شروع کردن به زدن زیر ساخت های هم دیگه
Anonymous
خبر رو درست بگید
روسیه این کار غیر اخلاقی را شروع کرد
بارها انجام داد
بعد اکراین در حد کوچک انجام داد
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 فوری | ترامپ مدعی شد از دوشنبه ساعت 8 صبح به وقت خاورمیانه، پروژه آزادی را آغاز خواهد کرد. این پروژه و عملیات، شامل اسکورت کشتی ها در تنگه هرمز میشود.

🔻 وی در آخر گفت که اگر اختلال در این عملیات "انسانی" صورت بگیرد، مجبور می‌شود که مداخله شدید کند.
Anonymous
... چرا ناقص ترجمه میکنی
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
وسط بازی گلف
ترامپ شروع کرده به توییت زدن
خبرخون
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
چرا خبرهای مهم نشر نمیدی افتاب

🔴 متن کامل توییت ترامپ درباره پروژه آزادی :

کشورهایی از سراسر جهان که تقریباً همه آنها درگیر مناقشه خاورمیانه نیستند که به این وضوح و با خشونت ادامه دارد، برای همه، از ایالات متحده خواسته اند که آیا ما می توانیم به آزادسازی کشتی های آنها که در تنگه هرمز محبوس شده اند، در چیزی که مطلقاً هیچ ربطی به آن ندارند کمک کنیم - آنها صرفاً از طرف بی طرف ها و بی گناهان ایستاده اند! به نفع ایران، خاورمیانه و ایالات متحده، به این کشورها گفته‌ایم که کشتی‌هایشان را با خیال راحت از این آبراه‌های محدود خارج می‌کنیم تا بتوانند آزادانه و با توانایی به تجارت خود ادامه دهند.
باز هم، اینها کشتی هایی از مناطقی از جهان هستند که به هیچ وجه با آنچه در حال حاضر در خاورمیانه در حال وقوع است درگیر نیستند.
من به نمایندگان خود گفته ام که به آنها اطلاع دهند که ما بهترین تلاش را برای خروج ایمن کشتی ها و خدمه آنها از تنگه به کار خواهیم بست.
در همه موارد، آنها گفتند تا زمانی که منطقه برای ناوبری ایمن نشود، برنخواهند گشت.
این فرآیند، پروژه آزادی، صبح دوشنبه به وقت خاورمیانه آغاز خواهد شد. من کاملاً آگاه هستم که نمایندگان من در حال گفتگوهای بسیار مثبتی با آنها هستند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 ترامپ:

اگر ایران تا سه‌شنبه ساعت ۸ شب به وقت شرق آمر//یکا شرایط آمر//یکا برای مذاکره را نپذیرد، کاخ سفید قسمت دوم سریال «برد» را منتشر خواهد کرد


خواستم بگم این خبر و اولتیماتوم رو تا الان اینترمیلان هم حتی کار نکرده، آفتاب مثل رسانه های زرد عمل نکن، خواننده هات به تو اعتماد دارند.
Anonymous
دقیقا منم جایی مرتبط با ترامپ این خبر ندیدم... خبر فقط درمورد آزادسازی عبور کشتی هاست
Anonymous
قسمت دوم سریال برد دیگه چیه؟؟؟
خبرخون
Turkiye
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
📻📻 ترامپ : کشورهایی از سراسر جهان که تقریباً همه آنها درگیر درگیری در خاورمیانه که به طور آشکار و خشونت‌آمیز در برابر چشم همه رخ می‌دهد، نیستند، از ایالات متحده خواسته‌اند تا در آزادسازی کشتی‌هایشان که در تنگه هرمز گرفتار شده‌اند کمک کند، موضوعی که هیچ ارتباطی با آنها ندارد — آنها صرفاً طرف‌های بی‌طرف و بی‌گناه هستند! به نفع ایران، خاورمیانه و ایالات متحده، به این کشورها اطلاع دادیم که کشتی‌هایشان را به طور ایمن از این مسیرهای آبی محدود همراهی خواهیم کرد تا بتوانند به طور آزاد و صحیح به کسب‌وکار خود ادامه دهند. باز هم، این کشتی‌ها از مناطقی در جهان هستند که به هیچ وجه در آنچه اکنون در خاورمیانه رخ می‌دهد دخیل نیستند. من به نمایندگانم دستور دادم به آنها اطلاع دهند که تمام تلاش خود را برای خارج کردن ایمن کشتی‌ها و خدمه‌شان از تنگه به کار خواهند گرفت. در همه موارد، آنها اعلام کردند که تا زمانی که منطقه برای کشتیرانی و هر چیز دیگری امن نشود، باز نخواهند گشت.

«پروژه آزادی» (Project Freedom)، صبح دوشنبه به وقت خاورمیانه آغاز خواهد شد. حرکت کشتی‌ها صرفاً برای آزادسازی افراد، شرکت‌ها و کشورهایی است که هیچ ظلمی نکرده‌اند — آنها قربانی شرایط هستند. این یک اقدام انسان‌دوستانه از سوی ایالات متحده و کشورهای خاورمیانه، به ویژه از سوی کشور ایران است. در بسیاری از این کشتی‌ها، غذا در حال تمام شدن است و همچنین هر چیز دیگری که برای خدمه‌های بزرگ برای اقامت سالم و بهداشتی روی عرشه لازم است. من معتقدم این به شدت به نشان دادن حسن نیت از سوی همه کسانی که در ماه‌های اخیر با چنین قدرتی مبارزه کرده‌اند کمک خواهد کرد. اگر به هر نحوی اختلالی در این روند انسان‌دوستانه ایجاد شود، متأسفانه لازم خواهد بود که با این اختلالات با زور برخورد شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
☄️ترامپ: تلاش آمریکا برای آزادسازی کشتی‌ها در تنگه هرمز از صبح دوشنبه آغاز می‌شود

ترجمه ماشین:
کشورهایی از سراسر جهان، که تقریباً همه آن‌ها هیچ دخالتی در مناقشه خاورمیانه ندارند؛ مناقشه‌ای که اکنون آشکارا و با خشونت در برابر چشم همگان جریان دارد، از ایالات متحده خواسته‌اند که آیا می‌توانیم برای آزادسازی کشتی‌هایشان کمک کنیم؛ کشتی‌هایی که در تنگه هرمز گرفتار شده‌اند، در ماجرایی که مطلقاً هیچ ارتباطی به آن ندارند. آن‌ها صرفاً ناظران بی‌طرف و بی‌گناه هستند.

برای خیر ایران، خاورمیانه و ایالات متحده، ما به این کشورها گفته‌ایم که کشتی‌هایشان را به‌طور ایمن از این آبراه‌های محدودشده هدایت خواهیم کرد تا بتوانند آزادانه و به‌درستی به فعالیت‌های خود ادامه دهند. بار دیگر تأکید می‌کنم، این کشتی‌ها متعلق به مناطقی از جهان هستند که به هیچ شکلی در آنچه اکنون در خاورمیانه در جریان است دخیل نیستند.

به نمایندگان خود گفته‌ام به آن‌ها اطلاع دهند که ما نهایت تلاش خود را برای خارج کردن ایمن کشتی‌ها و خدمه آن‌ها از تنگه به کار خواهیم گرفت. در همه موارد، آن‌ها گفته‌اند تا زمانی که این منطقه برای کشتیرانی و سایر فعالیت‌ها امن نشود، بازنخواهند گشت.

این روند، با نام «پروژه آزادی»، صبح دوشنبه به وقت خاورمیانه آغاز خواهد شد. من کاملاً آگاه هستم که نمایندگانم در حال انجام گفت‌وگوهای بسیار مثبتی با کشور ایران هستند و این گفت‌وگوها می‌تواند به نتیجه‌ای بسیار مثبت برای همه منجر شود.

جابجایی این کشتی‌ها صرفاً با هدف آزادسازی مردم، شرکت‌ها و کشورهایی انجام می‌شود که مطلقاً هیچ کار اشتباهی نکرده‌اند؛ آن‌ها قربانی شرایط شده‌اند. این اقدامی بشردوستانه از سوی ایالات متحده، کشورهای خاورمیانه و به‌ویژه کشور ایران است.

بسیاری از این کشتی‌ها با کمبود غذا و دیگر اقلام ضروری برای ماندن خدمه‌های بزرگ در شرایط سالم و بهداشتی روی عرشه روبه‌رو هستند. به باور من، این اقدام می‌تواند در نشان دادن حسن نیت از سوی همه کسانی که طی ماه‌های اخیر به‌شدت درگیر جنگ بوده‌اند، تأثیر زیادی داشته باشد.

اگر به هر شکلی در این روند بشردوستانه اخلال ایجاد شود، متأسفانه با آن اخلال باید با قاطعیت برخورد شود.

از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم!

دونالد جی. ترامپ
رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا
realDonaldTrump
Anonymous
اگه میشه ترجمه موتوری شم بذار.
فوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🚨فوری: فردا صبح درگیری تو تنگه هرمز آغاز میشه.
Anonymous
هیچ اتفاقي نمیوفته، سرکارن همه
Anonymous
نه بابا کی میگه
مهدی انصاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
پرزیدنت ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که پیشنهاد ایران را بررسی کردیم و آن را غیرقابل قبول می‌دانیم
Anonymous
قرار بود از اینجا بری پس چی شد نرفتی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
املاکی آی املاکی خسته ام خسته ام
گوشه زندونه غم دستو پا بسته ام
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یکم دیر اقدام کردین برای دلربایی
Anonymous
دستم خورد رو منفی
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🌀براساس داده‌‌های مرکز آمار از شروع سال ۱۴۰۰
قیمت روغن رشدی ۱۶۳۶ درصدی داشته،
و قیمت گوشت قرمز ۱۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است
این تور ۶۰ یا ۷۰ درصدی بانک مرکزی چی میگه
تورم یک سال ۱۵۰۰ درصد است ؟!
🌀
من
سلام
شب تون خوش
نرخ تورم یکساله ۵۰.۶ درصد شده. یعنی کالاها و خدمات مختلفی که نوسانات قیمت شون بررسی و محاسبه میشه، به طور متوسط ۵۰ درصد افزایش داشتن.
برای محاسبه نرخ تورم، قیمت حدود ۴۰۰ کالا و خدمت بررسی میشه.
مبنا هم قیمت های رسمی هست و یک سال رو به عنوان سال پایه در نظر می گیرن و در هر سال که جهش قیمت اتفاق می افته، سال پایه رو جلوتر میارن و این سال داری جهش رو مینا قرار میدن و تورم سال به سال رو مثلا تا ۵ سال حساب می کنن.

پس نرخ تورم، بررسی نوسانات ۴۰۰ کالا و خدمات مختلف هست از نان و نوشیدنی و دخانیات تا مثلا هزینه هتل و سفر و هزینه های آموزش و تلفن و کفش.
.
*به هر‌حال طبق قانون نرخ تورم ۵۰ درصدی فعلی باید ۹ درصد و تک رقمی بشه

سوال اینه که چطور به جای کاهش، در حال افزایش نرخ تورم رسمی هستیم. نرخ تورم باعث افزایش فقر و کاهش قدرت خرید افراد جامعه میشه
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
نمایندگان محترم مجلس مردمی در این دو ماه تعطیل بودن الآنم تعطیل اند ولی در چند نوبت پاداش میلیاردری مقاومت گرفته اند فکر کنم تا آخر سال تعطیل هستن با تمامی حق و حقوق شون....
کورش
محترم؟؟!!!! مردمی؟؟؟؟!!!
ابرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه پراید ۸۳ نوک م... ای شده ۴۵۰ میلیون ، خدا بخیر کنه
شهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دلم یک زندگی مثل ترانه میخواد 🥹
ســامــان
ترانه امروز ازش انتقاد کردن دلخور شده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دوستان یکی بهم بگه
چرا نتانیاهو به کابینه اش دستور داده درمورد ایران اصلا اظهارنظر نکنند؟؟؟؟؟
آفتاب خودت بهمون بگو جریان چیه
سلام سوسیس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بابا جان ! اگه بد میگم بگو بد میگی
طرف به قول خودتون دیوانه قمار باز دروغگوی روانپریش فلان فلان شده ، اومده برجام رو با اون امتیازات و حسن نیات ، بازم به قول خودتون پاره کرده زده زیرش فرستاده هوا غیر اینه؟ ، همه اینا که دیگه حرف خودتونه قبول؟ ، بعد اومده اینهمه زده ترور کرده هزینه های سنگین کرده که چی که بعدش بیاد بشینه مذاکره کنه که ده تا چیز دیگه ام بذاره روش بده ؟ آقا ول کنید تو رو خدا ، ما میدونیم شمام میدونید طرف مذاکره پذیر نیست دیوانس دیگه مرض داره دلش میخواد کامل شکست بخوره !
پس دیگه معطلی نداره بسم الله
ثعدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
شما کامنت‌هایی را تایید می‌کنید که نظر من در برابر توهین‌ها و جهت‌گیری‌های سیاسی آن‌ها هیچ است. کاملاً مشخص است که دلیل رد شدن نظر من، ایجاد یک تله عسل (Honeypot) توسط شما و تیمتان برای شناسایی، داده‌کاوی و ثبت اطلاعات افراد خاص است. من صرفاً سیستم شما را تست کردم و استفاده از چنین ترفندهای پنهانی برای جمع‌آوری اطلاعات، بسیار تاسف‌بار است
Anonymous
کار از این حرفها گذشته
تک‌تک مخاطبین وبگاه
چه قدیمی ها چه تازه اضافه شده ها
کاملا در جریان حرف شما هستن
ولی مشکل اینجاست ما عسل رو میخوریم
تله عسل هم سالم تحویل آقایون میدیم
و حتی بهشون توصیه می‌کنیم که بیان
اینو بگیرن!
Anonymous
نمی گی اینطور ما رو می ترسونی شیرمون خشک میشه مومن؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
رابطه عمیقی هست بین هرم مازلو و توسعه سیستماتیک فقر.
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🌀سازمان تجارت دریایی انگلیس:
از خدمه چندین شناور دریایی در محدوده رأس‌الخیمه امارات گزارشی دریافت گردیده است مبنی بر اینکه از طریق بیسیم دریایی (VHF) به آنان دستور داده شده که لنگرگاه‌های خود را ترک نمایند🌀
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
آفتاب جان بعضی وقتا رو مخیا منتشر کن عزیزم
نظرسنجی:
آیا با ج.ا که تغییر رویه سیاسی دهد و دست از دشمنی با آمریکا و اسرائیل بر دارد ، موافق هستید .

+ در صورت اینکه به مردم خود توجه کند بله
_ خیر به هیچ وجه
ناشناس۲۴۲
ساسان آزادوار رو به خاطر شکستن شیشه مینی‌بوس اعدام کردن
Anonymous
۴۷ سال امتحان خودشون رو پس دادن
Anonymous
متاسفانه صداهای بدی توی سرمون مونده و قابل فراموشی نیست مثل صدای گریه پدر ساسان و ناله های پدر سپهر و بغض بابای قاسم زاده ووووو
Anonymous
جای دردناکش اینه حتی برای همون سنگ هم وکیلش گفته مدرکی پیدا نکردن صرفا از بچه ... گرفتن که میدونیم چطوریه میگیرن
خاتون
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 ترامپ:

اگر ایران تا سه‌شنبه ساعت ۸ شب به وقت شرق آمر//یکا شرایط آمر//یکا برای مذاکره را نپذیرد، کاخ سفید قسمت دوم سریال «برد» را منتشر خواهد کرد.

@TEL_NEWS19
یام یام
مبارک شد
Anonymous
بعضی از دوستان خیلی سعی میکنن شرایط رو جنگی نشون بدن، اما جنگ دیگه تموم شده دوستان.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اینکه امروز درباره حجاب حرف زدن نشونه خوبیه اتفاقا.
قبل از جنگ ۱۲روزه هم مدام حرف از حجاب بود.
شاهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
⭕️دونالد جی ترامپ:

📍اگر ایران تا سه‌شنبه ساعت ۸ شب به وقت شرق آمریکا شرایط آمریکا برای مذاکره را نپذیرد، کاخ سفید قسمت دوم سریال «برد» را منتشر خواهد کرد.

📍ضرب العجل ترامپ به ساعت ایران‌ میشه ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه.
Anonymous
اصلا خاطره خوشی از این ساعت و این روز هفته نداریم. نمیدونم ترامپ چه علاقه ای بهش داره و همیشه هم یکی دو ساعت قبل از رسیدن به این ساعت 180 درجه چرخش میکنه
Anonymous
سریال درباره چیه ؟
چون گوگل ندارم
صبا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
یه نفر پایینتر گفت کسایی که اینجا از فقر و گرونی شکایت میکنن مهاجرای خارج نشینن که با فیلترشکن کامنت میذارن و سعی میکنن احساس بدبختی رو به مردم القا کنن تا مردم به خیابان بیان و اعتراض کنن که بعد این مهاجرا بتونن به ایران برگردن چون تو خارج تحت فشارن، همش باید کار کنن و...!
نظر این نویسنده نشون میده که این قشر دارن تو یه بهشت ایزوله شده زندگی میکنن که هیچ درکی از شرایط مردم ندارن تصور میکنن فقر مردم نه یک حقیقت بلکه صرفا یه احساسه که توسط معاندین تحریک شده
Anonymous
اون نتیجه گیری قطعا اشتباه ولی نویسنده ای که فقر و تورم و بیماری و خشم مردم را نمی بینه حتما سیم کارت قرمز (نه سفید) داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
😀ترامپ:

اگر ایران تا سه‌شنبه ساعت ۸ شب به وقت شرق آمریکا شرایط آمریکا برای مذاکره را نپذیرد، کاخ سفید قسمت دوم سریال «برد» را منتشر خواهد کرد

@crayingroom
خبرخون
Germany
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
🔴 شبکه ۱۴ اسرائیل: یه دیدار مهم بین ترامپ و رئیس‌جمهور چین که شاید به ماجرای جنگ تو ایران پایان بده
Oldboy
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خلاصه حرف فالس اینه که فعلا کوتاه بیاید برادرا بعدا برمیگردیم به فرمون قبل
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۴
😀ترامپ:

اگر ایران تا سه‌شنبه ساعت ۸ شب به وقت شرق آمریکا شرایط آمریکا برای مذاکره را نپذیرد، کاخ سفید قسمت دوم سریال «برد» را منتشر خواهد کرد


سریال برد چیه؟؟؟؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
صدای جنگنده جنوب کشور همین حالا نه ببخشید صدای کولر همسایه بود
ناشناس
مردم آزار شیطون
سینا
قسمت دوم کامنتتو بعضی شجاعان ندیدن و رفتن بانکر
:(((((((((:
خبرخوان
Turkiye
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
صدراعظم آلمان: جلوگیری از دستیابی ایران به بمب هسته‌ای هدف مشترک برلین و ترامپ است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
رفقا خبری نشد از سخنرانی ترامپ؟
Anonymous
همیشه اون ساعتی که ما منتظریم ۲،۳ساعت بعدشه🤷‍♀️
Anonymous
فیک بود بابا خبرش
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بر اساس آمارهای موجود، ۸۰ تا ۹۰ درصد ترانزیت کالا در سطح جهان از طریق دریا انجام می‌شود. علت اصلی آن نیز به صرفه بودن هزینه حمل‌ونقل دریایی، به نسبت میزان باری است که کشتی‌ها قابلیت حمل آن را دارند. گفته می‌شود هدف ترامپ از محاصره دریایی، فشار بر صنعت نفت، ایجاد کمبود کالا، قطع درآمدهای ارزی و افزایش فشار اقتصادی بر ایران است.فرارو
اک
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
23:30گذشت پس بیانیه تررامپپپ چی شد؟
مرتاض
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به نظرتون دلیل این‌همه تعلل و دست دست کردن ترامپ چیه؟
آیا با کش دادن می‌خواد با هزینه مالی و احتمالا جانی کمتر برای آخرین نبرد بیاد جلو
یا هدف دیگه ای داره؟
Anonymous
دلایل متعددی داره اما تجربه نشون داده نوشتن تحلیل در مورد جنگ و شرایط ایران معمولا تایید نمیشه. جنگ از خیلی جهات شبیه شطرنجه.
یاوه گو📢
در واقع برنامه ترکیبی هست
ایجاد تورم و نارضایتی داخل ایران
فشار بر موادی واردات ارز
نگهداشتن سایه جنگ و بر هم زدن تمرکز مسئولبن
و احتمال ضعیف حمله نظامی
و چیزهایی که افراد علمی مثل ماها نمی‌فهمیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه کان اسرائیل گفت: پیشنهاد ایران را بررسی کردیم و برای ما قابل قبول نیست.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تو این اوضاع قطعی اینترنت؛ دزدی ایرانسل از بسته های اینترنتی رو کجای دلمون بذاریم؟

تو قطعی اینترنت، جای اینکه بیان بسته حمایتی و تخفیف بدن، بدتر گران فروشی و کم فروشی می کنند.

این جماعت دیگه به هیچ اخلاقیات، شرعیات و مقدساتی پایبند نیستند!
Anonymous
رئیس رئیسش گفته تو دونگ من رو بده. هرکاری میکنی بکن!! هرچه گرونتر دونگ رئیس رئیس بیشتر!!
جانی سینز
من دیروز از طریق سامانه cra.ir تنظیم مقررات شکایت کردم ، شما هم شکایت کنید ،
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
وقتی این همه اعدام میبینم، دلم میخواد منم ....
ناشناس
آسیاب به نوبت
خداپرست
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
هشدار به کشتی‌ها در خلیج فارس؛ منطقه را ترک کنید
رئیس دستگاه تجارت دریایی بریتانیا (UKMTO) اعلام کرده که چندین ناخدای کشتی در منطقهٔ رأس‌الخیمه امارات گزارش داده‌اند که از طریق پخش رادیو وی‌اچ‌اف دستور داده شده است لنگرگاه‌های خود را ترک کنند.
بر اساس منابع دیگر، بیشتر کشتی‌ها به سمت دبی در حال حرکت هستند و این اقدام پس از آن صورت گرفته که سپاه پاسداران ایران هشدار داده منطقه را ترک کنند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نماینده مجلس: می‌توان ظرف یک روز ناوهای آمریکا را به قعر دریا فرستاد تا بقیه هم دمشان را روی کولشان بگذارند!


خب معطل چی هستین
Anonymous
خسته نشدن از کری خواندن
اونم به زبان فارسی
جز برای خوراک داخلی چیزی نیست
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ورزشی های مثلا وطن پرست
حریف شما توانایی تخریب یک واحد بدون واردکردن خسارت به واحد کناری رو داره میشه ضعف
اون وقت شما در بهترین حالت اگر روی یه نقطه نشانه بگیری یک کیلومتر اونور میزنه
میشه سند افتخار
Anonymous
برای بعضی ها جام جهانی رفتن افتخاره و شاید صعود از گروه اونم به ضرب و زور حواله معادل ۱۰۰میلیارد ما در دوره‌های قبلی
برای بعضی ها هم فقط قهرمانی افتخاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یکنفر لینک خبر فوری رو بفرسته واسه امام جمعه رشت
اینم نمونه کارش :
زیباترین زن روسیه در حال ورزش صبحگاهی/

عکسی از همسر فوتبالیست علی قلی زاده در بلژیک
همسر مدل فوتبالیست مشهور ایرانی درآمد

لحظه جدا شدن روح از بدن یک زن در تصادف رانندگی

زن هزارچهره در تور افتاد
!
رکوردشکنی شکیرا | زنان دیگر گریه نمی‌کنند

عکس منشوری از ترامپ | رئیس‌جمهور دیوانه به سیم آخر زد


ملکه تندخوی زیبایی سخنگوی ترامپ شد | رقابت سیاه برای جانشینی کارولین لیویت | آنا کلی کیست؟

عروس تازه ترامپ؛ شکارچی میلیاردر | یک مدل دیگر در کاخ سفید

کاخ سفید؛ نگاهی به اندرونی حرمسرای دونالد

عضو کابینه ترامپ در جستجوی «شوگر ددی»
عکسی جالب از همسر روبیو، وزیر خارجه آمریکا بعد از تیراندازی
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آفتاب امروز چند تا مطلب با دقت نوشتم

منتشر نکردی

وقت منو هدر دادی فقط
دختر فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پدرم سرایید:

که هر کو به خونِ کیان دست آخت
زمانه به جز خاک،جایش نَساخت

ولی خاک هم ...
نون سین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من در حد خودم دارم طبق عادت هم از قدیم مایحتاجم رو چند بسته چند بسته برمیدارم مثلاً چهار بسته لوبیا سه تا روغن و... که نخواد دو روز یه بار برم فروشگاه، اما جدیداً خجالت میکشم و سعی میکنم قایمکی بردارم چیکار کردین با ما که من شرمنده میشم پول حلال خودم را جلوی دیگرانی که دستشون تنگه خرج کنم انگاری دارم دزدی میکنم و مال اونا رو میخورم یا مشکلات مملکت تقصیر منه!
یه زمانی تو خیابون قدم میزدم چیپس و... میخوردم الان باید چهار طرفمو بپام کسی نبینه یا بچه‌ای رد میشه اگه خوراکی توی دستم قابل تقسیم کردن نباشه قایمش کنم نبینه دلش بخواد
حالا در حد توانمم کسیو سر راهم ببینم بی منت کمک میکنم اما خب بازم خیلی تلخه که برای این‌که دستم هنوز به دهنم میرسه شرمنده هستم و عذاب وجدان دارم. البته اگه وضعیت کشور همین طور بمونه کم کم خودم هم به جمع اونایی که ازشون خجالت میکشم می‌پیوندم
Anonymous
خودتو اذیت نکن. بهزودی تو هم نمیتونی بخری
کاساندان
درود بر شما
خجالت نداره عزیز، اونکه باید خجالت بکشه کسای دیگه هستن که نمیکشن
اتفاقا من وقتی خودم تو شرایط خوبی نیستم یا میبینم اوضاع برای همه بد نیست دلم آروم میگیره میگم باز خداروشکر...غصه و گرفتاری آدما ناراحتم میکنه خودم هیچی ندارما ولی طاقت گرفتاری و ناراحتی خانوادم یا مردم رو واقعا ندارم،امیدوارم به زودی شادی و رفاه و سخاوتمندی و ثروت روانه ی ایران عزیز و مردممون بشه
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
📢 ‌فارس: ادعای اخیر شبکه الجزیره درباره جزئیات چارچوب پیشنهادی ایران به آمریکا با واقعیت فاصله زیادی دارد و اساساً مربوط به پیشنهاد ۲۰ روز پیش آمریکاست که تاکنون چندین‌بار به‌روز شده است


📢 شبکه ۱۴ اسراییل: مقامات ارشد رژیم صهیونیستی به ما می‌گویند که «آغاز دوباره جنگ با ایران قطعی است و مسئله فقط بر سر زمان آن است»
_
اصلاحات نیوز
دخترلیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اقای عراقچی خواب نداره همش پای تلفن
ســامــان
بسته مکالمه نامحدود خریده
Anonymous
مرگ بر لیبرالیسم
Anonymous
دوست دارم بدونم اونکه نوشته مرگ بر لیبرالیسم، چی از لیبرالیسم می‌دونه
گنجشک عصبانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔻معاون اول رئیس‌جمهور:
جلوی گران‌فروشی را بگیرید؛ مشکل اصلی ما سواستفاده از گرانی است.

📌فک کنم همین گفته معاون اول رو برا ترامپ جا بندازیم، دلش به حالمون میسوزه، بغض میکنه، ناوا رو بر می داره میره! و مثل یه کابوی تنها تو غروب اقیانوس هند محو میشه...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
همین الان اقای حاجی بابایی و خسروی مجری صدا سیما اومده میگه ما دریک قدمی پیروزی هستیم دیگه چی مونده که نزده باشن دیگه بلایی نبوده که سر مون نیاورده باشن . ولی من میگم ایران به جز چند کلانتری و دوتا شرکت بزرگ فولادی اسیب چمدانی ندیده این چه حرفی هست که میزنی اقای حاجی بابایی اولا شما که مکرر جیبت پرپوله این برا این دوم اینکه یعنی چی همه چی رو زدن. چیزی نمونده بابا اب و برق و گاز و مخابرات و پتروشیمی ها و ریل و راه اهن و سد و صداسیما و ووووو کلی مکان داریم که در معرض خطر هستند .
شعبون کم مخ
دقیقا، با اطلاع خدمتتون بگم، چیزی به نام صنایع دفاع با صدها کارخانه و کارگاه صنعتی، مملو از CNC های پیشرفته پنج محور، پرس های چند صد تنی و لیزرها و پلاسماهای برش و جوش دقیق دیگر وجود خارجی ندارد. با خاک یکسان شد.
م ز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
هر فرد بالغ باید حداقل در روز ۸۰ تا ۱۰۰ گرم پروتئین مصرف کنه تا بافت عضلانی بدنش تحلیل نره.

یک تخم مرغ حدود ۶ الی ۷ گرم پروتئین داره.
۱۰۰ گرم ماهی حدود ۲۱ گرم
یک لیوان شیر حدود ۸ گرم
هر ۳۰ گرم پنیر حدود ۷ گرم
۱۰۰ گرم سینه مرغ حدود ۳۱ گرم
۱۰۰ گرم لوبیا چیتی یا لوبیا قرمز خام حدود ۲۱ گرم
۱۰۰ گرم سویای خشک حدود ۳۶ گرم

حالا حساب کنید باید در روز چقدر مواد غذایی مصرف کنید تا دچار سو تغذیه نشید؟
آیا به حد کافی پروتئین مصرف میکنید؟
البته خودم حساب کردم، اگر بخواهید یک تغذیه ترکیبی تقرییا نرمال داشته باشید، البته نه خیلی هم عالی!
با قیمت های امروز، باید ماهیانه حداقل ۲۰ میلیون تومن فقط هزینه خوراکتون باشه!
یعنی یک خانواده ۴ نفره باید ماهی فقط ۸۰ میلیون تومن خرج خوراکشون کنن تا دچار سوتغذیه پروتئین نشن! ( البته این چندسال اخیر هم خیلی تفاوت نداشته و نهایتا نصف این مبلغ میشده)

به نظر من اکثریت مردم ایران دچار سوتغذیه شدید پروتئین شده اند و داره تمام بافت های عضلانی بدنشون از بین میره و اثراتش تا آخر عمر باهاشون میمونه!
اثرات این سو تغذیه ناشی از توهم دولتمردان رو چندسال دیگه به طور وحشتناکی در جامعه میبینیم و علاوه بر مشکلات جسمی، روی هوش نسل های بعدیمون هم تاثیر خواهد گذاشت.
Anonymous
تو هم دلت خوشه ها
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اینم که صبح تا شب در حال تلفن زدن به این و اونه
Anonymous
النمااااااااس ، التماااس
پیروزی پشت پیروزی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ای کاش یکی از این حضرات میپرسید آمریکا چطور با وجود مجاز بودن اسلحه امنیت داره تازه این همه هم که به قول شما مخالف داره تو آمریکا ولی ما با اینترنت امنیتمون میره؟
۲۵۹
اسلح ضامن آزادی و حفظ روح قانون اساسی در آمریکاست
Anonymous
چون با اینترنت ممکنه با هم حرف بزنن مردم. مردم باید مثل جزیره باشن تا خلاف نکنن
دادوبیداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امروز یکی نوشته بود که من مطمئنم ج ا تا ابد خواهد ماند .میخواستم بدونم ابد چند شنبه میشه کسی میدونه؟
ناشناس
6 شنبه
Anonymous
۸شنبه😄
روشنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🚨نیروی دریایی سپاه به شناورها هشدار داده تا لنگرگاه‌های خود در نزدیکی رأس‌الخیمه را ترک کرده و به سمت دبی حرکت کنند.

⭕️افزایش حضور تانکرهای نظامی آمریکا در خاورمیانه همزمان با انتقاد ترامپ از پیشنهاد صلح ایران



🔴 کانال 15 اسرائیل :آماده برای حمله!

آمریکا تمامی نیروهای زمینی خودش را به خلیج فارس رسانده است!

🔴 کانال ۱۳ اسرائیل: لحظات حساس!
اسرائیل خود را برای از سرگیری جنگ با جمهوری اسلامی آماده می‌کند!

🔴 فرستاده ویژه آمریکا، استیو ویتکاف، به سی‌ان‌ان گفت که آمریکا «در حال گفتگو» با جمهوری اسلامی است در حالی که آنها در حال بررسی مذاکرات برای پایان دادن به جنگ هستند.(🤬)


⭕️وزیر خزانه‌داری آمریکا:
رد پول‌های مردم ایران رو که س... ... به خارج منتقل کرده پیدا کردیم.


🔴صداوسیما:
اکنون به‌طور قطعی ثابت شده که جنگنده‌های اماراتی مستقیما در بمباران خاک ایران طی جنگ مشارکت داشتن.




-خبرها تا پیش از ’۲۳/۳۰
Anonymous
ولی حس میکنم دیگه جنگ نشه. ایران شرایط رو قبول میکنه چون تحت فشار اقتصادیه
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
درک نمیکنم.
۱.سهمیه کامنت من شارژ نشده
۲.یه عده ای انقلاب کردن که استقلال داشته باشن
ولی هر وقت خواستن یه تصمیمی بگیرن
دم یه جایی را به دمشان گره زدن.
میخوان توافق کنن دم چین و روسیه
میخوان اتش بس کنن دم لبنان
میخوان مظلوم نمایی کنن دم اژانس انرژی اتمی و ...
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امام جمعه ی رشت خبر نداره ک صداوسیما با بی حجابا پز میده؟؟؟؟

همش تو تی وی نشونشون میده ک یعنی طرفدارشون هستن
جل الخالق....
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🉐️ کانال ۱۲ اسرائیل: ارتـش در آماده‌باش کامله.

Ⓜ️ کانال ۱۵ اسرائـیل: آمر.یکا تمامی نیروهای زمینی خودش رو به خلیج فارس رسونده و آمادگی برای منفجر کردن بمـب‌ها تو ایران وجود داره.
Anonymous
ممنون شبح
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اونی رو که میخواید از اعتبار بندازید
بین مردم عادی که بماند
از نگاه چپ‌چپ و پر از خشم شون به بعضی ها مشخصه
ولی بین نزدیکان خودش هم بحث بالا می‌گیره
که کدوم بیشتر ارادتمند و مجری سیاست های ایشونه
اعتبار و محبوبیت رو بالاسری میبخشه
به کسی هم میبخشه که لیاقتش رو داره
به شما نمیبخشه
Anonymous
لطفا فارسی بنویسید تا مفهوم باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امروز اومدم شمال....
تو باغچه مون پر حلزون بود....همه رز ها رو داشتن میخوردن....
داد زدم محسن بیا اینجا کلی حلزون هست....بیچاره ها همه پا به فرار گذاشتن....تو راه بقیه حلزون ها رو هم صدا میکردن که فرار کنین محسن داره میاد.....خلاصه الان یه دونه حلزون هم تو شهرک پیدا نمیشه
Anonymous
این داستان:محسن دشمن حلزونها!
من
سلام
خیلی ممنون عالی بود
بهتر از این‌نمی شد

بک دنیا ممنون هستم
🌀
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🌀بانک مرکزی خودش گزارش منتشر کرده ،
و میگه که ۲۵ درصد از کل نقدینگی ایران شبه پول است
و ۸۶ درصد از کل نقدیگی ایران در قالب شبه پول ،
اختصاص به یک درصد!! سپرده گذاران داره!!
بعنی شدت نابرابری که توی اقتصاد ایران وجود داره،
حتی اگر ما بگیم تو این اقتصاد قانون جنگل حاکمه !!!
گویی داریم این اقتصاد موجود در ایران را تطهیر ش میکنیم
آقا دیگه توی جنگل هم اوضاع به این بی قاعدگی و بی ضابطه کی که اینجا مشاهده میشه وجود نداره!!🌀
Anonymous
مرسی که کامنتای خوب میذاری.
اگه میشه برای اطلاعات عمومیم و درک بهتر کامنت میپرسم شبه پول چیه ..؟
🌀
🌀
«شبه پول» (Quasi Money) یک اصطلاح در حوزه اقتصاد مالی است و دارایی‌های غیرنقدی را توصیف می‌کنه که نقدشوندگی بالایی دارند و به راحتی می‌تونند به پول نقد تبدیل شن. سپرده‌های بلندمدت یا برات از جمله‌ این دارایی‌ها هستند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مردم ایران : سونامی در راه است!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
رائفی پور: اسرائیل چندین بار با طلسم میخواست مکان رهبری رو پیدا کنه اما موفق نشد.
خب اینجا هم پیروز شدیم:)
Anonymous
خو پیدا کرد که!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بابا این بلند گوها چه فایده ای دارد مردم مریض دارند بیمار عصبی تو خونه دارند شما ۴۷ سال همه تریبون‌های رسمی و مساجد و مدارس دستتان بوده نتوانستید کسی را جذب کنید حالا با این بلندگو ادم ها را جذب کنید
Anonymous
خودشون ضد تبلیغه کاراشون
Anonymous
آدما وقتی تنها هستن بلند بلند باخودشون حرف می زنن ترسشون بریزه. اینها هم خودشون رو در اقلیت می بینن دارن با هیاهو به خودشون قوت قلب می دن.
🙂
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
‼️براساس داده‌‌های مرکز آمار از شروع سال ۱۴۰۰ قیمت روغن رشدی ۱۶۳۶ درصدی داشته و قیمت گوشت قرمز ۱۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است

✅ تهدیدا و رجزخوانی ها کاملا متناقض با چیزی هست که داریم تجربه می‌کنیم
شاید هم معنی پیروزی این نیست که یاد گرفتیم
ترانه آنتوانت
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مردم اگر نان ندارند کیک بخورند.
Anonymous
در پاسخ به کامنتی که نوشته بود مردم اگر نان ندارند کیک زخورند
مردم اگر حرفی برای گفتن ندارند بهتر است بقول اصفهانی ها که ...
نارنجی
ترانه آنتوانت 😁😁😁
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ با این بازی بررسی پیشنهادها و رد کردن اونها داره زمان می گیره تا تحهیزات خودش و عربها را تکمیل کنه...وگرنه اون بهتر از ما از این موش و گربه بازی ها خبر داره...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
طرفداران رپ که موافق جنگ هستند، در جریان باشید با جنگ نظام عوض نمیشه. آخرش یک سری مقامات تندرو حذف میشن و مقامات جدید توافق میکنند. از ما گفتن بود.
ناشناس
پایان شب سیه سپیداست ازماگفتن بود
Anonymous
در تحولات ایران ر.پ که عددی نیست چون خیلی باگ داره و سابقه بد، اما اینکه ... عده ای جدید بیایند و اسرائیل را به رسمیت بشناسند و و توافق کنند یعنی حکومت عوض شده دیگه
Anonymous
به اینا روبا فروخته شده، نرود میخ آهنین در سنگ سخت
سرباز ولایت
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ایران متعلق بهامت حزب‌الله است.
Anonymous
بود
الان زهی خیال باطل
و خواهیم دید چه خواهد شد
هست
بهامت حزب الله
دلا دیدی .....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه کلیپی دیدم از آقای خسروی (مجری تلویزیون) که ظاهرا مربوط به شب 9 اسفند پارسال بود، ایشون داشتند با خونسردی کامل وتمانینه خاصی یک خبری رو تکذیب می کردندو شمرده وقاطع حرف می زدند وبااطمینان به مخاطب یادآوری می کردند که به ایشان ورسانه ملی اعتماد کنند و به یاوه گویی های رسانه های انطرفی گوش ندهند،البته در معدود نگاه‌های ایشان به دوربین مخاطب نیمه حرفه ای هم متوجه می شد که ماجرا چیز دیگری است..به نظرم این چند دقیقه کلیپ نماد ماهوی ...ایدئولوژیک فعلی است، نظامی که در بدوا به نام حقیقت و نجات و رستگاری وهدایت بشر آمد ...
Anonymous
طمانینه
شعامیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کنگره یه چیزیه تو مایه های شعام؟
توفیق اجباری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امام جمعه رشت: دیگر بی‌حجاب‌ها را تحمل نمی‌کنیم و دمار از روزگارشان درمی‌آوریم!

به نظر میرسه امام جمعه رشت یه مقدار زودتر از موعد حرفهایی رو که قرار بود بعد از پایان جنگ یا توافق احتمالی با آمریکا زده بشه رو به زبان آورده. شورای سیاستگذاری ائمه جمعه باید ورود کنه!
Anonymous
مثل تورامپ دهن لقه
مرد همیشه پیروز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ در دور اول به چهارده درصد غنی سازی توافق کرده بود ولی ما گفتیم چهل درصد ولاغیر....الان پانزده سال حق غنی سازی نداریم مملکت به قهقرا رفته است ولی ما باز پیروز هستیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تحلیل من اینه:

در طول جنگ اخیر، ایران با حمله به کشورهای عربی منطقه در حجم زیاد اونها رو غافلگیر کرد، کشورهای عربی آمادگی مقابله با حملات ایرانو نداشتن

آتش بس فرصتی برای عربها فراهم آورد تا به کمک آمریکا، اسراییل و کشورهای اروپایی سامانه های دفاع موشکی و پهبادی خودشونو مستقر کنن و آمادگی بالایی در مقابل حملات ایران بدست بیارن.

تا این تجهیزات به طور کامل مستقر و عملیاتی نشن آمریکا جنگ رو شروع نمیکنه. این آمادگی میتونه همین امشب باشه، یا چند روز دیگه یا چند هفته دیگه.

اینبار فرق میکنه، خواهیم دید چه خواهد شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مینویسم و پاک میکنم از انتقاد کردن هم خسته شدیم شاید وقته عمله
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستان خیلی صحبت از تنگه هرمز میشه و کلی ادعا و ایده مطرح میشه . خیلی دوست دارم دعوتتون کنم به مطالعه در مورد عملیات نرماندی در جنگ دوم جهانی لطفا این عملیات رو بررسی کنید البته اگه اینترنت داخلی اجازه بالا اومدن این مطلب رو بده.
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ مجری تصمیمات اتاق فکر جهانی آمریکا هست، اینکه فکر کنیم ترامپ سرخود برداشته از اون سر دنیا لشکر کشی بکنه و بدون هیچ دستاوردی رها بکنه بره، خیلی ساده لوحانه هست، سیاست کلان آمریکا مهار چین و حفظ ابرقدرتی آمریکاست و جنگ کنونی نیز در همین راستا هست، آمریکا به نتیجه رسیده مناسب ترین شریک در خاورمیانه ایران می‌تونه باشه و در این راستا به پیش میرن و ترامپ بهترین مجری برای این سیاست هست.
نارنجی
بیشتر کامنت بذار شهروند 👌
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اسماعیل بقائی ، میگی میخواید تازه بررسی کنید!
به ما گفت و به نظر همه مون بررسی نداره.
نقطه داشت انتهای پاسخش
به نظرم یکی دو روز برو سفر
اینترمیلان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اینترمیلان هستم، مخاطب ها و کامنت نویس های بنگاه سخن پراکنی آفتاب هم نمونه کارام است.
روشنا
بنگاه سخن‌پراکنی میکی دلت خنک میشه؟
بگو
ماهم چیرای دیگه میگیم که دلمون خنک شه
حیف افتاب منتشر نمیکنه ببینی :)
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امروز سه تا مغازه رو تو بازار به خاطر حجاب فروشنده هاشون اومدن پلمپ کردن، نفرت پراکنی و دو رو بازی تا کی؟
Yeti (یتی سابق)
خر از پل گذشت
داکتر ماساداک
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دو داستان در مورد اعدام
دیکتاتور جمهورری دموکراتیک ! سوسیالیستی رومانی و همسرش آخرین کسانی بودند که در رومانی اعدام شدند.
در زیمباوه بعد از بازنشستگی جلاد، به مدت ۱۷ سال کسی این سمت را به عهده نگرفت و احکام اعدام تعلیق شد. بعد ۱۷ سال دولت اعدام را لغو کرد.
بنواز حاجی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بنده از امام جمعه رشت بسیااااااااااااااار تقدیر و تشکر می نمایم که رک و راست ما فی الضمیر همه شونو گفت و از معضل کثیف ریا و خدعه دامن پیراست.
امیدوارم هرچه زودتر و با نهایت شدت و توان، گفته هاشو عملی کنه تا دهان کثیف و نجس همه توجیه کنندگان خرد و خونین و بسته بشه تا دیگه تا ابد کسی نگه این اون چیز اصیل نیس.
باید با مغز استخونتون بفهمید ملایم و تند نداره. حتی یه کلمه اون رنگی که به نظرتون سیاسی نیس تهش یه مطلقه(بدون تشدید) ازش استفسار میشه.
Anonymous
تکبیر
مرتاض
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خسته هستم خسته آیا می‌شناسیدم؟
سام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اینجا انتقاد به خیلی چیز ها خط قرمزه، انتقاد به اصلاح طلبان خط قرمزه، انتقاد به رسانه های چپ گرا که اعدام ها رو در ایران بایکوت میکنند و برای سرماخوردگی نرگس محمدی یقه پاره میکنند خط قرمزه، انتقاد به بی ارزش بودن جان مردم ایران خط قرمزه.
خدایا هیچ مردمی رو‌مثل ما بی پناه نکن
Anonymous
کاملا درست میفرمایید هموطن عزیزم👌❤️
Anonymous
تا جایی که ما میدونیم انتقاد به ر.پ ممنوعه!
همه دنبال رعیتن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کنگره که اکثریت جمهوری خواه هستن احتمال زیاد چراغ سبز(مجوز) بده به ترامپ که این جنگ را ادامه و ب پیر وزی برسونه که در انتخابات میان دوره ای برنده قاطع باشند. تا اون موقع زمان زیادی هم‌ هست هزارتا کار میتونند بکنند...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
صد میلیون جانفدا هم ملاک نیست مهم مالفداست اگه هزار نفر پیدا بشه اون شرطه!
Anonymous
شرمنده ت هستم اسم مال رو نیاری همون جان بسه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یادش بخیر سید حسن نصرالله انگشت اشاره ش رو‌تکون میداد و می‌گفت: انتم اشتباهون فی حساباتکم علی لبنان...
Yeti (یتی سابق)
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امیدوارم فری...رو به موتوربرق مجهز کرده باشن 🙂
1918 م.
🤣🤣🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
روابط کشور های عربی منطقه با ر.پ. چجوریه؟!
چه همین الان چه در آینده نزدیک
طرفداران و مخالفان واقعی هم واقع بینانه
نظر بدن :
+ خیلی بهتره
- بدتره یا فرق خاصی نمیکنه
Anonymous
امارات و کویت خوبه ولی عمان نه زیاد!
حداقل تا جایی که دیدم شیخ‌‌های تاجر اماراتی، زیاد ازش حمایت کردن
اردشیر زاهدی
آقا شما سه میلیون دیگه بزار روش ساحل جنوبی عربی می گیم سال شمالی رو خلیج خالی
راضی باش دیگه دندون گردی نکن
....
برگی از تاریخ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خطاب به نایب رئیس محترم مجلس: ...
Anonymous
افتاب نمیری با این منتشر کردنت !!!
شزنسک
؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه پیام نامی بود چند وقت پیش کامنت گذاشت که تا چند روز دیگه اینترنت رو برمیگردونم !نمیدونم هکر بود یا چی ؟خواستم بپرسم چیشد پیام جان؟ امیدی هست؟
متخصص شبکه
یکنفره نمیتونه از پس رسوبزدایی فیبرها بر بیاد. این مدت بخاطر قطع شبکه اطلاعات پشت فیلرها رسوب کرده.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
وقتی همه ارکان نظام با مذاکره و سازش مخالفند این پیغام پسغام برای چیه؟
مسترسین
خرید وقت
نخبه سیگار فروش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اقا به این برادران و خواهران که با لباس تکاوری اتوخورده آکبند ، تو سایتها ازشون عکس میذارن ، لطفا بگین نیروهای ویژه دنیا ، ماسک ۱۰۰۰ تومنی نمیزنن‌ .
چیه این ماسک بهداشتی ، آبرو نمیذارید برا نیروهای ویژه کشور.
Anonymous
درود بر نخبه سیگار فروش که کامنتهاش همیشه خوبن👍
موشک صورتی و بعدش آبی و احترام نظامی دست چپ و.... تراژدی و کمدی رو ری...ن ماحصلش شده زندگی ما
نفس یا قفس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یک کامنت هم بگذاریم به یاد مجتبی.و... سردبیر قدیم آفتاب یزد و برنامه یوتیوبی ایشان که هر شب ساعت یازده مخاطبش بودم.راستی لحظه اول قطع اینترنت نه اسفند هم در لایوش بودم که اینترنت قطع شد.و به یاد بقیه عزیزان که طی این سالها به آگاهی ما کمک کردند.عمو نجات و بقیه.
سپاس از تیم آفتاب برای این روزها و انتشار این کامنت.
دغدغه مند
همینطور عمو مانوک
ســامــان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🇮🇷🇺🇸⚡️ #فوری

🔴آکسیوس: پس از پیشنهاد جدید ایران؛ ما اکنون به آغاز جنگ نزدیک‌‌تر شدیم،
راننده تاکسی وگاس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بایدن شده چوب دو سر قهوه ای کسی گردن نمیگیرتش
این وسط به کیم کوچولو کم لطفی شده واسه خودش یه فارس نیوزه تپل دوس داشتنی 🍜
وینستون لایت
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دقیقا چه زمانی دست از توهمات برمی‌دارید و کشور رو عاقلانه اداره میکنید
ما داریم له می‌شیم
بفهمید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
عبید زاکانی مینویسد
شخصی به جنگ شیر میرفت گاه نعره میزد و گاه تیز میزد گفتند چرا نعره میزنی گفت برای اینکه شیر بترسد گفتند چرا تیز میزنی گفت برای اینکه خودم میترسم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کاش یکم شبیه حرفاتون بودید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
فردا دوشنبه صبح اعتراض مسالمت‌آمیز روبروی درب وزارت ارتباطات.
اینترنت مان را می خواهیم تمام .
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴 آسوشیتدپرس؛

در حالی که ایران در حال بررسی پاسخ آمریکا به آخرین پیشنهاد است، یک کشتی در نزدیکی تنگه هرمز مورد حمله قرار گرفت

......... میکنه ، خودش سفارش میکنه !
Anonymous
سفارش در حال آماده سازی میباشد، سالت تحویل ... میباشد
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به نظرم به جای پاکستان ، یه نامه بدیم نخست وزیر ژاپن ببره برای ترامپ ، تا ترامپ بندازه کنارش روی مبل ، شاید دلش خنک بشه آزار شیطون بیاد پایین.
Anonymous
واقعا استثنایی هستی مریم دمت گرم با این نکته اشاره کردی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جناب حاج بابایی تو مراسم زنجان فرمودن ما مذاکره نداریم مطالبه داریم و آمریکا باید همه را انجام دهد تضمین آن هم موشک‌های سید مجید هست
این آقا نایب رئیس مجلس هستن ای بدا به حال ما که سیاسیون ما چقدر بی سواد و بی تجربه هستن و حتی یه حرف درست ودرمون داخلی هم نمیتونن بزنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بانک مرکزی اعلام کرده بدلیل نگرانی از زیان خریداران ارز قصد مداخله در بازار را ندارد

خدایا بداد ما برس، کیا بر ما حکومت میکنن....
Anonymous
اون موقع که اوضاع دستشون بود وضعمون اون بود الان که همه چی در رفته!
Anonymous
بانک مرکزی مسئول حفظ ارزش پول ملی است ،یا سوداگران دلار؟؟ اگر این عبارت واقعا از طرف بانک اعلام شده باشد جمله زیر را با قدرت می‌گویم و از آفتاب میخواهم بدون ترس منتشر کند ، مسئولیتش با خودم.
رئیس کل ... بانک مرکزی یک لار دیگر شرح وظایف خودش و سازمان تحت مدیریتش را مطالعه کند ، و اگر ذره ای شرافت در وجودش دارد ، فردا صبح باید با دست خودش ...
داکتر کوپر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حالا توی این سخنرانی مهم خارج از برنامه ترامپ میاد میگه : ما به سوپراپلیکیشن کاخ سفید گزینه پرداخت قسطی خرید قره قروت هم اضافه کردیم . فردا هم یه مهمون ویژه میاد اینجا که از دیدنش خیلی هیجان زده میشید . اسمشو نمیارم ولی برنامه کمدی اجرا میکنه!
خدا برکت بده به امریکا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پاکستان پاک یا ناپاک؟

پاک (قرمز)
ناپاک (آبی)
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خو گیر دادن چرا یوسف میتونه توییت بزنه بقیه نمیتونن
Anonymous
خو من چکار کنم، خو توییتر رو پاک کن
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این کامنت ساعت ۲۱:۵۵ من نیستم ، یکی اسم منو زده.
حسین کاظمی لیبرال بودم به درخواست یکی از دوستان حسین کاظمی رو حذف کردم ، لیبرال خالی گذاشتم.
Anonymous
درود بهت
لیبرالیسم
ایرانی واقعا بدبختی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔵 بانک مرکزی پس از عبور دلار از ۱۸۷ هزار تومان هشدار داد در صورت تعدیل انتظارات یا مداخله هدفمند، احتمال بازگشت قیمت‌ها و زیان خریداران در نرخ‌های بالا وجود دارد و رفتارهای سفته‌بازانه پرریسک است.

پس هنوز تصميم نگرفتيد مداخله كنيد🤔🤔🤔
کمیل
از زمانی که دلار ۱۰۰۰ تومن بود دارم اینو میشنوم
دهه شصتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کسانی که خبرازتوافق میدن اون هم درپشت پرده بنظرم ساختارنظام رو نمیشناسن.این نظامی که مامیبینیم به هیچ وجه زیرباراین توافق نمیره چون حتی اصلاح طلب جماعت هم معتقدن هسته ای
(که ما ازش هیچ سودی نبردیم ونمیبریم)برای ماحیثیتی هست وموشک بابرد 2000 کیلومتروبیشتربرای ایران لازمه وکذا وکذا!چون اونا یک عرقی به امام خمینی دارن ونمیتونن گذشتشون روبذارن کنار!اصولگرا ها هم که وضعیتشون معلومه ولازم به گفتن نیست.قدرت درایران هم بین این دوگروه تقسیم شده وبدتراینکه اون معتدل ها واصلاحاتی های کمی نرم تردرمراگز اصلی تصمیم گیری راهی ندارن وحرفشون خریدارنداره.ازطرفی ترامپ ونتانیاهو این مسائل براشون حیثیتی شده ونمیتونن نظام روباوضع فعلی تحمل کنن.بنظرم امید به توافق ساده لوحانه هست والبته معتقدم ترامپ هم کسی نیست که بشه گفت ایران رومثل جرج بوش اشغال میکنه چون اصولا باشعارپایان دادن به جنگ های بی پایان رای آورد ومثل پزشکیان نیست ونمیتونه باشه که باوعده ای رای بیاره وخلاف اون عمل کنه!پس میشه به این نتیجه رسید ایران برای اینکه لجاجت ...شکسته بشه دچاریک محاصره ووضعیت تحریمی سختی میشه که خب اون موقع خدابه داد مردم برسه چون حاکمیت واقعا این مشکلات وخردشدن استخوان ملت براش ...اهمیت نداره چون ایدئولوژیکه.وبایک احتمال ضعیف‌تر هم این رو میشه گفت که ملت به تنگ بیان و شورش و براندازی کنن و یا حتی جنگ داخلی رخ بده که درواقع باید گفت:
ازهرطرف که رفتم جزوحشتم نیفزود...
Anonymous
با شما موافقم
محافظه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
واتساپم از اول می، دیگه باز نمیشه، میگه آپدیتش کن، اینترنت هم که ندارم، مایکت و بازار هم که ندارن نسخه آخرش رو.
کلی اطلاعات و فایل داشتم داخلش، راهی به نظرتون میرسه.
پدن: لعنت به قطع کنندگان اینترنت
Anonymous
کانفیگ با قیمت مناسب پیدا کن چاره ای نیست من از جیمیل پریده بودم بیرون سان این نمیشد گوشیم به هم ریخته بود همین کار رو کردم
مهرداد
یک کانفیگ پونصد مگی یا یک گیگ بخر کارت راه بیوفته
Anonymous
به این لینک برو :
https://www.farsroid.com/whatsapp-messenger/
Anonymous
آفتاب نشر بده عععععع🤨🖤

به این لینک برو:
https://www.farsroid.com/whatsapp-messenger/
محافظه
ناشناس ۲۲:۴۴ و ۲۲:۴۶ دمت گرم درست شد.
چند بار تشکر کردم منتشر نشد ولی من ادامه میدم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
📌 صدراعظم آلمان: من همکاری با ترامپ را رها نمی‌کنم
Anonymous
چی شد ترسید! ترامپ داره سربازای امریکایی رو از المان خارج میکنه
ستاره شب
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سرسام گرفتیم از بلند گوها بخدا ۸۰ درصد ملت راضی هستن همین امشب ... همه راحت شیم فقط شما و صدای بلندگو هاتون ...۵ نفر ...با بلندگو سرسام گرفتیم...
Anonymous
بلبلان ....
Anonymous
من حتی موقع خوندن تمرکز ندارم با این صداها که درمیارن
Anonymous
شاید ده سال طول بکشه اینها هم می خواهند همین کار ادامه دهند
گنجشک عصبانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من یه مرد عصبانیم،
من خیلی عصبانیم!
Anonymous
من هم یک زن عصبانی و خسته هستم
فضایلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تحلیل و پیش بینی شخصی من اینه که جنگ به شدت بی رحمانه ای علیه ایران همزمان با جام جهانی شروع شود اسرائیل و آمریکا عمدا از این موضوع به عنوان کاهش فشار افکار عمومی استفاده می کنند
Anonymous
بنده هم همین نظرو دارم اگر تا آخر همین هفته حمله نکنند زمان جهانی که اخبار میره سمت فوتبال بهترین زمانه و ...
ناشناس آخر خط
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حساب و کتاب دنیارو ک ورق میزدم! ازفرمول عدالتش خوشم اومد،هرچیزی رو بگیری که؛ پشتش آه و التماسه.یه چیزی رو باید پس بدی که اسمش تقاصه!✌️
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آقا من کاسب با 30 سال سن،دیگه چیزی برا از دست دادن ندارم.
ساده زیست
همینطور من با ۲۹ سال سن حتی صفحه گوشیم شکسته
برنارد شاو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دختر خانمهای محترم، هر مردی بتونه صدا و سیما بخصوص شبکه افق رو ببینه بدون اینکه فحش بده ، تضمین میکنم حتما مرد زندگی هستش!
Anonymous
بااین حساب حتی تو این مورد هم کنسل شدم
Anonymous
شایدم هر کس که کلا تلویزیون نبینه!
Anonymous
من خودم قادر به مودب موندن نیستم ار اون هم توقع ندارم
روشنا
تنها زیرساختی که دیگه برنمیگرده وضعیت ادب ماست، بیاید این وصعیتو نرمالایز کنیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پاپ بابت درد مردم ایران و اعدام ها ،پاپ کورنه
لیلی
این پاپ جدیده چقدر نظر میده. قبلیا هیچی نمیگفتن
Anonymous
فکر کنم بهش دلار تزریق کردن سکوت کرده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ به شبکه ی کان اسرائیل
طرح ایران را نمی پذیرم😔😔💣☄💥
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
شبکه ۱۴ اسراییل اعلام کرده شروع جنگ قطعی است فقط مسیله زمان شروع است
ماکسیموس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
املاکی داره از بستِ بودن دریا و آفتاب گرفتن در وسط اقیانوس لذت میبره. به خاطر همین هیچ معامله‌ بهتر از تحویل گرفتن شربت غنی شده راضیش نمیکنه تا بیخیال ویوی اقیانوس بشه.
Anonymous
املاکی چیه؟؟!! پرزیدنت ترامپ
Anonymous
بزرگوار سختی پیدا کردن کسره رو در کیبورد کشیدی ولی یه ه ساده رو نزدی؟! خودت نگفتی بستِ قیافه اش یه جوریه؟
Anonymous
ناشناس ۲۲.۳۳ وای مردم از خنده🤣🤣🤣🤣🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حالا تو رو خدا بگید چرا ۸۰ نفری رفته بودین مذاکره؟
من خیلی فکرم درگیره
ناشناس
چون هواپیماشون بیشتر از این جا نداشته اینا هم عادت کردن هر جا میرن ..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
واقعا مجریان تلویزیون چه جوری خندشون نمی گیره راست راست تو دوربین نگاه می کنن ویه خبری رو تکذیب می کنن بعد چند ساعت بعد همون خبر رو همون خبر نگار اعلام می کنه ، البته وقتی سخنگوی وزارت خارجه به عنوان یک مرجع رسمی جلوی صدها خبرنگارو دوربین راحت دروغ میگه دیگه چه انتظاری از سلامی و بای ورضوانی وسحر امامی و خسروی
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اولین کامنت برای گفتگو
لطفا با لایک و دیس موافق یا مخالف بودنتونو نشون بدین.
دلیلشم اگر دوست داشتین با حالتی که منتشر بشه
سوال:با توجه به شرایط فعلی کشور و جامعه جهانی(همه جنبه ها منظورمه)
اگر تغییر اتفاق بیفتد مدل جمهوری را موفق یا ناموفق میدانید؟
Anonymous
بدترین دموکراسی از بهترین پادشاهی دیکتاتوری، بهتره
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴 #خبر_فوری
کانال بین المللی وابسته به سپاه پاسداران:
هم اکنون چیزی در حال رخ دادن است،
چرا ایران به کشتی‌های تجاری دستور داده است که از ساحل رأس‌الخیمه به سمت دبی حرکت کنند.


#فوری

هم اکنون در رویدادی بسیار نادر 11 فروند هواپیمای سوخت رسان آمریکایی از تل‌آویو برخواستند و به سمت خلیج فارس در حرکت می باشند.
🙂
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این اسم آینده
ساعت ۱۷:۴۲
عجب پیش بینی دقیقی کردی
دمت گرم
Answer
جنگ جنگنده ها
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
طرح جنگی ترامپ از صفر تا صدش از روی برنامه و تمامی احتمالات و واکنش‌های طرف مقابل قطعا قبلا بررسی و تمرین شده بوده و گمان نمیره که تصمیمات لحظه ای گرفته بشه
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🉐️ ترامپ خطاب به سازمان پخش اسرائیل: نبرد به خوبی پیش می‌رود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
هرچه گرونی تورم بیکاری قطعی نت بیشترمیشه به خط پایان نزدیکترمیشویم THE END
سخنرانی املاکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🚨رسانه ها می گویند ترامپ ساعت ۱۱:۳٠ امشب به وقت ایران یک اطلاعیه فوری منتشر خواهد کرد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چه با افتخار هم میگن مردم ما تاب آوری دارن اونا ندارن
بله شما انقدر مردم رو به بدبختی و فقر و افسردگی و مصیبت و گریه عادت دادین که تاب آوریشون عالی شده
🧧
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
منابع غربی :
گفته می‌شود ترامپ 600 میلیارد دلار از امارات و یک تریلیون دلار از عربستان برای ادامه جنگ با ایران خواسته است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یادتونه صبح گفتم جواب ترامپ هیجان انگیزه 😇
شکوه را برمیگردانیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
رفقای آفتاب
به بدبختی با قندشکن وصل شدم و رفتم سراغ آپدیت نرم افزار و چندسوال از چت جی پی تی
نوتیف تلگرام از بالا اومد خواستم برم توش یاد شماها افتادم اومدم کامنتای شما رو بخونم...
Anonymous
❤️
ناشناس مناطق محروم
با چی تونستی وصل شی؟ منظورم اسم قندشکن و اپراتوره
هرمیون
آخیی 🥹🥹
Anonymous
با ترکیبی آیفون و فلان و تغییر چیزای ایفون من تا حدی وصل شدم ولی بشدت بی کیفیت و قطعی داره
Anonymous
قند شکنت قطع شد اومدی اینجا، ...
Anonymous
توروخدا بگو با چی وصل شدی ؟ آفتاب کامنتای اینو تایید کن .
Anonymous
در جواب کامنتا بگم که سرورای پولی ویتو وصل میشن
البته من صاحب کامنت نیستم فقط خواستم جواب داده باشم
Anonymous
منظور از آیفون گوشی نیست..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ از شما فقط یه چیزی میخاد اونم دستان بالا رفته فقط همین اگه راضی باشه شما بمونید یه پوست اندازی اساسی میخاد اخر خواسته هاشم به غیر از زدن قید هسته‌ای موشکی اورانیوم و نیابتی به رسمیت شناختن اسرائیل است اگه همه اینا را قبول کردید شاید توافقی حاصل بشه
Anonymous
به نظرم بهتره تا اخر بجنگن حتی به قیمت رفتن تا اینکه رو اصولشون پا بذارن حداقل تو تاریخ مینویسن تا اخر از ارزشهاشون نگذشتن!
Anonymous
املاکی رفت به گردش
.... گرفت ....
املاکی گفت که پیرم
... گفت ....
املاکی گفت که
.....
جزیره اپستین رفتم و فتاح تو ....
....
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نماینده مجلس: می‌توان ظرف یک روز ناوهای آمریکا را به قعر دریا فرستاد تا بقیه هم دمشان را روی کولشان بگذارند!
خوب چرا معطل میکنید؟
۴۷ ساله منتظر همچین روزی بودین
۴۷ سال مردم رو با دشمن دشمن خفه کردین
الان این دشمن دم در خونه اومده، بزن دیگه
امین
آقا بزن! تورو سر جدت بزن بفرست ته دریا
ناشناس مناطق محروم
اینا فقط سربازای دشمن رو میتونن توی خیابون مستقیم بهش شلیک کنن مخصوصا اگه دختربچه 14-15 ساله باشه
وینستون لایت
ناو رسیده صد و پنجاه مایلی چابهار هنوز دارن تهدید می‌کنن
Anonymous
سنگ بزرگ نشانه نزدن است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نه جنگ میشه
نه مذاکره می‌کنیم
خواهیم دید چه خواهد شد
ترانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من واقعاً نیت بدی نداشتم . گفتم برای حال خوب خودتون تلاش کنید. حالا اگر این کارها رو نمیتونید انجام بدید کتاب بخونید، آشپزی کنید، نقاشی کنید، پیاده روی کنید ب دیدن دوستان برید. اینا دیگه ارزونه.
کاش بعضیا انقد راحت برچسب نزنن. چقد شماها بداخلاق هستید😔
دیزنی
دلخور نشو ترانه جان بچه ها شوخی میکنن
و حق بده وضعیت بحرانیه بعضیا حتی توان خرید یه پفکم ندارن
به امیدروزای بهتر واسه همه
Anonymous
در این روزها، مردم در عصبانی‌ترین و کم‌حوصله‌ترین دوران زندگی‌شون به سر می‌برن. پیشنهادهای شما خوبه، منتها برای یک دختر مثل خودتون که وقت آزاد زیادی داره و دغدغه کسب درآمد و پرداخت هزینه‌ها رو نداره.
Anonymous
کامنتاتو خوندم مهربون.موافقم باهات و اون شربت گلاب زعفرونی که گفتی گرفتم معرکه بود ممنونم
ناشناس
اینایی که اینجان و بد اخلاق هستن ، با فیلتر شکن ، از اون طرف دنیا اومدن ، تا با اه و ناله و گفتن از بدبختی، همه رو از کار و زندگی نا امید کنند ، اونوقت شما راه های بدست آوردن آرامش رو میگید؟ خب این یک جنایت هست ، مردم امید به زندگی داشته باشن که نمیرن خیابون
اونوقت اینا باید تا اخر عمر ، تو کشورای دیگه کار کنند و تو یه اتاق زندگی کنن ، ما عاقل باشین ، اونا حتی بلاگر هم نمیتونن باشن و پول تبلیغ بگیرن ، به من هم خیلی فحش میدن چون میگم برید یک حرفه یاد بگیرید که راز زندگی خوب فقط داشتن یک حرفه واقعی هست
Anonymous
ناراحن نشو ترانه
کتاب و آشپزی و نقاشی و دیدن دوست پول میخواد پول همینجوری با هوا نمیشه دست به این کارا زد !!!
یه آدم معمولی
ترانه حرفات شبیه به این بود که به یکی که افسردست بگی خب افسرده نباش، شادی کن، برو قدم بزن...
کسی که موقع پیاده روی و نقاشی غم نون فردای خودشو خانوادشو داره نمیتونه موقع تفریح به این چیزا فک نکنه و لذت ببره.
پاینده باشی
باران
ترانه جان عزیزم ناراحت نشو لطفاً. پیشنهادات تو عالی هستن ولی پول و ی ذهن آرومو بی دغدغه میخوان. فک نکن همه مثل خودتون هستن متأسفانه اکثریت جامعه زندگیشون با تو فرق داره. اگر با مردم مراوده داشته باشی و بری داخل جامعه با واقعیات موجود روبرو میشی. موفق باشی ❤️
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کسی میدونه سایت مشرق مال کدوم گروهه؟ نظراتش از فالس هم وحشتناکتره! زیر مطلب اعدامها رو بخونید!
Anonymous
تو گوگل سرچ کن دقیقا میاره مال کجاست
Anonymous
مشرق ، فارس ، تسنیم همه با همند
Anonymous
نه شرقی نه غربی رو شنیدی ؟
این شرقشونه
Anonymous
دیپ سیک آفتاب رو نزدیک به رفسنجانی زده
جنگه جنگ
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دونالد ترامپ: احتمال ادامه عملیات جنگی بسیار زیاد است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جمهوری اسلامی روح حزب اله هست و حزب اله روح جمهوری اسلامی هست .ما روی،این جمله اصلا حرف و انتقاد و دشمنی نداریم چون اصلا بما ربطی نداره...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
⭕️ خبر فوری: تظاهرات ایرانیان خارج از کشور در اعتراض به قطعی اینترنت ایران
قمپوزوسیون
از خارج نشینان خیری نیست شر مرسانند ما را بست .
Anonymous
کاش اعتراض نمی‌کردن چون اینها به لج اونها هم شده وصل نمی‌کنن.
Anonymous
دمشون گرم
Anonymous
چه عجب بعد از ۶۰ روز یادشون افتاد، !!!!
Anonymous
دوباره رفتن در کدوم سفارت خونه قر بدن
Anonymous
آره دوباره قطعی اینترنت بهانه می کنند که کشور تسط امریکا و اسرائیل بمباران بشه . بعد می گن قطعی اینترنت برای کمک به امنیت کشوره. انگار این امنیت برای هرکسی هست که بخواد جوون مردم ایرا بگیره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پایه‌گذاری ترتیباتِ امنیتی منطقه‌ای؟ چی‌چی گفتی؟ پس اون پیمان‌ها چی‌چی میشه؟🧐
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چرا انفد مزاحم ترامپ میشین نمیخواد مذاکره کنه
Anonymous
میگن ترامپ در پاسخ آخرین پیشنهاد جمهوری اسلامی گفته میخوام درس بخونم...
ناشناس
😆😆
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پاسخ چی دادن؟!
امریکاییا
بیزحمت یکی بگه
😱
پایین هزار بار نوشتن!
کارتونی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
...مراجع با این وضعیت مشکلی یا مخالفتی ندارند ...
Anonymous
ایشالا فردا
Anonymous
مذاکره حرام میباشد
دختر چشم ابرو مشکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خیلی خسته‌ام… دیگه نمیکشم… از این بلاتکلیفی و آیندهٔ مبهم میترسم 😭
ساده زیست
بخواهید تا به شما داده شود
ادامه بده
درست میشه
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
شیفت شب آفتاب سلام علیکم🫡
خسته نباشین
من آمده ام🤗🤗🤗🤗
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
فقط نخندینا
بقایی ما از ایالات متحده
تضمین نمیخوایم
تضمین ما قدرت ماست
#..............................
گروگانی در ایران😭
قدرت اینا کجا...؟؟😂
Anonymous
شرمنده دستم به منفی خورد
Anonymous
😂😂😂😂😂😂😂😂
ستاره شب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اسماعیل یک طوری میگه ما فقط برای پایان جنگ صحبت میکنیم انگار امریکا تسلیم شده بنده خدا تو اصلا میدونی چی میگی؟جنگ سر تجارت لوبیا بوده؟...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این طرح پیشنهادی ایران که الجزیره منتشر کرده به نظر من خیلی خوبه، به هر املاکی بدی قبول می کنه!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اینکه شما طرح میفرستید طرف بر میگردونه اصلاحش کنید دوباره میفرستید . نشون میده کار فرماتون کیه . اگر توافقی هم صورت گرفت بعدا نیاین بگین ما امریکارو به زانو دراوردیم...پیروزیتون پیشاپیش...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خو بازم پیشنهاد عباس رد کردن
خو محاصره دریاییو ول نمیکنن
خو گیر دادن ۴۵۰ کیلو اورانیوم میخان
هوشی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سلام دوستان سوالی دارم و جوابای زیادی به ذهنم می رسه گفتم ببینم نظر کاربران به نهایت با سواد اگاه روشن و تحلیلگر سایت افتاب چیه؟ البته اگه کارمندان محترم بخش نشر نظرات زحمت بکشن و نظرمو نشر بدن
اکه قرار بود ترامپ بیاد صدمیلیارد دلار هزینه کنه چندین نظامیش کشته و تعدادبیشتری زخمی بشن کلی تجهیزات فوق پیشرفته ایالات متحده اسیب حزیی یا حتی کلی ببینن تنگه هرمز بسته بشه نفت گرون بشه متحدان عذب امریکا خسارت ببینن بعد ترامپ بیاد در ازای باز کردن هرمز اتش، بس رو ذایمی کنه اصولا امریکا جه منفعتی از چنین جنکی می بره؟ ایا واقعا جنگ رو پایان یافته ببینیم؟ اینا به کنار جلسات توجیهی در کنکره برای ادامه جنگ چیه؟ و در میدان نبرد گسیل روزانه تجهیزات نظامی سبک وسنگین به چه علته؟؟
ناشناس
کاملا تفکر منطقی و ایده آلی هست هموطن،در ضمن اینو هم اضاف کنم که شکست حزب جمهوری خواه برای چندین دوره هم تضمین خواهد شد اگر این جنگ دستاوردی برای امریکا و متحدانش نداشته باشد که تا اینجای جنگ دستاورد هنگفت و چشمگیری کسب نشده...
Anonymous
ترامپ برای جنگ نیومده برای جمع کردن ...اومده
وینستون لایت
عزیزم ترامپ روز اول حرفشو زد
بقیه همه ردگم کنیشه
مهدی خان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
فوری: ترامپ در حال بحث با کنگره برای آغاز جنگ 🐱
وطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حرف حق زدم ک کامنت من پاک شد آیا؟؟؟ حرف خلافی زدم ؟؟؟ فحش دادم ؟؟؟ فقط این متن رو نوشتم

خیلی از دوستان تو کامنت های این چند روز به خاطر پایین آوردن روحیه مردم و افسردگی و سرفکندگی بیشتر مردم میگن همه اینستا یا تلگرامشون وصله همه اینترنت پرو خریدن اما در واقع و حقیقت اینکه از 90 میلیون شاید 1 میلیون وصل باشن از تمام افرادی ک من میشناسم و در ارتباط هستم هیچکس اینترنت پرو نگرفته پس یا همه با هیچکس یکبار برای همیشه برای اولین بار تحریم کامل واقعا بسه این همه سال از جیب مردم پول برداشتن رو باید تمومش کنن
دکترx
این یعنی عادی سازی روانی
Anonymous
گزارشات روزانه نت بلاکس گویای وضعیت اتصال اینترنت در ایران است!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به نظر من ترامپ راضی هستش داره ناز می کنه!

ایران باید بگه که آمریکا می تونه داخل اینجا سرمایه گذاری کنه.. این گزینه هم از جنگ بعدی جلوگیری می کنه و هم ترامپ رو راضی می کنه!
Anonymous
ترامپ مگه کودنه؟ کی تو اقتصادی که دست یک مافیای ...سرمایه گذاری میکنه! خود حضرات تو ایران سرمایه گذاری نمیکنن پولهاشون رو می برن خارج کشور!
نخبه سیگار فروش
ترامپ با همسطح هوش خودش معامله ،
و با بقیه فقط تسلیم .
۷۰ نفر نماینده مجلس پاشدن رفتن مذاکره با آمریکا ، خیال کردن اونجام مثل مجلسه هرکی صداش کلفت تر ، برهانش برا تر ...

نه عزیز دنیا دنبال. مغزای بزرگه تا صداهای بزرگ..
Anonymous
ناز نکن ناز نکن
...
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آقایان، خواهشاً بخاطر کشور توافق کنید.
ترامپ و نتانیاهو وحشی‌تر از این حرفان، باید به یه طریقی رامشان کرد.
به قول سعدی:
با بداندیش هم نکویی کن/ دهن سگ به‌لقمه دوختن به
Anonymous
وحشی بودن که تا الان امار کشته های جنگ یه میلیون بود!
لیبرال
دوست عزیز حداقل یه عدد بزار جلوی اسمت ، از اسم بقیه استفاده نکن.
Anonymous
جناب لیبرال مقالات اندیشکده های آمریکا و اسرائیل مطالعه بفرمایند حتمی
بعید می دونم حالا حالا حالا ها تموم بشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امام جمعه رشت : دیگر بی حجاب ها را تحمل نمیکنیم و به وقتش دمار از روزگارشان در می آوریم .
چقدر دیگه باید مردم هزینه بدن تا ی عهده بفهمن به حقوق شخصی مردم نباید دخالت کرد
Anonymous
مثل اینکه توافق نزدیکه
Anonymous
حالا که بی حجاب ها در میدان شهرداری بین نیروهای امنیتی و پرچم به دست ها به راحتی رفت و آمد می کنند.خانم های بی حجاب با محجبه ها کنار هم روی نیمکت ها می‌نشینند و مشکلی هم وجود ندارد .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اتفاقا قذافی هم تمام محافظانش زن بودند و به همه آنها هم میگفت عایشه...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این که مخالفان یک حکومت ماسک بزنن قابل درکه اما به نظرتون موافق ها چرا ماسک میزنن؟ حتی پرچم به دست ها. از چی و از کی میترسن یعنی....
کوروش
از آینده
Anonymous
عوضش امنیت دارن!
کمیل
Azki.com
وینستون لایت
چون بیشمارند
نخند
خودشون می‌گن
Anonymous
از زامبی های ۱۸ و ۱۹ دی هر ...بر میاد، باید مواظبت کرد، چندتا همسایه دارم اون شبا رفتن بیرون به شدت مراقبشونم.
Anonymous
همسایه هات مگه هجده و نوزده دی مشغول چه کاری بودن که مراقبشونی؟ من فکر کردم زامبی ها هنوز بیرونن فقط با پوشش متفاوت از دی!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
از نابودی اسرائیل و حسینیه کردن کاخ سفید رسیدیم به اینکه جنگ نکنیم هر کی بره پی زنرگی خودش....

#سیاست غلط
پیرو شیعه علوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بدون هیچ گونه اتلاف وقتی لطفا توافق صلحی پایدار را امضا کنید و بازسازی و نوسازی صنایع را هم به ارزش آفرینان پاکدامن بسپارید . هر یک روز تاخیر در انعقاد قرار داد میلیارد ها هزینه بر اقتصاد مملکت وارد می کند . اینترنت هم باید فوری و بدون یک ثانیه تاخیر وصل گردد.
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اینترنت را وصل کنید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ هر روز با مصاحبه هاش ۵ درصد میزاره رو قیمت دلار
دارم بررسی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بررسی کن که بررسی کن خوبی هستی😆😆😆
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
همچین تیتر زدید روز ۶۵جنگ انگار واقعا جنگه این بیشتر شبیه دعوای کودکهاست . .
Answer
یاوه گو📢
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سال‌های ۷۳ ، ۷۴ ما دبیرستانی بودیم
نامه میدانیم دختر خاله ای یا دختر خاله ای ببره تو مدرسه برسونه به دختری
بعد اونم زنگ اول نامه را می‌گرفت این ۳ زنگ دیگه اصلا فکرش سر کلاس نبود
زنگ آخر هم جوابش را می‌نوشت میداد میومد
الان بچمون ۲۰ سالشه
حکایت ایران و پاکستان و امریکا اینجوری بشه صلوات
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تصاویر ماهواره‌ای و تحلیل‌های منابع نشان می‌دهند که اوکراین در یکی از جسورانه‌ترین عملیات‌های خود، فرودگاه نظامی شاگول در عمق خاک روسیه را هدف قرار داده و به جنگنده‌های پیشرفته این کشور آسیب زده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این حمله موفق شده تا چندین جنگنده پیشرفته روسی را هدف قرار دهد. ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرده که این عملیات توسط یگان‌های پهپادی انجام شده و در جریان آن، چند فروند جنگنده Su-۵۷ و یک فروند Su-۳۴ آسیب دیده‌اند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تسلیم بشید و ایران بدین دست آدم های متخصص، کاردان و شایسته
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سایت جانفدا یه حقیقت خیلی جالب داشت.
البته که من به اون عدد شک عجیبی دارم.
ولی اگر همونم مبنا بزاریم.
جمعیت کشور حداقل ۸۵ میلیون هستش
و بنا به امار حدود ۲۰۰ میلیون سیم کارت تو کشوره. خیلی از ادما حداقل ۲ تا خط رو که دارن .
با این حساب حتی خود دوستانم روشون نمیشه ادعا کنن بیشتر از ۳۰ یا ۳۵ درصد طرفدار دارن.
اگر برمبنای خط حساب کنیم گه دیگه هیچ
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ عجله ای نداره برای جنگ ، چون محاصره دریایی داره کار خودش رو می‌کنه ، تازه می‌تونه بمب و موشک بیشتری بیاره برای جنگ ، اسرائیل هم می‌تونه حزب‌الله رو بیشتر بزنه.

یا علی بگید و یه آهنگ خیبر خیبر یا صهیون پخش کنید و شما شروع کننده باشید.
کامنت پرو
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستان من سالهاست بازار کریپتو و در صرافی البانک فعالیت میکنم
ازسال ۱۴۰۱ و هربارکه اتفاقی افتاد و نت قطع شد صرافی که برای کشور دوست و برادر چین هست از دسترس خارج میشد..
تصادفا چند روز پیش فهمیدم البانک از طریق اینترنت ملی برای کاربران ایرانی در دسترس قرار گرفته ..
گمان کنم این کارنشون میده نت بین‌الملل به این زودیا باز نخواهد شد و این اصلا خوب نیست
امیدوارم یه روز بیدار شیم و اونی بشه که میخواهیم : ))
ســامــان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
❌ترامپ :

پیشنهاد ایران را بررسی کردیم و برای ما خوب نیست/مذاکرات با ایران متوقف شده است و ادامه نخواهد داشت،!!!
ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ
🔴پایگاه خبری صابرین نیوز
Anonymous
آقا واقعا اگه زورتون میرسه بزنید این آمریکا و اسرائیل سر جاشون بنشونید یا بی خیالش بشین. تا کی قراره این داستان ادامه پیدا کنه؟ مگه ما چند سال قراره زندگی کنیم که بیشتر عمرمون در بحران گذروندیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دیگه ترامپ با چه زبونی بگه دنبال توافق نیس اگه بود که قبول میکرد
صبا
دقیقا ترامپ توافق نمیخواد. قبل از شروع جنگ تو یه خبرگزاری خارجی خوندم که میانجی عمان گفته بود ایران حتی این پیشنهاد رو داده که غنی سازی رو ادامه بده اما بدون ذخیره سازی. ینی صرفا ادامه توانایی غنی سازی اما بدون هیچ محصول کاربردی واقعی! ولی ترامپ حتی اینم قبول نکرد!
Anonymous
با زبان زرگری
سپهربابا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
میدونید چیه؟
راستشو بخواید آره اینترنت رو بر نگردونید
چون آره! بلافاصله میایم بیرون
Anonymous
زمان انقلاب اینترنت داشتن؟
پیام
اینترنت برگشته ولی با تغییرات شدید بماند ...چگونه به هر حال اینترنت حق همگانی هست ولی ...
Anonymous
زمان انقلاب چندین گروه مسلح داشتیم که همه جوره با شاه جنگیدن و شاه هم ادمی نبود به قیمت سرکوب خونین سر قدرت بمونه الان این چپهای عزیز اسلحه رو زمین گذاشتن و فقط به مبارزه مدنی معتقدن
hoji
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تعداد جانفداها دیگه روی 31میلیون قفل شده!!(البته آگاهم که تعداد نفر نیست)
کاش حالا یه پویش بزارن مثلا جاندوست ها ، ببینن اون چه تعداد رای میاره؟
منظورم از جاندوست نقطه مقابل این پویش جانفدای ج ا هستش نه خود معنی کلمه.
دیوی حسین کاظمی
جاندوست درست نیست طرفدار ارزش جان هر آدم به خصوص هر هموطنی و طرفدار زندگی در مقابل لشگر مرگ
Anonymous
مال فدا
زاغک
جانفدا خودش کلمه‌ی مصادره شده است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴وزیر خزانه داری ایالات متحده :

«کار رو برای رژیم ایران سخت کردیم تا جایی که پرداخت حقوق نیروهاشون هم دچار مشکل شده… و هر کسی که بخواد منابع مالی به سپاه برسونه زیر فشار بیشتریه.»
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امیدوارم ولایتی خوشحال باشه یادمه میگفت ما هنوز مثل مردم یمن نشدیم که نون خشک بخوریم و لنگ ببندیم. خیلی به دیستوپیایی کردن ایران علاقه داشت. پیروزیت مبارک ولایتی

منو سر لج ننداز آفتاب میرم مخاطب فارس میشما...
خسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴ادعای الحدث:

ایران برای تضمین هر توافقی، نقش چین و روسیه را درخواست کرده است!!!
Anonymous
از شعار نه شرقی نه غربی رسیدیم به نه غربی نه غربی
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نه مذاکره بلدید نه جنگ .مثل آدم برو بشین هر حرفی داری بزن با واسطه و غیر مستقیم ونامه نگاری و اول تو قطع کن ...به جایی نمی‌رسید.البته اگه هدفتون این باشه به جایی برسید
Anonymous
احتمالا روشون نمیشه
دکترx
افرادقابل اطمینان خوب زبان بلدنیستن باید ترجمه بشه تا بتونن جواب بدهند این که مشخصه
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
هشت اسفند قبل جنگ ، وزیر خارجه عمان مفاد توافق مورد نظر ایران رو منتشر کرد ، الان که خبر الجزیره رو دیدم یه دفعه دلشوره گرفتم.
Anonymous
تا باشه از این دل شوره ها
جراح
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴آیفون 17 پرومکس 2 ترابایت = 1 میلیارد و 200

+تا همین سه چهار سال پیش با این پول می‌تونستی داخل تهران یه واحد بخری!
.
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سرویس کردید بابا هر کاری میخواید بکنید بکنید دیگه مگه ما چقد عمر داریم خاک تو سر من که جدی نرفتم دنبال مهاجرت و چشمم باید به دستای شما سیاستمدارا باشه
برنامه نویس خسته
همچنین ... من که احساس به عقل ترجیح دادم و نرفتم دنبال مهاجرت، هر بار میگم از این دیگه بدتر نمیشه ولی باز - >> هر دو از این باغ بری میرسد
Anonymous
من از ۷ سالگی میخواستم برم کانادا. همسن و سال‌های من فکر میکردن کانادا نوشابه است. اما پول نداشتم ..... الان هم ندارم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اکسیوس به نقل از منابع مطلع: پیشنهاد ایران با حداقل‌های مدنظر آمریکا فاصله خیلی زیادی دارد.

احتمال پیشرفت یا گشایش در مذاکرات در حد صفر است و گزینه نظامی نزدیک‌تر شده است
اصول مذاکرات
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دلا دیدی طرح جدید عباس مذاکره ای هم رد شد
Anonymous
😂👏
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
شما هم وقتی اسماعیل بقایی نطق میکنه توجه نمی‌کنید چون باور نمی‌کنید حقیقت بگید
Anonymous
همشون!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آفتاب جون از کلام الله مجید میترسی؟
آیه ای از قرآن نوشتم سانسورش کردی
جاوید
افتاب از تاریخ ایران هم میترسه من یاداوری کردم چندین بار منتشر نمیکنه
Anonymous
سواد ندارن
سپهربابا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ای بابا شاید تمام زهر کلام آدم تو همون سه تا نقطه باشه که سانسور کردی
برمایه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
از جایی نیومدن که برن، عصاره قرن ها ... خودمان هستند.
Anonymous
👏👏👏
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پروردگارا سپیده دم که فلک بیدار شود.
سرزمینم از دروغ و تهمت پاک شود.
Anonymous
حداقل جوانی اعدام نشود
ناسپاس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مثل اینکه دوباره توپ اومد توو زمین کازم اینا
دکترx
اشکالش اینه توپه کم باده خیلی لفت میده
شعبون کم مخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🌞 تابان، تحلیل وضعیت، بدون سوگیری شخصی هست!

🌱 پیرامون طرح سه مرحله ای ایران و احتمال اتمام جنگ.

👈 آمریکا مذاکره پیرامون تحویل یا رقیق سازی اورانیوم، پس از ترک تخاصم دائم رو بدلیل نفرت ترامپ از وقت کشی ایران در مذاکرات و سبک مذاکره ایران، ابدا نمی پذیرد، اون هم در مورد تنها برگ برنده ایران و حداقل خواسته ترامپ برای اعلام پیروزی مطلق.

👈 بدون تحویل سریع اورانیوم حمله قطعیه، همین هفته، ایالات متحده، قدرت ابتکار و اهرم فشار فزاینده از طریق ادامه محاصره ایران رو در اختیار داره و با حمله ضربتی قصد جهش در فشار اقتصادی و تورم رو داره، افزایش قیمت دلار و طلا مؤید موفقیت این طرحه و حملات کوتاه و آتش بس چند روزه شاید در چند نوبت، جهش های متوالی ایجاد خواهد کرد.

👈 ایالات متحده طی ده روز اخیر، هزینه بالارفتن قیمت نفت و انرژی که به زیر ۱۰۰ دلار رسیده بود رو با اعلام قصد جدی حمله مجدد و انتقال تجهیزات به جان خریده تا ایران رو وادار به تسلیم کنه و یا با یک حمله حداکثر ده روزه و مجدد رفتن پای میز مذاکره، امتیازات و برد بیشتری کسب کنه، پس در برابر این هزینه بدنبال برد متقابل خواهد بود.

👈 پلن تخریب زیرساخت های یوتیلیتی انرژی، شوک بلک اوت کردن شبکه برق و حمله شدید به خطوط دفاعی و آفندی تنگه هرمز، درکنار عطش اسراییل برای حذف ... بسیار در دسترس و قابل اجراست.

👈 از نظر نظامی ایالات متحده در موقعیت تهاجم پیشروندس تا حفظ وضعیت و یا تمایل ترک مخاصمه، پس پذیرش تمام شروط خواسته ایالات متحدست و شاید با تیم بعدی راحت تر در دسترسشون باشه.

👈 بعد از حمله این هفته، حتی اگر برخی از اهداف از جمله تسلیم محقق نشد، محاصره با فشار جهش یافته ادامه پیدا خواهد کرد و حداکثر سه ماه تا فروپاشیه کامل اقتصاد ایران زمان نیاز دارن‌.
کاکو شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بابا خلاصمون دیگه . دیوانه شدیم به خدا

هی ایران به پیشنهاد آمریکا پاسخ میده بعد اون میگه بررسی کنم پاسخ بدم . دوباره این پاسخ بررسی اونو میده .

خفمون کردید بابا شر رو بکنید دیگه
محمدخان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به راستی که آقامحمدخان پشت دروازه های کرمان(ایران)است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه کلاه لبه دار قرمز خوشگل میخرم تا آخر عمرم میذارم رو سرم
آذربایجان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ننگ بر کسانی که این ذلت را به ماها تحمیل کردند.
نخبه سیگار فروش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستان نمیخایین بهم تبریک بگین؟
ازم تقریبا تمام مطالبی که شاید بدردبخور باشه ممیزی میشه
یهو حوصلم نیس ، فقط یچیزی مینویسم، در حد شروور که صرفا خودتراپی کنم ، همون ثانیه اکی میشه . مثل این 😁😁
ولی این قلعه حیواناتو تموم کردین🫣 ، یکم خیام بخونین. و به توصیه هاش عمل کنین.

راستی افتاب صب که گفتم فشارخون ، انواع کیست ، میگرن و کبدچرب و ... رو زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی ، با کنترل غذا و مکملهای خاص ، درمان کردیم ، پزشکان و داروفروشان با شکایت و تهدید و ..‌ مجبورم کردن سیگار فروشی کنم تا زنده بمونم، باورت نشد تایید نکردی یا خودت همکاری؟ پزشکی؟
اگه باورت نشد بگو تا رفرنس بفرستم . همراه یه پاکت مارلبرو فیلترقرمز. و یه بسته قرص coq10😁
وینستون لایت
لطفا اگه ممکنه در مورد درمان می‌گرن بیشتر توضیح بدید ، بیشتر از پونزده‌ساله که همسرم درگیرشه
Anonymous
یاد امین میرزایی فرارو افتادم! خودتی؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
رفتنی میره
موندنی میمونه

بدرقه میکنیم برن و بعد دور همی یه چای خستگی در کن میزنیم؛ به زودی.
فرزند ایران
درود بر شما
Anonymous
کی میبره؟
شمل توانایی بدرقه کردن هم نداری
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خبر:

کود شیمیایی 800 هزار تومنی، شد 8 میلیون تومن

8 برابر

نتیجه: افزایش شدید قیمت مواد غذایی
Anonymous
هشت هشت تا پلنگ و شیش تا
Anonymous
۱۰ برابر
فانی
داداش اصل حرفت درسته‌ها
فقط معلم ریاضیت یه کم ضعیف کار کرده
Anonymous
آقا ریاضی با تک ماده اومدی بالا
Anonymous
هشت هشت تا شصت و چهار تا
Anonymous
۱۰برابر
Anonymous
۸۰۰ بشه ۸ میلیون مگه ۱۰ برابر نمیشه؟
Anonymous
🤦‍♂️ ۱۰ برابر فرزندم ۱۰ برابر
اینا مخالفین ج.ا هستن
Anonymous
میشه 10 برابر دوست عزیز 😂😂
Anonymous
انشالله عوامل شیمیایی کردن مواد غذایی از بین برود
سپهربابا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
از کلیه برادران و خواهرانی که احتمالا طی ساعات آتی از پیگیری حق مسلم هسته ای کشور فارغ شده و احیاناً جهت ادامه خدمت جویای یک حق مسلم قابل پیگیری می باشند ، دعوت میگردد جهت یافتن حق مسلم مناسب شرایط خود با ما تماس بگیرند
*گروه مشاورین حقوقی سپهر*
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
شرط های لوبیای سحر آمیز مذاکرات را به بن بست کشانده است...
Anonymous
لوبیای سحرآمیز کیه؟
شاسوسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
۶۰ تا دونه قرص قلب گرفتم یک میلیون و پونصد، بیمه هم قبول نمیکنه، همین...🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️
Anonymous
با شنیدن قیمت قرص قلب، آدم بدتر قلبش درد می‌گیره.
Anonymous
پلاویکس قرص رقیق کننده و داروی قلبی ۲۸عدد خریدم برای پدرم یک میلیون و سیصد اسویکس ایرانیش قحط شده با حقوق ۱۷میلیونی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
افتاب پرچم ...رو از فیلد شناسه کامنت حذف کن لزومی نداره پرچم بذاری
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ما امیدواریم صلح و آرامش برقرار بشه.

این طرح فعلی پبشنهادی به پاکستان به عتوان‌میانجی مذاکرات، ظاهرا جدیدتر از طرح های قبلی هست

اگر ایالات متحده، انعطاف نشان بده توافق حاصل میشه.
به نظرم‌قبول کنه بهتره

جام‌جهانی فوتبال هم در خرداد ماه برگزار میشه و آمریکا یکی از ۳ میزبان جام جهانی فوتبال هست
..
ایالات متحده قصد ایجاد تغییرات اساسی در منطقه رو نداره. چون قراردادهای تسلیحاتی ش باید اجرایی بشه و درآمد صدها میلیارد دلاری کسب کنه.

اگر توافق بشه، حداقل شرایط ما بدتر نمیشه.
به امید صلح و آرامش
...
با تشکر
Anonymous
رد شد
ناشناس
با اجازه پدر عروس تر آمپ رد کرد
اکبر شاه
شرایط تو بدتر نمیشه.
ولی ماها کاملا نابود شدیم
امثال تو فکر منافع خودشون با این اسم دیدم نظر میزاری از کیا دفاع میکنی .
فکر سفر دائمی ب لبنان و یمن باش هواشون خوبه
ملک
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من دو ساله تو این خونه زندگی میکنمو قبض برق رو نداده بودم، تا همین قبل عید که کل قبض برقم ۶۸۰ هزار تومن شده بود (چون اکثرا نیستم)، امروز دیدم قبض برق با اخطار اومده و مبلغ تقرییا ۱ میلیون شده!

جالب این جاست من اصلا از ۱ ماه قبل عید اینجا نبوده ام!

آیا اجنه هم برق مصرف می کنند؟

اونم چند برابر؟

فکر کنم از همین الان دورخیز کردن برای خالی کردن بیشتر جیب مردم!
مادر مرده
من بدبخت مادر مرده یک باغچه خارج از شهر دارم ، پائیز و زمستان که به هیچ وجه بعلت هوا سرد زمهریر نمی‌شود رفت آنجا.
حتی یخچال نداشتم و ....
یک قبض برق آمده دوازده میلیون تومان.
اینقدر دوندگی کردم ،به اداره کل استان رفتم ،مامور آمد بررسی کرد و از اهل محل پرسیدند همگی اقرار کردند : این بنده خدا ابداً پائیز و زمستان تا اواسط بهار یک شب نیامده داخل این خونه و حتی یک لامپ ازش روشن نبوده است.

رفتم حراست کل نیرو شکایت کردم آمدند بررسی کردند و نهایت به من گفتند :
این قبض متعلق به سال گذشته نیست، چون مامور کنترل ما دیماند را از روز اول محاسبه نکرده ، این مبلغ از بابت آن است .

حالا بگردید و پیدا کنید نارنگی و بکرایی فروش را .
سرباز وطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
برادر پیمان فلسفی
شما به موضوعاتی که بهت مربوط نمیشه دخالت نکن
برو به ...گندم و لوبیا مردم ادامه بده
1819
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴🔴 مشاور ارشد اقتصادی کاخ سفید: محاصره فشار عظیمی بر جمهوری اسلامی وارد می‌کند
آرمان آریا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کجات زخم شده که لباست خونیه مامان

پژمان
حمیدرضا
نیکا
.
.
.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جالب اینجاست که اتباع از بعد جنگ دوباره چندبرابر شدن تو برخی محله ها، با سرعت سرسام آوری هم دارن بچه میارن. جوری هم به آدم نگاه میکنن انگار ما غریبه ایم اونا صاحب خونه
Anonymous
اتباع دقیقا چه اتفاقی بیوفته بر میگردن کشورشون؟ دیگه جنگ هم شد
Anonymous
دقیقا
دارن از فرصت برای تشکیل کلونی و تصرف محلات ایران استفاده می کنند
Anonymous
اونا به بدبختی عادت دارن و سازگارن..اما نمیدونم چرا نمیرن از ایران!!!تو جنگم ولمون نمی کنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
قیمت ها ساعتی شدنه یک بطری ابلیمو ۱ لیتری ۲۹۰تومن تا ده روز پیش ۱۶۰تومن تا کجا میخواهید ادامه بدید فقر تورم بیکاری اگه همین جوری ادامه پیدا کنه دیگر توان خریدن نان خالی را هم نداریم الان دو ماهه بیکار شدیم بدون پس انداز از بس از این واون قرض کردیم دیگه کسی هم قرضی چیزی نمیده میگن نداریم دیشب شکم گرسنه خوابیدیم بخدا روزی یک وعده فقط ناهار اونم چهار نفر با دو تخم مرغ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مثل چیز التماس پایان جنگ رو می کنند!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
فرخی یزدی، شاعر بزرگ:

"اگر خدای فرصتی دهد به من یک روز..."

برید گوگل کنید
Anonymous
عماد خراسانی:
گر به من عمر دهد فرصتی ای باده خوران، به خدا میکده ای بهر شما خواهم کرد، از قضا روزی اگر حاکم این شهر شوم...
Anonymous
هیچ سایتی با اسم فرخی یزدی باز نمیشه
Anonymous
همش فیلتر بود
اوضاع بازار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خو نفت در حال ارزون شدنه، خو سهام آمریکا داره رشد میکنه، خو قیمت دلار رسید ۲۰۰ تومان، خو بیت کوین داره میره ۹۰ هزاری بشه، خو شاخص رشد اقتصادی آمریکا بالاتر رفت، خو بنزین کالیفرنیا در حال ارزون شدنه


خو همه چیزش به نفع آمریکاست به غیر گرونی دلارش🥴
ناشناس مناطق محروم
اونا اگه قدرت داشتن جلوی دلارشون رو می‌گرفتن اینجوری نره بالا قیمتش. والا
Anonymous
کریپتو‌ باز نابود شد
سرباز ولایت
اگه راست میگی دلار تو آمریکا الان چنده؟
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
گیریم که پدران ما سال ۱۳۵۸ جمهوری اسلامی انتخاب کردند اونها ک حق نداشتند برای ما تعیین کنند بیایید رفراندوم برگزار کنید ببینید ایا باز هم شما انتخاب میشوید ک اینگونه رفتار میکنید جنگ قطع اینترنت اتمی شدن موشکی نیابتی گرانی تحریم و ....
Anonymous
اون هم یه بازی بود برای مشروعیت دادن ظاهری به جریان داستان، و گرنه همون موقع هم اعتقادی به رفراندوم و انتخاب مردم نداشتن، جمهوری اسلامی (آری یا نه) این مثل همون انتخابات با یک کاندید هست. پس زیاد جدی نگیرید!
Anonymous
همون موقع هم 67 درصد رای دادند
گربه نارنجی دکتر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🚨♨️دونالد ترامپ: پیشنهاد جدید جمهوری اسلامی را بررسی و قاطعانه رد کردیم
.
خوب اینم از این...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
هر توافقی میخواین با آمریکا بکنین
لایه ی دوم ماییم
Anonymous
نگران نباشید بین اینها و آمریکاهیچ توافقی نخواهد شد.
رضا ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
افتاب لطفا منتشر کن
هم میهنان عزیز بخش نظرات رو با دفتر مشق اشتباه نگیرید نهایت سه تا چهار خط بنویسید که قابل مطالعه باشه باور جنید نظرات طولانی رو‌کسی نمیخونه
Anonymous
شما دو سه خطی ها رو بخون
ما خوندن تحلیل ها و مطالب طولانی رو هم دوست داریم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پاپ راجع به اعدام های روزانه حرفی ،سخنی ،انتقادی ،اعتراضی نداره؟؟؟سازمان ملل چی؟بابت قطع ۶۶ روزه اینترنت که طبق منشور سازمان ملل حق طبیعی و اولیه بشر حساب میشه هم باز اعتراضی ندارن؟؟تنهاتر و بیکس تر از مردم ایران تابحال حداقل در ۵۰ سال گذشته دیده نشده
Anonymous
چپ ها دنیا رو فتح کردند ، یه ناوگان صمود هم نیست یه اینترنت برای ایران فعال کنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
در تنگه هرمز دقیقا چه خدمتی ارائه می کنید که قرار باشه درآمدش از نفت بیشتر باشه؟ حلال و حروم شنیدید؟
Anonymous
میگن کجا مین گذاشتن، کشتی‌ها از همون ور برن!
سپهربابا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اینجوری نمیشه که
ادمین این شیفت خودش بیاد اسمشو بگه بره
تا بعدیا رم میپرسم
هرکاری دلتون میخواد میکنید
بد و خوب مون رو خود ملت مشخص میکنن
دیگه سانسور و اجازه انتشار چه کوفتیه؟
ایراندوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
از منظر کلان قصعات یک پازل در حال چیده شدن هست و تمام این سناریوها رو باید در ان نمای کلی دید تا به درک حوادث پیش رو کمک شود .انچه که پیش امد و انچه که سر انجام شکل خواهد گرفت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خواستم به آفتاب بگم صداوسیما به اندازه کافی استفاده ابزاری از زن می کند. شما لطفا عکس مرد بگذارید. آبرویمان رفته . حالا خارجی ها فکر می کنند ایران اصلا مرد ندارد.!!!!!. هر کانال می زنی زنها دارند رژه می رون د!!!
Anonymous
تو خیابونا هم فقط خانمها رژه میرن
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
میگن ترامپ بازنده امشب میخواد اعلام پیروزی کنه 🤣🤣🤣🤣😂
Anonymous
قمارباز یادت نره
ایرانی تبار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
استالین نازی صدام قضاف با این همه کبکبه رفتن...
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🉐️ دونالد ترامپ :
پیشنهاد اخیر وزارت امور خارجه ایران برای ایالات متحده قابل قبول نیست
Anonymous
لااقل دو دقیقه وقت می داشت بعد رد می کرد
صبا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به نظر شما ترامپ پیشنهاد جدید ایران رو قبول میکنه؟ تو این پیشنهاد گفته شده اول تنگه هرمز باز و محاصره دریایی لغو و پایان کامل جنگ اعلام شه. تو مراحل بعدی ایران در مورد هسته‌ای مذاکره میکنه! درحالیکه ترامپ از اولم این جنگ نظامی و محاصره دریایی رو با هدف هسته‌ای شروع کرد نه بازگشایی تنگه هرمز
Anonymous
به هیچ وجه
Anonymous
خو جواب داد و نکرد
Anonymous
پیشنهاد ما:
تو محاصره رو بردار ما تنگه رو باز میکنیم بعد تو با همه ناوات برگرد برو امریکا بعد بگو هسته ای رو بزارید کنار و ما بگیم ...!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چقدر ما قوی بودیم و نفهمیدیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این ارزشی ها عملا شدن مدافع اموال و مقام پای داری ها و ... وابستشون. نه مذهبی هستید، نه ملی هستید نه حتی پیرو ایدئولوژی مشخصی، شما فقط حافظ منافع اینائید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بقایی . موضوع هسته ای در طرح پایان جنگ مطرح نیست یعنی چه .یعنی اینکه بازی از اول بزنید ناوها را غرق کنید کشورهای عربی را نابود کنید اسراییل را نابود کنید خلاصه هر کسی دیدید دور و اطراف بزنید نابودش کنید
حلما👩‍⚕️
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴🔴الجزیره به نقل از مشاور سخنگوی وزارت خارجه جمهوریاسلامی اعلام کرد که ایالات متحده اصلاحاتی بر پیشنهاد جدید تهران ارائه داده و جمهوری اسلامی در حال بررسی آن است. همچنین گفته شده پاسخ تهران از طریق پاکستان ارسال خواهد شد
واقعیت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ادامه جنگ قطعی شد! یعنی ...
Anonymous
جنگ مگه تموم شده بود که حالا ادامه داشته باشه؟محاصره دریایی خودش جنگه هرچیم که حریفت بلد نباشه چجوری جوابشو بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
شرایطی پیش اومده که اکثر مردم با پول همدیگر وصلت میکنن یعنی چیزی دیگه نمونده از فرهنگ و .... خفتی از این بالاتر ؟
حسین کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یکی به امام جمعه ... رشت بگه اقتصاد داغونو اینترنت قطع شده رو نمیبینی اما خانمهای بی حجابو خوب میبینی...
Anonymous
امان از چشمای تیزبین
Anonymous
جای خالی رو با کلمات مناسب پر کردم.
Anonymous
بزار کار خودشونو بکنن چه کار داری
Anonymous
اینا کلا برای جمع و جور کردن زنها انقلاب کردن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ به شبکه اسراییلی:

"آخرین طرح حضرات رو هم قبول ندارم"
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
Ⓜ️🉐️ میلان: تحرکات هوایی آمریکا در خاورمیانه شدت گرفت
Anonymous
هر شب همین اتفاق می‌افته طبیعیه
حلما👩‍⚕️
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴🔴ج.اسلامی اعلام کرد که ایالات متحده اصلاحاتی بر پیشنهاد جدید تهران ارائه داده و جمهوری اسلامی در حال بررسی آن است. همچنین گفته شده پاسخ تهران از طریق پاکستان ارسال خواهد شد
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ طرح جمهوری اسلامی برای توافق(بخوانید التماس مجدد!) را ...بازم رد کرد!
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اونی که باید بره میره
Anonymous
همه‌مون میریم
سوخت و سوز نداره
یکی زودتر
یکی دیرتر
عباس آقای مجلس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
عباس گودرزی عضو هیات رئیسه مجلس: جلسات مجلس بصورت مجازی برگزار می شود

از چه می ترسید عباس آقا در این دوران صفا و آتش بس؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من پزشک هستم لطفا اینو منتشر کنید:

مردم،
با توجه به شدت گرفتن قیمت ها، لطفا ماکارونی و سویا و رب گوجه بخرید به هر میزانی که میتونید برای تامین پروتئین بدنتون و انرژی بدنتون. قیمتش فعلا نسبتا خوبه، ممکنه گران بشه

در پایان، خدای ایران زمین به خدمت بانیان این روزگار شما مردم بزرگ ایران خواهد رسید بی شک...
خاله قورباغه
دکتر عزیز سلام. دکتر جان سویا به علت اثر افزاینده سطح استروژن وقتی در شرایط بحرانی که فرد استرسش بالاست مصرف بشه در خانمها باعث به هم خوردن توازن هورمونی، کیست تخمدان و فیبروم و ... میشه. رب کنسروی و ماکارونی که از ارد سفید تشکیل شده هم اثرات مشابهی دارن. لطفا توصیه بفرمایید در شرایط استرسی کنکنی اتفاقا این مواد کمتر مصرف بشن. از توجه شما ممنونم
Anonymous
شما پزشک ها ... لازم نکرده راه حل بدین
Anonymous
این حرف درست نیست. به اندازه نیاز روزانه خرید کنید. احتکار و هجوم برای خرید درست نیست
ناشناس
مطمینا شما چزشک نیستی ، از طرفداران ر پ هستی و میدونی اگر مردم زیاد بخرن ، کارخونه دارا قیمت رو بالا میبرن و گرون میشه
پس سعی در گرونی دارین شاید مردم بریزن خیابون
ناشناس
ماکارونی بخوریم دیابت نمیگیریم دکترجان قبلا هم انسولین راحت گیر نمی اومد.
Anonymous
پزشکی یا جامعه شناس آخرش ؟...
Anonymous
دوستان عزیز ایشان در مورد شرایط اضطراری و مرگ و زندگی فرمودن که حداقل ها برای زنده ماندن فراهم شود شما از مخاطرات پزشکی و مناسب نبودن برای بدن حرف میزنید ؟ به سرعت به سمت شرایط بسیار وخیم در حال حرکتیم لطفا کمی دقت بیشتر.
Anonymous
شما ....
پزشک نیستید. چون پزشک اصلا بیکار نیست تو فضای مجازی مردم را به خرید مازاد تشویق کنه. میره طبابت میکنه تا پول بیشتر در بیاره
دکترx
رب های کنسروی تمامی ساختگی هستند یعنی ازگوجه فرنگی درانها خبری نیست اکثرا فیبرهای غذایی هستند واسانس ورنگ. درضمن رب گوجه واقعی نیز فقط برای رنگ وطعم غذا بکار میرود واکثرویتامینهای موجوددران که بیشتر سی هستند دراثرحرارت ازبین رفته اند ومقداری عناصر نادر هم دارد بقیه اش راهم دوستان گفتند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه دستی به صورت پنهان داره مردم رو مجبور میکنه که اگه یه روزی تونستن مث زامبی بیوفتن به جون ارزشی ها. این بشرها هم هی خودشون رو منفورتر میکنن در چشم مردم عادی. یکی نیست بگه جان عزیزت رو برای چی داری میدی؟ اینطوری خسر الدنیا و الاخرتی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دیروز از سرکار بر میگشتم یه گربه بیچاره دیدم که نصف فک نداشت بعد از اینکه بهش غذا و آب دادم به یه دامپزشک زنگ زدم و ازش پرسیدم مشکلش چیه گفت به خطر بیمار کلسی ویروسه! بیچاره دهانش طوری بود که زبونش بیرون بود صحنه دردناکی 😔😔😔 تو این فشار اقتصادی به مردم این زبون بسته ها هم خیلی آسیب میبینن از همه میخوام حداقل در حق حیوانات مهربانتر باشیم تا حد امکان باقیمونده غذا و آب بهشون برسونیم🙏🙏🙏
ســامــان
درود بر شما، من هر روز اینکارو انجام میدم، 🙏🙏
سونى
😔😔😔
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حداقل پلی استور و باز کنید این که دیگه خطری برای آقایون ندارع .
حامد
و لینکدین
Anonymous
لینکدین خودش موساده پیام و تصویر و متن ارسال میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
فکر کن این اوضاع خفقان و گرونی بخواد ادامه پیدا کنه دیگه رسما همه دیونه میشن
ایرانی تبار
دلار یک ملیون میشه ولی هیچ اتفاقی نمیفته اینا با سحر و جادو هستن
Anonymous
سحر وجادو اگر اثر می‌داشت جلو ترور ...میگرفت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اگه نون ندارید بخورید به جاش کیک بخورید 🍰
Anonymous
اگر اینترنت ندارید خب خط سفید بگیرید
Anonymous
اگه پول ندارید از خودپرداز بگیرید
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
۴۷ساله نفت فروختین جز بدبختی و فلاکت چیزی بهمون ندادین حالامیخواین ازپول عوارض تنگه هرمز به مردم چیزی برسه؟ شماجیب مارو نزن نمی‌خواد توجیبمون چیزی بذارین
گربه نارنجی دکتر
نه نه این دفه فرق داره
Anonymous
نه ببین این دفعه فرق داره اینو رد کنیم همه چی درست میشه
گشت ارشادم جمع میشه
Ario
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
رد شد
سپهربابا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
همیشه من با کل عقلم و برخلاف میلم میدونستم که تهش جمهوری اسلامی باقی میمونه و موند
ایندفعه و از دی ماه برای اولین بار بدون تعصب تمام شعورم بهم میگفت و میگه که امکان نداره ... ادامه داشته باشه نه یک کلمه بیشتر نه کمتر.
Anonymous
فکر کن خانواده های اعدامی ها؛کشته شدگان دی ماه ؛هواپیمای اوکراینی ؛ابان ۹۸ ؛کشته شدگان ۱۴۰۱
این همه خشم رو کجا میشه مهار کرد ...همه پل های پشت سرشون و خراب کردن....
Anonymous
اشتباهی منفی دادم
Anonymous
... دارن نفرت ایجاد میکنن و بس!
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خلاصه پیشنهاد ج.ا به ترامپ : داداش برو بعداز انتخابات میان دوره برگرد ، اگر دموکرات ها پیروز شدن خوب خدارو شکر ، اگر جمهوری خواه ها برنده شدن یه خاکی میریزم سرمون
Anonymous
ترامپ هم نباشه ..بقیه کنگره راه شو ادامه میدن ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خبر فوری: ترامپ به شبکه کان :طرح پیشنهادی ايران را قبول ندارم.
حلما👩‍⚕️
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴🔴دونالد ترامپ به شبکه کان اسرائیل اعلام کرد که پیشنهاد جدید ایران را قبول ندارد

منبع اینترمیلان
مازنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴ترامپ در مصاحبه با شبکه کان اسرائیل: پیشنهاد ایران را بررسی کردیم و برای ما خوب نیست.
@jamarannews
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🉐️ منابع غربی :

سخنرانی غیر منتظره ترامپ امشب.
ناشناس
بخاطر باز شدن بازارها میاد یه حرفی بزنه که قیمت پایین بیاره حرف جدیدی نمیزنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امام جمعه رشت .دمار از روزگار بی حجابها در می آوریم حالا کاری ندارن .فعلا بی حجابها آزادید .اما بعداً حواستان جمع باشه ببینید جلوجلو دارم میگم
Anonymous
باشه اگه تونستن یک روز عادی تو این مملکت داشته باشن قبوله، به حجاب هم گیر بدن ، زمان ...خیلی وقته تمام شده
ادموند
👍
Anonymous
آیا من متوجه نشدم؟؟؟ دلیل مثبت ها ؟؟؟؟
Anonymous
پس چرا با به به و چه چه میارنشون جلو دوربین و نشونشون میدن !!
خانمه سر مش کرده و آستین کوتاه کلی ارایش پرچم میچرخونه و میگه .... سه ماهه شوهرمو ندیدم .......
Anonymous
ممنون مشکلمونو حل میکنیم شما هم مشکلتون برید حل کنید چون به نظر آزادی زنان خیلی به شما مربوط نمیشه و فقط خودمونیمو خودمون، ممنون جلو جلو شدی سربازشون و تذکر دادی...
Anonymous
اوه فنری که ازجاش دررفته دیگه فشار بهش درد خودت بیشتر میشه ...
Anonymous
قابل توجه بی حجاب هایی که پرچم میچرخونن وماهیگیری میکنن😂
Anonymous
اگر تونستی انجام بده این گوی این میدان🤣
Anonymous
منم جلو جلو دارم میگم وقتتون تمومه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یعنی فردا صبح از خوب بیدار بشیم نوبت کیه؟کدوم عزیزمون امشب توی انفرادی، فک کردن بهش هم قلب منو به درد میاره
شناس
وای خدایا خواهش میکنم کمک کن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من از اولش که بدنیا اومدم درسته خیلی سالها رو بخاطر عدم احساس مسئولیت نسبت به نیروی کار کسانیکه براشون کار کردم دستمزدمو ندادند وقتمو گرفتند و این سالها را بی حاصل از کارکردم گذروندم یا بلاها و مصیبتهای بی پولی از طرف ... در ایران متوجه بنده شد حتی چند سال پیش درست دم عید که حقوق کارگریمو از صبح تا شب زحمت کشیدم بعلاوه عیدیم واریز بحسابم شد و حسابم مسدود شد و پولو ... برداشت کرد بخاطر پرونده سازیهای مالیاتیش و دخالتهای دیگر ...که نتوانستم برم خارج با دختریکه دوست داشتم ازدواج کنم و موارد بیشمار، هرگز بخودم اجازه ندادم دزدی کنم یا قتل عام یا مردم آزاری
و با کلی ازین نکبتهاییکه مثل سیل به رویم روانه شد ایستادم مردانه ادامه دادم
امثال من هم بیشمارند و اما بلاییکه به سر ... در ایران میآید را بلید درس عبرتی برای کل دنیا در اینده نزدیک باشد
بزودی خواهیم چه میشود.
A
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اگه جنگ دوباره شروع بشه... تا بفهمن قطع کردن اینترنت و کسب و کار میلیون ها نفر چه مزه ایی داره
سیب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ارزان، در دسترس، موردتوافق و همه‌گیر؛ این‌ها ویژگی‌های نماد مناسب برای پیداکردن هم‌دیگه‌ست. معمولاً رنگ‌ها نقش اصلی رو بازی می‌کنن. لباس‌ها، شال‌ها، مچ‌بندها، کلاه‌ها و پرچم‌ها. اگر نتونیم مرزها رو بین خودمون برداریم، نمی‌تونیم دیوار برلین رو از ریشه در بیاریم. قرار نیست هم‌نظر و دارای سلیقهٔ یکسان باشیم؛ قراره از فرد به جمع تبدیل شیم تا به مرحله‌ای برسیم که اختلاف سلایقمونو آزادانه، اخلاقی و مؤثر ابراز کنیم. کسی که بازتولید تجارب گذشته و فعلی‌مون رو از اتوریتهٔ موروثی می‌خواد یا کسی که در پی تحقق نسخه‌های مشخصی از لیبرتهٔ راست یا چپه، پیش از دعوا برای غلبهٔ استدلالی «بر هم»، باید امکان و فضای چنین تقابل اندیشه‌ای رو «همراه هم» ایجاد کنه. به نماد و الگوی ارزان، در دسترس، موردتوافق و همه‌گیر نیاز داریم.
Anonymous
با خودکامه نمیشود، نقطه سر خط
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کسی تو پلیس فتای تهران آشنا داره؟
Anonymous
بمباران شد فکر کنم
ناشناس
من خودم تو پلیس فتا هستم، چطور مگه؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آفتاب چاپگرت گیر داره نظرات منو چاپ نمیکنه
Tyrion Lannister
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
*‼️‼️ گزارش شبکه الجزیره از جزئیات پیشنهاد جدید ایران*

بر اساس گزارش الجزیره طرح پیشنهادی ایران شامل سه مرحله است:
*🔒🔒مرحله اول:*
❗️تبدیل آتش‌بس به پایان کامل جنگ ظرف ۳۰ روز
🚭تشکیل یک مرجع بین‌المللی برای اطمینان از عدم بازگشت به جنگ
🔹توقف جنگ در کل منطقه
🔹بازگشایی تدریجی تنگه هرمز
🔹عدم مخالفت با حمایت آمریکا در عملیات مین‌روبی
🔹رفع تدریجی محاصره دریایی بسته به میزان بازگشایی تنگه هرمز
🔹اصلاح بند جبران خسارات به شکلی جدید
🔹خروج نیروهای آمریکا از محیط دریایی و وضعیت تجمع نظامی
*🚭مرحله دوم:*
‼️مذاکره پیرامون توقف کامل غنی‌سازی به مدت ۱۵ سال و پس از ۱۵ سال، بازگشت به غنی‌سازی با غنای ۳.۶%
‼️مذاکره پیرامون کاهش غنای ۴۰۰ کیلو اورانیوم غنی‌شده یا انتقال آن به خارج
❗️رد برچیدن تاسیسات اتمی ایران
❗️ایجاد ساز و کار مشخص برای لغو تحریم‌ها شامل آزادسازی تدریجی اموال بلوکه شده
*🔸مرحله سوم:*
‼️گفتگوی منطقه‌ای تهران با محیط عربی و منطقه‌ای برای تشکیل یک سیستم امنیتی جدید که دربرگیرنده تمام منطقه است🔞
Anonymous
به همین خیال باشن
قطعا! خواهیم دید چه خواهد شد.
ناشناس
ترامپ اینم رد کرد گفت برای ما خوب نیست
سید
عراقچی می گفت: چهارصد کیلو اورانیوم در اثر حملات آمریکا در جنگ دوازده روز زیر آوار از بین رفت!
اینها چه ... هستند بعد توقع دارند آمریکایی ها توافقات آنان را بپذیرد!
Anonymous
خلاصه این پیشنهاد اینه که تا ۳ سال همه چیز رو استپ می زنیم به محض اومدن یه دولت دموکرات باز کارمون رو شروع می کنیم
Anonymous
اینها پیشنهاد نیست. بیشتر به آرزو شبیه است!!!
Anonymous
خب چرا رد شده؟؟؟همه چیزو که داره رفته تقریبا؟؟
Anonymous
خلاصه اش اینه دیگه حمله نکنید تنگه رو باز کنیم محاصره رو بردارید به ما پول بدید تازه میرسییم به مذاکره سر هسته ای (حتی موشکی و نیابتی هم نیست) سر اون چهارصد کیلو هم هی میایم میریم مذاکره رو کش میدیم تا ترامپ بره! منم باشم این رو قبول نمیکنم!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کاربر آفتاب بنام ترانه که به دیگران سفارش میکنه برید تراپی، باشگاه، و فیلر تزریق کنید، آیا از قیمتها خبر داره؟؟؟ میدونه هزینه اینا چندین میلیون میشه؟؟؟ شاید شما وضع خوبی داری یا پول اضافی داری، اما مردم توی این شرایط اقتصادی و تورم و گرانی تحت فشار هستن،
داروین
دقیقا من اگ پول اینارو داشتم دیگ دچار فروپاشی روانی نمیشدم
هزینه هر جلسه تراپی اونقدر بالاس ک بهش فکر میکنم
سرم گیج میره بقیه چیزا ک بماند !
داکتر کوپر
کاربر ترانه مخصوصا اینجوری صحبت میکنه ! درواقع نماد یک ژانر هست ژانر طبقه آخر تایتانیک .
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
علنا تو خیلی از شرکت ها اینترنت پرو دارن می‌فروشند فقط افراد رعیت و فقیر مثل من اینترنت ندارند .این اوج .........هست .تبیعیض تا این حد .ما آدم نیستیم .جناب ریس جمهور این بود رفع فیلترینگ و همه در سطح هم باشند .
Anonymous
منظورت پ ق یا م ق؟
Anonymous
کامنتهای شما یکی به نعل یکی به میخ!!! منظورم این کامنت نیست کلا
Anonymous
توی محل کار من رییس گفت فهرست کسانی که اینترنت پرو میخوان رو تهیه کنن که براشون معرفی نامه به مخابرات تهیه کنن، از ۵۵ تا کارمند هیچکس نخواست!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جوانان برومند ایران زمین ... به جاش افغانی آوردن جایگزین جمعیت ایران کنند.. خدایا اگه هستی این سرزمین رو نجات بده
Anonymous
به موقع اخراج میشن صبر کنید وتماشا کنید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خب در حال حاضر :
غنی سازی سازی که نمیتونید بکنید
موشک هم که نمیتونید بسازید
پول هم که ندارید بدید به نیابتی ها

خب ترامپ و اسرائیل هم همینارو میخاستن
دخترک کبریت فروش
نه شما متوجه نیستی
چرا حقایق رو نمیبینی!؟
اونا به شدت از ما شکست خوردن
Anonymous
اگه این پیروزی نیست پس چیه
یک پیروزی دیگر از خیابان به میدان
Anonymous
برای همه اینهایی که نام بردی پول دارند نگران نباش
فقط به مردم که میرسه میگن : این شرایط خاص ، برهه زمانی خاص ، شرایط خاص کشور .... ۴۷ ساله همینهارو میگن و از رو هم نمیرن
Anonymous
دقیقا پیروزی بزرگی بدست اوردیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
همه تحلیل هارو بزارید کنار
مطمعن باشید ته این داستان جشن. شادی توی خیابونها برای مردمه
فقط ما باید سختی رسیدن به اون شادی رو تحمل کنیم
Karen
موافقم
Anonymous
رویافروشان خوب بازاری ایجاد کردن
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تنها رسانه و نهاد بین المللی که در تمام این یکسال از خرداد ۱۴۰۴ تا اردیبهشت ۲۵۸۵ در کنار مردم بود صفحه توییتر نهاد پایش اینترنت نت بلاکس بود.
روزی نبود که این مطلبو یاداوری نکنن و علاوه بر این پست های حمایتی و همچنین انتقاد از نهادهای بین المللی داشتند.
امیدوارم بتونیم جبران کنیم
ایلام م
منفی اشتباه
بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
میشه برین؟
ســامــان
آرزوی ما هم همینه، 🙏🙏
کمیل
دقیقا دارن همین کارو می‌کنن...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بهتون قول میدم که جمهوری اسلامی تا ابد پایدار هست و دشمنانش محکوم به یأس و ناامیدی.
Anonymous
زهی خیال باطل
Anonymous
تاریخ بخوانید اگر تمایل دارید، همه حکومت ها در یک چیز مشترک بودند...

"نقطه پایان"
ایرانی
قبلیا که به فکر و ایران و دنبال آبادی بودن نموندن
بعد انتظار داری اینا با این روش و منش بمونن
اصلا خدا کجا رفته
Anonymous
هیچ حکومتی تا ابد ماندگار نیست.
Anonymous
خواهیم دید چه خواهد شد
مادر مرده
قلی هم توی سه تار خود هر وقت آهنگ میزد ، همین حرفها را می‌زد ولی آخرش سه تارش شکست و ....
Anonymous
این نتیجه توهم فروشی تو شب‌های خیابونا...
Anonymous
قسمتهای اخرش را داری میبینی
Anonymous
-پيش از شما پيش از شما بسان شما بی شمارها با تار عنکبوت نوشتند روی باد کاین دولت خجسته ی جاوید، زنده باد!!
Karen
خواهیم دید چه میشود
Anonymous
حکومت اگه پایدار بود، به شما نمی‌رسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نامه ۵۳ نهج البلاغه
نامه علی علیه السلام به مالک اشتر

از خونريزى بپرهيز، و از خون ناحق پروا كن، كه هيچ چيز همانند خون ناحق كيفر الهى را نزديك مجازات را بزرگ نمى كند، و نابودى نعمت ها را سرعت نمى بخشد و زوال حكومت را نزديك نمى گرداند، و روز قيامت خداى سبحان قبل از رسيدگى اعمال بندگان، نسبت به خون هاى ناحق ريخته شده داورى خواهد كرد، پس با ريختن خونى حرام، حكومت خود را تقويت مكن.
زيرا خون ناحق، پايه هاى حكومت را سست، و پست مى كند و بنياد آن را بر كنده به ديگرى منتقل سازد، و تو، نه در نزد من، و نه در پيشگاه خداوند، عذرى در خون ناحق نخواهى داشت چرا كه كيفر آن قصاص است و از آن گريزى نيست. اگر به خطا خون كسى ريختى، يا تازيانه يا شمشير، يا دستت دچار تند روى شد، -كه گاه مشتى سبب كشتن كسى مى گردد، چه رسد به بيش از آن- مبادا غرور قدرت تو را از پرداخت خونبها به بازماندگان مقتول باز دارد.
Anonymous
من نمیدام این سخنان چه بدی دارد که برخی که برخی منفی زده اند؟؟؟؟ خدایا چه بلایی سر ملت آمده است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به نام خداوند بخشنده مهربان
ملت شریف ایران
امروز استکبار جهانی به سردمداری غول تکنولوژی نظامی آمریکای خبیث و حیوان دست آموزش اسراییل جنایت کار و تمام جبهه غرب در مقابل عزت و استقامت شما زانو زده.
امروز کلمه استقلال معنی شد.
حماسه شما عزیزان و فرزند غیور ایران در نیروهای مسلح کام هر آزاده ای را شیرین کرد.
افسوس که مشکلات اقتصادی و فرهنگی مانع پرک کامل این شیرین شده است.
به فصل خدا و یاری شما مرزهای پیشرفت شکافته خواهد شد و در قله فتح که آرزوی پیر و مرادمان بود همگی جشن خواهیم گرفت.
خاک پای شما بزرگواران.
مخاطب حقیر آفتاب
دخترک کبریت فروش
بعد از فرمودن اینهمه کلمات قصار و قشنگ و رنگارنگ ، میشه دوتا پیروزی از ما نام ببری؟!
اصلا شما ، یکی نام ببری هم قبوله !
سعید
فقط آخرش خودتو درست معرفی کردی ...
نعیم
ای مخاطب ...آفتاب، برو تو فارس نیوز و اونجا مخاطب ارزشمندی باش 😬
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
۷۰ درصد از عوارض تنگه قرار شده به معیشت مردم تعلق بگیرد مردم دیگه آسوده بخوابید دلار دلار همین جوری سرازیر میشه تو حسابتون ماشین‌های ۲۰۲۵ ژاپنی آلمانی و آمریکایی سوار می‌شوید خدایا شکرت با لاخره به ارزومون رسیدیم 😃😃😃😆
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جناب دکتر پزشکیان از این به بعد هر بار نهج‌البلاغه بخونی گناهت بیشتره .چون اینترنت رو بر ما مردم فقیر بستی .هر بار که می‌خونی من میگم خدایا خلال نمی‌کنم توان حلال نکن .مرگ از رگ گردن به همه ما نزدیک تره
مازیار(که به اسمش حساسی)
دلت خوشه
طرف فقط کافیه از خودش سوال کنه مردم برای چی به من رای دادن و به دیگران ندادند
و از خجالت باید آب بشه بره توی زمین
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اونور ترامپ تقریبا هر روز مصاحبه داره تو حیاط کاخ سفید، داخل کاخ سفید، تو هواپیما و ... با روزنامه ها و شبکه های تلویزیونی هم که روتینشه.
اینور چی؟ جناب پرزیدنت پزشکیان حداقل در 6 ماه اخیر جلوی هیچ خبرنگاری قرار نگرفته، قالیباف و سایر مسئولین هم همینطور! از چی میترسید؟ مگه پیروز نشدین؟ خوب بیایید پیروزی تان را برای مردم تشریح کنید دیگه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ ۚ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الْأَبْصَارُ

و خدا را از آنچه ستمکاران انجام می دهند، بی خبر مپندار؛ مسلماً [کیفر] آنان را برای روزی که چشم ها در آن خیره می شود، به تأخیر می اندازد.
ابراهیم ۴۲
Anonymous
ان ربک لبالمرصاد
قطعا خداوند در کمین ستمکاران است
Anonymous
کیفر آنان در روز حساب چه دردی از من و زجر امروزه من دوا میکنه
Anonymous
کیفر آنها و ... از دواهای درد مظلومانست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چرا داعش سر غیرخودش قطع می کرد؛ انقلابیون ... میگفتن وحشی در حالیکه خودشون هم برای اثبات حق بودن خودشون امر می کنند مخالف من بسوزونید؟ اعدام مخالف من خوبه حرف داعش بود. اگه اشتباه بود چرا برای ... اشتباه نیست؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ادعای الجزیره، چیزهای عجیبی ست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حفظ نظام.. ببخشید. حفظ ...از اوج واجبات است
Anonymous
قدرت
Anonymous
اون سه نقطه رو پُر کنین
منبع درامد ...
صاحب کامنت
آفتاب چرا *...* سانسور کردی
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ عمرخرج بیخد نمیکنه . بزرگ‌ترین محاصره که هزینه ندارن دریایی هست چون نود درصد کالاها با دریا جابجا میشن .ولی....این زن ها برای این که حقانیت خودشون رو اثبات کنند باید به جنگ با آمریکای جهانخوار برن .برید به امید پیروزی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
انگار پویش جانفدا ترمزش کشیده شد روی ۳۱میلیون ۳۰۰نفر مونده اما بنظر من تا ۹۰ میلیون جا داره شاید تا ۴۰۰میلبون نفر هم جا داشته باشه شاید بالاتر چون در جهان خیلی طرفدار دارن
Anonymous
😂😂😂😂😂😂😂
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
درود به همگی

فعلا پیشنهادی مطرح شده و به پاکستان داده شده به عنوان میانجی مذاکرات ایران و آمریکا.

این‌پیشنهاد ظاهرا از طرف میانجی، به آمریکا تحویل داده شده.

احتمالا بیانیه ای که ترامپ امشب به وقت ما منتشر می کنه، در همین مورد هست.
باید ببینیم طرف مقابل، نظرش نسبت به این طرح پیشنهادی مثبت هست یا منفی؟

تا چند ساعت بعد دقیقا مشخص میشه
کورش
ترامپ دیروز نظرش رو گفت که منفی بود
Anonymous
مشخصه قبول نمی کنه.ترامپ میگه اورانیوم را به آمریکا باید تحویل بده نه به کشور ثالث
Anonymous
والا منم باشم قبول نمیکنم چه رسد به ترامپ تمامیت خواه . راستی راستی اینا چرا ترامپ رو احمق فرض میکنند ...😂
ستاره شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من متن الجزیره رو گذاشتم تا ببینید که در پشت پرده چه پیشنهادهایی میدهن و در جلو صحنه رجز خوانی حتی ترامپ این را قبول نکرد اون فردی نیست امتیاز بدهد بجز تسلیم کامل چیزی رو قبول نمیکنه بزودی جرقه اتش شروع میشه
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خیلی دوست دارم بفهمم کی صبح ها صندلی اعدام رپ از زیر پای این بچه ها می‌کشه ؟ خواستم بگم حتما چکاب کن ...
Anonymous
سه روز مرخصی و سه میلیون پول برای سرباز ها
زندانبان
فیلم «شیطان وجود ندارد» ساخته محمد رسول اف رو ببین
در همین مورده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
عزیزان کرجی و تهرانی این صدای وحشتناک رعد و برق هست با جنگنده اشتباه نگیرید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اگه تک ...ما رو نمیزنن یه اعتراضی به گرونی وحشتناک بکنیم داریم له میشیم
فرزند ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🦁🌞 دوباره می‌کنه طلوع.
پاینده ایران و ایرانی .
Anonymous
با این اوصاف و اوضاع چیزی نمیمونه
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
درد و بلای حزب الله لبنان بخوره تو سر اونی که دغدغه اش لبنان هست .اونا از لبنان دفاع می‌کنند
Anonymous
خب به ما چه؟
فانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
درود دوستان، من دو ماهه که فقط کامنت خوندم و مثبت دادم البته گاهی هم منفی، خواستم بگم خوشحالم که دیگه مردم ما اسیر جو‌ نمیشن و عاقلانه به همه چی نگاه میکنن توی این چندماه گذشته عاقلانه ترین حرفا رو تو کامنتا خوندم ولی حتی یه دونه هم تیتر عاقلانه ای از هیچ مسئولی ندیدم و واقعا هم چقدر اوضاع عجیبه، کجا دارن میبرن ما رو؟
Anonymous
از اول همین بوده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تو دولت ترامپ با دو نفر خیلی حال میکنم یکی روبیو وزیر خارجه یکی هم اسکات بسنت وزیر خزانه داری، قدرت کلام و پرستیژ بالایی دارن
جاوید شاهنامه
دقیقا یه جورایی کلاسیک هستن مثل وزرای جورج بوش و رونالد ریگان
Anonymous
هگس وزیر جنگ هم خوبه
Anonymous
کلا ترامپ تیم خوبی جمع کرده همه کارکشته . من بهشون میگم پیشتازان فضا 😜
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اونروز داداشم میگفت برادرزاده ام که ۱۲ سالشه، پارسال ۲ ماه هر روز تو دفترش نوشته بود مدرسه ها باید یه سال تعطیل بشه و دیگه مدرسه نرن، الان دقیقا همون اتفاق افتاده، منم میگم ج.ا میره و هر روز ۱۰۰ بار اینو میگم و بالاخره میره، و ایران آزاد میشه.
Anonymous
باید بگی به امید ایرانی آباد و آزاد و رفاه مردم
چون ممکنه ج.ا بره ..ولی یکی بیاد بدتر
جاوید شاهنامه
واقعا تاثیر داره بهش میگن قانون جذب اتفاقاتی که تو چند وقت اخیر افتاده ادم بهش فکر میکنه اگه چند سال پیش به یکی میگفتی هرگز باور نمیکرد میگفت دیوونه شدی
Anonymous
صد در صد، ✌✅
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ تو روحت این بمباران که کردی فقط اینترنت ما رعیت ها رو قطع کردی و ...خیلی‌ ها رو کلفت تر .مدام هم درباره مذاکره و توافق میگی .این مسخره بازی رو بزارید کنار .ما کسب و کارمون خوابید .کجا باید کار پیدا کنیم ؟ آهای جناب ریس جمهور تو که مردم مردم میکردی کجایی ؟ من بدبخت از کجا باید کرایه خونه و خرج غذا و درمان در بیارم .ای ل........
یه آدم معمولی
مگه به ترامپ پول میدادی بسته میخریدی که الان به اون شکایت داری؟
... به اوپراتور های مفت خور و وزیر ... ارتباطات
Anonymous
منفی دادم بخاطر کلمه سخیف رعیت،اگر مشکل خود کم بینی دارید،مردم ایران رو با خودتون جمع نزنید،ما برده و بنده هیچ شخص و مقامی نیستیم
Anonymous
خدا لعنت کند اون کسی که از ترس جانش اینترنت ۹۰ میلیون را قطع کرد وباعث نابودی زندگی وکسب وکار ملت شد عذاب شدید الهی هرچه زودتر نصیبش بشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
وای خدایا شکرت بابت درآمد اضافی تنگه هرمز
حالا با این همه پول چیکار کنم😍😍😍
ناشناس
اگر درآمد ما از تنگه از نفت بیشتره و همیشه پیروزیم چرا هر روز ما طرح جدید ارائه می‌دهیم نه دشمن؟
اگرما همیشه پیروزیم، چرا یک حمله غافلگیرانه انجام نمی‌دهیم؟
چرا تن به مذاکره با آمریکا میدیم که بدعهدیش بارها ثابت شده؟
واقعا چرا؟
نظر شما چیه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
صدای هواپیمای جنگنده به مدت 10 دقیقه آسمان تهران
Anonymous
کدام سمت تهران؟؟
Anonymous
جنگنده نیست، یا مسافربری هست یا رعد و برق
یه سوال
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تو روز قیامت اگر مسئولین رو ببینید بهشون چی میگید؟
Anonymous
چیزی نمی گیم یه کار دیگه می کنیم
Anonymous
از رو پل هولش میدادم پایین
سلطون
چیزی نمیگم عمل میکنم
Anonymous
اگر واقعا اون روز باشه یه کم ...با الفاظ مناسب و...پرتشون میکنم...
خب که چی ؟!
ازونجایی که روز قیامت اعضای بدنمون دیگه شهادت نمیدن ترجیح میدم از اعضایی به جز زبان استفاده کنم
Anonymous
میگم راه جهنم از اون طرفه
کلثوم اکبری هستمه
اولا کدوم "مسئولین"
شما "مسئولی" اینجا می‌بینی؟
امیدوارم هرگز هرگز هرگز هرگز حتی نامی از اینا نشنوم چه برسه ببینمشون
Anonymous
اگر دیدار و دنیای دیگری باشه، دلم نمیخاد حتی به یاد بیارمشون، چه برسه به دیدن
زندگیمونو ازمون دزدیدن
آریو برزن
بهشون میگم ... بووووووووووق ...
دیزنی
یعنی کامنتای این زیر خداست😄😄😄
جمالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چ زندگی مسخره ای بود، کل آرزوهام، کل جوونیم، کل زندگیم سوخت به پای ایدئولوژی افرادی که حرف از مقاومت میزدن، اما خودشون ویلاهاشون در مناطق لاکچری شمال تهران بود و بچه هاشون ده ها ساله در غرب زندگی میکنن و مثلا اونجا مشغول به تحصیلن.
حتی یه رستوران رفتن، یه اینترنت معمولی برای ما شد آرزو.
Anonymous
عصر حجر همینه
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
وزیر قطع ارتباطات در چند استان از ساعت ۴ تا الان امکان تماس برقرار نیست و no servise مدام میزند . دیگه جایی که اینترنت واسه پولداراست و شبکه تماس هم قطع هست وزیر نمی‌خواد بودجه و حقوق بیخودی هست .مثل طالبان وزیر رو کنچلا بزارید کنار
Anonymous
باید بندازنش بیرون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خبرهای بی بی سی و سی ان ان و الجزیره و وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز و یورونیوز و دویچه وله مفت نمی ارزند. همشون کپی فالس نیوز و تسنیم و تابناک اند

هر خبری از اینها شنیدید با اخبار معتبر چک کنید کنید ببینید راسته یا نه
یام یام
اصلا اسم‌ اینارو‌ دیدید‌ بقیه متنو‌ نخونید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
از هوش مصنوعی توی اپ " بله" پرسیدم ، افزایش جمعیت بهتره برای اقتصاد یا کم بودن جمعیت؟ ، جواب ش خیلی منطقی و جالب بود ، جالب ترین نتیجه ای که گرفتم اینه که ایلان ماسک و کشورهای صنعتی جمعیت رو برای این می خوان که تعداد نیروی کار زیاد و کار کم باشه ، بنابراین کارگر مجبوره ارزون تر کار کنه و این به نفع سرمایه دار ها هست
در ضمن با افزایش جمعیت ، مشتری بیشتری هم برای کارخونه دار ها هست
این یعنی برده داری نوین
قسمت جالب تر اینه که اگر جمعیت کم بشه و پیر ها بیشتر از جوون ها بشن ، صندوق بازنشستگی دولت ، پول کمتری از جوون ها میتونه بگیره ولی تعداد باز نشسته ها بیشتر میشه و بنابراین اون پولی که صندوق به پیرها میده ، خیلی بیشتر از پولی میشه که از مردم جوان( برای دوران پیری )میگیره
پس صندوق ضرر میکنه به جای سود
پس با افزایش جمعیت ، رفاه برای مردم پایین میاد و حقوق ها پایین میره چون رقابت در کار هست ولی جیب سرمایه گزار ها بیشتر میشه و اینجوری میشه که در سال ۲۰۱۰ ، ثروتمند ترین فرد دنیا ۱۰۰ میلیارد پول داشت ولی الان ، ایلان ماسک با ۴۰۰ میلیارد دلار ثروت ، اول شده
اون ثروت از کاهش حقوق مردم رفته تو جیب ش و برای همین مردم رو به افزایش جمعیت تشویق می‌کنند، این یعنی برده داری نوین
۵۰ سال پیشب جمعیت ۴ میلیارد بوده و و زندگی برای تمام مردم دنیا بهتر بوده و ۷۰ سال پیش که بهشت بوده جمعیت ۲/۴ میلیارد و در ایران جمعیت ۱۰ میلیون بوده، معلومه که رفاه بیشتری بوده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
میگیم با توجه به این اوضاع همه افسردگی گرفتن اما یه سر به خیابون و پارکها میزنم همه که اوکی و خوبن دختر پسرا هم دست تو دست هم به نظر که غمی ندارن
من خودم از دست رفتم اما کدومو میشه باور کرد
Anonymous
هنگام تنهایی آنگاه که گوشه ای کز کرده اند
احوالشان را بپرس
ماییم و آب دیده در کنج غم خزیده ! 😢
Anonymous
منم امروز رفتم پارک، ظاهرم هم اوکی بود. ولی از ته دلم کی خبر داره؟ من تمام زندگیمو باختم. در ۳۴ سالگی هیچی ندارم. حسرت همه چی، حتی حسرت مادر شدن به دلم موند.
Anonymous
اونایی که تو پارکا میبینی همون اقلیتها هستند.وگرنه اکثرا ترکیدن
مرداویچ
من از درون نابود ولی هفته ای یه بار میرم رودخونه و جنگل ماهیگیری و تفریح هرکی ببینه منو فکر میکنه چقدر کیف میکنم از زندگی....
دو نفرو با ظاهر خوشحال دیدی قضاوت نکن
بر باد رفته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
*الجزیره ادعا کرده پیشنهاد جدید ایران ۳ مرحله‌ داره
*

اول از همه جنگ تموم بشه، تنگه هرمز باز شه و کنترل‌های دریایی یواش یواش برداشته بشه

مرحله دوم ایران تا ۱۵ سال غنی‌سازی نمی‌کنه، ولی بعدش می‌تونه تا ۳.۶٪ غنی‌سازی کنه (به شرط ذخیره نکردن)

اورانیوم‌ها هم یا باید از کشور بره یا رقیق شه

آمریکا هم به جاش تحریم‌های ایران رو کم کم برمی‌داره

تو مرحله سوم تهران قول داده در مورد موضوعات منطقه‌ای با بقیه کشورهای خاورمیانه وارد گفت‌وگو بشه
ناشناس
با این اوصاف قطعا کنسله.
ترامپ اوباما و بایدن نیست.
Anonymous
ترامپ دوباره قبول نکرد
سالار ی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آمریکا هیچوقت تسلیم مرحله ای رو قبول نمیکنه چون میدونه احتمالاً یه نقشه ای تو کاره. اگه امریکا محاصره رو قطع کرد نیروهایشان برد و ایران زد زیر توافقنامه مرحله دوم چی میشه؟
مطمنا بین این دو مرحله تندروها اجازه تعطیلی هسته ای و دادن شصت درصد زو نمیدن امریکا هم اینو خوب میدونه. بعبارتی امریکا دوس داره مراحل دقیقا برعکس بشه یعنی یک بشه مرحله دو و دو بشه مرحله یک.
اگه امریکا قبول کنه یه پیروزی بذا ج ا هست.میدونم منفی میدین ولی قبول کنین هست.به همین دلیلی که در ابتدا گفتم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بلخره تنگه هرمز رو جمهوری اسلامی بسته یا آمریکا؟!!!
شاقلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یادتونه دیروز نوشتم خضریان داره به سران جنبش سبز فحش میده..حتما توافقی شده؟...خبر الجزیره نشون میده که شده
Anonymous
من سوالم اینه الان سران جنبش سبز این وسط چیکاره اند؟! که اصلا بخوان فحش بخورند. یه جنبشی بود تموم شد و رفت. رهبرانش رو‌گرفتن. جنبش اثرش رو کذاشت در جامعه و پیوست به تاریخ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حسم میگه ادمین آفتاب الان با یه سیبیل شخماقی، یه پیجامه، لم داده چایی کمر باریک قند پهلو میخوره کامنت تایید میکنه. ولی واقعا دم آفتاب باز گرم😘
دیزنی
😅😅😅😅
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
وزیر خارجه آلمان: ایران باید به‌طور کامل و قابل تایید از سلاح‌های هسته‌ای دست بکشد و فورا تنگه هرمز را آزاد کند.

این‌ها حرف عمو ترامپ را گوش نمی‌دهند، حالا حرف تو را گوش بدهند؟
سورنا
آلمان این وسط یکی به "میخ" میزنه یکی به "نعل"
Anonymous
چشم عباس آقا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
با این قیمت تخم مرغ و نون و روغن و گوجه
شما یه خانواده با دو فرزند باشی
اگه بخوای در طول ماه روزانه فقط یک وعده املت بخوری
میشه شش میلیون تومن
یه املت برات می‌افته دویست تومن
فعلا اینه
حالا اگه چایی نخوری تنقلات نخوری سیگاری نباشی
فقط همون یه وعده رو داشته باشی
اجاره خونه ندی شغل داشته باشی و ...
Anonymous
اگر اقتصاد دان های جهان بیایند ایران و مجبور باشند همانند بیشتر ملت با حقوق 20 _ 25 میلیون زندگی کنند به گدایی می افتند یا مشکلی پیدا نخواهند کرد ؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بلای سر الجزیره بخوره تو سر سیما و صدا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
أَتَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنْسَوْنَ أَنْفُسَكُمْ
آیا مردم را به نیکی فرمان می دهید و خود را [در ارتباط با نیکی] فراموش می کنید؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تایید بفرمایید، فکر میکنم برای بالابردن آگاهی مردم میتواند اندکی مفید باشد.

نمی‌دانم چرا نشستن بر کرسی قدرت انقدر بعضی آدمها را فریب میدهد تا جایی که فکر میکنند آنها در نقطه‌ی پرگار هستی نشسته اند و همه چیز تا ابد باید گرد آنها بچرخد و جایگاه و قدرت آنها ابدیست!

درحالی که در بازی قدرت [یا همان جریان نظم جهانی] همه‌ی حکومتها و همه‌ی سردمداران آنها صرفا یک مهره‌ی ناچیز در خدمت نظم حاکم در جهان هستند.

اگرچه نظم جهانی نیز انعطاف و تا حدودی سیالیت خود را داراست و صحنه‌گردانان آن نیز به مرور زمان تغییر می‌کنند اما آیین قدرت و نظم جهانی پس از شکلگیری تمدن بشری و دست کم از زمان شکلگیری نخستین هژمونی برتر که همان امپراتوری هخامنشیان بوده است، همواره وجود داشته و خواهد داشت اگرچه مهره ها و بازیگردانها به مرور زمان جابجا شده و تغییر کرده اند اما زبان و آیین قدرت همواره در جهان جاری بوده است و در چند صد سال اخیر حکومتها و افراد قدرتمند در انگلستان و آمریکا عموما مهره های اصلی و دست اولِ بازیگردانان این بازی بوده اند.

پادشاه یا ملکه‌ی انگلستان اگرچه شاید به شکل نمادین اما پادشاه و نماد و ستون اصلی این بازی به شمار می‌رود و پادشاهان دیگر اروپایی همواره جز حلقه‌ی اصلی در کنار دیگر بازیگردانان ثروتمندی هستند که احتمالا آنچنان هم شناخته شده نیستند یا دوست ندارند آنچنان مطرح باشند و در این صحنه، حول محور اصلی بازی را اداره میکنند‌.

استراتژی قدرت بر این استوار است که عوامل و جریانهای فکری،اقتصادی،سیاسی و رسانه ای جهان را در هر دو جریان [چپ و راست] شامل همه‌ی شاخه های گلوبالیسم و ملی‌گرایی و زیرمجموعه هایشان در سراسر جهان،در کنترل خود داشته باشد و همواره عوامل و مهره های تاثیرگذار خود را در درون این جریانها داشته باشند تا حکومتها و دیگر ارکان قدرت در سراسر جهان هرگز از کنترل بازیگردانان اصلی خارج نشوند.

در این بازی حتی رئیس جمهور آمریکا یا نخست‌وزیر انگلیس و... تنها یک مهره‌ی بازی به شمار میروند.
اگرچه تاثیرگذاری و نقش آنها به مراتب بزرگتر از مهره های کوچک در دیگر کشورهاست اما با این وجود حتی آنها نیز اگر نقش خود را به درستی بازی نکنند مانند جان اف کندی ،حذف فیزیکی یا مانند نیکسون، کارتر و حتی ترامپ در دور اول ریاست جمهوریش،هر کدام به شکلی تنبیه سیاسی میشوند.

در این بازی نظم جهانی، عمر هر مهره یا عمر هر حکومت فرعی به دو عامل بستگی دارد؛
نخست اینکه در راهبرد بازی قدرت یک مهلت زمانی مشخص مثلا ۲۰_۳۰_۴۰ یا ۵۰ ساله برای آنها تعیین شده که در هر صورت در همان محدودهی زمانی تعیین شده نقش آنها به پایان رسیده و کنار گذاشته میشوند.
دوم اینکه در سیاست کلان و راهبرد کلی بازی قدرت خللی بوجود نیاورند و نقش خود را بخوبی بازی کنند در غیر این صورت تنبیه و یا زودتر از موعد حذف میشوند.
در این صحنه‌ی بازی قدرت جریان اسلامِ سیاسیِ تقریبا معاصر که با اخوان المسلمین آغاز شده بود و تئوریسین اصلی آن سیدجمال الدین اسدآبادی بود، خود زیرمجموعه ای از جریان جهانگرایی یا گلوبالیسم به شمار میرود.
حکومتهای فعلی در ترکیه،عراق،پاکستان و حتی سوریه و افغانستان و ج ا هرکدام شاخه ای از این زیرمجموعه هستند.

همانگونه که از حدود ۱۰۰ سال گذشته تا امروز بسیاری از مهره ها،حکومتها، احزاب و جریانهای قدرت در منطقه ما توسط بازیگردانان اصلی بواسطه‌ی هر کدام از دو عاملی که عنوان شد کنار گذاشته شده اند امروز نیز تصمیم و اراده‌ی بازیگردان اصلی بر تغییر بازی و یا حتی تغییر جایگاه ایران در بازی کاملا آشکار است و مقاومت در این شرایط نه تنها هیچ سودی برای مهره هایی که این تصمیم را گرفته اند ندارد بلکه صرفا با جان خود و خانواده هایشان بازی میکنند و زندگی مردم عادی را دشوارتر میکنند.
...افرادی هم که موقتا بر سر کار آمدند و میخواهند در برابر جریان قدرت جهانی خودی نشان بدهند تنها شانس خود و خانواده هایشان برای داشتن یک زندگی مرفه در گوشه ای از جهان را از دست می‌دهند و در نهایت سرنوشتی بهتر از مهره های نافرمان پیشین پیدا نمیکنند.
گمان نکنید حمله به ایران تصمیمی فردی از سوی دو نفر بنام نتانیاهو و ترامپ بوده و هیچ طرح و برنامه‌ی جهانی پشت آن نیست. امروز هرکس دیگری نیز بجای این دونفر در راس دولتهای آنها بود تصمیم همین بود که میبینید.
تفاوتی هم برای آنها نداشت که شما اینجا بر سر کارید یا دیگران، هرکسی بود برنامه از پیش تعیین شده و اجرا میشد.

گمان نکنید شما بودید که ۴۰ روز دوام آورده اید و بازهم‌ میتوانید!
هرگز اینگونه نیست بلکه برنامه‌ی تدوین شده‌ی آنها همینگونه نوشته شده تا به کشورهای نافرمان و یا ناراضی آنها در منطقه نیز فشار بیاورند و منافع میان مدت و بلندمدت جریان قدرت را تامین کنند.
همانگونه که در عراق نیز در دو مرحله حکومت بعث را کنار گذاشتند و یا در سوریه نیز تقریبا در همان بازه‌ی زمانی ۱۲_۱۳ ساله اینکار را کردند.

در ایران که بسیار بعید است بخواهند به آن میزان هم صبر کنند چون میدانند محبوبیت ساختار فعلی از حد بحرانی ۴ درصد نیز کمتر شده و آنها تصمیم دارند در نهایت ظرف ۱ یا نهایتا چند ماه آینده کار را تمام میکنند.

فراموش نکنید در بازی قدرت چه قدرتهای بزرگ و نیرومندی از صحنه بازی کنار گذاشته شده است یا تسلیم محض شدند؛ آلمان نازی،ایتالیا،عثمانی،ژاپن،یوگوسلاوی،آلمان شرقی،ویتنام،اندونزی،عراق،افغانستان،لیبی،مصر و...

شوروی با آن همه قدرت و عظمت و حتی چین نیز یا دچار تغییر حکومت شدند یا تسلیم محض و مهره‌ی گوش به فرمان جریان قدرت شدند پس بدانید در نبردی که قدرتهای بزرگتر شکست خورده اند،.. شانسی... ندارید.

به نظر می‌رسد با توجه به آن چیزی که از صحنه‌ی بازی جهانی و فاکتورهای موثر در زمین بازی مشاهده میشود و احتمال ارتقای جایگاه ایران در صحنه‌ی منطقه ای و بین المللی وجود دارد در نتیجه بهترین راهبرد برای ملت ایران برای اینکه بیشترین منافع را از این جابجایی مهره ها و تغییر جایگاه ببرند و حتی نگاهی به افزایش قدرت و حضور در جمع بازیگردانان اصلی قدرت جهانی داشته باشد این است که ساختار دموکراسی مد نظر خود را بر مبنای پادشاهی پارلمانی سکولار دموکراتیک تدوین کند.

البته این موضوع کاملا به نظر اکثریت جامعه ایران بستگی دارد اما از آنجایی که بیشتر بازیگردانان اصلی و ثابت بازی، کشورهای پادشاهی اروپایی و انگلیس هستند و ترجیح آنها همواره برای دیگر کشورها و مهره های فرعی،نظامهای جمهوری بوده تا بتوانند به سادگی با نفوذ در دو جریان سیاسی چپ و راست در سیاستهای خارجی و داخلی کشورها دخالت کنند، برای اینکه کشور ما ثبات سیاسی و تصمیم‌گیری بیشتری داشته باشد،همانگونه که حتی نظامهای پادشاهی مشروطه در مالزی،مراکش،اردن و کویت در میان کشورهای اسلامی و منطقه‌ی ما و حتی کشورهای سلطنتی منطقه دارای ثبات و رفاه و حتی آزادیهای اجتماعی و رضایت عمومی بهتر و تورم بسیار کمتری از جمهوریهای منطقه هستند و این شانس را نیز برای کشورمان در آینده‌ی نزدیک ایجاد کنیم که به عنوان یک کشور تاثیرگذار به جمع بازیگردانان اصلی نظم جهانی ملحق شود، به نظر انتخاب و تدوین ساختار دموکراتیک بر پایه‌ی پادشاهی مشروطه‌ی پارلمانی سکولار دموکراتیک اگر همزمان با مشارکت فعال مردم در تشکیل چند حزب بزرگ بر پایه‌ی شایسته سالاری و میهن‌دوستی[چپ و راست فرقی نمیکند] همراه شود گزینه مناسبی خواهد بود.
Answer
Anonymous
این همه نوشته برای طرح تئوری توطئه و آخر سر بگی بیا رعیت باشیم؟؟
خدا روزیتو یه‌جا دیگه حواله کنه!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
هرروز
هرروز اعدام
دلم میخوادجاربزنم ... متنفرم
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مردم زنان کشف حجاب را تحمل نمی‌کنند / هر کسی می‌گوید این‌ها هم‌دردند، غلط می‌کند

فلاحتی، امام جمعه رشت؛ ۱۲ اردیبهشت ماه:
◀️ برادران و پدران و شوهران این‌ها چی خورده‌اند؟

◀️ مردم دمار از روزگار شما در می‌آورند

🔴گویا ایشون فکر کرده آتش بس دائمی خواهد بود و اکثریت مردم فراموش خواهند کرد...
روشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تراپی هر جلسه ۱/۵۰۰

تغذیه‌ی مناسب یعنی هر روز حداقل ۱/۲گرم به ازای هرکیلوگرم وزن بدن پروتیین یعنی یک فرد ۶۰کیلویی باید روزی ۷۵گرم پروتیین بخوره و هر صد گرم منبع پروتیین پخته چیزی حدود ۲۰ گرم پروتیین بما میده
+مقدار مناسب فیبر از میوه و سبزیجات و سه واحد هم لبنیات
در هر روز! دیگه خودتون حساب کنین

ورزش یعنی ماهی ۱-۲ میلیون تومان هزینه برای فضا و وسایل(پیاده‌روی ورزش نیست، تحرک است)

فیلر زیر چشم هر سی‌سی ۷میلیون تومان

کرم دور چشم ۱۵میل ۲ میلیون تومان

و تمام عدد‌ها رو حداقلی نوشتم
بعضیا واقعا تو باغ نیستن..
Anonymous
به یه نماینده مجلس بگو منظور ما از زندگی نرمال این چیزا هستن
تو دلش میگه چه غلطا، بعد پشت تریبون میگه مردم زیاده‌خواه شدن. خودشونو با کشورای پیشرفته مقایسه میکنن
و در ادامه میگه یادتون نره مایکی از چهار ابر...
Anonymous
حالا باید غصه کرم دور چشم تو ...رو هم بخوریم؟
آزاد
روشنای عزیزم نویسنده ی کامنت های ترانه نمیدونم کیه ولی داره نمک میریزه از روی کامنتاش این احساسو دارم
Anonymous
درود بر شما، خطاب به ترانه که برای مردم نسخه میپیچه، این کامنت رو خوب بخون ترانه
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
شروط ج اسلامی چقدر حداقلی هستش
با پونزده سال توقف غنی سازی
تمام تحریم هارا برمیدارن و کلی هم پول میدن.
تنگه بی اثر هرمزم در برابر محاصره کارامد میده
در تمامشم حداکثرها را در قبال حداقل ها میگیرن
جاوید شاهنامه
تا روزی که سفارت امریکا افتتاح نشه پرواز مستقیم بین تهران واشنگتن برقرار نشه هیچ شرکت و کشوری جرات نمیکنه تو ایران سرمایه گذاری کنه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خب مثل اینکه همه چی بسلامتی تمام شد و توافق شد
Anonymous
زهی خیال باطل
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
زندگی عجیبی شده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
⭕️ انجمن تجارت الکترونیک تهران در بیانیه‌ای با اشاره به بیش از ۱۰۰ روز قطعی اینترنت در یک سال گذشته نسبت به تبعات این سیاست‌ها بر امنیت سایبری و اقتصاد دیجیتال و حقوق شهروندی هشدار داده و اینترنت طبقاتی را تبعیض دانسته است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آقای عجیب کلام لطفاً اخبار رو کامل بخونید بعد اینجا بیارید
توافقی انجام نشده
در عصر ایران فقط شرحی از طرح های پیشنهادی آمده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سخنگوی ارتش: درآمد ایران از تنگه هرمز از درآمد فروش نفت بیشتر خواهد شد !!!!!!!!!!
*لطفا مواظب باشید ...
Anonymous
اگه هرجای دنیا ارتش همچین چیزی بگه همشون رو بخاطر دخالت در سیاست محاکمه میکنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حکایت مضحکیست
در رسانه ای کامنت مینویسیم به امید نشر که خود دست نشانده پ رانت خوار حاکمیت است . افتاب و فارس و‌تسنیم و شرق و غرب
یک‌مشت رسانه وابسته به عناصر حاکمیت که همه پ همه خط قرمزشان یک چیز است

حفظ نطام و در اصل حفظ رانت و‌مفت خوریشان ...
Anonymous
مقایسه آفتاب و سایر خبرگزاری ها اشتباهه!!! تفاوتشون مشخصه!
Anonymous
کفش کهنه ای را ماند که در بیابان پوشند.
امیدوارم اندرونش مار و کژ دم نباشد !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
الجزیره، وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، بی بی سی ، سی ان ان و...در حد فارس،مهر، تابناک، تسنیم و میزان و..هستند .

خبرگزاری کاملاً مستقل وجود نداره ولی خب نسبتاً بعضی خبرگزاری ها مثل آکسیوس یا ایندیپندنت کمتر شایعه پخش می‌کنند ، البته شاید گزینه های بهتری باشند ، من فقط با جنگ شروع کردم خبر خوندن و اطلاع چندانی ندارم ، معمولاً خبری که معتبر باشه همه خبرگزاری ها کار می‌کنند نه فقط الجزیره
Anonymous
اکسیوس؟ معتبر؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نیکزاد: حزب الله روح ایران است!

چو ایران نباشد، تن من مباد،

از تعدی ریاضی:
گر حزب‌الله نباشد، تن من مباد!

چرا واقعاً ؟
Anonymous
منافعشون در حمایت از حزب‌الله
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
برای تحلیل درست و آینده نگر، نپرسید چرا دلار گران میشه، بپرسید چرا ریال سقوط میکنه.
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴 آزیتا ترکاشوند، بازیگر، مجری:

باید سر وطن فروش رو از تنش جدا کرد.

داعشی ...پیوندتان مبارک
Anonymous
وطن فروش کسی هست که برای کشتار مردم بی دفاع از عراق نیرو میاره
Anonymous
وقتی نه هنر داری نه محبوبیت نه.... ولی راه پیشرفت را بلدی
Anonymous
چرا این منو یاد اون ژیلا صادقی میندازه 🤢🥴🤮
Anonymous
این جماعت فریب خوردن،فکر میکنن وطن فروش ماهاییم،در صورتیکه نمیفهمن ما وطن پرستیم خازج از هز حکومتی خواستار ایران آزادو آبادیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
قطر و عمان و پاکستان چی از جون ملت ایران میخان ؟
Anonymous
بخاطر منافع خودشون بدنبال صلح هستن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
علیرضا دبیر گفته هیچ میزبانی نباید به آمریکا داده بشه چه جام جهانی، چه مسابقات جهانی چه المپیک ، چون به ما ویزا نمیده. چشم عباس آقا.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
'مرضیه محبی، وکیل دادگستری' در توییتی نوشته:
امروز در مشهد محمدرضا میری کارگر ۲۱ ساله و مهدی رسولی کارگر ۲۵ ساله از بچه های انقلاب دی ماه را به دار آویخته اند!
دادگاه انقلاب خانواده هایشان را... که حرف نزنند. گفته بود پرونده در کمیسیون عفو است.
اما امروز ساعت ده صبح دعوتشان کردند به گورستان. به دیدار بچه هایشان...
Anonymous
وای وای وای ...
کمیل
ملت مظلوم که هیچ پشتیبان واقعی نداره و همه فقط لب و دهن. خداوندا درد این ملت را یکبار پایان بده
Anonymous
ای خدا چرا ما زنده ایم😭
Anonymous
بمیرم برا مظلومیتشون
ناشناس
چی شد؟ الان با نام کارگر معرفی میکنید ، ولی وقتی میخواین خیابون بفرستید ، هزار جور هندونه زیر بغل شون میزارین و میگین شماها روشنفکران ایرانید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ناو آبراهام لینکلن به 150 مایلی بندر چابهار رسیده و ما بی صبرانه منتظر

شلیک اون موشکهایی هستیم که قراره اون ناوها رو غرق کنه!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
📌 وزیرخارجه آلمان: به عراقچی گفتم ایران باید به طور کامل از دستیابی به تسلیحات هسته‌ای دست بکشد و تنگه هرمز را باز کند همانطور که روبیو، وزیرخارجه آمریکا گفت/ آلمان متحد نزدیک آمریکا است
Anonymous
اووووپس آقای رضایی!
مثل اینکه ترامپ گوش مرتسو برید!
Anonymous
این پاچه خواری ها دیگه فایده نداره
عضو انجمن اشباح
خروج سربازان آمریکایی از آلمان کار خودش رو کرد
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
‏الجزیره جزئیات تازه‌ترین پیشنهاد ایران به آمریکا را که از طریق پاکستان ارسال شده، منتشر کرده.. این پیشنهاد سه مرحله داره:

‏مرحله اول: تبدیل آتش‌بس به پایان کامل جنگ ظرف ۳۰ روز در سراسر منطقه، از جمله لبنان. تعهد متقابل ایران، آمریکا، اسرائیل و نیروهای نیابتی ایران برای خودداری از حمله به یکدیگر. ایران به‌تدریج تنگه هرمز را بازگشایی کرده و مین‌های کارگذاری‌شده را پاکسازی می‌کند و کمک آمریکا را نیز می‌پذیرد. در مقابل، آمریکا محاصره بنادر ایران را لغو می‌کند. همچنین یک نهاد بین‌المللی برای نظارت بر اجرای تعهدات تشکیل می‌شود. ایران درخواست غرامت خود را با «عباراتی جدید و پیچیده‌تر» بازنویسی کرده است. این پیشنهاد همچنین خواستار خروج نیروها از پیرامون دریایی ایران و پایان تجمع گسترده نیروهای نظامی در منطقه است.

‏مرحله دوم: توقف غنی‌سازی اورانیوم به مدت ۱۵ سال. پس از آن، ایران غنی‌سازی را در سطح ۳.۶ درصد از سر می‌گیرد اما متعهد می‌شود اورانیوم غنی‌شده ذخیره نکند. ایران درخواست آمریکا برای برچیدن زیرساخت هسته‌ای یا نابودی تأسیسات را رد کرده است. اورانیوم غنی‌شده موجود به کشورهای دیگر منتقل می‌شود یا به سطح غیرنظامی رقیق خواهد شد. تحریم‌ها نیز به‌صورت تدریجی و بر اساس جدول زمانی مشخص لغو می‌شوند، از جمله آزادسازی دارایی‌های مسدودشده ایران در سراسر جهان.

‏مرحله سوم: ایران وارد گفت‌وگوی راهبردی با کشورهای عربی و منطقه‌ای می‌شود تا چارچوبی امنیتی در سطح منطقه ایجاد شود.

‏الجزیره اعلام کرده این اطلاعات رو از متن پیشنهادی که از طریق پاکستان منتقل شده، به دست آورده.
Anonymous
سالها پیش بدون جنگ و تلفات میشد همین رفع تحریمها را بدست آورد و سطحی از غنی سازی را با انباشت نگه داشت. چقدر ریاضیات تصمیم گیرندگان ضعیف بوده.
Anonymous
لعو شدن تحریمها تدریجی و مطابق جدول زمانی یعنی متلا طی ۵۰
۶۰ سال یا بیشتر.؟؟! چون وقتی رو کشوری تحریم بیاد ب سادگی برداشته نمیشه
چیزی که برای اینا مهم نیست
برای کاسبان تحریم ، باشه خیلی بهتره
Anonymous
به نظرم ترامپ تا اینجا اومده احمقه بخواد محاصررو برداره ...
Anonymous
ببخشید الان این چه چیزی برای مردم ایران داره؟! هیچی!
Anonymous
آمریکا امکان نداره قبول کنه
Anonymous
آمریکا این متن را نخوانده...
Anonymous
همش به اگر و مگر و شانس و اقبال گذاشته شده
امیدوار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بعضی زخم ها هیچوقت کاملا التیام پیدا نمیکنن
بعضی رنج ها هرگز فراموش نمیشن
اما زندگی ادامه دارد حتما دلیلی برای زنده بودنمون وجود داره
باید سعی کنم با وجود این زخم ها زندگی کنیم به روزهای بهتر امید داشته باشیم و براش تلاش کنیم
یادمون باشه هیچوقت هیچکی از اینده خودش خبر نداره
به امید روزهای بهتر برای همه
Anonymous
گاهی هیچ دلیلی برای زنده ماندن وجود ندارد
F
ناشناس عزیز همیشه دلیلی برای زنده بودن وجود داره
گاهی ناامیدی نمیزاره این دلیل رو ببینیم
هیچکس بی دلیل زنده نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به قول دکتر اریک برن؛مانور دادن پیچیده ترین‌بازی انسانه ولی شما تا یک جایی میتونید مانور بدید.
Anonymous
زیاد مانور دادن میشه رقص 😅
Anonymous
من این چند روزه خیلی به دکتر اریک برن فکر میکردم .👍👍
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امروز پول نون هم نداشتم، سه تا نون از همسایه قرض گرفتم اما تا وقتی همسایه پول نون داره نمیتونه منو درک کنه و این چرخه تا بالا ادامه داره. باید همه به همین روز بیفتین تا اقدام کنین؟
محافظه
خیلی متاسفم برای این وضعیت که گفتید.
ولی دوست من به نظر میاد باید همه به این روز بیافتن تا اقدامی بشه.
نمیدونم ... جماعت خیابان تا کی ادامه داره، ولی حتی اونا هم چنین روزی رو در پیش خواهند داشت.
اینترنت پر، نان پرو، روغن پرو هم بالاخره تموم میشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🌡️🌡️،،🌋🌋


🌄🌄🌅🌅
Anonymous
یعنی کی دیگه ؟؟؟؟
واقعا مثل اون آتشفشان داریم فوران می کنیم
Anonymous
🦁🕊
صادق عجیب کلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
توافق (تسلیم نامه) با امریکا انجام شد

مرحله اول ایران تنگه هرمز رو باز میکنه و امریکا هم محاصره رو بر میداره و ایران و امریکا با کمک هم تنگه هرمز رو مین روبی میکنن

مرحله دوم ایران تا ۱۵ سال غنی سازی صفر رو تضمین میکنه و بعد از ۱۵ سال هم فقط حق داره تا ۳.۵ درصد غنی سازی کنه

مرحله سوم هم ایران با تمام منطقه شامل کشورهای عربی و اسرائیل مذاکره میکنه و به همشون تعهد کتبی میده که بهشون حمله نکنه و اونا هم تعهد میدن که کاری با ایران نداشته باشن

منبع: الجزیره و عصر ایران
لیلی
بیچاره مردم هیچ جای این توافق نیستن
چنگیزمو ستمگر
در این تسلیم نامه تکلیف اورانیوم مورد مناقشه مشخص نشده است.
Anonymous
پس نیابتی و موشکی چی میشه؟
ایران
نوع حکومت و تغییر قانون اساسی و ازادی مردم ایران چی میشه تا روزی که سفارت امریکا افتتاح نشه این کشور روز خوش نمیبینه ثبات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی شکل نمیگیره
مهراباد
دیگه الجزیره اینو نگه کی بگه؟
Anonymous
توافق یا پیشنهاد؟! مطمئن هستید؟
Anonymous
و سر ملت همچنان بی کلاه ماند ؟
کورش
شاید باور نکنید ولی همین ها آرزوی وانتی ها و میدانیها و کلا حکومت که بصورت خبر نوشته چون اونها جنگی رو که خودشون کشته بشن دوست ندارند جنگ مورد علاقه اونها جنگی است که مردم کشته شوند مثل جنگ ایران و عراق
ولی الان ...
ایرانی
بنظرت رژیم کودک کش صهیونی راضی میشه؟
Anonymous
پس تکلیف مردم ایران و ماشین طناب دوست چی میشه؟
ناشناس
اسراییل نمی‌ذاره هیچ توافقی بشه
مذاکره بخوان بکنن حمله می‌کنه
حتی خود ترامپ رو هم ترور میکن
Anonymous
نه بابا
فک نکنم
مگه اونا خلن ؟ یا ضعیفن؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
رائفی پور (که آخرم نفهمیدیم سمت و مسئولیتش در قبال وضعیت کشور چی هست):

"اینترنت فعلا فقط باید برای انقلابی ها(!) فعال باشه."

نخست اینکه، انقلابی یعنی کسی که تغییر میخواد، قطعا شما نیستید.

دوم اینکه، جناب اسرائیل از این حرف شما استقبال میکنه چون در چند سال گذشته جاسوسان از اونهایی که اینترنت رو به روشون بستید نبودند :)
Anonymous
به تو چه رائفی
تو چیکاره ی مملکتی؟ هوم؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جهان نفت خاورمیانه را با نفت روسیه و ونزوئلا پ آمریکاجایگزین کرد دیگه برای کسی مهم نیست تنگه هرمز باز باشه یا بسته
متحیرالملک
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
عازم سفر بودم الان رسیدم فیروزکوه
شش نفر خانم بالای شصت سال و دو نفر آقای بالای شصت سال بهمراه یک معمم زیر چهل سال دارن تو میدون اصلی شهر پرچم میگردونن
صدای اسپیکر هم اندازه یه هیئت هزار نفره
ظرف چایی خالی شده بود
دادم پر کردن برای ادامه سفر
خوبه به یه دردی خوردن
من از این سیل جمعیت حیرت زده شدم واقعا
جای ترامپ بودم ناوهام رو میذاشتم رو کولم برمیگشتم آمریکا
Anonymous
حالا مجبور بودی بدی اونا برات چایی پر کنن؟؟عجب
بیسواد
خدا شاهده اين چند نفر رو منم هفته ی قبل که از فیروزکوه رد شدم دیدم. متحیرالملک تاید کن دست آخونده پرچم بود یخورده هم تپل بود درسته؟
Anonymous
تا وقتی حضرت عالی خود را با یک فلاکس آبجوش طاق زدی، فعلا ادامه دارد!
ناشناس
من تو شهرم از کنار موکبا که رد میشم شیشه ماشین ومیزنم بالا
متحیرالملک
شخص ..پرچم به دست ...تایید می‌شود
در خصوص چای :
نیاز مالی به یه ذره چای در بین نبود خدا رو شکر
فقط دیدیم یه مو از ...س کندن هم غنیمته
تهش رو پیدا کنی میبینی مال خودمونه
بیت الماله بقول خودشون
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوشنبه وزارت ارتباطات چب شد؟
Anonymous
فعلا صبر کن
اعتراض مسالمت امیز
هستیم بر آن عهدی که بستیم
Anonymous
من که فردا میرم از وزارت قطع ارتباطات مطالبه میکنم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آفتاب روز افروز لطفا منتشر کن بلکه اینترنت وصل شود
من یک انتقاد از مسئولین ج ا دارم اگر آفتاب گرامی منتشر کند
من می‌خواهم از مسئولین چ ا بپرسم که اگر از گوسفندان خطایی سر بزند یا راهی را به اشتباه بروند آیا چوپان از گوسفندان کینه به دل می‌گیرد و با آنها لج می‌کند و آنها را مجازات می‌کند؟ قطعا خواهید گفت خیر چون چوپان خیر و صلاح گله را می‌خواهد و می‌داند خطای گله از سر نادانی است و نه دشمنی آنها با چوپان. اکنون میخواهم بپرسم اگر ملت ندانسته مرتک خطایی شده چرا شما از ملت کینه به دل گرفته اید و با قطع نت آنها را مجازات میکنید؟! ما می‌دانیم که شما خیر و صلاح ما را می‌خواهید پس اگر نادانسته از ما خطایی سر زده قطعا از سر جهالت ما بوده و هدف ما دشمنی با شما نبوده پس لطفا از خطای ما چشم پوشی کنید و اینترنت را وصل کنید و ما نیز قول می‌دهیم که دیگر هرگز مرتکب خبط و خطا نشویم.
Anonymous
البته اینکه مردم گوسفند هستند یا برعکس حرف بسیار دارد درش
Karen
الحق که ...هم هستی
Anonymous
... اگر چوپان بجای علف تازه به شما آشغال بده شما رو تو آخور زندانی کنه و یا بده پاسوز معامله با گرگ ها بشی و اگر علف سبز خوردی یا سرت رو از آخور بیرون کردی مستقیم بفرستد پیش قصاب اونوقت تکلیف گوسفندی مثل ...چیه؟
Anonymous
چه مقایسه زست و تحقیر کننده ای
از کلمه ما نمی تونی ستفاده کنی
خودت را میخوای شبیه گوسفند بکنی جایزی
Anonymous
شاید طنز و کنابه نوشته باشید
اما محض اطلاع گوسفند همان مسو...هستند و‌... چنین طنز مزخرفی
Anonymous
برادر یا خواهر بزرگوار خودتو با بقیه جمع نبند شما شاید خطا از خودت سرزده باشه شاید داری تیکه می پرونی یا هرچی بخاطر چیزی که حق ذاتی تو و همه ماست بخاطرش التماس نکن
مشکل جامعه ما وجود طرز فکرایی مثل شماس که خودشو گناهکار و حکومت سراپا اشکال رو پاک و منزه می دونه
Anonymous
مثالی و ثشبیه که برای مردم نجیب و شریف آریایی مِهر به کار برده شده است؛ به نظر می رسد صحیح نیست؛ آنچه مسلم است گ. ر. گ. ه. ا به مردم نجیب و شریف رحم نمی کنند
Anonymous
دیگه این مثال نزن
Anonymous
ببین به حیوانات توهین نکن ایرانی
یاد بگیرین عیبهای خودتون رو به حیوانات زبون بسته تسری و نسبت ندین
این اوج بی فرهنگیه
Anonymous
بهت منفی دادم چون به حیوانات توهین کردی
Anonymous
🤢
Anonymous
ما حقمونو ذلیلانه نمیخوایم. نه اینا ارباب ما هستن نه ما گوسفند
بهرام
اینکه شما خود گوسفند پنداری داری به خودت ربط داره!
حضرات مسئولین نوکر و مردم ولی نعمت آنها هستند.
یام یام
این چی بود خوندم ، حالت تهوع گرفتم
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من طرفدار حکومت هستم.اما وقتی میبینم اکثریت مردم نمیخان ، باید رفت کنار و احترام به حق و خواست اکثریت حتی به اشتباه، جز وظیفه حکمرانان هستش .این مقاومت بی معنی و بی نتیجه جلوی خواست مردم ، جنگ با امریکا ، تفکر محو اسراییل و به زور حکومت کردن بر کشور ، تهش جز ویرانی این مملکت و ... نیست.
Anonymous
باو تو از ما عاقل تری ، آن سو نمان این سو بیا ❤️
سپهربابا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اگر بپذیریم که تمام تصمیمات و سیاست ها در یک کشور باید بر مبنای منافع ملی باشه
در این صورت 47 سال هزینه و تحریم و خسارتی که ما در سوریه و لبنان و یمن و اسرائیل متحمل شدیم در راستای منافع ملی ایرانیان بوده؟
و سوأل اصلی اینه که با مسئولین همچین ... انحرافی از منافع ملی باید چه کرد؟
سکوت کردن با حمایت کردن چه فرقی میکنه وقتی نتیجه هردو تداوم وضع موجود و ادامه مسیر اشتباه گذشته خواهد بود؟
دایی عزیز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
طبق بررسی من، ادمین شب آفتاب از همه بهتره.

موافق +
مخالف -
Anonymous
مملکت غرق بدبختی اقتصادی و بیکاری و‌جن‌و‌فلاکت
بعد یه نفر مثل تو دغدغه اش اینه که کدوم ادمین رسانه افتاب بهتره...
Anonymous
آخه شب مسئولین قطع ارتباطات خواب هستند!
عمو
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خداوندا رزق ما را از جایی مقرر کن که لقمه هایمان مجبورمان نکند چشمهایمان را بر حق ببندیم...
Anonymous
بهترین کامنتی که تو این چند روزه خوندم
Anonymous
راستی که چقدر پست و حقیرند ، اونهایی که چشمشون رو روی حق بستند ،
به هر دلیلی،
به هر دلیلی،
به هردلیلی
ناشناس
درود به شرفتون چه دعای زیبا و پرمفهومی
کورش
یعنی هنوز،نمیدونی اینها کشتن ...رو حق میدونند و با چشمان باز این حق رو میگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سلاااااام فرمانده
Anonymous
ترامپ؟؟؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
وزیر خزانه‌داری آمریکا: ما انتظار داریم ایران هفته آینده تأسیسات نفتی خود را تعطیل کند زیرا مخازن ذخیره‌سازی آنها به دلیل تحریم‌ها پر شده‌اند. ایران از اعمال عوارض بر کشتی‌ها در تنگه هرمز، چیز زیادی به دست نمی‌آورد
ستاره شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
الجزیره متن پیشنهادی جمهوری اسلامی رو منتشر کرد مقایسه کنید با رجز خوانی های سیمای میلی. نخست، هدف اصلی تبدیل آتش‌بس به پایان کامل جنگ در بازه‌ای ۳۰ روزه است که با ایجاد یک مرجعیت بین‌المللی برای تضمین عدم بازگشت به درگیری‌ها دنبال می‌شود.

این مرحله بر توقف جنگ در کل منطقه و تعهد متقابل ایران و آمریکا به عدم تعرض علیه یکدیگر (که شامل اسرائیل و متحدان منطقه‌ای ایران نیز می‌شود) تاکید دارد نخست، هدف اصلی تبدیل آتش‌بس به پایان کامل جنگ در بازه‌ای ۳۰ روزه است که با ایجاد یک مرجعیت بین‌المللی برای تضمین عدم بازگشت به درگیری‌ها دنبال می‌شود.

این مرحله بر توقف جنگ در کل منطقه و تعهد متقابل ایران و آمریکا به عدم تعرض علیه یکدیگر (که شامل اسرائیل و متحدان منطقه‌ای ایران نیز می‌شود) تاکید داردهمچنین بازگشایی تدریجی تنگه هرمز، پاک‌سازی مین‌ها توسط ایران (با امکان حمایت آمریکا) و رفع تدریجی محاصره بنادر ایران نیز در این مرحله پیش‌بینی شده‌است.

همچنین در طرح مذاکراتی جدید ایران با فرمولی نوآورانه در مورد بازپرداخت غرامت جنگ پیشنهادی را ارائه کرده‌است.

در نهایت عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از حریم دریایی ایران و پایان بخشیدن به آرایش نظامی در منطقه، از دیگر مفاد این مرحله است.

مرحله دوم: مذاکرات هسته‌ای و غنی‌سازی بدون انباشت
در مرحله دوم، طرح بر موضوع هسته‌ای تمرکز دارد.

بر اساس جزئیات ادعایی الجزیره پیشنهاد توقف کامل غنی‌سازی اورانیوم برای دوره‌ای ۱۵ ساله مطرح شده است.

پس از این دوره، ایران به غنی‌سازی ۳.۶ درصدی با شرط «انباشت صفر» در خاک ایران باز خواهد گشت.

این پیشنهاد ضمن رد تخریب زیرساخت‌ها یا تاسیسات هسته‌ای، سرنوشت ذخایر اورانیوم با غنای بالا را بین دو گزینه انتقال به خارج یا رقیق‌سازی معلق نگاه داشته است.

در مقابل این اقدامات، بر لزوم وجود سازوکاری شفاف برای لغو تحریم‌ها و آزادسازی تدریجی دارایی‌های مسدود شده بر اساس یک جدول زمانی مشخص تاکید شده است.

مرحله سوم: ترتیبات امنیتی منطقه‌ای
نهایتاً در مرحله سوم، تهران پیشنهاد ورود به یک گفتگوی استراتژیک با محیط عربی و پیرامونی خود را مطرح کرده است تا نظام امنیتی فراگیری با مشارکت تمامی کشورهای منطقه پایه‌گذاری شود.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
زارعی، وزیر صمت: قصد داریم خودروی دست‌دوم وارد کنیم.
کشور سپردیم به پت و مت :)
Anonymous
اسم وزیر صمت زارعی نیست.
کورش
از کدوم مسیر وارد میکنی بر فرض اینکه پولی داشتی که بخری اونم در تحریم بانکی؟
ایرانی تبار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به شخصه اگه میتونستم با سخنگوی کاخ سفید ازدواج میکردم خدایی خوشکله
Anonymous
پیت هگست خدایی تکه ، من با اون دوست میشم
Anonymous
دماغش که عملیه. ...
Anonymous
چشمتو درویش کن
یه شوهر خیلی پولدار داره
دو تا بچه
عاشقانه زن و شوهر همدیگرو دوس دارن
Anonymous
وای خدا
خانم سخنگو از شدت خوشحالی ذوق مرگ شد!
بالاخره شووووهر
قابل توجه مرد ایرانی تبار؛
ایشون همسر و فرزند داره
Anonymous
فعلا چک کن ببین یارانه و کالابرگ رو ریختن به حساب. خوب باید قبول کنه بیاد ایران و با اقتصاد صدقه ای زندگی کنه!
Anonymous
جناب ایشون متاهله و تا چند روز دیگه بچه دوم رو بدنیا میاره 🫥
نمک یاب 🗿
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه عزیزی صحبتهای خالق اژدهای حلزونی رو پایین گذاشته یه دوستی گفته خودشون گرا میدن ( جسارت به دوتا عزیز نشه منظور به کسان دیگه ای هست )

در مورد گرا دادن فقط فاز این هوادارا شون 😆
موشک میخورد رو سرمون می‌گفتیم زده یارو با دمپایی میومد وسط گرا نده !
متخصص نظامی کمیاب ، کماندوی خونگی ، دیگه اگه پهپادم نداشته باشن برا جاسوسی یه سرخپوست نصب کنن از روی دودش میگه کجا خورده !
کشوری که جای سردارو فرماندشو بلدن کی دنبال گرا و این قصه هاست ، خدایی خودتون از حجم طنز نظراتون خندتون نمیگیره ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حالا خوبه..... به قیامت اعتقاد دارند و گرنه که....
Anonymous
اعتقاد ندارند. همش ظاهریه
ادموند
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جامعه به دو بخش تقسیم شده

خودی
نخودی
Anonymous
ما نخودیشونیم 😂😂😂😂
وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خیلی از دوستان تو کامنت های این چند روز به خاطر پایین آوردن روحیه مردم و افسردگی و سرفکندگی بیشتر مردم میگن همه اینستا یا تلگرامشون وصله همه اینترنت پرو خریدن اما در واقع و حقیقت اینکه از 90 میلیون شاید 1 میلیون وصل باشن از تمام افرادی ک من میشناسم و در ارتباط هستم هیچکس اینترنت پرو نگرفته پس یا همه یا هیچکس یکبار برای همیشه برای اولین بار تحریم کامل واقعا بسه این همه سال از جیب مردم پول برداشتن رو باید تمومش کنن
Anonymous
نت بلاکس هنوزم سطح دسترسی به اینترنت رو خیلی خیلی پائین اعلام می کنه. درود به شرافت هموطنانم
بیسواد
تا آنجایی که من خبر دارم هیچ باشرفی از اين نود میلیون اینترنت پرو نخریده حالا دیگه خود دانید
مرتضا
خوشبختی یه امر جمعیه
وقتی هموطنم خوشبخت نباشه منم نیستم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مشکل دنیا اینه آدم های باهوش پر از شک هستن و آدمهای اح مق پر از اعتماد به نفس
Anonymous
یک پرسش استاد :
ملاک و معیار سنجش آدم احمق چیست ؟
نمونه : آنها به ما می گویند احمق و ما به آنها
گروه سومی به هر دو ما ! 😀 کدام احمقیم ؟
Anonymous
اعتماد به سقف
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خبر خوش؛
منچستر ۲تا به لیورپول زده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴 نکات مهم پیام رهبر انقلاب:

۱. تنگه هرمز سرمایه راهبردی ماست: یعنی معامله‌پذیر نیست.
۲. آینده خلیج فارس بدون آمریکا ترسیم شده: یعنی حضورش رو به حذف است.
۳. مدیریت تنگه هرمز در اختیار ایران است: یعنی تصمیم‌گیری مستقل انجام می‌شود.
۴. این مدیریت، آغاز نظم جدید منطقه است: یعنی نقش آمریکا تمام می شود.
۵. منافع اقتصادی تنگه به مردم می‌رسد: یعنی عوارض و .. را خواهیم گرفت.
۶. فناوری هسته‌ای و موشکی سرمایه ملی است؛ یعنی قابل مذاکره نیست.

پ‌ن: این‌ها دقیقا خطوط قرمزی است که رسما اعلام شده است/حالا روسیاهی ماند به چهره کسانی که در مسیر سازش قلم می‌زدند...
Anonymous
بعضی وقتها مهم نیست چی می خوای
بلکه مهمه با نداشته هات کنار بیای
کورش
پول عوارض مال کدوم مردم دقیقا؟؟؟؟ همون مردم خیالی که پول نفت هم بهش می‌دادید و سر از،جیب حزب الله و حوثی و حشدالشعبی در میاورد؟
Anonymous
😂😂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این شهرداری فقط بودجه میگیره هیچ کاری نمیکنه انقدر پشه تو ولیعصر زیاد شده داره شبیه خیابونای پاکستان میشه خب یه سم پاشی بکنید نمیشه نفس کشید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حداقل دستمزد فدرال و ایالتی در آمریکا
حداقل دستمزد فدرال در آمریکا:
7.25 دلار در ساعت (از سال 2009 تاکنون ثابت مانده است).
بسیاری از ایالت‌ها و شهرها حداقل دستمزد بالاتری تعیین کرده‌اند. به‌عنوان مثال:
کالیفرنیا: 15.50 دلار در ساعت (2025)
نیویورک: 15 دلار در ساعت
واشنگتن دی‌سی: 16.50 دلار در ساعت

یعنی ۱۴ هزار دلار درامد سالانه حداقلی برای هر فرد توی امریکا
۳۰ هزار دلار تو کالیفرنیا
۲۹ هزار دلار تو نیویورک
۳۲ هزار دلار تو واشنگتن دی سی
هشت روز تعطیلی در ماه به غیر از تعطیلات رسمی و جشن ها

اجاره ماهانه بین ۸۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار بستگی به ایالت
نزدیک یا دور بودن مرکز شهره
خرید خونه سخت ترین چیز توی امریکاست که اونم از حقوق ماهیانه برمیدارن و قوانین خودشونو دارن
خرید خونه تقریبا قیمت هر متر بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار اونم بستگی به نزدیک یا دور بودن مرکز شهره
ولی با حساب سر انگشتی میشه یه خونه هفتاد متری مرکز شهر خرید میشه ۲۴۵ هزار دلار که با حداقلللل حقوق میشه تو چهارسال صاحب خونه شد
غذا هم ماهیانه بهترین و کامل ترین وعده غذایی در روز و خرید ماهیانه اینا نهایت میشه ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار
خرید ماشین با فیش حقوقی و از حقوق ماهی بستگی به ماشین و طول اقساط داره و راحته مثلا فورد موستانگ ۲۰۲۴ هجده هزار دلار کمری ۲۰۲۵ بیست و هشت هزار دلار
اینایی که گفتن حداقلل ترین حقوق یه کارگر تو امریکاست
خودتون دیگه مقایسه کنید با اینجا و زندگی خودمون
ارزوی خرید یه کیلو گوشت به دل خیلیا مونده هنوز ...
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴عربستان : از تصمیم بحرین برای دستگیری و محاکمه و اخراج شیعیان استقبال میکنیم!


× با پولی که حاجیا خرج کردن (۸۸ میلیون دلار)میشه ۴۵۰۰ پهباد شاهد ۱۳۶ ساخت!
اخر خط
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این بچه های نسل z رو دقت کردید مقاومتی در برابر چیزی ندارند و متعصب نیستن؟چیزی رو بخوان خیلی راحت میگن اره و هرچیو نخوان راحت شونه هاشونو میندازن بالا میگن نمیخوام.هرچه مقاومت کمتر باشه جریان(جریان زندگی) و پویایی و پیشرفت هم بیشتره.حالا مقایسه کنید با این ۵۷ اییای ...با این واژه مقاومت یه ملت و چند نسل رو ...
جنگل
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خلاصه اخبار:
روباه مکار و خرس ها دارن از موش ها حمایت میکنند برای منفعت خودشون. اما عقاب طلایی بزرگ قراره کاسه کوزه ی همه شون رو بزنه نابود کنه و هشتاد میلیون شیر طلایی هم با تصمیم جناب عقاب موافق هستند.
خواهیم دید چه خواهد شد.
آریو
این کامنت میتونه بعنوان یک تلاش برای دور زدن سانسور در سال 2026!! در کتابهای درسی آیندگان قرار بگیره
Anonymous
خروس هام نابود بشن خیلی خوبه
Anonymous
حالا همگی علیه ما سر یک سفره نشسته باشند چه ؟ 😎
سیاست پدر و مادر ندارد.
Anonymous
منفی دادم چون 80 میلیون سلطنت طلب همونقدر دروغه که 30 میلیون جانفدا و اون شیر طلایی هم 47 ساله عین گوساله سامری فقط صداست و حرف میزنه دریغ از یه کار عملی موثر
Anonymous
80 میلیون شیر کجا بودن تا الان که هیچ اثری ازشون ندیدیم؟
Anonymous
پس موش ها چی شدند ؟ تبدیل به شیر شدند ؟ آقای مورلی سرپرست شیرهاست ؟
Anonymous
زهی خیال باطل سلطنت‌طالبان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
الجزیره:
ایران قبول کرده غنی سازی را ۱۵ سال تعلیق کند و ذخایر غنی سازی شده را تحویل دهد.
لیلی
نه بابا؟؟؟؟
مساعی جمیله 💃
💃💃
دیگه دیره
دل اسیره
داره میره
........
Anonymous
فیک نیوز
علی مجیدیان
ترامپ تعلیق ابدی میخواد، نه ۱۵ ساله
Anonymous
این که چیزی نیست موشک ها رو هم قرار بدن بره.
Anonymous
بابا این الجزیره همون فارس نیوز ماست
جراح
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به طور متوسط از هر ۱۰ پزشک، ۶ نفر سهمیه‌ای‌ هستن؛
منطقاً کسی که از سهمیه استفاده کرده، از اینترنت پرو هم استفاده می‌کنه!
پس خیلی عجیب نیست که ظرفیت اینترنت پرو نظام پزشکی پر شده...
Anonymous
من پزشکم سهمیه ای هم نیستم.اس ام اس اینترنت پرو هم برام اومده که شامل من هم میشه. ولی من وارد این بازی نخواهم شد. اینترنت آزاد حق همه هموطنان من هست...
Anonymous
پزشک متخصص در بیمارستان فوق تخصصی سوانح و سوختگی بعد از سه چهار بار مراجعه معلوم شد که هیچی بارش نیست و به اجبار پزشک عوض کردیم ، با کلی هزینه مادی و معنوی و جسمی
Anonymous
منم استفاده نکردم با اینکه تا همین چند روز پیش روزی دو تا اس ام اس بهم میدادن.اینترنت سهمیه ایشون بخوره تو سرشون.
اینو گفتم که بدونی خیلی ها هثل من استفاده نکردن تمام کسایی که میشناسم.نا امید نشو .اینترنت حق همه ی ماست.
ناشناس
دروغ که کنتور نداره.برای خودت بریدی و دوختی.خیلی از پزشکان هم ثبت نام نکردن
جناب‌خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من خودم از تلویزیون فهمیدم جناب‌خان شده‌ام
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این هایی که هر روز خبر اعدام‌شان را میخوانید پشتشان به ما گرم بود. و ما بی بخار ها هم خودمان را با کامنت سرگرم کرده ایم.
Anonymous
تموم کنید مقصر دونستن مردم رو. کسایی که دی ماه به خیابان آمده‌ند با علم به اینکه ممکنه برگشتی درکار نباشه از مریخ نیومده بودند. همین مردمی بودن که شماتتشون می‌کنید.
Anonymous
منفی دادم که بدونی ماهمان بی بخارایی هستیم که ...هزار ازمون کشته شد. ما زورمان به اسلحه نمیرسد دستمان خالیست ما بی بخار نیستیم.
Anonymous
بساط این سایت برای همین پهن مانده والا اینطور نیست که به ما رحم کردند و اونو نبستن
مادر مرده
خبرآنلاین نوشت: غلامرضا قاسمیان، سخنران مذهبی و چهره تلویزیونی نزدیک به طیف تندرو، با انتشار فیلمی از خود در فضای مجازی مدعی شد: حکم قرآنی برخورد با ظریف و روحانی قطعا اعدام است.

حالا که فعلا اعدام شده نقل و نبات ، جلاد محبت کن این دو نفر اعدام کن .
Anonymous
همیشه اینکونه بوده

هزینه ها را باید همسایه بدهد و ما مفت به همه چیز برسیم

حکایت سال ۵۷

مردمانی که بدنبال مفت خوری باشند در آخر به ...
...

سایت ...افتاب همان فارس است در لباس فریبنده تر
کلاشان رسانه ای
روشنا
دوست عزیز حتی نزدیکان خودشونم نتونستن کاری کنن
چون به عشق و به اراده کردن نیست
ما از گوشت و استخونیم
جلومون سرب داغ
بی کمک نتونستیم

ولی هنوزم پای کار هستیم..
نارنجی
کاش میشد یه کاری کرد، عذاب وجدان دارم
میدونم میگیرن میکشن ولی یه تجمع سکوتی چیزی
یا کسایی که به اینترنت دسترسی دارن یه جوری صدا رو به خبرگزاریای بین‌المللی برسونن شاید فشار خارجی مانع بشه
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستان گویا به لحظات ملکوتی افزایش سفارشات پیتزا پنتاگون

رسیدیم ، از ما گفتن بود
ساده لوح 🥸
👌
حسن
هیچی نمیشه خیالت راحت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چرا کتاب قلعه حیوانات ؟
این کتاب داستان حیواناتی است که مورد ظلم و بی عدالتی واقع شدند این بی عدالتی نه از سمت بیگانه بلکه از سمت خود حیوانات است.

هدف از فراگیری اون ایجاد یک اتحاد بر روی یک موضوع ثابت هست. موضوعی که درد ما رو می گوید
Anonymous
چرا دست از سر این کتاب و جورج اورول نگونبخت بر نمیدارین؟
چرا چند مرحله از جامعه عقبین؟
مگه مردم نمیدونن الان چه بلایی سرشون اومده؟
اون اقلیتی که هنوز نفهمیدن یا کلا قابلیت فهم این موضوع رو ندارن یا نفهشون در نفهمیدنه. بس کنید.
Anonymous
یعنی یکی یه بار دیگه اسم این کتابو بیاره من دیوونه میشم
فخری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اون چشم سبزه هست تو اینستا ، کنار ترامپ عکس گرفته اینجوری کردن👍
Anonymous
پولدار پرو
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ادعای وزیر خزانه‌داری آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز:

ما انتظار داریم ایران هفته آینده تأسیسات نفتی خود را تعطیل کند زیرا مخازن ذخیره‌سازی آنها به دلیل تحریم‌ها پر شده‌اند.

ایران از اعمال عوارض بر کشتی‌ها در تنگه هرمز، چیز زیادی به دست نمی‌آورد.

قیمت نفت پس از پایان درگیری‌ها به شدت کاهش خواهد یافت.
عینک دودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امان از منّت جارچی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
واقعا متاسفم که ......و اگر اینبار ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🚩آزیتا ترکاشوند، بازیگر، مجری:
باید سر وطن فروش رو از تنش جدا کرد!

📌اینا واقعا نمی ترسن ازین حرفا میزنن؟!
📌 باید یه تجدید نظر در مورد کلمه ی وطن فروش بشه!
کلمه ی وطن فروش رو‌نمیشه جعل و‌یا مصادره به مطلوب کرد!
وطن فروشی با مردم فروشی تقریبا مکمل هم هستن! و در واقع در کنار هم معنی پیدا میکنن خانم!
Anonymous
آفرین و مرحبا به ناشناس خوب گفتی
Anonymous
این خانم باید مواظب باشه سمت درست بایسته
چون همیشه در روی یک پاشنه نیست
و بر اساس این ادعا...‌.‌
عینک دودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چند روز پیش متنی در قالب نظر ارسال کردم که منتشر نشد لذا دوباره عرض می کنم ؛ بنی اسرائیل در روزهای قمر در عقرب جنگی را آغاز نمی‌کنند . تاریخ های شروع جنگ های اسرائیل را تحقیق نمائید متوجه عرض اینجانب می شوید . همچنین بنی اسرائیل شدیداً به علوم نجوم و تنجیم و اغلب آنها به علوم غریبه علاقمند هستند .
برای بار سوم ارسال میکنم . نظرات قرنطینه میشوند!؟
رادین
ترویج خرافات خیلی مهم است که حالا اصرار هم در ارسال داری
لیلی
قبلا میگفتن شنبه ها هم حمله نمیکنن ولی حمله کردن
Anonymous
تو قرن بیستم و یکم این باورهای خرافی جایی نداره
Anonymous
بله اعتقادات‌ و تعصبات قوی دارند
Anonymous
تعصبی هستند.
فیلم ویولن زن روی بام
Anonymous
فکت: گروهی که با قمر در عقرب و این دست خرافات سر کار داشته باشه پیشرفت تکنولوژیک نداره...
Anonymous
خرافه مال کسیای هست که نه علم دارن نه تکنولوژی که جفتشو اسراییل داره لزوم به خرافه برا کاری نداره
Anonymous
شک داری به خدا نزدیک ترن؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بعد از این هر اتفاق ناگواری هر جای جهان بیفته،هیچ اهمیتی برام نخواهد داشت،البته تو اروپا بیفته خوشحال هم میشم.هم دولتهاش هم مردمشون
Anonymous
این پیام یه نکته ی مهم داره! یک پیام اخلاقی تلخ,
دنیا چشماش رو‌ روی حقیقت بسته!
بعد از این هم میبندیم,
من یادمه تو ایران به یاد اوکراین، و‌حوادث تروریستی فرانسه، انگلستان و ... شمع روشن میکردن! مردم ایرانی که دستشون بنده و از خیلی آزادیهای اولیه محرومن.
>!
چه جالب که چند روز پیش همین فکر رو‌میکردم ولی فکر میکردم اگه مطرح کنم کلی منفی میگیرم
خوشحالم که مردم بامن هم نظر و همفکرن
ما مردمی مهربان و لایق احترام بیشتری هستیم .
بابا لنگ دراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
...یه چیزی رو باید درباره اظهارات آقایون درنظر بگیرین
که اونهاهم همچون ما ( اهالی آفتاب) قشنگ میدونن در ایران چه خبره
لیکن مجبورن طوری حرف بزنن که مورد غضب واقع نشن
همونطوری که ما طوری می‌نویسیم که تایید بشه!
ولی اغلب نمیشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خب الان این قیمت تعدادی از اقلامه که گاهی میرم از سوپر مارکت خرید میکنم.
تخم مرغ دونه‌ای ۲۰ تومن
پنیر ۴۰۰ گرمی ۱۸۰ تومن
نسکافه هر ساشه ۳۰ یا ۳۵ بسته به برند اون.
بیسکویت پتی‌بُر ۴۵ تا ۵۰ تومن
ساقه طلایی مینو معمولی ۷۰ تومن
نوشابه بطری ۳۰۰ سی‌سی ۴۵ تومن
یه بسته نون معمولی سوپرمارکتی ۴۵ تومن
یه قوطی کنسرو ماهی ۱۸۰ تومن
اینا همه قسمت‌های چاپ شده روی محصولن و ممکنه با قیمت تو اسنپ مارکت و هر فروشگاه سوپرمارکت اینترنتی دیگه فرق کنه.
بعد می‌خوام بدونم، شما با اینهمه ادعاتون که گوش دنیا رو کر کرده این چطور مملکت‌داریه که قیمتا به این حد گرون شده. هنوز سه ماهه اول سال نگذشته. هنوز حتی به نیمه ماه اردیبهشت نرسیدم بعد اینهمه گرونی؟ همش میگید فلان چیز تو بازار هست، مردم نگران نباشن. خب مشکل مردم از وفور اقلام تو بازار نیست. مشکل اینه که دیگه حتی نمیتونن یه تخم مرغ ساده فله‌ای بخرن. با کی دعواتونه؟ با مردم؟ اینا که دیگه حتی به روتونم نگاه نمیکنن، چه برسه به اینکه به حرفاتون گوش بدن. برای خودتون شدید یه پا چوپان دروغگو. مگه نمیگن که خدا از هرچیزی گذشت می‌کنه الی حق‌الناس! شما که چپو راست دارید در حق مردم اجحاف میکنید. از اقلام ضروری روزنشون تا یه اینترنت‌. ببینم تا کجا میخواید ادامه بدید، ولی روزی میرسه که حتی با گلوله و اون اعمال روزانتون دیگه جلودار مردم نمی‌تونید بشید. خیال خودتونو با اون چهار تا آدمی شبونه میارید سر خیابون و میدون تخت نکنید، اگه یه شب بهشون نرسید خدا رو بنده نیستن. دیگه خود دانید.
علیرضا!
خدا جناب هویدا را بیامرزه !
Anonymous
مسئولین در حال خدمت به مملکتشان هستند عراق و لبنان و افغانستان
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من فهمیدم دلیل پرخوری عصبیم چیه...عباس و موبایلش😐
عینک دودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چند روز پیش متنی در قالب نظر ارسال کردم که منتشر نشد لذا دوباره عرض می کنم ؛ بنی اسرائیل در روزهای قمر در عقرب جنگی را آغاز نمی‌کنند . تاریخ های شروع جنگ های اسرائیل را تحقیق نمائید متوجه عرض اینجانب می شوید . همچنین بنی اسرائیل شدیداً به علوم نجوم و تنجیم و اغلب آنها به علوم غریبه علاقمند هستند .
برای بار دوم ارسال می کنم
Anonymous
ادعاهای بی ارزش و غیرعلمی
Anonymous
بنی اسرائیل تعصبی هستند و خرافی
فیلم ویولن زن روی بام رو ببینید
عینک دودی
ادعاهای با ارزش و یا فاقد ارزش را شما باید پس از تحقیق مورد قضاوت قرار دهید نه چشم بسته افاضهٔ فضل نمائید .
Anonymous
هیچ مقاله و سند علمی ادعاهای این مدلی را تابحال تأیید نکرده. پس غیر علمی هستند
Anonymous
در ضمن تعداد منفی هایی هم که گرفتی بی ارزش بودن ادعات رو اثبات می‌کنه
Anonymous
کاملا درست میگی و هر کی‌ منفی زده یا اینجا گفته اشتباهه احمق و بیسواده و واسه همین وضع ما اینه . پس با این حساب فکر‌ میکنید تاریخ واسه حمله بعدیشون کی هست ؟
عینک دودی
اگر ملاک نظریه ها به تعداد تایید و عدم تایید بود که بسیاری از مسائل به حق و ناحق گرفته می شدند و هیچ فردی سخنی که به راستی در ذهن خود می گذرد را به میان نمی آورد و اکثریت پیرو نفاق و دو رویی می شدند ، زیاد به دل نگیرید ، این دنیا ارزش دل شکستن و کسر خواطر کسی را نداشته و ندارد . شروع حملات و جنگ های معاصر در سال ۱۴۰۳ و جنگ ۱۲ روزه و جنگ اخیر و همچنین شروع جنگ در غزه و لبنان را با تاریخ های مصادف با ایام قمر در عقرب را ملاحظه فرمایید و مجدداً افاضهٔ کلام نمایید .
Anonymous
تاریخ حمله بعدی رو عقل و منطق و بررسی شواهد سیاسی و نظامی تعیین می‌کنه نه توسل به علوم!!! غریبه و مطالب غیر علمی!
عینک دودی
در ثانی چرا به خودت می‌گیری ؟ توهینی بهت شده ؟ نظری که باب میل خودت نیست رو نادیده بگیر و مثل آدم متمدن از اون بگذر یا با دلیل موجه طرف دیگر رو قانع کن و یا دم از دنیای نوین نزن ، هرکسی حق داره اظهار نظر کنه .
اسدالله میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آقای جمهوری اسلامی

مقاومت فایده ای نداره، جز له کردن مردم. باید تسلیم بشی، انقلابی گری، آمریکا ستیزی، اسرائیل ستیزی رو بزاری کنار، ...
هیچ راهی دیگه ...نمونده، با این فرمون نمیشه رو ۹۰ میلیون حکومت کرد
Anonymous
اینا اگه میفهمیدن این چیزارو ک نمیزاشتن کار ب اینجا بکشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
فرق مرگ زیر بمباران یا اعدام این است که اولی بدون شکنجه است.
حافظ
محراب عبدالله زاده ، جوانی که امروز اعدام شد ۴۲ ماه تحت حکم اعدام در زندان زندگی کرده ، ۴۲ ماااااه 😢
Anonymous
اولی رو دوس دارم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ادمین آفتاب
شیش هفت خط متن بدون توهین و افترا نمی‌نویسیم که نخونده رد کنی بره. انصاف داشته باش در روزگار بی‌انصاف‌ها.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دیجی پی برای ۵ میلیون برای من اظهارنامه در سامانه ثنا فرستاده.
جالبیش اینه چند روز پیش پرداخت کردم.
بابت هر روز تاخیر هم خسارت گرفتن
راستی مگه جنگ نیست؟؟؟؟
🤧
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
در تکمیل سخنان و تهدیدهای قاره سوز ...، عرض کنم که:
باید چهارمین ابر قدرت دنیا! با حوثیها که پنجمین، و طالبان که ششمین، و دزدان سومالی که هفتمین ابر قدرت دنیا هستند، متحد بشه و اولین ابرقدرت دنیا رو با خاک یکسان بکنه.
🤧
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اعدام کنید .... صبر ما هم حدی داره
وقتی خداوند میخواهد جمعیتی رو از بین ببرد اول چشمانشان را کور میکند تا حقایق را نبینند و بعد انها را از ریشه برمیکند
به امید پیروزی حـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق بر باطل
Anonymous
✌️✌️✌️✌️✌️
Anonymous
عالی 👌👌
Anonymous
اشتباه منفی دادم
شهاب
پیروزی وازادی نیاز به اتحاد واگاهی داره نه توهم نه تماشاگر نه خود خواه
آینده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
با توجه به افزایش قیمت دلار بدون ترمز
دلار بزودی ۲۰۰ تومن رد میکنه(قبل از پایان اردیبهشت)
چون دولت برای کسری بودجه،نبود درآمد حداقل ۸۰٪ از فروش نفت .
مجبور ریال بی ارزش کنه تا خرج خودشو بده،وبا توجه به زدن ۷۰٪ زیرساختهای مادر مثل فولاد و پتروشیمی ،صنایع مادر وکارخانه های وابسته،۷۰ تا ۸۰٪ پرسنل خودشون اخراج میکنن،قطعی اینترنت که شبیه برق برای کار اشتغال ضروری ،وضع بدتر میکنه
اختلافات شدید داخلی و فساد ...،منافع شخصی
ومحاصره دریایی امضایه پایان این روند،
موج گرانی تاریخی بهمراه موج بیکاری فقر شدید
باعث ایجاد سونامی اعتراضات میشه که ۹۸ و۴۰۱ و ۴۰۴ پیشش فقط یه تصور کوچیک،و اما خرداد ۱۴۰۵ اون اتفاق ناگوار دی ۱۴۰۴
اینبار ...میافته،با این روند
مردم که در فقر تنگدستی،کینه و غم از دی ۱۴۰۴ وتحقیر این سالها،
چنان ک...، اتفاق میافته از همه ی افرادی که باعث این رنج بودن،که در تاریخ ایران وجود نداشته و نخواهد داشت،که ایرانی اینقدر بی رحم ایرانی ...البته باعث بانی خود ...که کار به اینجا رسوند چون اگر مردم اینکار نکن،...اینکار میکنه،ثابت کرده بدتر میشه که بهتر نمیشه(....)
اینبار برعکس دی ما ۱۴۰۴،مردم هستن که ... و در تیر ۱۴۰۵ دولت گذار تشکیل میشه،دولت گذار حدود ۶ماه طول میکشه و دی ۱۴۰۵،حکومت جدید پایگذاری میشه،

نیمه دوم اردیبهشت احتمالا...
جنگ محدود اما بسیار هدفمند اتفاق میافته
نستوه
خیابونی ها روی اسب بازنده قمار کردن
Anonymous
و در دولت جدید اثری از عوامل حکومت های دیکتاتوری صد سال اخیر نخواهیم دید و محاکمه خواهند شد از جمله ر.پ
Anonymous
امیدوارم زودتر اتفاق بیوفته چون داریم میمیریم از همه خشم و بی عدالتی و تحقیر و فقر ، همه چی شده آرزو برامون ،خدا همون که به سر ما آوردید به سرتون بیاره ، عمر و جوونی ما دود شد
رضا شاهدوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بردبار باشید هم میهنان عزیز،شجاع و بی نظیر من.این روزهای سخت خواهند گذشت و روزهای خوب خواهد آمد.همیشه پایان شب سیه ،سپید است. نور به زودی خواهد تابید.باهم و دست در دست هم از این روزگار سیاه خواهیم گذشت.🫂✌️
Anonymous
به شناسنامه ام نگاه کن ، تقریبا دو سه سال دیگه هنوز جون و جوونی دارم آیا برای نسل من هم خبری میشه؟فکر نمیکنم😭😭😭
Anonymous
کل عمر و جونیمون رفت
ب چه قیمتی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دفاع سخت تر از تهاجمه..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
در پاسخ به کامنتی در روز ۶۴ نحوه پیدا کردن دارو رو گذاشته بودم ولی افتاب چاپ نکرد اگر این کامنت رو می خوانی برو سایت darooyab.ir و داروت رو سرچ کن من سرچ کردم تو تهران و شیراز و اصفهان و پردیس چند تا داروخونه داروت رو داشتن.
Anonymous
داروهای پدر من رو هم داخل این سایت، اسم داروخانه‌هایی که موجود داشتن نوشته بود، اما وقتی حضوری رفتم هیچکدوم موجود نبود
Anonymous
داروها رو موجود دارن ولی نمیدن
Anonymous
شماره تلفن ۱۹۰ هم هست
قزوینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مواد اولیه پلاستیک از کیلو ۹۰ شده کیلو ۳۵۰ هزارتومن
اثرش تو دو سه ماه آینده میاد .الانم گرون شده ولی اون فرق میکنه
در اغلب مواد اولیه صنایع شرایط خوب نیست و همین بلا سرشون میاد
شوینده برای چند ماه ذخیره کنیم قیمت‌های الان قیمت قدیمه
دارن میبرن بالا چون مواداولیه ندارن و مقدار موجودشونم میخوان حسابی گران کنند
ستاره شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یکی از حضرات دهه ۶۰ وزیر امورخارجه بودند ودر بعضی از مراسم به کمک چند نفر که زیر بغلش رو گرفته بودند تونست چند قدم راه بیاید در ایکس نقشه رامبو و ارنولد گرفته تهدید پشت تهدید ترامپ کم مونده حرکت سنجاق پرنده رو انجام بده بابا یک کارت سفید داری کوتاه بیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بابا حتی طرفداران‌تونم خسته شدن ...
سرباز فراری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
زمان خدمت با ژ۳ که میخاسیم شلیک کنیم حتما باید دراز میکشیدیم که پرتاب نشیم با ضربش و صداش گوشمونو کر میکرد
الان این دوشکا رو دیدم تو تصویر رو شونه این خانم
میفهمم خدمت دوره ما شوخی بوده 😊
م
واقعا فکر کنم در زمان خدمت زیاد شوخی کردید 😁 و زیاد به اطراف دقت نکردچون دوشکا نیست رو شونه این خانم
Anonymous
بازوکا نیست احیانا؟
دوشکا اون مسلسل سنگیناست که پایه داره
صادق عجیب کلام
داداش دوشکا نیست. MANPAD هست .یعنی موشک زمین به هوای شانه پرتاب. البته این مدلی که دست این خانوم هست نسخه قدیمی و تقریبا منسوخ هست که فقط توسط کره شمالی و گروه های شورشی مثل حماس و تحریرالشام و اینا استفاده میکنن که در بهترین و بهینه ترین حالت نرخ موفقیت کمتر از ده درصد داره...
محمود
این یک موشک اندازه سبک دوش پرتابه که اگر اشتباه نکنم اسمش میثاق باشه
مهدی ۱۹۱
این مدل هم دست کمی از ژ3 نداره
اتفاقا همینو البته خراب شدشو تو اسلحه خونه داشتم فقط تو بازدید وقتی امیری چیزی میومد در حد نمایش ازش استفاده میکردیم، البته نیاز به دونفر داره
درباره صدای و لگرد ژ3 هم بگم خیلی ازش غول می‌سازند درسته توپ متحرک بهش میگن ولی آنچنان صدا یا لگردی نداشت، هم رو تک و هم روی رگبار نمیدونم شاید من احساس نکردم ، بدبختی هنوزم اسلحه سازمانی ارتش هست، یعنی واقعا کشوری حمله زمینی کنه ارتش درحد یکساعت شاید دوام بیاره انقدر که گیر و داغونه ژ3 ، زمان خودش عالی بوده و الان کارایی قبل رو نداره مخصوصا که مال 60سال پیش باشه
Anonymous
اسمش گیرینوفه
صادق عجیب کلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستان در چند روز اخیر یک نفر شیاد با استفاده از اسم من داره کاربر هارو اذیت میکنه. مثلا میگه اگه نت رو وصل نکنیم میخوای چکار کنی؟یا چمیدونم مثلا میگه اعدام میکنیم و از این حرفها.
لازم به ذکر است هست که حرفهای پوچ و بی ارزش این شیاد رو به حساب من نزنید چون بنده طرف حق و مردم هستم. ...اگه یه بار دیگه از اسم من استفاده کنی اون روی بروسلیی من میاد بالا ...
Anonymous
شما کی هستی؟ اونیکی کیه؟
Anonymous
اره داداش منم دیدم فک کردم تغییر موضع دادی😀😃
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آفتاب جان لطفا برای اخبار فردا خبرنگار اعزام کن خبرهای دیگر خبرگزاری ها رو کپی نکن.

سپاس.
قزوینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سلام
خوبید
میخواستم ببینم کار میکنه یا نه
صادق عجیب کلام
داداش نمیدونم چرا ولی ازت میترسم
اسدالله میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اعدام نکنید، این خون ها گریبان تون رو آخرش میگیره، ...
یک گروگان در ایران
کی آخه؟ فقط حرف . فقط حرف
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سخنگوی ارتش گفته مردم بیشتر از قبل پشت ما هستند؟! شاید ایشان یا معنی قبل را نمی‌دانند یا معنی بیشتر را.... با کاری که 18 و 19 دی ماه مرتکب شدید تمام پل های پشت سر خراب شده داداش... از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم!
Anonymous
اینا خلأیی که ایجاد شده رو می‌خوان با کلمات پر کنند
ناشناس
چرا دائم ۱۸ و ۱۹ دی میکنید؟ اگر خود شما سال ۸۸ و ۷۸ و اعدام مجاهدین رو در دهه ۶۰ فراموش کردید و بهشون میگید جنایتکار ، ده سال دیگه هم یا به این کشته شده ها میگید جنایتکار ، یا فراموش شون میکنید ، به هر حال جناب ر پ ، از رقیب سیاسی خوششون نمیاد ، همه باید حذف بشن
Anonymous
مجاهدین را با مردم عادی و زن بچه یکی کردی ؟؟
کلا هیچی نگو
Anonymous
من هوادار آقای پهلوی نیستم اما قطعا مجاهدین تروریست و خائن هستند... از این آشکارتر که اسلحه را به سمت مردم گرفتند و به نوکری صدام درآمدند؟
Anonymous
ما نه ۷۸ ،۸۸ ۹۸ ۴۰۱ ۴۰۴ را فراموش نکردیم که حتی عاملین اونها را می‌شناسیم که کر وپرشون ریخته، ولی آسیاب به نوبت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اسراییل داره جنوب لبنان رو شخم میزنه ، میخاد توش گندم بکاره !!
۳۱ ملیون جانفدا!!!!
کلاهتون رو بزارید بالاتر
چرا نمیرید ریشه اسراییل رو بکنید؟
اونا ۸ ملیون کلا جمعیت دارند
زن و بچه و پیرها رو کم کنید ۱ ملیون هم نیستند
اندوه لبنان کشت شما را
Anonymous
جآنِ چ فدایی
وزیر شعاف
شما داری با خانفدای مجازی صحبت میکنی , اونی که دل شیر داشت شد جانفدای حقیقی . بدون بوق و تبلیغ بدون سایت مجازی .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تمام‌‌جامعه‌ رو نگاه‌ میکنی مُستهلک و قدیمی شده چه سخت افزاری چه روح و روانی.
✍️قلم‌چی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من که میگم سه‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت، ساعت ۷ صبح یه خبرایی میشه.
میگی نه؟ بگو نه! صبر کن ببین👀
هیچ دان
روزش هیچی، ساعتشم 🕖 تعیین کردی؟

شوما از پنتاگون زنگ میزنید؟
Anonymous
اگه نشد راس ساعت ۷:۵ میام کامنت میذارم خطاب به قلم چی ...
تعجب میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تخم مرغ خریدم شونه‌ای 580 تومن
نصفش اندازه تخم کفتر 🥴
یکی میکفت مرغ ها رو میریزن‌ توی سوله تاریک و در شبانه روز تا سه بار وراغها رو خاموش/روشن میکنن تا مرغها فکر کنن روز شده تخم کنن!
...
دیزنی
بدبختی دامن مرغارو هم گرفته
ایرانِ من
تخم مرغها دیگه طعم تخم مرغ نداره. قدیما طعمش خیلی خوب بود. چند سال پیش رفتم دبی واقعا تخم مرغها مزه و رایحه واقعی داشت. اینا که ما تو ایران مدتیه می‌خریم تماما از مرغهاییه که درست و علمی تغذیه نمیشن و شرایط نگهداریشون هم ظاهرا خوب نیست.
ستاره شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این اقای سردار محسن همان برادر محسن سابق دقیقا چه سمتی در سپاه الان دارن؟در مورد مزار ناو و ارتش امریکا ایا به بزرگی مزار عملیات کربلای ۴ خواهد بود؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
فعال اقتصادی:
اقتصاد ایران از پاکستان هم عقب افتاد
صندوق بین‌المللی پول آمار جدیدی از اقتصاد کشورهای اسلامی منتشر کرده
ایران که تا سال ۲۰۱۱ دوم بود الان دهمه
تو این ۱۵سال اندازه اقتصاد ایران نصف شده!!!

پ.ن عوضش در همین یکی دو ماهه اخیر با اختلاف زیاد در نعداد اعدام‌ها اوله
Anonymous
بله اونوقت همونایی که سال ۲۰۱۱ تو اوج ثبات پولدار شدن بماهایی که تازه ۲۰۱۶ وارد بازار کار شدیم سرکوفت میزنن🫩
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
رائفی پور .... میگه فعلا صلاحه اینترنت بین الملل فقط ب ای انقلابیون وصل باشه.دیگه رفراندوم از این واضحتر میخواید که این گفته؟
دخترلیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یکی لطفا تلفن ازعباس بگیره
خاله قورباغه
و یوسف
دیزنی
😄😄😄😄
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سلام و وقت همگی بخیر ، دیروز عده ای از دوستان اطلاع رسانی برای تجمع مسالمت آمیز برای اینترنت جلوی وزارت ارتباطات میکردند می‌خوام ببینم خب نتیجه چی شد ؟یه دفعه دیگه هم یادمه هفته های قبل همین برنامه بود ولی از بعدش دیگه خبری نیومد ، بنده شهرستان هستم اگه تهران بودم میرفتم خودم ولی حداقل از دوستان اینجا خبری دارن بذارم از نتیجه ش؟
صادق عجیب کلام
وعده ما دوشنبه یعنی فردا
Anonymous
دوشنبه حتماااا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
وقتی هزار تومن پول بود، ما صد تومن داشتیم

وقتی میلیون پول بود، ما هزار داشتیم

وقتی میلیارد پول شد، ما میلیون داشتیم

و همچنان ما همیشه چند تا صفر عقبیم...
Anonymous
عوضش طعم میلیاردر شدن چشیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
⭕️معتقدم على الحساب جنگ تمام شده و آتش بس ادامه دار خواهد شد ، نه اينكه فكر كنيد قراره صلح كنند وگل و بلبل بشه ، بلكه در اين راستا كه امريكا ضرباتش را به ايران زده والان فقط منتظر اينه كه خروجيش را ببينه برنامه امريكا اين بود كه ضربات سنگین بزنه سپس به فشار تحريم ادامه بده و جنگ جديد ؛ الانم معتقدم اتش بس ادامه پيدا ميكنه والبته تبعات شديد جنگ را به صورت اقتصادى طى يكى دو ماه آتى خواهيم ديد.
آيا بازهم جنگ ميشه ؟ به نظر بله اما الان نه ، بلكه از دو ماه آتى به بعد ، فعلا نميشه و فشار اقتصادى ميشه
كل برنامه امريكا در راستاى درگیری و ايجاد فروياشى اقتصادى از درون است، نه فروياشى از طريق بمب!
Anonymous
دقیق و خلاصه🙏🏼
فقط اون جنگ بعدی هم خیلی کوتاه، سریع و خشنه مثه ونزوئلا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستان اگه اطلااعاتی در مورد مهاجرت دارن بگید.
در مورد؛
حداقل هزینه
کشورهای مقصد و بازار کار
و نوع مهاجرت.
قزوینی
ترکیه برای شروع خوبه زیاد اذیت نمیشی .اونجا هم تورم و گرونی هست ولی حقوق بالاست .
از اونجا جای اصلی را پیدا کن .اگر تخصصی داری از اول جای اصلی را پیدا کن
Anonymous
ایتالیا ، حداقل تمکن مالی ۲ میلیارد تومن
Anonymous
منم ببر🥲
Anonymous
عههه، اون پس گرفتنا کی بودن میگفتن و هندونه زیر بغل جوون مردم میذاشتن؟
فرزند ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوشنبه دوشنبه دوشنبه
اینترنت اینترنت اینترنت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ممد نامی تماس گرفت ازش پرسیدم رهبر تویی؟
نارنجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آنها هر روز صبح یک یا چند جوان را اعدام می‌کنند.
آنها اینترنت مردم خود را بیش از دو ماه، و برای سومین بار در یک سال اخیر قطع کرده‌اند.
آنها اینترنت و مایحتاج زندگی را به قیمت گزاف به مردم خودشان می‌فروشند.
آنها ۹۰ میلیون ایرانی و خاک ایران را تنها ابزاری برای بقا و رسیدن به آرمان‌های خود می‌دانند.
آنها حقوق اساسی مردم ایران را نادیده گرفته و حزب‌الله را روح خود می‌دانند.
Anonymous
آنها مُشتی بی‌وطنند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
قرار دوشنبه سر جاشه یا نه دیگه کامنتی نمیبینم در موردش
Anonymous
بالاتر گفتن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
هر روز بچه های مردم اعدام میشن. خانواده ها عذادارند و شما غصه تان اینترنته؟!
Anonymous
اینکه فکر میکنید همه اینترنت رو برای اینستا و تفریح میخوان( که البته اونم به کسی ربطی نداره) خیلی مسخره است! یعنی درک نمیکنید که بگیری از مردم خرجی زندگی رو از طریق اینترنت درمیارن؟ الان سه ماهه لنگ نون شبن؟
Anonymous
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
واقعا حوصله این مجلسی ها رو ندارم امیدوارم زودتر یه جلسه علنی بزارن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
طلاتاآخرهفته گرمی۲۵میلیون راردمیکنه یانه؟!
Anonymous
نه عجله نکن ، همتی تا یک نوسان خوب ازش در نیاره سقف ۲۲ تومنو نمیزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
همیشه به دوستام میگم مسئولین با مدیریتی که دارن از قاری قران شاهین نجفی تولید کردن الانم خیالتون راحت اون اتفاقی که باید بیوفته میوفته. امروز دارید از سخنان مسئولین عزیز اینده نزدیک رو میبینید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
همیشه به دوستام میگم مسئولین با مدیریتی که دارن از قاری قران شاهین نجفی تولید کردن الانم خیالتون راحت اون اتفاقی که باید بیوفته میوفته. امروز دارید از سخنان مسئولین عزیز اینده نزدیک رو میبینید
Answer
حسین طاهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آن کس که کند تهدید سید علی مارا ؛ ویرانه ببیند زود تل اویو و حیفا را ؛ عشق است رهبر ؛ یا صهیون خیبر خیبر💪🏽🇮🇷
Anonymous
زهی خیال باطل
روشنا
بچه‌ها اروم اروم بهش بگین :(
Anonymous
66 روز پیش باید می گفتی
Anonymous
زهی خیال باطل
Anonymous
دریغ از مثقالی عمل
بجنب برادر در باغ شهادت بازه بازه
Anonymous
داداش یه اتفاقی افتاده راستش... نمی‌دونیم چجوری بهت بگیم
حافظ
ای وای آقای طاهری هنوز خبر نداره چی شده ، یکی بهش بگه .
Anonymous
وقتی از ....بلند شی و شعار بدی
حاصلش همینه
لیلی
هنوز به پذیرش نرسیدی؟ پذیرش یه مرحله از سوگه
Anonymous
🤣🤣🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دیده بان حقوق بشر سر پست دیده بانی خوابش برده است .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اینایی که میگن جنگ نمیشه همونایی هستن که قبل ۹ اسفند اینارو میگفتن

میشه عزیز من
برادر من میشه
باور کن میشه

میلیارد ها دلار خرج نمیکنن که بیان چند تا کلانتری و مقر سپاه بزنن جمع کنن برن
کار دارن هنوز
هیچ کاری نکردن هنوز!
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
رائفی پور:
آمریکا به دلار وابستگی داره دلار نباشه آمریکا نیست
به ازای هر آمریکایی یک اسلحه وجود داره که بزودی جنگ داخلی رخ میده.
آمریکا بزودی نابود خواهد شد.

من که نفهمیدم چی گفت
مادر مرده
همان زمانی که به غرب ایالات متحده می‌گفتند: غرب وحشی و یا دوره ائتلاف ایالات ها جنوبی بر علیه شمالی ها در قرن نوزدهم هم بود ،کسی در مورد افکار و گفته ها فیلسوف ،پرفسور رائفی پور اینقدر ...
Anonymous
ابر قدرت بودن همینه ک امثال رائفی پور درکی ازش ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اگه اینترنت دیگه وصل نمیشه بگن که ما کارای مهاجرت شروع کنیم😐
منتشر کن🤬
مهاجرت نه اونایی که بیگانه هستن باید برن
گروگانی در ایران😭
ایکاش همون سال که اون زن...که گفت هرکسی ازین اوضاع ناراحته جمع کنه بره،رفته بودم حداقل دلار زیر ۵۰تومن بود😭
Anonymous
شروع کن. این مملکت درست بشو نیست. ..
Anonymous
صبوری کن ، بعد از این جنگ یا همه با هم مهاجرت میکنیم یا اوناییم که مهاجرت کردن برمی‌گردن
Anonymous
به امید خدا انشاالله تا هفته بعد دقیقا همین ساعتها اینترنت بدون فیلتر خواهیم داشت و برای همیشه دیگه دغدغه قطع وفیلتر نت را نخواهیم داشت . انشاالله دقیقا هفته بعد همین ساعت زیر همین کامنتمان بهمدیگه تبریک خواهیم گفت. همیشه امیدتان بخدا باشد
Anonymous
راه بازه
دیزنی
منم ببر🥺🥺🥺🥺🥺
پیمان
هیچ وقت حق ذاتی رو نباید التماس کرد ، به دنبال وصل موقت نباشید ، تحمل کنید
زمین برای به ثمر نشستن باید شخم بخورد ، شک نکنید روزی دگرگون میشود
Anonymous
این خاک مال ماست کجا بریم؟
اونایی ک باید برن ما نیستیم
داروین
بدون نت چجوری میخوای بری و درخواست بدی؟
اگ راهی بلدین بما هم بگین
Anonymous
در هر صورت شما کارهای مهاجرت رو انجام بده اینجا دیگه جای زندگی نیست
Anonymous
یعنی تو از زندگی کنار اونایی که بیش از دو ماه این حقو بخودشون دادن که ...نت رو ببندن که صدات بجایی نرسه راضی هستی؟!؟
ناشناس
شاید اگه خیلیای دیگه طی این چند سال نمیرفتن الان اوضاعمون این نبود.
خاله قورباغه
دوستان تو شریف میخوندن سفر چرا ... (خودم سه نقطه گذاشتم)
Anonymous
فردا همان امروزی است که دیروز منتظرش بودی. اگر پول داری که همینجا خوبه اگر هم پول نداری هر جا بری آسمان همین رنگه. سعی کن اینجا را درست کنی، این هم با حرف نمیشه
Anonymous
حالا میموندین و پس میگرفتین ...
Oldboy
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه نکته درباره این اینترنت پرو که میگن اینه که اون ۵۰ گیگ هدیه است قیمت رو ندادن هنوز ! به آرامی ...
Anonymous
با اتحاد و نخریدن باید تیرشون به سنگ بخوره
الان اقتصاد... ضعیف شده میخوان پولای جیب مردم رو خالی کنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پیام مهم ترامپ امشب:
ناتو به ما کمک نکرد
بنزین بعد از جنگ پایین میاد
خیلی سریع جنگ با ایران را تمام خواهم کرد
بایدن یک احمق بود
دموکرات ها خائن به آمریکا هستند
و...
ساندویچ مغزو زبان
نه به ناتو نیازی داشت ، نه دلش میخواست ناتو کمک کنه !
از زمانی که سعی کرد هزینه های اضافی امریکارو حذف کنه برای ناتو برنامه ها شروع شد
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🉐️ نتانیاهو

خلبانان ما قادرند به هر نقطه‌ای در آسمان ایران دسترسی پیدا کنند و در صورت لزوم، برای انجام این کار در آمادگی کامل به سر میبرند

این یعنی چیزی تموم نشده
Anonymous
یکی به این نتانیاهو بگه اینکه دیگه گفتن نداره ما در ۴۰ روز خودمان بچشم دیدیم در دور افتاده ترین روستاهاهم مردم شاهد هواپیماهایتان بودند وهر نقطه ای را که دلشان میخواست میتوانستن براحتی هدف قرار دهند
Anonymous
حیف که در آسمان نمیتونن غرق تون کنند ‌‌وگرنه تا الان شما رو هم مثل ناو ها ی آمریکایی صد بار غرق شده بودین .....
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴 خبرنگار: در نامه‌تان به کنگره گفتید که درگیری‌ها در ایران به پایان رسیده است. با توجه به محاصره دریایی، چگونه می‌توانید این را بگویید؟

پرزيدنت ترامپ: خوب، این یک محاصره بسیار دوستانه است. هیچ‌کس اصلاً به آن چالش نمی‌کند...
Anonymous
در اینجا دوستانه به معنی غیرجنگی است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خبر بسیار مهم ترامپ: امشب ما فستیوال همبرگر را پاس میداریم

هزار بار ترامپ اومده پای منبر هزار بار چیز بیخود گفته اینبار هم همینه
F
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
در زندگی هیچی بدتر از ناامیدی نیست
ناامیدی به سرعت ادم رو به استیصال میرسونه
اینو به عنوان یه نوجوان میگم که چندسال پیش به خاطر ناامیدی بارها تصمیم به خودکشی گرفتم اما هر بار با یه امیدواری کوچیک منصرف شدم تا اینکه یک تصمیم گرفتم به یک رویا دل ببندم رویایی که میدونستم احتمال تحققش زیر 1 درصده اما هر بار که خواستم ناامید بشم به این فکر کردم که حتی اگر 1 درصد شانس داشته باشم به خاطر همین 1 درصدم که شده باید زندگی کنم.
این تجربه منه ازتون میخوام هیچوقت ناامید نشید در طول تاریخ هیچگاه روزگار یکجور نچرخیده
ببخشید طولانی شد ...
زاغک
درود بر تو
دشمنان مردم میخوان که ما ناامید باشیم. ولی اتفاقا همین بهمون انگیزه میده که امیدوار بشیم به خودمون. وقتی دشمنت تلاش برای کشتنت می‌کنه، زندگی کردن هم خودش مبارزه است.
Anonymous
گر بود اندیشه ات گل ، گلشنی 💐
Anonymous
بزرگ معلم دوست داشتنی ،از شما سپاسگزلرم
بازرس ژاور
ناامیدی دروغ میگوید که هیچ راهی نیست. در حالی که همیشه راهی هست؛ شاید تنگ، شاید کثیف، شاید ناپیدا، اما هست. تو خودت ثابت کردی که آن 1 درصد یک عدد نبود، یک انتخاب بود. انتخاب پاره کردن تارهای استیصال با دستهایی که می‌لرزید.
آنچه آدمها را زنده نگه می‌دارد، نه رویاهای بزرگ بلکه همان امیدواری کوچک است که تو گفتی. بله، تاریخ پر از شب‌های بدون ماه است، اما باز هم روز از راه میرسد. نه به وعده قصه‌ها، بلکه با همان امید که تو را نگه داشت. همان که نفس تو را پر از بوی زندگی میکند.
ادامه بده
Anonymous
حالا تصور کن تو این مملکت نابود بدون هیچ امید و دلخوشی ای من بدبخت به درد لاعلاج هم دچارم ده‌ساله 😞 بحدی زندگی برام سخت شده که مطمئنم اگه همین الآن بمیرم بخاطر همه دردهایی که کشیدم مستقیم باید برم بهشت
Anonymous
ماشالله از نوشتارتون معلومه نوجوان باشعور و فهمیده ای هستی هیچ وقت نباید ناامید شد آدم ثروت ها و نعمت های زیادی داره که نمیشه براش قیمت گذاشت از جمله نعمت سلامتی،پدرومادر ودوستان.
Anonymous
آفتاب از اینا بیشتر بزار
Anonymous
بازرس ژاور
حس کردم متنو دادی دیپ سیک جواب گرفتی
اینا همش حرف الکیه
Anonymous
کاملا درست میگه. ترس از زندگی همان مرگ است. امید داشته باشید و منفعل نباشید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دچار فرسودگی روحی و روانی شدم، خستم
Anonymous
خسته نباشی پهلوان
Anonymous
به 4030 زنگ بزن . مشاوره روانی رایگان
Anonymous
این هم میگذره ..در دنیا هیچی پایدار نیست
نه شادی نه غم نه گرفتاری .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آقای ترامپ لطفاً در نظر بگیرید که مردم ایران ساخت نیروگاه اتمی جدید و با ظرفیت تولید برق بالا را به غنی سازی اورانیوم ترجیح می دهند و خواهان برقراری ارتباط حسنه با همه دنیا هستند. ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سخنگوی ارتش گفته "بدون تردید امروز جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه مردمی قوی‌تری برخوردار است. تعدادی هم که در قشر خاکستری به سر می‌بردند، امروز جزو انقلابیون هستند. همه شما در بین دوستان و آشنایانتان دیدید که این پشتوانه تقویت شده است."

والا من نمیدونم یا شما مسئولین یه سیاره دیگه زندگی می کنید یا ما
ما چنین چیزی رو نمیبینیم
افتاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🛑 بچه ها جنگ نمیشه با خیال راحت زندگیتون رو بکنید یک ماه دیگه هم اینترنت هم وصل میشه
A
این حجم از نیروهای نظامی آمریکا که دارن وارد خاورمیانه میشن احتمالا واسه تفریح و سیزده به در اومدن.در مورد نت بین الملل هم کیسه ایی که از طرف دولت و اپراتورها برای جیب ملت دوخته شده خیال شما راحت باشه هیچ برنامه ایی برای نت بین الملل واسه عموم مردم ندارن
A
این حجم از نیروهای نظامی آمریکا که دارن وارد خاورمیانه میشن احتمالا واسه تفریح و سیزده به در اومدن.در مورد نت بین الملل هم کیسه ایی که از طرف دولت و اپراتورها برای جیب ملت دوخته شده خیال شما راحت باشه هیچ برنامه ایی برای نت بین الملل واسه عموم مردم ندارن
Anonymous
به سازمانهای دولتی گفتن از برنامه های داخلی استفاده کنید.چون تا یکسال آینده نت بین المللی وصل نمیشه
Anonymous
قبول نیست تو میدونستی .
Anonymous
باشه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دیروز رفتم مغازه، نان سیب زمینی دیدم که برای اولین بار به مغازه داران داده شده است.
دیزنی
یعنی نونی که با سیب زمینی درستش کرده بودن؟
Anonymous
چهل نوع سیب زمینی هست. با یه نوعش نان پرست میکنند.
Mori
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
هر روز گفتن نفت ۲۰۰ دلاری
اما امروز دلار ۲۰۰ تومنی داریم
واقعا سکان مملکت به دست کیست؟!
Mori
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
هر روز گفتن نفت ۲۰۰ دلاری
اما امروز دلار ۲۰۰ تومنی داریم
واقعا سکان مملکت به دست کیست؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چرا بعضیا اینقدر بی انصافن؟! یکی میگه مردم ایران و اتحاد؟ یکی میگه اگه دلار بشه یه میلیون صدا از مردم ایران در نمیاد.
یکی میگه این همه اعدام بخاری از مردم بلند نمیشه..
یعنی همین دی ماه رو ندیدید ؟! به خدا زمانی نگذشته! حق نمیدید به مردم کمی صبر کنند ببینند باید چه کار کنن؟ فعلا بهتره ببینیم بقیه بازیگرای این روزها که فعالند چه کار میکنند.
این روزا هوای همو داشته باشیم. نیازهای مالی و اعصاب خراب اطرافیانمون رو دریابیم. گره گشا باشیم به حد وسعمون. به موقع هم متحد میشیم حتی بدون نت..
Anonymous
اینایی که غر میزنن به مردم همونایی هستن که هیچ کاری نکردن و نمیکنن فقط منتظرن بقیه هزینه بدن اونا استفادشو ببرن!
Anonymous
مردم همو نخورن اتحاد پیشکش!
ترانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بعد از ظهر بهاریتون بخیر و شادی 🌸
پیشنهاد میکنم یک شربت گلاب زعفران یا لیمو نعنا یا بیدمشک و بهارنارنج میل کنید. هم خنک می‌شید هم اعصابتون آرومتر میشه.
Anonymous
خوش بحالت اینقدر بی خیالی
>!
همه اینایی که فرمودین اگه کسی مثل من هیچکدومشو تو خونه نداشته باشه و از هر کدوم حداقل یه شیشه بگیره چقدر میشه ؟!
آهااااا خیلی میشه مخصوص زعفران ؟!!!!
خیلی ممنون اعصابم خیلی بیشتر بهم ریخت !!!
بعد از ظهر شما هم بخیر دوست من 💔
Anonymous
😀 نان ندارید 🍞 !؟ کیک بخورید 🎂
Anonymous
یکی می مرد ز درد بینوایی
یکی می گفت خانم زردک می خواهی
ناشناس
مرسی هموطن عزیز شیرازی
Anonymous
یک ملیون درمیاد همین تقویت اعصاب
پتو گلباف
شمام برو اول صف اینترنت پرو، به جای این عادی سازیا
بهرام
بگو از بی نونی برنج بخورید
باشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این محسن رضایی موقع بمب‌بارون و ترور خیلی ساکت‌تر بود، الان که آتش‌بس هستش خیالش راحت شده. هرچی میخواد میگه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴 رویترز : ترامپ ، خبر بسیار مهمی اعلام خواهد کرد
( امشب به وقت تهران )
ناشناس
صلح رو اعلام میکنه و میگه ما پیروز شدیم و کلی خالی بندی دیگه ، ترامپ بخواد بجنگه ، قبل ش اعلام ممیکنه
صادق عجیب کلام
چرا هیچ کجا همچین خبری کار نشده؟
Anonymous
حرف مفت
Anonymous
ای بابا تنها هیجان زندگیمون شده پیامای ترامپ در حالی که توی این سن باید التهاب پیام یار دلخواه رو میداشتیم.
جاوید شاهنامه
منتظر چهارمی باشید ادمین منتشر کن 🤯
حسن
اینم همه روسرکارگذاشته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
محمد مایلی کهن: از سیم‌کارت سفید، علی دایی و فوتبال حرف بزنم وضعیت درست می‌شود؟
منبع

دایی هم بعله !🥴
البته من هیچوقت باورش نداشتم !
Anonymous
... کاربرد ویرگول رو نمیتونی تشخیص بدی تو یه جمله معمولی
Anonymous
دایی با سیم سفید ازینا دفاع کرده؟
Anonymous
با سلام بر قبله دو عالم تابناک والا مقام اگر اجازه بفرمایید!

چه احتیاجی به سیمکارت سفید داره علی دایی وقتی میتونه استارینک بخره . یه کم فکر هم بد نیست
Anonymous
دروغ محضه.بشنو و باور مکن...
Anonymous
همه سلبریتی ها دست پرورده این نظامن حتی همون علی کریمی که سیس مخالف میگیره.زمان محمدرضایی شخصیت های شخیص دکتر مهندس خلبان و امرا بودن نه شوتبالیست ها
ناشناس
کار به جایی رسیده که خودشون هم می دانند هر کسی که سیم سفید داشته باشد ، مورد نفرت مردم قرار می‌گیرد. شکی نیست برای خدشه به آبرو و اعتبار شهریار فوتبال ایران به ایشان هم سیم سفید داده باشند و ایشان به ناچار دارد . ولی ایشان نور چشم مردم ایران هستند.
شناسان
چی میگی؟ با کی کار داری؟ حداقل به اون ویرگول دقت می‌کردی قبل کپی کردن متن
Anonymous
ای جمله مایلی کهن گفته راجب شون صحبت کنم نه اینکه بگه علی دایی سیم سفید داره و تو فوتبال چکار کرده
۱سیم کارت سفید
۲دایی
۳فوتبال
در ضمن مثال زده که بخوام صحبت کنم تغییری ایجاد نمیشه
Anonymous
داره میگه از سیم کارت سفید از علی دایی و از فوتبال حرف بزنم
اینجا جای از ویرگول گذاشته
همخرابه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
شروع جنگ رفت برای هفته‌ی آینده🧌
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
طی این دو ماه ۱۰ کیلو از وزنم کم شده!! زیر چشمهایم گود افتاده!! موهام به طرز عجیبی داره سفید میشه!! مستأصل و ناامید و بدون هدفی فقط روزها رو شب می کنم و شب ها رو روز می کنم! منی که تا چند ماه پرشور و و انگیزه برای ساختن زندگیم تو این شرایط سخت حکومت بودم،... مگه چند سال سن دارم که این وضعیتم باید باشه، آینده و جوونیم داره تباه میشه، سلامت و روح و جسم داره متلاشی میشه و در نهایت میشم یه مجسمه ی بدون احساس، بدون انرژی و شوق زندگی!!!

حمله کن تموم کن این وضعیت بلاتکلیف و برزخی رو!!!
R
دقیقا منم همینطوررر
کف سرمم خالی شده حتی
ترانه
خب شما به کارهای خودتون برسید چ کار به جنگ و صلح اینا دارید؟! زندگی جریان داره متوقف نشده. تراپی برو ورزش کن و تغذیه ی مناسب داشته باش و موسیقی و رقص هم خیلی برای روحیه خوبه. برای زیر چشمتون فیلر زیر چشم بزنید و کرم آبرسان دور چشم استفاده کن.
آهو
این روزها چقدر شبیه همیم
Anonymous
خب مگه مجبوری بشینی خبر چک کنی. خودش سمه. پاشو یه کار مثبت انجام بده
یک انسان
ترانه جان خوبی شما؟!
تراپی، تغذیه مناسب، فیلر و آبرسان نیازمند داشتن پوله. اونم که نیست یا اگرم هست انقدر کمه که باید با احتیاط خرج کرد تا این دوران رو پشت سر بگذاریم.رقص و موسیقی هم دل خوش میخواد. به نظرت یه آدم نرمال توی این شرایط وحشتناک اقتصادی اصلا روحیه مناسبی داره که به یکی از این مواردی که گفتی بپردازه؟! ...
پاسخ به پاسخ ترانه
پاسخ به پاسخ ترانه: همینایی که گفتی حدودا پنجاه میل به بالا در ماه میطلبه خواهر من، چی میگی واسه خودت؟؟؟ چرا نمک رو زخم مردم میریزی
Anonymous
ترانه جون این چیزایی که شما میگی پول میخواد پول متوجهی پول اگر تو پولداری و دلت خجسته ما مثل تو نیستیم پس ببند ‌.
Anonymous
ترانه جان این برنامه ای که شما دادی ماهی ۱۰۰ تومنی هزینه داره ، اگه ماهی ۱۰۰ درآمد داشتیم که کلا افسرده نبودیم
نیل
ترانه‌جان! کامنتای شما توی نی‌نی‌سایت مخاطب بیشتری داره!
Anonymous
چیکار میشه کرد؟
منم یه کاری رو شروع کرده بودم و خوب داشت پیش میرفت اما با جنگ و قطعی نت گند زده شد بهش و همه چی خراب شد...ولش کن یه جوری میشه دیگه
نارنجی
ترانه جان عزیزم ...
ج.ش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
"به کجاي اين شب تيره بياويزم قباي ژنده‌ي خود را؟"

بيا ره‌توشه برداريم
قدم در راه بگذاريم
کجا؟ هر جا که پيش آيد.
بدان‌جايي که مي‌گويند خورشيدِ غروب ما،
زند بر پرده‌ي شبگيرشان تصوير

مهدي اخوان ثالث
Anonymous
عالی
اخوان ثالث یک سرو گردن از شعرای معاصر بالاتر است
مرده متحرک
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جناب ادمین محترم
این همه نوشتم نشر ندادی
ولی بعضیا رو دوتا دوتا میزاری؟
بند پ یا رانت؟ با شایدم کامنت پرو
نظرمنه بده بره،بریدم دیگه تو سر ناسازگاری داری؟

تشکر از توجه شما
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این کُری خوندن جام حذفی هم داره؟
عادله
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چند نکته راجع به اینترنت پرو:

- خلاف شرع و اسلامه چون حق برابری انسان ها رو نقض می کنه

- اگه بخاطر حملات سایبری قطعه چرا دقیقا به اونایی که احتمال حمله سایبری براشون هست پیشنهاد میشه منظورم طبقه فرادستان هست و طبقه فرودستان که اصلا مورد هدف حملات سایبری هم نیستن محروم بمونن؟

- راستی انقلاب مستضعفان چی میشه پس؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مشرق و مغرب ار روم ور سوی آسمان شوم
نیست نشان زندگی تا نرسد نشان تو 👑
مولانا ❤️
ار روم = اگر بروم 🚶‍♂🚶🚶‍♀
سید عباس فرشباف
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
توجه توجه
لطفا به این سخنان دکتر سردار چه میگویند از نظر امنیتی

دکترمحسن رضایی: اگر جنگی مجددا سربگیرد متمرکز بر سواحل جنوبی، نزدیکی اصفهان و یک مقدار هم غرب کشور است و ممکن است چند بمباران و ترور هم در تهران داشته باشند، چون چیزی غیر از این نمانده و تمام طرح‌های نظامی با شکست رو‌به‌رو شده است و آخرین برنامه روی میز است؟!!!!!
این اگر گ ر ... دادن نیست پس چی هست
Anonymous
اینا استراتژی اژدهای حلزونیه تو نمی فهمی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
⭕️دریاسالار کوپر فرمانده سنتکام ، از ملوانان و تفنگداران دریایی مستقر در ناو یو‌اس‌اس تریپولی در دریای عرب بازدید کرد

کوپر قبل جنگ نیز چنین حرکتی را انجام داده بود
صادق عجیب کلام
هرچی میشه میگید قبل از جنگ هم این کار رو کردن. فقط همین مونده بگیم ژنرال برد کوپر رفت دستشویی حالا احتمال داره جنگ بشه چون قبل از جنگ هم دستشویی رفته بود
Anonymous
عمویم برد
000
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اگه حزب الله روح ایران
پس ما چی هستیم؟
دیزنی
اگه واقعیتو بگم آفتاب نمیزارتش😅
مهدی انصاری
جرمی که مانع متعالی شدن روح میشودلذابایدجرم نابودشودتاروح اعتلایابد .
Anonymous
جوراب ایران
حافظ
اشاره میکنن که ؛خس و خاشاک !
Anonymous
نظر بنده به نظر کاربر دیزنی نزدیکتره
محسنyam
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ مدعی شد: «زیرا آنها هنوز بهای کافی برای آنچه که در ۴۷ سال گذشته با بشریت و جهان انجام داده‌اند، نپرداخته‌اند.»

قوه قضاییه: محراب عبدالله‌زاده اعدام شد.
Anonymous
کارنامه آمریکا در ۳۷ کشور دنیا؛ آمریکا عملاً در تمام نقاط دنیا دخالت کرده و این دخالت‌ها بین 20 تا 30 میلیون کشته بر جای گذاشته است
Anonymous
نگفت منظورش از آنها، کیا هست؟
اگر منظورش ما هست که تو این ۴۷ سال به اندازه کافی کشیدیم
مهدی انصاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به افزایش قیمت‌ها گفت: تخم‌مرغ شتاب‌زده افزایش قیمت پیدا کرد و ناگهانی به بنده گفتند که در واحدهای صنفی، شانه‌ای ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که تعجب کردم .

ایناهمه چی روناگهانی باخبرمیشن
خسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🚨امارات قضیه اش جدیه و ظاهراً داره به فروپاشی حرکت می‌کنه!
Anonymous
بنظرم در واقعیت حکومتی که بیش از ۲ماهه نمیتونه اینترنت مردمش را وصل کنه داره بسرعت بالا بسوی ... حرکت میکنه و کل دنیا هم فهمیدند ودارن بفکر اینده ملت وکشورخود و ملت ودولت اینده ایران هستند
Anonymous
اگه توهین به خرهای محترم نباشه چون در مثل که مناقشه نیست.
چون دوبی سر خر رو گرفته ، میگذاره رو بالش پر قو !
و اونا لگدپرانی میکنند .
اشتباهی که حکومت قبل کرد البته با مقدار بسیار کمتر...
ایران برای همه ایرانیان
به اون عزیزی که این سخنان فاضلانه را عرض کرده بفرمایید در صورت فروپاشی امارات حداقل ۵۰۰ میلیارد درهم یا حدود ۱۲۰ میلیارد دلار ایرانی ها هم دود می شود می رود هوا .
جراح
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴بیانیه دونالد ترامپ در ساعت ۴ عصر به وقت شرق آمریکا، سخنرانی توی روز تعطیل یکم بو داره.
+به وقت تهران میشه 23.30
Anonymous
ول کنید توروخدا اینا واسه من وشما دیگه نون آب نمیشه
Anonymous
فکر میکنی مثلا ترامپ میاد میگه امشب حمله میکنم؟
Anonymous
فکنم اینبار دهن لق میخواد همه چیز پشت پرده رو باز لو بده
جراح
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴 شش مدیر ارشد اقتصادی،که در جنگ همراه خانواده هاشون از کشور خارج بودند ، اخراج شدند از جمله مدیر کل بانک ملی
آرزو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جناب رضایی، بیخیال رجز خوانی و حرافی، بزن، بزن تار و مار کن تمام کشتیها و ناوبرهای دشمن آمریکایی رو، برو جلو 30 میلیون جانفدا هم دنبال شما هستند.
حیدر حیدر
علی
زبان استخوان نداره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جنگ هم برای حکومت بهتره هم برای مردم
جنگ کنید .‌. محاصره خوب نیست
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴 فروش فوری و فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو

🔹طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده : سه شنبه ١۵ اردیبهشت ماه ساعت ٩ صبح
🔹طرح عادی : چهارشنبه ١۶ اردیبهشت ماه ساعت ٩ صبح


بریم برای ثبت نام ۷میلیونی جهت هزار تا قرعه ی شانسی
مملکت دست کیه؟کی تصمیم میگیره واقعا
اولین خون
مملکت رو بیخیال دست کیه تا به قول خودت واسه ثبت نام هفت میلیون صف میکشید وضعیت درست نمیشه
Anonymous
مردم همیشه در صف
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴 رضا الفت‌نسب، رئیس اتحادیه کسب‌و‌کارهای مجازی: اینترنت تو کشور صاحاب نداره. ماهم از این وضع خسته شده‌ایم. ما دو جنگ رو پشت‌سر گذاشتیم ولی هنوز پروتکل‌های مشخصی نداریم که اگه قرار شد فیلتر کنیم، چه چیزهایی رو باید فیلتر کنیم. چرا هوش‌مصنوعی رو فیلتر میکنیم؟ چرا سایتی که برای تحقیقات هست رو فیلتر میکنیم؟ باید این‌هارو لیست کنید. یبار میگید مرکز ملی فضای مجازی، یبار میگید وزارت‌ ارتباطات، یبار میگید وزارت صمت؛ حتی منیکه رئیس‌ اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای فضای‌مجازی هستم هم نمیدونم در مورد اقتصاد دیجیتال باید با کی بشینید و صحبت کنید.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
از ابراهه بین المللی کسب درامد خواهید کرد؟!🥴
کاسپارف
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
محراب عبدالله‌زاده اعدام شد / جرم ارتکابی در سن کمتر از ۱۸ سال بود
رها
خدایا اگه هستی چرا کاری میکنی انگار ...
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
استاد رائفی پور:
آمریکا به دلار وابستگی داره دلار نباشه آمریکا نیست
به ازای هر آمریکایی یک اسلحه وجود داره که بزودی جنگ داخلی رخ میده.
آمریکا بزودی نابود خواهد شد.


چ جوری اینا رو میگه بدون اینک خنده اش بگیره؟؟؟مطمئنی درباره آمریکا صحبت میکنی؟؟
Anonymous
من کلی خندیم رایفی پور
این روزها بجای غم و افسردگی مطالب و تحلیل های اب ..... ری رجال سیاسی ج ا رو میخونم و میخندم!
ممنون رجال سیاسی!!!😅😅😅😅
Anonymous
خدا رائفی پور را حفظ کنه .بخدا نباشه همه غمباد میگیریم از بس بامزه هست😆👌
من که دوستش دارم 🤧😳
ایرانِ من
اونوقت استاد هم هست؟
آشنا
این بنده خدا یکبار گفت که قبلا مغازه عطاری داشته، فکر کنم همون وقتا یخورده زیاده‌روی کرده.
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🉐️ وای نت:

احتمال از سرگیری مجدد جنگ بسیار بالاست و مقامات اسرائیل به طور متعدد در حال صبحت با مقامات آمریکایی هستند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تو رو به هر کی میپرستید اینترنتو وصل نکنید چون اگه وصل نشه مثل جنگهای قبلی همینطور کور میزنه میره ترامپ احمق از اون دو تا جنگ فهمیدم واقعا عقل درست حسابی نداره اینجوری همه چی طبیعیه و من وزنم میشه 151
Anonymous
بله؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
روزها تکراری شده
درحال فروپاشی روانی و اقتصادی
اینده ای نامعلوم
روزنه های امید در حال بسته شدن

وضعیت ی دهه هفتادی : فقط فکر کردن به رویاها و آرزوهام منو سرپا نگه میداره
گل آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
م ر
نترس از روبرویت ناو می آید
روبروی یک گاو شیر گرسنه می آید
😂🤣🤣
الیاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حاج محسن از تاکتیک های ناشناخته تون چ خبرررر؟

نکوووشیمووون 🐉 اژدهای حلزونی 🐌
Anonymous
تهدید کرده این بار حمله کنید همه قعر خلیج فارس مدفون میشید !!!
ببینی این تهدیدحاج محسن به گوش ترامپ میرسه ؟!!!!!
دلخوش به این مقدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چه مسئولین گلی داریم ما که هرروز صبح مون رو با یک پیشنهاد جدید به آمریکای جهان خوار و چندتا اعدام شروع میکنیم
بشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دیگه جوون هامون تموم شدند حالا نوبت نوجوون هاست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پسر پنج سالم بعضی وقتا با بابابزرگش کشتی می‌گرفت و اونم مراعات می‌کرد و بعضی وقتا از عمد از نوه ش شکست می‌خورد تا بهش انگیزه بده. یه روز که رفته بودیم مهمونی خونشون پسرم داشت با افتخار از پیروزی دفعه قبل تو کشتی بهش فخر میفروخت. یه لحظه به فکر فرو رفتم برگشتم تو چهره ش نگاه کنم تا شاید از زبان بدنش چیزی دستگیرم بشه انگار نه انگار اون با تمام وجود باور داشت با قد ۱۱۰ سانتیمتریش یه مرد گنده رو شکست داده.
این اتفاق یه سری از سوالام رو جواب داد که این روزا باهاش درگیر بودم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
از نظر من همین حالت برای ایران خوبه صادرات واردات زمینی و قطاری بهتره کشتی اصلا خوب نیست میخورن
دایی جان ناپلئون
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آقای دکتر سعید لیلاز در برنامه رسمی تلویزیون ج.ا ( به وقت ایران) ضمن عرض خسته نباشید به پرسنل نیروهای نظامی، گفتن که:
« بنده از حقوق و مزایای پرسنل نیروهای نظامی خبر دارم، در یک کلمه، خفت بار، خفت بار»
تازه اون موقع قیمت دلار ۱۵۷ تومن بود.
به سخنگوی ارتش و مسئولین محترم نیروهای مربوطه پیشنهاد میکنم اول وضعیت معیشت کارکنان تون رو درست بفرمایید، بعد برای دشمن رجز بخونید...
متاسفانه فقر و شکم گرسنه، شرق و غرب تنگه که هیچ، حتی اختیار ...آدم رو هم ازش میگیره.
دیگه خود دانی بزرگوار
Anonymous
اول از همه ...سعید لیلاز اصلاحطلب
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سرلشکر سبزوار اخطار غرق ناو دادن شاید براتون جالب باشه بدونین از همچین سازه عظیمی چطور دفاع میشه معمولا بین ۳تا ۵ ناو شکن یا رزم ناو همیشه در اطراف ناو هستن و ۱ یا ۲ زیر دریایی اتمی هم زیر سطح از ناو محافظت میکنه و خود ناو اتمی هم ۵ لایه دفاعی داره که توسط هوش مصنوعی اداره میشه و در اخر یک ماهواره نظامی در بالای جو نظارت میکنه و کوچکترین تهدیدی رو رصد میکنه و جالب اینجاست تمام این مجموعه بصورت شبکه بهم کاملا در ارتباط هستن . بهمین دلیل هست که حتی بعد از شلیک ۱۰۰ موشک حتی یکی هم نمیتونه به ناو نزدیک بشه
ناشناس
راجع به سپر آهنین اسراییل هم همینجوری میگفتین که نفوذ ناپذیره ، پس چرا اسراییل اونجور ساختمون هاش خراب شد؟ میشه در مورد اونا ، اینقدر غلو نکنید ؟
Anonymous
حداقل اطلاعات نظامی اینها باید از من و شما بیشتر باشه !!!!🧐🤔🤔🤔
Anonymous
در پاسخ به ۱۶:۳ استفاده از کلاهک خوشه ای کاملا خلاف قوانین جنگی هست از این کار پیروز نسازین کما اینکه اگر امریکا یا اسراییل میخواست از مهمات خوشه ای استفاده کنه ده ها هزار ایرانی جانشون رو از دست میدادن .
Anonymous
در جواب به قبلی باید پرسید با وجود شلیک اینهمه موشک چند تا ناو غرق شد؟
مرده متحرک
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آزادی بیان😂😏
دمت گرم ایکس،
حتی دشمنت هم نظرشو میگه
ولی اینجا علاوه بر سانسور باید خودسانسوری هم کنی😑
نظر منه تو چرا میترسی؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ارومیه صدای خیلی وحشتناک رعد و برق همین الان
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اونطرف التماس میکنند برای مردم رجز میخونند
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مطلبی بسیار طنز در فارس

چگونه جنگده های نسل قدیم خود را رادگریز کنیم؟!
مراحل کلیدی رادارگریز کردن جنگنده‌ ها چیست؟!

عزیزان پیشنهاد دادن که با استفاده از قابلمه و کف گیر در آشپزخانه خودمان انرژی هسته‌ای تولید کنیم :(
اختراع چرخ از سنگ دیوار غار!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
رئیس جمهور در شرایط جنگی چه نقشی داره؟ شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهور کجاست؟
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خب بزنین ناو و چرا نمیزنین گرونی داره خفه میکنه مردم و شما حتی جیگر وصل کردن اینترنت رو هم ندارین فقط ...
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پیشنهاد می کنم فیلم/سریال نورنبرگ Nuremberg 2000 رو ببینید. در مورد هیجانی شدن و شعارهای تو خالی نازی ها دید خوبی به آدم میده. مخصوصا اونجا که سوال پیش میاد چطور با این شعارها یه عده جوگیر شدن؟ و پاسخ رواشناختی روانپزشک عالی بود.
من حس کردم خود نازی ها هم وقتی از جو دوران هیتلر خارج شدن، باورشون نمیشد همچین جنایت هایی کردن.
بر باد رفته
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
زندگیم شده حسرت؛ فلان موقع باید طلا می‌خریدی، دلار می‌گرفتی، گوشیت رو عوض می‌کردی.
مشکل اینه همون موقع نداشتم الان خیلی ندارم، فردا خیلی خیلی ندارم.
جیم دال
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
راننده اسنپ هستم یک دندانپزشک پزشکی قانونی سوار ماشین بنده شد گفت بنا به شرایط شغلی به من سیم کارت سفید دادن بنده خدا میگفتم یک ماه نیم دارم استفاده میکنم یکی دوبار از چت چی پی تی برای مطالب علمی استفاده کردم مابقی یا ایستاگرام یا یوتیوب هستم
در آخر این رو بگم دوستانی سیم سفید قبول می‌کنید کار شما خیانت به مردم هست. تامام
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
توافق و اورانیوم و موشک و.... همش کشکه . آمریکا ایران رو میخواد ولی با روش جدید به خواسته هاشون میرسن . با روش ترامپی . فشار حداکثر و اقتصاد داغون و مردمی خشمگین
بر باد رفته
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
واقعیت ماجرا:

⭕️شهروند درجه یک = سیم کارت سفیدها
🗽شهروند درجه دو = اینترنت پرو
💰 ماها مردم عادی = اینترنت ملی
موسی
مثله فیلم های اینگلیسی تو زمان سلطنتی اشراف زاده / دوک ها / رعیت ها دقیقا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه یارو رو آوردن ازش دلیل رشد قیمت خودرو رو میخان میگه همه چی مثل قبل هست تولید و ورق و عرضه و واردات و... هیچ تغییری نکرده و هیچ مشکلی وجود نداره همه چی گل و بلبله و تنها دلیل افزایش قیمت خودرو رشد مصنوعی قیمت خوردو هست و واقعی نیست مردم لطفا خودرو نخرن !
یعنی انقدر اینجوری مسایل رو توجیه کردن که آدم توقعی جز این نوع تحلیل رو ازشون نداره ؛ پاک کردن صوزت مسئله بهترین کار هست که پاسخگوی هیچیک از وظایفشون در قبال مردم نباشن
...
Answer
ستاره شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ اصلا کسی نیست امتیاز بده انسانی بشدت با ضریب هوشی بالا هست الان کاملا اماده ضربه اخر هست فقط منتطر هست یک اشتباهی صورت بگیره از طرف ج ا یک شلیکی به ناو یا جایی تا بگه اتش بس نقص شد کشتی ها رو توقیف و در چند مورد نفت رو برداشته ناو ابراهام رو اورده به ۲۰۰ کیلومتری چابهار کل هدفش شکستن اتش بس از طرف اینها هست
بازرس ژاور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آقا یا خانم ناشناس
الان چند روزه دقت کردم در مورد هر مطلبی نظر میدی
گاهی اینوری گاهی اونوری هستی
گاهی تندرو و گاهی میانه رو هستی

من کاری به خط فکری شما ندارم
فقط برام این جالبه که چه سرعتی داری
چقدر وقت داری
صبح میام هستی، ظهر بیام هستی
حتی نیمه شب‌ها هم داری کامنت میدی
تو خواب نداری؟؟؟

فقط میتونم بگم خدا قوت
Answer
Anonymous
بازرس جان زدی به هدف،
بالاخره پیدام کردی
Anonymous
بیشتر دقت کن کارآگاه علوی
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کاربر با عنوان ناشناس که ما هر چی میگیم یه عیبی میاری
اولا میتونی با اسم کاربری مختلف پاسخ بدی
اینطوری میتونی بهتر جمعیت سازی کنی .
دوما زحمت بکش به جای حمله به ما
از ایده و گزینه و کتاب و فراخوان میلیاردی خودت بنویس ما بی سوادا از فضل شما عالمان بهره ببریم
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تحلیل شخصی بنده این هستش که انگاری به مسئولان چیزی راجع به ناو کش ها گفتن و قانعشون کردن که این موشک های ضد کشتی میتونن ناو های امریکا رو‌ غرق کنن ،دقت کرده باشی همه یکصدا صحبتاشون این مضمونو میرسونه ،اما کمی تحقیق هم بد نیست ،بله ما موشک های ضد ناو زیادی در دنیا داریم ولی لزوما هدفشون غرق کردن نیست ،غرق کردن ناو های امریکایی اگر نگیم غیر ممکن باید بگیم خیلی بعید ،جدا از سامانه های پدافندی و در حرکت بودن دائمی ناو،ساختار خود ناو هم به گونه ای هستش که طبقات مختلفی داره و هر طبقه که اب به داخل نشت کنه مسدود میشه تا اب به طبقات دیگه سرایت نکنه،اما امکان اسیب زدن به ناو همچنان هست هرچند بعید ولی هست.
Answer
پوربا
فعلا که از زمان درگیری ها در باب المندب و درگیری با حوثی ها از چند سال قبل و شلیک صدها تیر موشک و پهپاد هنوز هیچ ناو آمریکایی مورد اصابت قرار نگرفته ( حالا باید دید در آینده چی میشه )
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
""بدون تردید امروز جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه مردمی قوی‌تری برخوردار است""
آها پس خدا بهمون رحم کرده انقدر محبوبن تازه 65 روزه یه ویکیپدیا هم باز نمیشه...!
Anonymous
اونقدر محبوبن ۶۵ روزه اینترنت قطع میکنن و شبا سرگردان خیابون هستن
Anonymous
منظورشون کدوم مردومه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بیانیه فوری دونالد ترامپ در ساعت ۴ عصر به وقت شرق آمریکا (۲۳:۳۰به وقت تهران ).

سخنرانی غیرمنتظره در روز تعطیل نشان‌دهنده وقوع تحولی بزرگ است.
آماده‌باش بازارهای مالی در پی احتمال اعلام تصمیمات کلیدی.
👀
کمیل
پروردگارا ترامپ رو دچار خطای محاسباتی کن
Anonymous
گوش مون از اینا پره جناب نوسان گیر!
لیلی
احتمالا میخواد تهدید به زدن زیرساختها کنه و احتمالا هم میزنه. خدا بداد مردم ایران بسه که گیر چه موجوداتی از داخل و خارج افتادیم. خدایا بهمون رحم کنه ما رو از دست اینا نجات بده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
واقعا درک نمیکنم هیچ پیامی از من منتشر نمیشه،هر چند ممکنه این پیام چون هیچ محتوای خاصی نداره منتشر کنید
Answer
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نماینده مجلسی که میگه ناوها رو توی یک روز قعر دریا میفرستیم . ناو ابراهیم لینکن به ۱۵۰ مایلی چابهار رسید بسم ا...
Anonymous
مردم عادی این حرف را بزنن آدم تعجب کنه
نماینده مجلس دو زاری بگه ،میگیم اطلاعات جنگی ندارد
ولی وقتی سپاه و ارتش هم همین حرف را تکرار میکنن دیگه خیلی اوضاع ...
Anonymous
رجزخوانی جزو تاکتیک‌های نظامی می باشد
Anonymous
اخه رجز م باید بر اساس یکسری اصول باشه
همینجوری بهمون میخندن
رام
ناشناس ۱۵ و ۴۲ دقیقه این یارو رجزخوانی مگه نظامیه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سردار رضایی و سایرین سرگرممون کردن تا جوک بسازیم و یه کم بدبختی هامون رو فراموش کنیم...این رجزخوونی ها به گوش آمریکا نمی رسه...برای ماست.
روباه شیرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نت بلاکس: 1536 ساعت از قطعی اینترنت در ایران گذشت و نگرانی‌ها در مورد وضعیت حقوق بشر در این کشور رو به افزایش است.
رضونانس
کل کاری که راجع به حقوق بشر میشه فقط نگرانیه، صد ساله فقط نگرانن
یام یام
وای دارن میمیرن‌ از نگرانی
Anonymous
تنها وظیفه حقوق بشر: ابراز نگرانی

ممنون ، ما خودمون به اندازه کافی نگران هستیم، راضی به زحمت شما بابت ابراز نگرانی و گرفتن حقوقهای دلاری نجومی بابت این ابراز نگرانیها نیستیم به خدا؛ شرمنده میکنید
نه به عادی‌سازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
قطعاً شرایط امروز عادی نیست و نخواهد شد.
فقط فنر خشم مردم فشرده و فشرده‌تر میشه.
شک‌نکنین
نه به عادی‌سازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
قطعاً شرایط امروز عادی نیست و نخواهد شد.
فقط فنر خشم مردم فشرده و فشرده‌تر میشه.
شک‌نکنین
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سخنگوی ارتش و‌نماینده مجلس ابرام اقا لینکلن از قعر دریا دراومده دوباره ۳۰۰ میلی چابهار ایستاده...یالا بفرستش قعر دریا!!
Anonymous
تازه فهمیدم زیر دریایی که می‌ره زیر آب این بنده خدا ها فکر میکنم خودشون زدن ولی جالبه تعجب نمی کنند چرا هر بار میاد نزدیکتر
Anonymous
قشنگ گفتی
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ادمین شیفت عصر سلام علیکم🫡
خسته نباشی🫠
این قلبهای رنگی رنگی💚💙🩵💜🧡❤️💛🤎🩷برای شماست🥰
Anonymous
اثر نداره 😅👍
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
طرف به گفته خودش در کنگره اش حداقل 25 میلیارد دلار برای این عملیات هزینه کرده..کلی تجهیزات و نیرو آورده در منطقه...ادعای ابرقدرتی هم داره... انتظار دارید به سادگی و بدون دستاوردی کار را رها کنه و بره؟ و تازه کلی هم امتیاز بده؟.. من که بعید می دونم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این قضیه فروش اینترنت پرو یکساله چیه؟؟ یک سال اینترنت قطعه ؟ هرچند ۲ ماهش رفت
Anonymous
اینترنت طبقاتی ۵۰ گیگ ۱ ساله، فقط می‌تونی واتس‌اپ و تلگرام رو باز کنی، بقیه چیزا نیاز به فیلتر‌شکن داره🤡
Anonymous
قیمتش چنده و از کجا باید خرید ؟‌ به همه میدن یا قشر خاصی ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
محسن رضایی یک جوری گفته توانایی ما در مقابله با دزدان دریایی کمتر از غرق کردن ناوها نیست که انگار قبلا توانایی در غرق کردن ناوها اثبات شده است . اول دو تا ناو غرق کنید بعد سایر توانایی ها را با آن مقایسه کنید.
مهدی ۱۹۱
خوده آمریکا نزدیک به 30 روز مدلم موشک و اژدر زدن( بدون دفاع)نتونسته ناوهواپیمابرشو غرق کنه، آخر سر خسته شدن خودشون رفتن داخل ناو جاها خاصشو بمب‌گذاری کردن تا تونستن غرقش کنند، متاسفانه ناو غرق شده قدیمی بوده و اطلاعاتی درباره غرق کردن ناو ابراهیم دردسترس نیست، نمی‌دونم شاید محسن کشفش کرده ما خبر داریم
باشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این همه رجزخونی سپاه، ارتش و مجلس برای حرف‌های ترامپه؟ اوضاع مثل دعوای تو حیاط مدرسه شده؛ هی هوار و داد میکنن ولی از ترس مدیر و ناظم همدیگر رو نمیزنن.
Anonymous
عمدا رجز میخونن راهبردشونه داخل رجز خوندن پشت پرده مذاکره و مصالحه
Anonymous
شما یک سر بیا میدان تجریش ببین اینجا چه چیزهایی میگن
Anonymous
حالا یک طرف دعوا مدیره !!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تقریبا اکثر کارشناس ها به این نتیجه رسیده اند که ترامپ "محاصره مهربانانه" رو بیشتر از بمباران دوست داره و به نظر تا 3 ماه آینده هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد از طرفی این بدترین گزینه برای حکومت خواهد بود، بحث توافق بد و عملیات غیر ممکن و تحریک ترامپ به اقدامی که آتش بس رو نقض کنه همش به همین دلیل هست. ولی از جهتی به علت گرمای شدید تابستان در جنوب کشور امیدوارم جنگ به زیرساخت ها نرسه و گرنه تحمل گرمای جنوب در اوج تابستان بدون برق خیلی سخت خواهد بود.
کاش ما هم "محاصره مهربانانه" رو با یک "نرمش قهرمانانه" پاسخ می دادیم، تموم می شد و با خوبی و خوشی با درآمد تنگه هرمز زندگی می کردیم.
روباه شیرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سازمان حقوق بشری هانا در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات اعلام کرد در ایران «خبر جرم می‌شود و حقیقت در برابر دستگاه امنیتی قرار می‌گیرد» و قطع اینترنت تلاشی برای خاموش کردن صدای جامعه است.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه دوستی هست هی ساعت شروع جنگ پیشبینی می‌کنه
بیا جوابگو باش!
هی مام زود باور چقدر دلخوش میکنیم به حرفات
Anonymous
چی گفته بوده؟ جنگی دیگه در کار نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
داکتر رضایی و داکتر قالیباف در یک نبرده
مطرح شدند
هرکدام می خواهند بگویند ما
رضا شاه اسلامی خواهیم بود
Anonymous
غیر ممکنه از بین پرسنل سازمان س....رضاشاهی متولد بشه هرگز
نخود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نائب رئیس مجلس: حزب الله روح ایران است!
@ ایران روح حزب ا.‌‌.. نیست؟!
# جسم ایران کیه پس؟!
اکبر آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴 ترامپ :
«به زودی طرحی را که ایران برای ما فرستاده بررسی خواهم کرد، اما نمی‌توانم تصور کنم که قابل قبول باشد، زیرا آنها هنوز بهای کافی برای کارهایی که در ۴۷ سال گذشته به بشریت و جهان انجام داده‌اند، نپرداخته‌اند.»

منبع: AFP / Wyomin
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
رویداد24| سفارت جمهوری اسلامی ایران در هند خطاب به دونالد ترامپ، رئیس دولت آمریکا نوشت: مطمئنی داری در مورد ایران صحبت می‌کنی؟ ما اینطور فکر نمی‌کنیم. فکر می‌کنیم ممکن است گیج شده باشی.
سفارت ایران تاکید کرد: کسانی که باید پاسخگوی جنایاتی باشند که علیه جهان و بشریت مرتکب شده‌اند، شما هستید، نه ما. از توجه شما به این موضوع متشکریم!
پیشتر ترامپ در مطلبی ادعا‌هایی را علیه ایران مطرح و تهدید کرده بود

همگان باید پاسخگوی اعمال خود باشید.
ممدقالی باقرباف
اشتباه مثبت دادم
Anonymous
خدا وکیل خیلی اعتماد به سقفین !
بسسسسسه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس،در مورد ناو آمریکایی و استراتژی جنگی صحبت می کنه.
ارتشی در مورد اقتصاد و باید هاش حرف می زند.
قوه قضائیه در مورد استراتژی جنگی و زنبورهای چی حرف میزنم.
عضو هیئت رییسه مجلس در مورد روح جنوب لبنان حرف می زنه.
مسئولان کشور ایران در مورد اقتصاد و تورم آمریکا نه یکبار بلکه به کرات حرف می زنند.
اصلاً من کیم؟اینجا کجاست؟تو کی هستی؟با کی کار داری؟
امااااآن امااااآن
Anonymous
وزیر ارتباطاتم با ژست اپوزوسیونی از خبرنگارا میپرسه چرا باید اینترنت قطع باشه. اینجا همه‌چی درهمه.
یانوشکا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دیشب تو بلندگو بلنددد میگفتن منتظرم کی شب حمله فراا میرسد
منم همینطور بلندگو منم همینطور
غیر ناشناس
تو محل ما هم همینو میگفتن!! بچه محلیم یا برنامه هماهنگه؟؟؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ایرانی جماعت و اتحاد؟ شوخی جالبی بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ملت شریف ایران سرلشکر دکتر رضایی پس از بریدن گوش ترامپ وانداختن آن در دریا هم اینک در حال غرق کردن ناوهای آمریکا می باشد
دادوبیداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
صالحی وزیر پیشین امور خارجه :در دوران جنگ حتی یک نفر هم آواره نشد.. می‌خوام بگم شما درست میگی کسی آواره نشد همه چی هم گل وبلبله بهترین و پیشرفته ترین امکانات روز دنیا رو هم داریم پرسرعت ترین اینترنت دنیا رو در اختیار داریم اصلا هم هر روز صبح یک یا چند نفر رو اعدام نمیکنن هر کی هم اینارو قبول نکنه عامل دشمنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حیف پولی که دو روز قبل جنگ دادم و ۲۱۰ گیگ اینترنت یک ساله خریدم. پشیمونم. استفاده هم نداره برام این همه نت داخلی.
در حالی که قبلا سالی دو سه تا بسته سالانه میخریدم.
Anonymous
برو اپ سیگما دان کن فیلم ببین حال کن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سایت تابناک در مورد سلامت رهبر از کمیسیون بهداشت مجلس ویدئو گداشته
ما که شکی در سلامتی ایشان نداریم
شما چرا هی در مورد سلامتش پیام میدین؟!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کری خواندن از ویژگی های بارزمان است ....
Hossein
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خستم دیگه مغزم نمیکشه از موقعی که چشم باز کردم توی بلاتکلیفی بودم خدا لعنت کنه باعث این وضعیتو خدا ریشه کن کنه ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
از وقتی نت رو قطع کردن اپ های موبایل درست کار نمی‌کنن همش ارور میدن باتری گوشی ها که داغون شده کلا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کاش یکی این تی وی رو از کار بندازه….
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خشم روی خشم اضافه میشه
Anonymous
تلنبار می شود
خانم ایگرگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بین فروپاشی روانی و فروپاشی اقتصادی یه مسابقه تو زندگیم برگزار شده، ببینیم کی اول میشه.
دیزنی
فروپاشی روانی:🏃‍♀️
فروپاشی اقتصادی:🏃

😁😁😁
ایرانی تبار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من نمیفهمم چرا پزشکیان ۱۸ملیون رای اورده هیچکارس قالیباف۳ملیون رای اورده شده همه کاره
Anonymous
مگه انتخابات تاثیری بر سیاستگذاری های کلان داشته
Anonymous
نه اینکه قبلی‌ها کاره‌ای بودن
ایران
هجده میلیون کجا بود خوبه همه بهش میگن ضریب جمهور همون دو سه میلیون
Anonymous
اینجا ایران است صدای جمهوری اسلامی
مذاکره کننده‌ی ابدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این سکوت و بی‌خبری خسته کننده ای که می‌بیند چیزی جز فرسایشی کردن شرایط برای غافلگیری نیست. کمی صبر داشته باشید. این حجم تجهیزات برای آفتاب گرفتن به خاورمیانه نیومدن
ایرانی تبار
ببین این جنگ نیمه کاره تموم نمیشه باید یکی پیروز بشه چون بحث ارانیم هست و تنگه مطمنم اگر ج ا کوتاه نیاد به ایران حمله اتمی میکنن چون شاهرگ جهان رو بستن و کشورها تصمیم میگیرن دندون لق رو بکنن خون ۱۰تا ۲۰ملیون بی گناه ریخته میشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دقت کردم هرکی تو پاسخها میخواد ناشناسی رو با ساعت پاسخگویی خطاب کنه ساعت خودشو میزنه..خخخ
یه آدم معمولی
باگ سایته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوباره یه گروه دیگه از سادگی مردم سو استفاده کنن یکیو به مردم غالب کنن نشه چهل سال بعد باز بگین گول خوردیم
اون موقع انگلیس الان اسراییل
نشه که محکوم به تکرار بشیم
Anonymous
اونم فقط با ۴۰۰هزار عدد وکالت!
اصغر
ان ۴۰۰ هزار وکالت مال کسانی بود که توانایی اعلام داشتن، شما یک رفراندوم بزار عمران اگر زیر ۶۰ میلیون باشه. اگر ۱۸ و ۱۹ام تو خیابون بودی و ان جمعیت رو میدیدی نظرت رو عوض میکردی
سرشناس
اتفاقا رابطه ی سالم بین حاکم و مردم رابطه ی وکالته نه ارباب_رعیت و...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سلام.
لطفن مشورت بدید
کل سرمایه و نقدینگی من ۵۰ ملیون رسیده.
درآمد ندارم .
آیا راهی هست که پولو نسوزه و ارزشش حفظ بشه؟
احساس پوچی و تباهی دارم.
کمک کنید
Anonymous
طلای اب شده
Anonymous
اونم بخور بره دیگه
اینجوری ارزشش حفظ میشه
Anonymous
یه گونی تخم گل آفتاب بخر، هر چند وقت یه بار دلت خواست یه مشت از سرمایه ات بخور
Anonymous
50 تومن چیه آخه برو مواد غذایی بگیر که همه چیز روز میزنه
من
درخواست کردین مشاوره بدن.

به نظرم
صندوق های طلا و زعفران و سینرژی برای این خد خوب هستن و به طور مکرر

با تشکر
پاینده ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
همه چیز از بازار علاالدین شروع شد.
الان وقتشه همه هستیم قول✌
Anonymous
لطیفه بعدی لطفاً
ناشناس
برادر زاده علاالدین هم به جرم داشتن استارلینک.....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اگر فکر کردید به این شرایط عادت می‌کنیم کور خوندید‌.
Anonymous
عااااااااااااادت نمی کنیم
Anonymous
نگین توروخدا
مرغ پخته غش کرد از خنده!
خسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آفتاب جان دمت هم گرم که هستی و همین یه روزنه آزادی رو واسه ما نگه داشتی ولی قربونت برم اینکه از چهار خط نوشته سه خطش رو سانسور کنی و جاش نقطه بذاری خیلی بدتر از اینه که کلا انتشار ندی.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یکی نوشته بود دلار پونصد تومنی صدای همه رو در میاره. دلار اگر بشه یک میلیون هم، از این مردم صدایی درنمیاد. این خط و این نشون.
Anonymous
شب دراز است و قلند بیدار
Anonymous
چکار کنن با دست خالی که تاحالا نکردن لابد تعداد کشته ها قانعت نکرده هنوز
Anonymous
اون دوروز که صدا از مردم در اومد وهزاران نفر رو قتل عام کردن تو کجابودی ؟؟؟ اون تو بودی که ازت صدا در نیومد والا مردم جانشون رو گذاشتن کف دستشون ورفتن وهنوزم دارن کشته میدن جرات داری برای اعدامها صدات در بیاد
اینقدر رو اعصاب ما راه نرو 😡😡
Anonymous
دلار بالاتر از ۴۲۰۰ تومان طبقه متوسط رو نابود کرد
Anonymous
ناشناس ۱۴:۳۷
از پشت گوشی آدمها رو قضاوت نکن...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ارسال کالا از طریق بنادر سایر کشورهای همسایه
باز هم باعث افزایش قیمت کالاها می شه
ضمن اینکه ظرفیت بنادر اونها هم برای کالاهای خودشون هست و محدوده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
توهم توهم توهم مسئولان
همین یک کلمه ما و کشور را به فنا خواهد داد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این محسن رضایی با اینکه هیچکی تحویلش نمیگیره چرا اینقدر اصرار داره که بگه بیایید من رو بزنید؟!!
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جناب ترامپ تقاضا داریم بجای بمباران هوایی که فقط خسارت و تورم رو برای مردم بیشتر کرده ،اگر قصد حمله دارید در دریا باشد. و نیروهای جان فدا همه آمادگی مبارزه با جبهه حق علیه باطل دارند .ما مردم فلک زده و بی‌گناه اینترنت هم نداریم . لطفاً در جنگ پیش رو مردم بی‌گناه ایران رو بیشتر در نظر بگیرید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
محسن رضایی خطاب به آمریکا: آماده مواجهه با گورستانی از ناوهایتان باشید.


اژدهای حلزونی انواع و اقسام تاکتیک‌ها را از اول جنگ تا حالا به کار برده بلکه ترامپ بترسه و عقب‌نشینی کنه!

اخوی، شما اگر چنین تکنولوژی بزرگی داشتید همان روز اول جنگ، ناو آبراهام لینکن رو به عنوان دستگرمی می‌فرستادید قعر دریا و به آمریکا و اسرائیل و دنیا قدرتتان را نشان می‌دادید.
واقعیت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آفتاب گرامی بهتره در مورد حذف عکس خانم موشک‌به‌دوش توضیح بدی
کامنتی که دو ساعت پیش در موردش دادم هم که منتشر نکردی! نمی‌دونم چرا؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بازم دکتر پرفسور سردار رضایی در گهربار فرمودند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اظهار نظرها جالب شده قبلی ها که متوجه شدند
که اظهار نظر دیگه جوک شده اند آنها سکوت کرده اند
این کارها را سپرده اند به نفرات رده چندمشان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اعلامیه چپ های جهان به مناسبت روز کارگر:
کارگردان جهان متحد شوید تا ما با بن مجانی از فروشگاه‌ها خرید کرده و در سواحل کریمه شنا کنیم!
باب
کاش اینا برن هاییتی سومالی‌ای جایی رو آباد کنن. نمی‌دونم چرا گیر دادن همش برن تو کشورهای توسعه‌یافته ریشه کنن :/
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
در مطالعات دینی خودم مطلبی رو چندین سال پیش خوندم....اینکه در جامعه ای که در اون اسلام به شکل واقعی اجرا بشه اونقدر جرم و جنایت کم میشه که دیگه مجازات های اسلامی در اونجا کاربرد زیادی نداره.... واقعا میشه با عدم اجرای اسلام و فراگیری بی عدالتی همچنان بخش مجازات اسلامی بی وقفه انجام بشه؟؟؟
Anonymous
در تاریخ اسلام چنین جامعه ای وجود نداشته بازم رویا فروشی به سبک ...
Anonymous
هنوز از این فکرها و سوالات دارید؟؟؟
بگذر وقت تموم شد
Anonymous
پیامبر فرمود" اسلام غریب ظهور کرد و در آخرالزمان نیز غریب خواهد شد. چه بسیارند مسلمانان که از اسلام جز پوسته ای وارونه بر خویش ندارند "
زمانی که مهدی موعود ظهور کند، گویی دین جدید می آورد.
ناشناس
دوران خرافات تمام شده
Anonymous
مولوی شعری داره که برای هر دوره مهدی وجود داره ...کلا افکار اخرالزمانی رو بیخیال شید که هیچ فرقه ای رو رستگار نکرده!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
هر روز بلدن با چه خبرى دلمون رو از روز قبل بيشتر ريش ريش كنن...🥺😣😖
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
 مریم وحیدیان:هفته گذشته گزارش‌هایی از سوی برخی فعالان حوزه کشاورزی به دست رویداد۲۴ رسید که نشان می‌داد کود شیمیایی که سال قبل با قیمت کمتر از ۸۰۰ هزار تومان به دست کشاورز می‌رسیده، امسال با بیش از ۷ میلیون تومان در حال عرضه از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی است.
نرخ های جدید انواع کود‌های شیمیایی فسفاته و پتاسه از تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ لازم‌الاجرا شده است. این ابلاغیه که بلافاصله پس از حذف یارانه دولتی صادر شده، نشان‌دهنده یک شوک قیمتی بی‌سابقه در بخش کشاورزی است؛ چنان‌که بیشترین جهش قیمتی مربوط به سوپرفسفات ساده با بیش از ۸.۵ برابر رشد قیمت است. کلروپتاسیم نیز با حدود ۴.۸ برابر افزایش قیمت همراه شده است.
کر کلو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بلاخره صبح میشه شب ما و آفتاب نمایان میشه پشت ابر نقره ای


نه به اعدام

خشم ملت درحال سر ریز شدن مجدد
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این آقای ثابتی نماینده مجلس دو سه درصدی گفته اینترنت به خاطر شرایط جنگی قطع شده!!!
آقای ثابتی! باخبر باش که هر وقت اینترنت وصل بشه باید آماده جنگ با مردم باشید!
و چه بد جنگی برایتان خواهد بود!
Anonymous
دی ماه خودشون دیدن سه درصد هم نیستن!!
ستاره شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چرا کسی در مورد بخشنامه حمعه شب شهرداری تهران صحبت نمیکنه ؟شنبه کامل تهران تعطیل شد حتی صدا وسیمای میلی این بخشنامه دورکاری پرسنل و ادارات حتی صدا و سیما کامل نوشته بود وسایل سخصی رو حمع کنید و اماده تخلیه ساختمان باشید قیمت دلار بغیر از وضعیت اسفناک اقتصادی کشور به اتش به اختیار بودن زاکانی جواب داد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
منتظر افرادی هستم که توی انتخابات بعدی بازم بیان بگن که "ولی این بار فرق داره"
ســامــان
انتخابات بعدی در کار نیست
Anonymous
مگه دیگه کسی هم مونده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چندماه پیش محراب عبدالله زاده از زندان پیام صوتی داده بیرون بشنوید بیشتر ... پی می‌برید
😭😭😭😭
Anonymous
لعنت خدا در دنیا و‌قبر و‌اخرت به قاتلین جوانان میهنم
سید عباس فرشباف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
شیخ حسن روحانی وقتی..‌‌ دولت بی تفنگ و دولت با تفنگ .نتیجه میشود .فاجعه گرانی ،کم بود ،قطع اینترنت، کم بود دارو ، دولت بی اختیار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آقای ترامپ مذاکره؟؟؟؟ با کی ؟؟؟ ...
Anonymous
قمارباز را هم بگو، ثواب داره
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تولید نفرت در این این سطح نتیجه اش تولید خشمه نه ترس
زمین تا بوده همیشه گرد بوده هست و خواهد بود
خواهیم دید چه میشود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چرا صدای هواپیماهای مسافربری این قدر وحشتناک شده؟ شیراز ۱۴:۰۶
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
...میرقائد:
آماده مواجهه با گورستانی از ناوها و نیروهایتان باشید.

پ.ن فعلا که با این ... ایران را با گورستانی به وسعت کشور روبرو کرده‌اید.
Karen
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
همه چی طبق برنامه پیش میره، ...
فقط ما باید طاقت بیاریم و به موقع نقش خودمون رو ایفا کتیم
نور بر تاریکی.....
Anonymous
نفست از جای گرم درمیاد، حال مردم خوبه؟؟
یک دهه 👍ی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
عزیزانِ من؛ یه روز خوب رو باید ساخت هیچوقت خودش نمی آد.



واقعیت ازین جمله متنفرم چون خیلی چیزا از عهده ی من خارج بود برای ساختن، من همه ی تلاشم رو انجام دادم همه ی راههای درست رو رفتم ولی نشد...
نمیدونم اسمش رو چی بزارم؛ خواست خدا..حکمت..قسمت..شانس!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
وزیر کار: تسخیر ونزوئلا کمتر از نیم روز زمان برد، چون تورم ۵۳۰ هزار درصدی را به این کشور تحمیل کردند، ولی نتوانستند به ایران این تورم را تحمیل کنند. : نگران نباش استاد....... با همین فرمان بریم ما ونزولا رو جا میزاریم........
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
روزگاری بنام خدا و اهل بیت از اعتقاد مردم بهره بردیم
تشکیلاتی بهم زدیم همه چیز در اختیارمان بود
کم کم خدارا فراموش کردیم وبا مردم به عدالت
رفتار نکردیم تا توانستیم به مردم ظلم کردیم
تا پایه های تشکیلات مان سست شد
کاش احتیاط میکردیم اما نکردیم
روزگار خوبمان به اخر رسید افسوس هزاران افسوس
فرکینگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
عزیزانم مواظب نوسان گیری باشید
هیجانی نشید لطفا
Anonymous
حبابه🤡
Anonymous
خواهش میکنم بیشتر بگو. یعنی وقت خریده یا فروش
Anonymous
از دلار ۱۱ تومنی همینو میگفتید
محمد
سلام.
یعنی طلا بپخرم؟
Anonymous
از دلار ۱۱
۲۵
۵۰
۹۰
و ۱۳۰ تومن همینو مدام میگفتید!
Anonymous
نوسان نداریم فقط جهش
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اینها نمی‌تونن با عراق هماهنگ کنن کشتی تو بندر اونا لنگر بندازه بقیه کاراش زمینی تا عراق انجام بدن؟
Anonymous
😁😁😁🤣🤣🤣
Anonymous
تا همچنان به حرکت خلاف مصالح مردم و کشور و بلعکس حرکت کشوری نرمال با حاکمیتی مانند دیگر کشورهای جهان ادامه بدهند.
Anonymous
چرا منفی میدید؟؟؟ خب دوستمون منظورش اینه از غرب زمینی وارد شن
Anonymous
یه ویدیو دیدم از یه شبکه عراقی میگفت ما برای بحران غذا ذخیره کردیم انبارها و نشون میداد یه عالمه کارتون نشون میداد روش به فارسی نوشته بود بیسکویت غنی شده...کجای کاری
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اتفاقات خوب در راه است و امید داشته است
جمله ایست که خیلی هارو به کشتن داد القای امید از طرف هیچ جایی رو نپذیرید اگر تو زندگی شانس داشته باشی جای خوبی باشی اتفاقات خوبی برات افتاده وگرنه هیچی در راه نیست
درضمن اگر مسئولی این پیامو خوند اینترنت وصل کنید
Anonymous
همیشه توی نظرم "امید" واژه ای منفی بوده
Anonymous
امید داشتن خطرناکه و باور به شانس و عاملیت نداشتن خطرناک نیست؟ جالب که چه عرض کنم... خیلی ناجالب...
Anonymous
استاد:47سال پیش رو بررسی کن و میتونی 47سال اینده رو به چشمات ببینی.............
پیرو شیعه علوی
نه لایک و نه دیس لایک .
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پدرم از انقلابیون سال ۵۷ بوده . خدا شاهده هروز برای جوونهای اعدامی گریه میکنه و میگه من یکی از مقصرین هستم
Anonymous
راست میگن
Anonymous
بگو پدر باورت شده که سال ۵۷ مردم انقلاب کردن؟
Anonymous
دلیلشون برای انقلاب رو ازش بپرس به ما هم بگو
Anonymous
شاید جبران هم لازم باشه. هر حرکتی که باشه.
Anonymous
بازم خدارو شکر که پدر تو فهمید اشتباه کرده، پدر من که ...
دیزنی
صبح تا شب گریه هم بکنه دیگه هیچی درست نمیشه و به قبل برنمیگرده
محسن
یادتون میاد اینا
همه چی اروم است
من چقدر خوشبختم
همه می اروم است
من خودم در رفتم
هیچی هم اروم نیست.
من ۱۱سال داشتم اگر شبانه روز توبه و انابه کنیم بی فایده است باید جبران کرد نه توبه محض چطور فریب به اصطلاح روشنفکران ...چپ را خوردیم . و اینده خود و نسل های اینده را تباه کردیم. الان هم بترسید...
وینستون
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آره داداش ج.ا منو سه بار اعدام کرده ولی این راهش نیست !...
Anonymous
دقیقا همینه .
یام یام
نه ببین بحث بحثه‌ وطنه😂😂
Anonymous
من خودمم مخالفما
ولی باید...
ســامــان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تنها خبری ما رو خیلی خوشحال میکنه آزادی ایران و ...
دیزنی
آزادم بشیم دیگه خوشحال نیستیم😟🙁
Anonymous
دوباره اسیر خودمون میشیم
از ماست که بر ماست
Anonymous
اونی که ماست ماست میکنه یا پروژه است یا داره ادای واکسن از خودش در میاره. در هر دو صورت شما باید یاد بگیرید مردم رو بذارید روی چشمتون و هر بار که خواستین جامعه رو نقد کنید به قول داروین عزیز، نیمه ی پر لیوانش رو ببینین.
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🉐️ تمامی هواپیماهای ترابری نظامی ایالات متحده در حال خروج از خاورمیانه هستند

Ⓜ️ رسانه های غربی به این موضوع اشاره می‌کنند که این اقدام نشان می‌دهد آمریکا مهمات خود در خاورمیانه را تکمیل کرده و آماده آغاز درگیری های نظامی می باشد
Anonymous
سری قبل هم وقتی رفتن بعد حمله کرد
شمس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
داره سناریوی آلمان در سال ۱۹۲۲ میلادی، سناریوی رومانی، سناریوی ونزوئلا برای ایران تکرار میشه

هدف ایجاد تغییرات اساسی در کشور از طریق انفجار تورمی هست.

با این تفاوت که تورم ایران در مدت کوتاهی به صورت تصاعدی رشد خواهد کرد و خیلی زود به انفجار تورمی میرسیم.
محرک این رشد تورمی هم محاصره دریایی، بستن اینترنت، محدودیت کار بعد ۱۱ شب، عدم پرداخت فاکتور های پیمانکاری و غیره... هست

واحد پولی کشور در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد و بسیاری از صفر ها حذف خواهد شد.

بماند یادگار❤️
Anonymous
ما هر روز در حال ورم و تورم هستیم عادی شده برامون
Anonymous
همین حالا هم واحد پولی دلار است و ریال برای پرداخت حقوق
Anonymous
واسه ایرانی جماعت این سناریو جواب نیست اصلا تورم شده بخشی از DNA ما
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چرا باید سخنگوی ارتش در مورد پول‌های بلوکه شده نظر بدهد ، این روال اظهارنظرهای خارج از حیطه مسئولیت چه زمانی تمام میشود
Anonymous
وقتی ترامپ میگه ما نمیدونیم با کی طرف هستیم بخاطر همین هاست
Anonymous
چرا شما باید درباره ارتش نظر بدی؟ به همون دلیل اونم حق داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این اعدامها فقط برای ایجاد ترس و وحشت بین مردمه
Anonymous
خیر. تز صادر نکنید. برای مثلاً دهن‌کجی و لجبازی با ترامپه که گفته بود من جلوی اعدام‌ها رو گرفتم.
بامرام 11
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آفتاب هم پیام هامون رو نمیذاره

بترسید از روزی که دست مردم بیفتید، ...

تمام
Anonymous
داری آفتاب رو تهدید می کنی؟
ایران
نه داره اشاره می‌کنه به یک سخن رانی
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستان نظر به اینکه تاریکی دیجیتال ادامه داره و امیدوارم ادمین گرامی همکاری کنه.
بیاین یک فضا مشابه کلاب هاوس در بخش کامنت ها ایجاد کنیم .
موضوعات مختلف از سیاسی و اتفاقات تاریخی و موسیقی و فیلم و گیم حتی انتخاب شود.
دوستان با لایک و دیسلایک در نظرسنجی شرکت و اگرم مایل بودن نکته موافق یا مخالف را بنویسن.
اگه تایید شد و استقبال شد اولین موضوع را پیشنهاد میدم
Anonymous
ویراستی هم میتونیم بریم.
دیزنی
موافقم و استقبال میکنم🙋‍♀️
Anonymous
من دیگه خیلی اعصابم ضعیف شده، رادیکال مینویسم (تازه خودمو کنترل میکنم فحش ندم) بعد ادمین تایید نمیکنه.
کلثوم اکبری هستمه
این برای وقتی است که ممیزی آفتاب وجود نداشنه باشه.
این مملکت فقط تولید انبوه ممیزی و سانسورچی داشته.
یک هفنه است هرچی نوشتم رو نمی‌دونم آفتاب چیکار کرده، باهاش شیشه پاک کرده احتمالا.
Anonymous
همه‌ی فضاهای مجازی رو با ر.پ ... ، نخیر ممنون
اینجا رو بذارید همینطور بمونه!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کاربری بود با اکانت ازم چیزی نمونده هروقت چیزی باب میل ملت میگفت همه دیسک لایک بارونش میکردن ولی الان روز به روز بیشتر باهاش هم نظر میشم
Anonymous
زیاد به دروغها توجه نکن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
"نماینده مجلس: می‌توان ظرف یک روز ناوهای آمریکا را به قعر دریا فرستاد." :))))))
یعنی هرچی بهش اضافه کنم از طنز قضیه‌ کم‌ میکنه
Anonymous
والا اگه بتونید یه سرباز صفر هم بزنید...
Anonymous
گفته میتوان ولی نگفته میتوانیم میتوان یعنی عملی است بله غیر ممکن نیست ولی خلاصه این ... خوب باید یه حرف ... بپراکنند ناو ماشین بزرگی است ولی از آن...
Anonymous
با این سطح سواد همشون دکتری هم دارن !
قمر تبریزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ناو را دیدی
ندیدی تو کدو

"مثنوی جنگی"
Anonymous
کدو راهم ندیدند
دیزنی
😁😁😁
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ما حتی دیگه نمیتونیم به چنگیز مغول و تیمور لنگ و... بگیم دشمن ظالم و خونریز چون همینها هم در آن دنیا یقه مارو میگیرن میگن مگه کور بودید ۱۸ و ۱۹ دی رو ندیدید که ...، آنهم نه در میدان جنگ با دشمن که در میدان و کوچه و خیابان شهرهایی که بر آن حاکم بودند و میگفتند در آن امنیت دارید!
Anonymous
کاش کمی تاریخ بخوانید. مثلاً متوجه شوید دلیل حمله مغول ها به ایران چه بود؟
Anonymous
بله تاریخ خواندیم
دلیل حمله مغول به ایران بی خردی محمد خوارزمشاه بود
Anonymous
پاسخ به ناشناس، در مورد تاریخ ایران کمی که چه عرض کنم کمی بیشتر از کمی تاریخ خوانده ام اما در اینجا صحبتی از دلیل حمله نکردم بلکه صحبت از ظلم و جور و خونریزی حکومت بود کما اینکه به این موضوع اشاره کردم مغول و تیمور در میدان جنگ خونریز بودند و پس از حاکمیت بر شهری دست کم با یک قانون مشخص بر مردم حکومت میکردند.
از جمله از تیمور لنگ نقل کرده اند که میگفت؛ در هر شهری دزدی شد، داروغه‌ی آن شهر را گردن بزنید.
تیمور نمیگفت در هر شهری مسئولان و داروغه دزدی کرد و مردم معترض شدند شما میتوانید برای حفظ نظام مردم را تیرباران کنید.
چاخان الدوله
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
همون آبی که از هسته ای گرم شد از تنگه هم گرم میشه ...رجزخوانی به قیمت جان مردم...
نیستی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جرم ارتکابی در سن کمتر از هجده سال بود
برای این جمله میشه مرد😔
بمیرم برات مادر بمیرم براتون نوجون های سرزمینم چی میخواستین و چی شد
Anonymous
من هم از پشت گوشی بمیرم برا همه.
دیزنی
🥺🥺🥺
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
«تورم»
اقتصاد و معیشت مردم را نابود می‌کند اما
«توهّم»
سرنوشت یک ملت را در یک دوران بر باد می‌دهد.

توهّم یعنی ندیدن واقعیات و واقعیات ناموجود را
به عنوان واقعیات موجود تصور کردن و ویرانگرتر از آن القای آن به دیگران است
Anonymous
جانا سخن از زبان ما میگویی
Anonymous
البته هر نوع توهمی از هر طیفی
هر نوع رویافروشی
Anonymous
رویافروشی باید ممنوع شود
دخترک کبریت فروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آخ …
محراب
محراب
محراب
مظلومیت توی چشمات از جلوی چشمم پاک نمیشه …
ناشناس
واقعا آدم گریه اش میگیره
یاوه گو📢
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
... میخواهد بگه هواپیما‌های امریکایی را زده
اونی که شما زدید هواپیماهای اوکراینی بود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مگه نمیگفتن ناو آمریکایی را زدیم فرار کرده الان که اومده در مرزها ابی لنگر انداخته دارن شنا میکنند وتفریح، این همه جانفدا که هستند اگه نصشون برن شنا کنان میرین ناو و همشونو زنده دستگیر میکنند وناو را هم غنیمت میگیرند
مهدی خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نماینده مجلس: می‌توان ظرف یک روز ناوهای آمریکا را به قعر دریا فرستاد تا بقیه هم دمشان را روی کولشان بگذارند!

اگر میتوانستید لحظه ایی دریغ نمیکردید 🙂🤓
ماه نشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ج.ا می‌خواهد بگوید شما یک اپوزیسیون دارید فقط یک فرد.
در حالی که اپوزیسیون ها در ایران تعداد هستند مثلا اپوزیسیون متعدد چپ، جمهوریخواه ها، لائیک ها، سکولارها، مجاهدین، طرفداران اصلاح طلب های ترد شده ج.ا، خانتورک ها و جوامع تورک، احزاب کورد، بلوچ و ۰۰

پهلوی با همه اپوزیسیون دعوا می‌کند و سیستم طوری القا می‌کند که بعد این شخص دیگر رهبری نیست.
حالا این پهلوی هم که قرار هست بعد مدتی رسوا بشود و برود پی کارش بعد ج.ا می آید می‌گوید اپوزیسیونی نموند و همه چی تمام شد؛ من ج.ا هستم و شما! و ج.ا خودش را حداقل ۱۰ سال دیگر گارانتی می‌کند.
Anonymous
از اون تورک و کورد نوشتن معلومه با یکپارچگی ایران سر ستیز داری
تازه این جماعتی که اسم بردی دقیقا همان ۳ تیره پنجاه و هفتی هستند
Anonymous
زهی خیال باطل

بقول روانشاد شاهرخ؛
نه دیگه بهمنِ پنجاهوهفته
نه حرف پول برق و آب مفته
نمیزارم سر من هم بزارید
کلاهی که سر بابام رفته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امام جمعه رشت: دیگر بی حجاب ها را تحمل نمی کنیم و دمار از روزگارشان در می آوریم!
بله بله برگشتن رو روال قبل:)
Anonymous
برگشتند به تنظیمات کارخانه!
Anonymous
مانند همیشه انحراف افکار عمومی از تورم و گرانی و قطع اینترنت و ...... این بازی کارایی نداره
Anonymous
بسم‌الله ولی این میدان از جنگ با ترامپ نابود کننده تر است
Anonymous
پس علی الحساب اون خانم های بی حجاب و بدحجاب که تو تجمعات این دو ماه تصاویرشون پخش شده رو دمار از روزگارشون دربیارید تا بعد برسیم به بقیه بی حجابان
Anonymous
حاج اقا دقت کن تعداد بی حجابها بیشتر از باحجابها شده
Anonymous
خدمتشون بفرمایین:
ماییم و نوای بینوایی
بسم الله اگر حریف مایی
پیر بی خواب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
...من هر پیامی راجب هر موضوعی با هر ادبیاتی و با هر اسمی که ارسال میکنم منتشر نمیشه
واقعا عجیبه
Anonymous
اینم برات منتشر کرد که رو اعصابت باشه
Anonymous
پس این چیه
جوجه مریض
me too
وقت اضافه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
⚪سپاه:
ترامپ باید بین «عملیات غیر ممکن یا توافق بد با جمهوری اسلامی ایران» انتخاب کند فضای تصمیم‌گیری برای آمریکا محدود شده است.

🟣 ترامپ: هر توافقی با ایران باید برای آنها بد باشد یا اصلا انجام ندهیم
Anonymous
الان هر دوتاشون روی توافق بد هم نظرند
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امروز صبح خداروشکر کردم که اعدامی نداشتیم ولی زهی خیال باطل 🥺
نمیدونم کار درستیه یا نه ولی میخوام شکر گذاریمو پس بگیرم 😐
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
در این جنگ هیچ هدفی برای کمک نبود. اعدام ها هم شدت گرفتن
کورش
اشتباه میکنی آرشیو خبرها رو ببین بعد دی ماه اعدامها بیشتر از این روزها بد و طی جنگ هم خیلی اعدام کم‌شدن بود و در جایی حداقل اگر هم بود اعلام میشد و به صفر هم رسیده بود
Anonymous
یکی دیگه اعدام میکنه فحششو ترامپ میخوره...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اظهارنظر مسئولان ارتش مانند رجزخوانی سردار سپاه نباید باشد آنها نیروی ملی هستند که در ذهن مردم یک جایگاه خاص دارند و باید جملات سنجیده بیان کنند. اصلا اینجور حرفها را سنتکام بیان می کند؟
Anonymous
تفاوت ارتش و سپاه مانند تفاوت اصول گرا و اصلاح طلب هست...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این ملت درمانده و مستأصل اگر اعتراض کنند؛ با اعدام جوابشون میدن.. می‌گویند اعتراض ممنوع فقط اطاعت
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ ...همیشه اعلام پیروزی کرده اما تو 90 درصد موارد هیچی به دست نیاورده . ترامپ یک بازنده هست .
کورش
چرا بدست نیاورده؟کلی نفت کش مملو از،نفت رو صاحب شده
دخترک کبریت فروش
درسته
فقط ما برنده‌ایم و دیگر هیچ ….
Anonymous
مطمعنی
Anonymous
آره. ماییم که همیشه پیروزیم......
اکبر شاه
اینم یه پیروزی دیگ برا شماها
Anonymous
بابا شما چقدر می‌خواید پیروز بشید بزارید یکمی هم ترامپ پیروز بشه گناه داره😂
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
فردا روزی حتی ر پ هم نمیتواند جلو خشم ملت را بگیرد ... امروز اعدام وفیلترو محدود وگران میکنید ... این چرخش روزگار است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این بازاریایی که پارسال در دی ماه سر دلار ۱۶۵ تومنی اعتصاب کردن، الان با دلار ۲۰۰ تومنی چطوری ...؟ چی بهتون دادن ...؟
Anonymous
موضوعشون همیشه سر مالیات بود که چیزی گرفتند و ساکت شدند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دلار داره به 200 تومن نزدیک میشه. اقای قالیباف وقتشه یه توییت در مورد افزایش چند سنتی قیمت بنزین در امریکا تحویلمون بدی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اظهارات شب گذشته امام جمعه رشت: بی‌حجاب مخالف قرآن است؛ مرگ بر مخالف قرآن
شرمتان باد؛ اینهایی که شب ها به خیابان می‌آیند با شما «کشف حجاب کرده ها» همدرد نیستند و هر کس  این را میگوید  غلط می‌کند.
اگر مردم تصمیم بگیرند، دمار از روزگار بی‌حجاب‌ها درمیارن؛ ای شوهر و برادر؛ غیرتت کجا رفته که زن و خواهرت را با این وضع بیرون می‌آوری؛
بی‌حجاب با این وضع کثیف دیگر غیر قابل تحمل است؛
اگر مردم تصمیم بگیرند، دیگر نمی‌توانید از خانه‌تان بیرون بیایید؛ حجت‌الاسلام رسول فلاحتی/۱۲ اردیبهشت ۴۰۵
😑
دوباره ... ! 🏃‍♀️
مس
خانومای بی حجابی که توی تجمعات بودید تحویل بگیرید ، تا بوده همین بوده ، ظاهراً کارشون با شما تموم شده
Anonymous
تو رشت اصرار برحجاب مثل اینکه به اروپاییها بگی حجاب کنن. خب براشون بی معنیه. فقط افراد مذهبی حجاب می کنن
Anonymous
بیشتر این خانومای بی حجاب از خانواده های انتظامی هستند تاجایی که این سالها پیگیری کردم.
Anonymous
اونایی که تو تجمعات بودن افراد خودشون بودن
Anonymous
قابل توجه بی حجابهایی که در تجمعات شبانه شرکت میکنن
فردا روز که این تجمعات جمع بشه حالتون رو میپرسیم
Anonymous
تو قرآن از حجاب پوشش سر چیزی نگفته خدا هم تو کار اینا مونده که همه چیز رو بخدا نسبت میدن واسه همین تو قرآن تاکید کرده چیزی به من نسبت ندیدن وگرنه .....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نمایندگان شجاع مجلس آیا بهتر نیست بجای رجزخوانی های رسانه ای بعد 2 ماه و نیم به سر کارتون برگردین و در گام اول با تصویب قانون راهبردی تنگه هرمز بر دهان ترامپ بزنید؟ مجلس از 28 بهمن تا امروز جلسه نداشته!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دلار پونصد هزار تومانی هر جنبنده ای رو از ... بیرون میاره
Anonymous
مطمئن باش دلار بشه یک میلیون تومان هم، باز از این مردم صدایی درنمیاد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
در این چند سال این دو را صد بار اعدام کرده اند 😑
قاسمیان، مجری تلویزیون: حکم قرآنی برخورد با ظریف و روحانی اعدام است.
Anonymous
الان فکر میکنن ظریف و روحانیو از خودشون نمیدونیم؟ اینقدر بی اطلاعن؟
کنفسیوس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
❌سنتکام کشتی دیگری از ایران توقیف شد

🔻 فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) : نیروهای آمریکایی یک کشتی دیگر متعلق به ایران را که در تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا قرار داشته، توقیف کرده است
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یکی توضیح بده ، سخنگوی ارتش رو چه به اقتصاد !!؛
بهتر نیست سرتون توی کار خودتون باشه این دروازه های گل و گشاد زمین و هوا و دریا رو ببندید دشمن تجاوز نکنه ؟!
دخترک کبریت فروش
د‌‌‌‌ِ همین دیگه!
اگه هر کسی سعی میکرد فقط کار خودشو( البته اگه میتونه) درست انجام بده ، الان وضعیت مملکت اینطوری رو هوا نبود !
Anonymous
خوب مشخصه حکومت دست کیاست که صاحب نظرن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چرا اینا فقط حرف میزنن وعملشون صفره
نماینده مجلس گفته مامیتوانیم ظرف یک روز ناوهای امریکارو قعر دریا بفرستیم
پس کو چرانمیفرستید؟
بفرستید دیگه
شمامردمو هالو فرض کردید
کنفسیوس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
❌یک اسکادران از هواپیماهای CV22 Osprey که وظیفه حمل و نقل نیرو و تجهیزات را بر عهده دارند و برای ماموریت‌های حساس و خطرناک طراحی شده‌اند، در اردن فرود آمدند
Anonymous
Fake
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
از قیمت روزی ۴و۵٪ جهش دلار مشخصه درآمد دلاری چقدر هست و تنگه چقدر سود داره
اینترنت قطع کردید مردم متوجه نباشن؟؟؟
سواد مردم خی‌لی از شما بالاتر رفته دیگه نمیتونید با دروغ و خرافات ...
Anonymous
دقیقا دروغ و خرافات
الکی نیست پادشاه امپراطوری ایران ۲۵۰۰سال پیش فرمودند : سرزمین ما را از دروغ و خرافات محفوظ بدار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چی کشیدن آدم‌‌های آگاه و حساس در این ...
شکوه را برمیگردانیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بنظرم وقتشه بازار تهران درارو ببنده و شروع کنه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستان وقتی اینترنت پرو رو یک ساله فروختن، زودتر از یک سال هم به وضعیت قبلی باز نمیگرده
بنابراین راهی نمیمونه جز چیز
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یک داستان قدیمیه لطفا منتشر کن

یک گروهی از مردم اسیر مغولها بودند انواع آزار و شکنجه را تحمل میکردند روزی صاعقه ای زد و تصا فا چند نفر از مغولها و چند نفر از مردم عادی کشته شدند بعد از آن مردم تحت ستم امیدشان به صاعقه بود تا اگر خودشان کشته میشن حداقل چند تا مغول هم بمیرند ولی عده ای میگفتن بالاخره ما با این مغولها تو یک وطن زندگی میکنیم شما وطن فروشید که ارزوی صاعقه میکند
Anonymous
اینجا بود ک ضرب‌المثل
دیگی که برای من نجوشه میخوام... بیان شد....
مهرداد
با اینکه قدیمیه ولی چقدر داستانش آشناست
آهو
چه وضعیت متشابهی
ایران
عالی گفتی
سَرِنَخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این موضوع اغلب مورد توجه قرار گرفته که سه انقلاب عمده‌ی فکری بشر، ایده‌ی محوریت انسان را تهدید کرده است. اول، کوپرنیک نشان داد که زمین آن مرکزی نیست که همه‌ی اجرام آسمانی، به دورش می‌گردند.
بعد داروین روشن کرد که ما کانون زنجیره‌ی حیات نیستیم، بلکه مانند سایر موجودات، از تکامل اَشکال دیگر حیات به وجود آمده‌ایم.
سوم، فروید نشان داد که ارباب خانه‌ی خودمان نیستیم؛ به این معنا که بیشتر رفتار ما تابع نیروهای خارج از آگاهی ماست. شکی نیست که آرتور شوپنهاور در این انقلاب فکری، نقشی برابر با فروید داشت ولی هرگز به تأثیر او اذعان نشد، زیرا شوپنهاور مدتها پیش از تولد فروید، فرض را بر این قرار داده بود که نیروهای زیست شناختی ژرفی بر ما حاکمند ولی ما خود را فریب می‌دهیم و فکر می کنیم خودمان آگاهانه فعالیت‌هایمان را برمی‌گزینیم.

اروین دیوید یالوم،درمان شوپنهاور
دم بریده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دارم به این فکر میکنم آیندگان چقدر به ما بخندن! همینطور که ما الان مثلا به دوران ناصرالدین شاه میخندیم و تاسف میخوریم از حماقت ابلهانه ای که وجود داشته.
چقدر فیلم بسازن از ...که امروزه بخاطر هیچ و پوچ درست شده، چقدر کمدی بسازن مثل قهوه تلخی که به مسخره میگرفت.
خلاصه درس عبرتی خواهیم شد
Anonymous
و ۴۷ سال بعد فرزندانمان خواهند گفت چی تون کم بود که ....
ناشناس
آیندگان نه تنها نمی خندند ،بلکه زار زار می گریند به سیه روزی و درماندگی این روزهای مردم
کنفسیوس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سازمان اطلاعات سپاه: فضای تصمیم‌گیری برای آمریکا محدود شده است/ ترامپ باید بین عملیات غیرممکن یا توافق بد با جمهوری اسلامی انتخاب کند.
Anonymous
زدین بابا، ما هم میگیم زدین....
چرچیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به ولله چنگیزخان مغول هم انقدر راحت...
Anonymous
عوضش اعراب جنگ قادسیه راحت ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
صبح ها اعدام و شب ها خیابانگردی !
حفظ وضع موجود
به سود کدام‌ ابرقدرت جهانی است ؟ 😎
جان به لب رسیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
... یک ...بدوی است و انتظار اینکه ...بدوی بتواند درکی از احترام به جان و مال و حقوق انسانی داشته باشه مثل اینکه از یک میون بخواهیم انتگرال را بفمهد و استفاده کند...

خشونت و اعدام و مصادره ...لعنت به اصلاح طلبها و کمونیستها که این همه سال ...سفید شویی کردند و با صندوق ...رای مردم را اسیر اینها کردند
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خب برو یک روزه همه ناوهاشون رو به غرق دریا بفرست؛ منتظر چی هستی؟
مرگ بر آمریکا ✊️
ج.ش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پیمان فلسفی ،نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:ناوهایی که برای محاصره ما در دریای عمان آورده است را ظرف یک روز می‌‌توان هدف قرار داد و به قعر دریا فرستاد تا بقیه هم دمشان را روی کولشان بگذارند و فرار کنند.
Anonymous
خب ؟!!!
چرا منتظرید و اقدام نمیکنید ؟
...
Anonymous
گوششان ببرید در دریا افکنید تا غذای اژدهایان حلزونی گردد
مارال
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نفس اونیکه نفس جوونامونو میگیره بند بیاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اعدام جوانان ایران و قطع اینترنت برای جلب رضایت تندروترینها در کف خیابان است.. آنها فقط از آزار ملت ایران لذت می برند.. اما تاریخ نشون داده یه روزی ورق بر می گرده
Anonymous
چون چیزی به عنوان وطن براشون معنی نداره !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
در پاسخ به لابی هایی که دوباره فعال شدند:

اگر قذافی مانده بود و به سلاح هسته ای مجهز شده بود خوب بود؟

اگر صدام مانده بود و به سلاح هسته ای و شیمیایی مجهز شده بود خوب بود؟

بی شک از میان رفتن این دو، جهان رو امن تر کرد. اینکه چه شد بعدش در این دو کشور، امنیت جهانی رو چندان با خطر مواجه نکرد

عراق هیچ مشکلی نداشت تا اینکه بدخواهان خارجی واردش شدند پس از آزادی
لیبی هم بیشتر به درگیری طایفه ای شبیه هست سر قدرت
Anonymous
خب ایران هم از اقوام مختلف هست. احتمالا بشه لیبی
Anonymous
دوستی که نوشتی ایران احتمالا بشه لیبی،
لیبی از قبل از قذافی هم قبیله ای اداره میشد وری ایران هزاران ساله که حکومت مرکزی داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دعا کنید
دعا کنید به همین شکل که در این دو جنگ امریکا و اسراییل به اهداف خود نرسیدند و ما پیروز شدیم یک بار دیگر پیروز شویم تا کلا تمام شویم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یک بسته 500 برگی کاغذ A4 شد یک میلیون تومان!!
.
پیروزی از آنچه در خبرها میشنوید به شما نزدیکتر است.
Anonymous
جشن پیروزی بگیرید.
پرچم ها رو ببرید بالا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
صبح اخبار داشت از تصمیم اعدام فلسطینیان توسط اسراییل انتقاد میکرد.. میگفت خلاف حقوق بشره که مخالفینت رو اعدام کنی!
Anonymous
خیلی اعصاب داری والا
خبرهاشون توهین ب شعوره ادمه
Anonymous
این آ...ها روی سنگ پای قزوین رو هم سفید کردن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه زمانی اوایل انقلاب از حضور زنان برای تبلیغات ممانعت میکردند چون میگفتند رژیم شاه از زنان استفاده ابزاری میکند حالا که دیگه حتی برای چنگ هم استفاده ابزاری از زن کاملا عادی شده.
Karen
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آخرین پر سیمرغ
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴🔴سفر مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و هیات همراهش به کانادا، نه‌تنها به حضور در کنگره فیفا ختم نشد، بلکه با دیپورت شدن یا به تعبیر خودش، انصراف از ادامه سفر در بدو ورود، به یکی از پرهزینه‌ترین و بی‌حاصل‌ترین مأموریت‌های سال‌های اخیر فوتبال ایران تبدیل شد؛ سفری که حالا برآوردها نشان می‌دهد بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه روی دست فدراسیون گذاشته است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جنگ هواییو که دیدیم ، جنگ زمینی هم میبینیم...
Anonymous
ایشالا
ناشناس هستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
‼️مهم

🔰🟡📌از بامداد امروز سنتکام عملیات گسترده‌ای از خروج ترابری های خود در منطقه را اغاز کرده است.

بعد از یک حرکت شبیه این جنگ شروع شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
درست متوجه شدم؟!
یعنی قدرت اول منطقه که طی دو ماه گذشته، رهبرش و تعداد زیادی از فرماندهان و سران سیاسی رو طی یه جنگ از دست داده بجای انتقام، داره به کشورهای همسایه رو میزنه تا وساطت کنند و جنگ تموم بشه؟؟؟؟؟
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بعد .....اولین کار نوشتن دوباره قانون کشور بر اساس قوانین پیشرفته مدنی حقوقی جهان باید باشه...تا دیگه کسی نتونه ... کودک اعدام کنه
Anonymous
اساسا اعدام باید حذف بشه
کشتن همنوع از کی تمدن محسوب شد...
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ مارو به عصر حجر نبرد ولی اینا بردن ، ترامپ هرچی بگه بهش عملی نکنه اینا عملیش میکنن
Anonymous
ما از عصر حجر ...یعنی هزاران سال پیش برخاستیم و زیاد حالمان تغییر نمی کند
فرکینگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
موظف شدن ادارات به کاهش ۷۰ درصدی مصرف برق...
Anonymous
مگه اداره دولتی هست که الان اصلا وجود داشته باشه
همه چی رو هواست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
متن خبر: .... به عنوان نیروی داوطلب مردمی برای تامین امنیت مردم در صحنه حاضر شده بود ...

پاسخ: پس اعتراف شد که لباس شخصی ها رو از روستاها میارین برای هر هدفی حالا شما بگو تامین امنیت

این لباس شخصی ها آموزش هم ندیده اند و راحت دست به سلاح می برند احتمالا دیگه

خب این نفر توسط تعداد زیادی ضربه دیده و یک نفر رو نمیشه بعنوان قاتل معرفی کرد بنظرم

برای اون چند هزار نفری هم که در ۱۸ و ۱۹ کشته شدند لااقل دو نفر متهم دستگیر کنین و حکم بدین

ببخشین اگر دو کلمه نقد شدین
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سوال از ج.ا چیا:
شما انقدر برای فلسطینیا طب میکنید،
اونها هم برای شما میکنن؟
ناشناس
مگه شما اینقدر واسه ترامپ تب کردین، اون واستون تره خرد میکنه
Anonymous
در جوا ناشناس ۱۳۲۷ ! لطف کن چهار خط راجع به جنگ ایران و عراق بخون ! همون چهار خط کافیه !
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اگر ...نوجوونهای مردم رواعدام میکنید مگه جرمشون چی بوده حقشونو میخواستن هرروز پولشون بی ارزش میشه سفرشون کوچیکتر میشه آینده ای هم ندارن گوش شنوایی هم به حرف اونها نیست.اگرسال ۵۶یا۵۷ این کارها رومیکردن شهید حساب میشدن ولی الان محارب شدن واگذارتون به خدا
وقت اضافه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🉐️ حملات اسرائیل به شهر جبشیت و نمیریه در جنوب لبنان
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تنها چیزی که ... بصورت مستمر و عمومی تقسیم میشه اعدامه.
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خودشون کلیپ میسازن تو کیش که نشون بدن نه بابا همه چی خوبه اینجا بعد مثلا دستور قضایی صادر میشه تا کی میخواید این مسخره بازیارو انجام بدید دیگه مردم یه جا فهمیدن داستانو
ســامــان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
شرمنده جاویدنامها و شرمنده عزیزانی که هر روز اعدام میشن هستم،

دلم میسوزد و کاری ز دستم بر نمی آید.

🌹🌹❤❤
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چه جالب!
الان اگه یکی اعتراض کنه میشه محارب و ایجاد مزاحمت برای مردم
ولی ۲ خیابون به خاطر تجمعات این شبا ترافیک میشه کسیم چیزی نمیگه

حتی موسادم عملیات انجام نمیده!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پاپ نظری نداره ؟
نمی‌خواد وارد سیاست بشه یا زوده هنوز ؟
بزار این قضایا تمام بشه سر راه یه سلام گرمی بهش میکنم
ج.ش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این نیکزاد و خضریان، چرا تقریبا همه روزه دارن حرف می زنن و هی مصاحبه میکنن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ولی من عجیب به قدرت خدا در برابر مظلوم و ظالم اعتقاد دارم دیر نیست ادامه بدید
برازجان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دیشب از ساعت ۳ تا ۵ صبح صدای پدافند و مسلسل میومد برازجان. چرا هیچ خبری ازش منتشر نمیشه ؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
زمین و آسمان گلرنگ و گلگون
جهان دشت شقایق شد از این خون

نگر تا این شب خونین سحر کرد
چه خنجرها که از دلها گذر کرد

فرزند ایران و جانفدای میهن...
خسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دست بردارید ... خدا به داد دل مادرشون برسه ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تا حالا کسی هست که متوجه نشده باشه که دشمن واقعی مردم ایران کیه؟
ناشناس
ما فهمیدیم ، دشمن اصلی ما همون کسانی هستند که با فیلتر شکن وارد اینترنت ما میشن و دائم سیاه نمایی میکنند و اونور رو پر از ماشین های خوب و خونه های خوب معرفی میکنن ، اون چیزها مال مردم خودشون هست که درست زندگی می‌کنند، پناهنده اونجا خوشبخت نمیه ، همینجا تلاش کنید و هر کی خواست نا امید تون کنه ، حتی اگر اعضای فامیل بود ، بدونید نمیخواد سما پولدار بشید
رایگان ترین راه بدست آوردن پول ، درس خوندن نیست ، بلکه یادگرفتن یک حرفه ، از طریق شاگردی هست ،
این کلاساای آموزشی پولی هم فقط میخوان جیب تون رو خالی کنن ، حواس تون به زندگی و رشد خودتون باشه ، همونایی که اینجا بهتون میگن به شماها افتخار میکنن ، برید ببینید با دو درجه از خودشون فقیر تر چه رفتاری میکنند
Anonymous
اگر کسی آبان 1398 نفهمیده باشد دیگه نخواهد فهمید
Anonymous
نسبتشون در تعداد لایکها مشخص میشه
Anonymous
آفتاب کامنتای ما رو منتر نمیکنی ...این ... که هر روز توصیه میکنن بریم فن یاد بگیریم منتشر میکنی
وحید
هر کسی که تا حالا نفهمیده ،سودش تو نفهمیدن بوده . کسی هم که نمیخواد بفهمه هزار سال دیگه هم نمیفهمه
Anonymous
۱۲ و ۳۱ بنده خدا تمام زندگیش پولدار شدنه
خودشم مقصر می دونه
اگر این طلسم نیست پس چیه؟
Anonymous
همیشه کسی که زیر اینجور کامتتا میاد سریعا مواضعش رو مشخص میکنه ینی میدونه اکثریت نظرشون چیه و میخوام بفهمونه که اقلیته
وگرنه با یه آره یا نه همه چیز مشخص میشه
پس هر کی زیر اینجور کامنتا خیلی توضیح داد و دقیقا دشمن رو مشخص کرد مشخصه که اقلیته
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اگه این کارها استفاده ابزاری از بانوانی که از خیلی از حقوق اولیه خودشون محروم هستن نیست پس اسمش چیه؟؟
برای جنگ هم باید شوهر و پدرشون رضایت بده
Anonymous
ی زمانی بود یکی میگفت وظیفه اصلی زن مادر بودنه . الان چی شده که سلاح سنگین میدن دست زن. رسالت زن عوض شده یا هر وقت هر چی به نفع تونه همونو می‌چسبید؟
Anonymous
حالا تازه یادشون افتاده زن ها را انسان حساب کنند
معین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
محراب جان شرمندتم
Anonymous
منم رو سیاهم کاش خدا منو بر میداشت که این روزا را نبینم از خون جوانان وطن🥀
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🉐️ فرمانده سنتکام وارد خاورمیانه شد
برد کوپر امروز با تفنگداران و ملوانان مستقر در ناو تریپولی در دریای عرب دیدار کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴🔴اینتر میلان:

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در موتورخانه بیمارستان تجریش خبر داد و گفت این آتش‌سوزی با حضور آتش‌نشانان مهار شد

نمیدونم چرا حس میکنم ...اونجا بود
Karen
زنده نیست
بدمزه زن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من از میوه بدم میاد یه ده سالی هست میوه نخوردم مخصوصا خیار و گوجه و کاهو اگه میوه حساب کنید و 15 سالم هست شیر نخوردم از اونم بدم میاد من نمیدوم چرا این کشاورزها میوه میکارن به چه درد میخوره وقتی مردم اینجا اینقدر مینالن دولت مدیریت کشاورزی رو عوض کنه
امین
هیچ کدوم از اینا که گفتی میوه نیستن!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
هر اعدام یک زخم به پیکر جامعه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
برگی از تاریخ دوران شاه سلطان حسبن صفوی:
دربار صفوی در آن زمان از یک سو زیر نفوذ فقهاء بود و از سوی دیگر، خواجه سرایان و امیران قزلباش جبهه نیرومندی تشکیل داده بودند. با دخالت نزدیکان و اطرافیان، شاه صفوی تقریباً منزوی شد و همه کارها را وزیرانش انجام می‌دادند.
منبع: ویکی‌شیعه
Anonymous
یعنی شاه سلطان حسین دوم هم می‌تونه وجود داشته باشد یا فقط بکی بوده؟
تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت
این عوعو سگان شما نیز بگذرد

آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست
گرد سم خران شما نیز بگذرد
صنایع شیراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
از سقراط پرسیدند
کی ظلم و جور از عالم برمی‌افتد و عدالت حاکم میشود؟
سقراط گفت عدالت زمانی حاکم میشود که وقتی ظلمی بر کسی وارد میشود، آنها که ظلم بر ایشان وارد نشده همان‌قدر متغیّر و رنجیده شوند که شخص ستم‌دیده

اعدام نکنیدددد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
....رو ببینید:

1. ویدیوی ساحل مختلط در کیش رو منتشر کن، در فضای اینترنت خارج پخش کن

2. فوری برو پیگیر رسیدگی قضایی در داخل شو که در داخل فکر نکنند آزادی اومده

این اگر چیزی که گفتم نیست، چیست؟
Anonymous
بذا بی‌حجابا رو بریزیم تو کیش فک کنن ازادن دیگه دست از سرمون بردارن،

اوه اوه صدای امام‌جمعه‌ها و بچه ارزشیا درومد، بریزید کافه رو پلمب ک
نین


به این شرایط میگن اَره!
تو هسته‌ای هم وضع همینه
تو تنگه هرمز هم همینه
کلا همینه..
Anonymous
کلیپش کجا میشه پیدا کرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
...
خورشید راستی تا همیشه پشت ابر دروغ و چپ‌اندیشی باقی نمی‌ماند.
چه بسیار دیوهای پلیدی که در تاریخ به نام‌ مسیح و فرشته‌ی زمان به مردمی ناآگاه نفروخته اند و چه ...هایی که بنام قهرمان آزادی،دموکراسی و جمهوریخواهی به مردمان کشورها تحمیل نکرده اند.

جهان‌پهلوانان نیک اندیشی که رستم و ناجی مردم زمانه‌ی خویش بودند را ؛ بی‌ مخ خطاب کردند!!
آنزمانی که اندک جوانمردانی مانند شعبان جعفری از اعتبار و دارایی خودشان مایه میگذاشتند و در کمبود و قحطی نان و غذا تهیه میکردند و میان نیازمندان پخش میکردند، روشنکران چپگرا سیر در خانه با یک شیشه ... و یک فنجان قهوه و سیگار و... ککشان هم برای مردم نمی‌گزید.
کاخ ابراهیم گلستان در انگلیس نمونه‌ی آشکار تضاد میان حرف تا عمل روشفکران چپ بود‌.

اما در زمانه ای که حتی کارگران ساده دیگه غم نان نداشتند و داشتند به سمت رفاه میرفتند این جماعت کج‌اندیش و غرق در خرافه و جنون و تکبر بودند که زندگی و روزگار مردم بسیاری را تباه کردند اما عده ای به این جماعت گفتند؛ روشن‌فکر !!

سهراب سپهری در نامه ای میگه؛
من چه دیر فهمیدم که انسان یعنی عجالتاً. ایران مادرهای خوب دارد و غذاهای خوشمزه و روشنفکران بد و دشت‌های دلپذیر.‌ و همین.»

بقول جناب صائب تبریزی؛

مَخور صائب فریب زُهد از عمامه‌ی زاهد

که در گنبد ز بی‌مغزی صدا بسیار می‌پیچد
Anonymous
خستمون کردین. از صبح پا میشین شمشیر نامرئی برمیدارین به جنگ دشمن فرضیتون چپا میرید بعد تو جنگ زخمی میشید.
منتشر کن دیگه خستمون کردن تو یه دنیای موازی اینا سیر میکنن
Anonymous
خیلی خوب بود ، به نظرم همه ما چپ به دنیا می آیم چون نادان و ناپخته و داغی هستیم ، غرق در رویا پردازی و وعده های پوشالی ، تا پخته شویم ، باید داغ شد تا خام پخته شود ، هر داغی سرد می‌شود ولی هیچ پخته ای خام نمی‌شود ،
Anonymous
شعبان بی مخ هم که قهرمانتون شد. ...
Anonymous
یاد بگیر که چپ شخص نیست
هر کسی هر کاری کرد و گفت چپم، چپ به حساب نمیاد
اگر با عقیده کلی چپا مخالفی خب اوکی منم مخالفم
اینکه به هر چیزی بر چسب چپ بزنی مسخره س
شعبون بی مخ های درباری
🤭🤭 چقدر شما ها وابستگان دیکتاتوری دربار پهلوی شبیه ورزشی های خودمون هستید و بودید .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اعدام نکنید، اعدام نکنید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستانی که نظرات تند می تویسند احساس امنیت دارند؟
Anonymous
آزادی پس از بیانم آرزوست ! 🏃‍♂️
علی
مگه قبل از نوشتن نظرات تند احساس امنیت داشتیم؟!
Anonymous
نه. کارد به استخوان رسیده
Anonymous
کاملا
Anonymous
خود آفتاب چی؟ مضمون خبرها با فضای کامنتا خیلی فاصله داره. در فارس همچین اجازه ای به کامنتهای اینطوری نمیدن. عجیب نیست؟
لاو
من با شماره تلفن واقعی
توی فارس نیوز به اسم ترامپ اکانت ساختم و یه ساعت جولان می دادم اگه تا دو روز دیگه خبری ازم نشد بفهمید رفتم تو گونی
روشنا
نظرای تندمونو افتاب منتشر نمیکنه
یا همه‌ش رو نقطه‌چین میکنه

مث مامانا هی جلوی دهنمونو میگیره
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
هر ورق چیپس ۲ هزارتومان!😐

اگ این پیروزی نیست پس چیه
Anonymous
با توجه به اینکه واحد پول کشور ریال است بهتر است بگویید هر ورق چیپس 20000 ریال!
بعد یه عده میگن تو انتخابات شرکت کنید مثل ونزوئلا نشیم!
همون سال 96 هم از ونزوئلا بدتر بودیم فقط جون سخت تر بودیم!
Anonymous
شگفتانه ست
آلباینو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
قحط الرجال شده یا باید افاضات رییس مجلس رو بشنویم یا نایب رییس !
Anonymous
آنهم مجلسی که اصلا جلسه ندارد ما که چنین مجلس بی جلسه ای هرگز و هیچ کجا ندیدیم.
بهاران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان از روحانیانی که سخنان مشکل آفرین وی در باره عربستان منجر به بازداشت وی در سعودی شد، در اظهاراتی مدعی شد: «حکم قرآنی برخورد با ظریف و روحانی قطعا اعدام است. اگه نمی‌توانید اعدام‌شان کنید حداقل دهان اینها را گل بگیرید» .
Anonymous
اینا... از طرفداران مصباح یزدی اند....
Anonymous
یعنی ایشون شورای نگهبان رو قبول ندارن؟!!!
Anonymous
استثنائا تو این یک مورد خیلی ها باهاش موافقند.
اصلاح طلب... اصولگرا... دیگه تمومه ماجرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اعتراض اعتراض اعتراض....
اعدام نکنید اعدام نکنید اعدام نکنید......
اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید اینترنت رو وصل کنید۰۰۰۰۰۰۰۰
Anonymous
انها می گوییند اعدام‌های ما اعدام‌های رحمت و مهربانی است
Anonymous
چرا ترامپ دیگه نسبت به اعدام ها واکنش نشان نمیده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
واقعا چرا اعتصابات سراسری رخ نمیده
دیگه بدتر از این
Anonymous
دوماه کاسبی نکردن اکثریت دنبال دوزار پولن همه دنبال اینکه کار کنن یه چیزی دستشونو بگیره اعتصاب کنن؟؟
ســامــان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
وقتی میام سایت آفتاب خبر اعدام رو میبینم اعصابم بهم میریزه، نمیدونم چی بگم و چکار کنم، !!!! ... ؟؟؟؟؟ چرا جامعه جهانی و کشورهای اروپایی و سازمان ملل و آقای پاپ لال شدن، "!!!!!!!!!!!
Anonymous
باید برگردیم به پنجاه سال پیش
تا شبانه روزی هی بیانیه بدهند !
وقت اضافه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اگه با اعدام کردنم میشد ادامه داد و اینده رو تضمین کرد خیلی قبلی ها الان بودن..
Anonymous
گاهی با تیشه جهل به ریشه خودت میزنی

گرچه دیگر ریشه ای برایشان نمانده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
باورم نمیشه در مقابل اعدام های روزانه و قطعی اینترنت همه رسانه ها و ... این همه مدت خفه خون گرفتن!
لیلی
همیشه همین بوده. یک مشت سازمان عریض و طویل تو دنیا هست که فقط بودجه میگیرن و نهایت محکوم و ابراز نگرانی میکنن. حالا فقط نوبت ما شده داریم حس میکنیم. البته به استثنای غزه که همه رسانه ها چشمشون به اونجاست. اونم برای ارضای حس همنوع دوستی و ژست کمک به بشریت و در عمل هیییچ هیچ هیچ.
Anonymous
رسانه های خارجی از هر دو طرف گزارش تهیه کردن ولی چکار میتونن بکنن؟ با هلیکوپتر که نمیتونن بیان نجات بدن مردم داخل باید کاری میکردن که نکردن
مهدی ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴توییت جدید دونالد ترامپ: «به‌زودی طرحی را که ایران همین حالا برای ما فرستاده بررسی خواهم کرد، اما تصور نمی‌کنم قابل قبول باشد؛ چرا که آن‌ها هنوز بهای کافی برای آنچه طی ۴۷ سال گذشته بر سر بشریت و جهان آورده‌اند، نپرداخته‌اند.

از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم!
رئیس‌جمهور، دونالد جی. ترامپ»
Anonymous
ماهم سپاسگذاریم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه مفسد اقتصادی به نام ب ز به اعدام محکوم شد اما الان داره راست راست می گرده و خودشو با ایلان ماسک مقایسه میکنه! یه بچه هم به جرم آتش زدن یه سطل زباله اعدام میشه! عدالت هم پرو شده مث اینترنت!
Anonymous
اگر احکام اعدام ها با عدالت قرار بود اجرا بشه الان...
☝️
در خبرگزاری فارس همین ب.ز اکانت رسمی داره همراه با تیک.
پیشنهاد و صحبت های آموزنده هم ایراد می‌کنه.
برید ببینید 😀
Anonymous
نه ب ز باید اعدام بشه. نه این بچه های بی گناه. بلکه اونی کسی که .... آره بقیه اش رو سانسور می کنم.
A
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امروز هم طبق معمول روزهای گذشته بازم یکنفر دیگه اعدام شد.من متوجه نمیشم علت این همه نفرت چیه؟ مسئولین انتقام سخت رو به جای آمریکا و اسرائیل دارن از ...
Anonymous
از هر قسمت کشور دارن زهر چشم میگیرن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چرا نجات زندانیان فقط تو فیلم ها بود چرا چرا چرا
تاریخ نگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اگر یک جمهوری به مفهوم حقیقی بودیم، یک شهروند میتوانست به دستگاه قضائی مستقل و عادل ابراز شکایت و دادخواست کند که حاکمیت نمیتواند بیش از دوماه اینترنت که جزو الزامات و حقوق متعارف جامعه امروزی است را قطع کند.

درقضاوت بین شهروند و حاکمیت یک خلا جدی بعنوان راس سوم ناظر و قادر وجود دارد.
Anonymous
جمهوری های حقیقی: ایران، عراق، روسیه، چین، یمن، لبنان، بلاروس، کره شمالی، کنگو، ازبکستان و ....!

در یک پادشاهی مثل سوئد یا نروژ اصلاً اینترنت قطع نمی شود. اصلاً چیزی به اسم حاکمیت وجود ندارد.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اعدام نکنید
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
۱۵۰ مایل یعنی حدودا ۳۰۰ کیلومتر
Anonymous
240 کیلومتر
Anonymous
یه انیمیشن امروز میسازن که اومده تو این فاصله داره التماس میکنه باز کنن تنگه رو اینا هم قبول نمیکنن
به من اینترنت دهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اینترنت اینترنت اینترنت
سوزان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستانی که اواخر 🧔🏻‍♀️👩🏼‍🦲دهه ۵۰ بدنیا اُومدید + دهه ۶۰‌ی ها👩🏼‍🦳👨🏼‍🦲 برنامه‌تون در حال حاضر چیه، برای آینده‌ی مٌبهم چه برنامه‌ای دارید؟
(فرض بگیرید⚔️ آتش‌بس طولانی باشه و⚖️ نِت طبقاتی بمونه)
Anonymous
یا مرگ یا زندگی تو ایران
همین
Anonymous
آخر ۵۰
همچنان به کارم ادامه میدم، زندگی باید خرجش دربیاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تتر امروز ۱۹۰هزار تومن شد، نوسان شدید رشد تتر و بی ثباتی این نوسانات دردسر بزرگی واسه تثبیت قیمت کالا درست کرده. بیچاره مردم ایران.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
گرونی و عدم دسترسی به گوشت و لبنیات، باعث سوء تغذیه و کم توانی آقایان در انجام وظایف زناشویی شده! بنیان خانواده ها در خطره!
Anonymous
اضطراب و عدم امنیت روانی بدترین دشمنه روابط زناشویه
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
«محراب عبدالله‌زاده»

اعدام نوجوانان ...

ب تمام کائنات ما نمیترسیم
خشمگین تر میشیم
ســامــان
هر روز خبر اعدام میشنوم، ب خشم و نفرت ما هم اضافه میشه، وای به روزی که ورق برگرده،
ناشناس...
فقط روزی که ورق برگرده...
A
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امروزم دوباره با اعدام شروع شد من متوجه نمیشم چرا مسئولین انتقام سخت رو به جای اینکه از آمریکا و اسرائیل بگیرن دارن از ملت خودمون انتقام رو میگیرن.بابت چی؟
Anonymous
میگن چرا دوسمون ندارید!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بازاعدام بازاعدام بازاعدام
خدا اگه هستی ومیبینی چرا کاری نمیکنی؟
Anonymous
نیست ولش کن
Anonymous
بی تفاوته
ناشناس...
خیلی وقته نیست
گفتگوی ملی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستان به جد توصیه می کنم که مقاله “ چه زمانی نفت ۲۰۰ دلار می شود ؟ “ در سایت وزین بهار نیوز را بخوانید . بسیار مقاله جذاب و صحیحی هست .
پی نوشت : جناب آقای نیکزاد نایب ریس محترم مجلس جهت رویت و اقدام مقتضی
خودم
از کی تا به حال بهار نیوز وزین شده؟
ظاهرا یادت رفته تیم اون آقا که بهار بهار میخونه از عوامل اصلی تمام بدبختی های امروز ماست....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کشور عجیبی داریم کسانی که برای قانون اعدام فلسطینی ها یقه پاره میکنند درباره این اعدام های روزانه نظری ندارند😓
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
«محراب عبدالله‌زاده»


💔💔💔
نون سین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
💔🖤
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کشور توش ۴۰ روز جنگ بوده، ابرتورم بیداد میکنه، موج بیکاری و تعدیل به همه اصناف رسیده
ولی اعداما رو یه روزم ازش غافل نمیشن ...
Anonymous
هراتفاقی هم میفته جنگ تورم بیکاری گرونی بدبختی بیچارگی فقط تو صدات نباید در بیاد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این آهنگ حبیب مدام تو ذهنم پلی میشه
بزن باران بهاران غرق خون است ...
•-•
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوباره یه روز دیگه و اعدام 😔
محراب عبدالله زاده😔😔
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حتی داعش در موصل اینترنت قطع نکرد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
...اعدام اطفال ونوجوانان ...)))...
Anonymous
خلخالی هم بچه هارو اعدام نمیکرد میکرد؟😪😪😪
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
... خیلی حرفه... یه عده دارن اختلاس میکنن و یه ادم که خودش کار کشاورزی میکنه برای ...
مَ مِ
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امیدوارم تهه این داستان زیبا و خوب و خوش بو باشد🙏آمین
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چیزی که در عکسها و تعداد خانمهای آماده به جنگ مشهوده؛ خودنمایی است. زنانی که همیشه در خانه « منزل» صداشون می کردن و اجازه بیرون ماندن تا پاسی از شب نداشته اند، الان میدان را جایی برای ابراز وجود به مردان متعصب مذهبی می بينند.

این این واکنش روانی است و جالب است مطالعه شود.
Anonymous
جزییات مهم و ریزبینانه.
خداحافظ ای زیبای من
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بوته گل رز داخل حیاط پر از گل ولی من بر خلاف سال‌های قبل حتی دلم نمی خواد آن ها رو ببینم و بو کنم و هیچ حسی بهشون ندارم خدایا چرا اینقدر دلمرده شدیم
Anonymous
همون بوته نوید روزای خوبو میده به آینده بدون ظلم امیدوار باشیم . #نه به اعدام ...
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آفتاب حق نداری این رو سانسور کنی یک کلمه اش دروغنیست میتونی اول با اینترنت سفیدت تحقیق کنی
رسایی نماینده مجلس حکومت دیروز گفت که نمیگذاره اینترنت بین الملل برای مردم باز بشه من فقط، سوالم اینه که این آقا که در دوره ریاستش بر اداره ارشاد اسلامی شهرستان قم بدلیل تخلفات مالی توسط،قوه قضاییه به انفصال از مشاغل دولتی محکوم شد چگونه و بر اساس چه معیاری تونسته تایید شه و نماینده مجلس بشه که الان اینطور به اینترنت ۹۰ میلیون ایرانی علنی حمله کنه؟
اسی
حمید رسایی و. دیگر هیچ...
Anonymous
فعلا دوره، دوره جولان دادن مفسدان اقتصادیه
گنجشک عصبانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔻این داستان پیش شرط ایران و امریکا داره یه جوری جنبه طنز پیدا میکنه!
به این فک نکنید که عراقچی وزیر امور خارجه س! نه، اصلا و ابدا!! ایشون فعلا فقط پیام رسان هستن.
البته قبلا جز کابینه دولت پزشکیان بودن! بعد این که پزشکیان و دولت از دور خارج شدن و فرستادنشون دنبال نخود سیاه! عباس جایی دیگه مامور شدن, ایشون رسما کارمند اون جای خاصه! میره پشت پنجره بهش یه پاکت مهر و موم میدن، میگن برو‌تحویل بده! عباس قبلن می پرسید محتویات نامه چیه!
اما جدیدا چیزی نمیپرسه! چون میدونه نامه هایی که بهش میدن کلا محتویاتش یه جوره! فقط جملات و فعلها جابجا شدن.
البته بهش قول دادن اگه کارش رو خوب انجام بده، علاوه بر هزینه هتل و هواپیما و غذا، بیمه بازنشستگی بالا، حق ماموریتم هم بهش بدن... !

📌به این برکت که اگه من غیر این تصوری از عباس داشته باشم.
Anonymous
همان سبکی که جلیلی مذاکره میکرد در آن زمان الان هم دقیقا همان سبک است فقط انومقع نه چنگ بود نه هزار و یه بدبختی دیگه. چرا درک نمی‌کنند آمریکا محال است اجازه غنی سازی بهتون بده. وقتی هر روز اعدام میکنید و میکشید و آنهم از ۱۷ دیماه آنوقت فکر میکنید مردم دنیا نمیگم اینها که جوان خودشان رحم نمی‌کنند چطور ممکنه به کشور دیگه رحم کنند؟
اسی
تصورات شما زیباست

به همون برکت
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستان یه سئوال:
ایا افغانستان و غزه پس از ۶۰ ۷۰ سال جنگ، اینترنت دارن؟
کلمه وقیح چه بار منفی داره ک آفتاب کلا کامنتهای منو دیلیت میکنه؟
ناشناس
اینترنت افغانستان در سخت‌ترین روز ها هم قطع نشده بود..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
...باز اعدام کردین
بترسین از ...
اسی
نمی ترسن

اما روزهای وحشت و پشیمانی دور نیست
خبرخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آفتاب عزیز اخبار را نشر بده

🔴باراک راوید، خبرنگار آکسیوس در گفتگو با سی‌ان‌ان: احتمال پیشرفت در مذاکرات طی روزهای آینده بعید است.

ترامپ به من گفت که محاصره را در ازای بازگشایی تنگه هرمز برنمی‌دارد، بلکه آن را فقط در ازای توافق جامع لغو می‌کند.
مهدی ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا در جشن ازدواج دوست صمیمیش، دی جی شد

+🎥
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
با هر اعدام ، انگیزه و خشم مردم واسه زیر کشیدنتون بیشتر میشه

منتشر کن آفتاب اعصاب نداریم
اسی
وخدایی که در همین نزدیکیست

همسایه و هم محله ماست اندکی صبر ...
⁦ʕ⁠·⁠ᴥ⁠·⁠ʔ⁩
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه بنده خدا کامنت گذاشته که امروز روز خوبی بوده براش چون بدون خبر اعدام روزش رو آغاز کرده ، نمیخوام روزش رو خراب کنم ولی باید بگم محراب عبدالله زاده ۲۹ ساله از بازداشتی های جنبش مهسا امروز صبح اعدام شد و الان خبرش رو منتشر کردن
پروردگارا خودت به داد این سرزمین ... برس
کارشناس
سنش ۲۹ نیس اگه توی اون زمان
Anonymous
کد خدای ده ما باور کرده که خداست
چون خدایی میکند

ظلم و قصاوت ودلهای زنگار گرفته
پشیمانی پریشانی دراخر وحشت بی انتها
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خدا رو شکر ک نیکزاد به روح اعتقاد داره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حزب ا... روح ایران است بچه های ایران اضافین 😭😭😭
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بسه دیگه این شرایط نه جنگ نه صلح.
تکلیف ما مردم رو مشخص کنید، داریم زجرکش می‌شیم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دم امارات گرم
کشورهای اروپایی یاد بگیرن و همه رو اخراج کنند....
سوگل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تازه از فروشگاه اومدم. ی خانمی جلوی من بود که ب اندازه ی سال من خرید کرده بود. فاکتورش شد ۹۳ تومن. بدون اینکه خم ب ابروش بیاد گفت ۹۴ بکشید به دو نفر بگید خریدامو بذارن تو ماشین. چقد منم دلم میخواست بدون دغدغه خرید کنم.
( از فامیلای ترانه ی خودمون بود لابد 😂)
⁦ʕ⁠·⁠ᴥ⁠·⁠ʔ⁩
پزشکی که روزی ۵۰۰ میلیون زیر میزی میگیره برا یه عمل جراحی و حداقل تو یکماه ۱۵ تا عمل انجام میده ،خوب معلومه زنش میتونه ۹۴ تومن خرید بکنه ، ماشالله فوق متخصص ها به کمتر از ۲ تا سکه تمام زیر میزی رازی نمیشن
Anonymous
کسی چ میدونه ؟ شاید از ما بهترون خبرایی از وقایع پیش رو دارن که دست به کار خریدهای کلان شدن ....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
... زنبوری نمیخوان به ناو لینکلن حمله کنند؟
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
زندگی توی خاورمیانه باهات کاری میکنه که واحدِ سرعتِ حرکتِ ناو رو بدونی
حالا هر ناوی که میخواد باشه
مهدی ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴 اسرائیل خرید دو اسکادران جنگنده تازه را تصویب کرد...

کمیته وزرای تأمین تجهیزات اسرائیل، برنامه وزارت دفاع و ارتش این کشور برای خرید دو اسکادران جنگنده جدید از نوع اف‌ـ۳۵ و اف‌ـ۱۵ آی‌ای را تصویب کرد؛ قراردادی به ارزش ده‌ها میلیارد شِکل که شامل پشتیبانی، قطعات یدکی و زیرساخت‌های لجستیکی نیز می‌شود.

اسرائیل کاتز، وزیر دفاع اسرائیل، گفت درس‌های عملیاتی از نبرد با جمهوری اسلامی نشان داده که اسرائیل باید روند قدرت‌سازی نظامی خود را سرعت دهد. او تأکید کرد خرید این اسکادران‌ها بخش مهمی از برنامه «سپر اسرائیل» برای حفظ برتری کیفی ارتش اسرائیل است.

به گفته مقام‌های دفاعی اسرائیل، این تصمیم نخستین گام در اجرای برنامه ده‌ساله تقویت قدرت نظامی با بودجه اختصاصی ۳۵۰ میلیارد شِکل است؛ برنامه‌ای که هدف آن آماده‌سازی ارتش اسرائیل برای تهدیدهای آینده و حفظ برتری هوایی در منطقه اعلام شده است.

وزیر دفاع اسرائیل تأکید کرد: «وظیفه ما روشن است؛ باید از دشمنان خود پیشی بگیریم.»
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ببار ای بارون ببار
با دلم گریه کن خون ببار
ناشناس...
💔💔💔
مهدی ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴 روبیو به ماکرون: اروپا بدون آمریکا حتی توان نمایش قدرت هم ندارد

مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا، در واکنشی تند به اظهارات امانوئل ماکرون گفت رئیس‌جمهور فرانسه از جدایی راهبردی اروپا از آمریکا حرف می‌زند، اما تجربه آفریقا نشان داد اروپا بدون پشتیبانی واشنگتن حتی توان اجرای ادعاهای نظامی خود را هم ندارد.

روبیو گفت: «ماکرون همین حالا گفت اروپا باید از آمریکا جدا شود و در جنگ‌های آن مداخله نکند. اما وقتی ماکرون تلاش کرد نقش یک ابرقدرت را بازی کند و با تروریسم در آفریقا بجنگد، حتی نتوانست نیروهایش را هوایی منتقل کند؛ ما مجبور شدیم این کار را برای او انجام دهیم.»

این اظهارات، شکاف رو به گسترش میان واشنگتن و پاریس را آشکارتر می‌کند؛ جایی که فرانسه از استقلال اروپا سخن می‌گوید، اما آمریکا یادآوری می‌کند که ستون اصلی توان نظامی غرب همچنان واشنگتن است.
مهدی ۱۹۱
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔺🔻 خبرنگار: در نامه‌تان به کنگره گفتید که خصومت‌ها در ایران به پایان رسیده است. با وجود محاصره دریایی، چگونه می‌توانید این را بگویید؟

ترامپ: خب، این یک محاصره بسیار دوستانه است. هیچ‌کس اصلاً با آن مخالفت نمی‌کند...

🔺🔻 گزارشگر: چرا آمریکا نیروهایش را از آلمان خارج می‌کند؟

ترامپ: ما به شدت کاهش خواهیم داد. و خیلی بیشتر از ۵۰۰۰ نفر کاهش می‌دهیم.

🔻🔻رئیس‌جمهور ترامپ درباره پیشنهاد ایران:
آنها درباره مفهوم توافق به من گفتند.

اکنون قرار است متن دقیق را به من بدهند.
سیاه آمریکایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
توصیف وضعیت کنونی جنگ؛ آفریقایی ها و سیاه ها معمولا کنترل خشم ندارند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ناو لینکلن اومده ۳۰۰ کیلومتری ایران، هیچی دیگه بفرما بیا تو سد کرج دیگه
آفتاب پرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
از اینکه ناو هواپیمابر در نزدیکی بندر چابهار مستقر شده و اینا با اینکه در تیررس شون هست ولی کاری نمیکنن، عقل سلیم میگه اینا با آمریکا هماهنگن و این وسط ما مردم سرکاریم.
این بدترین سناریوی ممکن هست که کاش اینطور نباشه.
Anonymous
هنوز در تیررس موشک‌های زمین به دریا و حملات زنبوری نیستن.
باید کمتر از ۲۰۰ و ۱۵۰ بشه
یام یام
خب مثلا تو تیر راسشون‌ باشه ، میخوان چیکار کنن؟😂
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مردم چه خبر تاب آوریتون خوب پیش می‌ره منکه تاب برداشتم میرم پیش آهنگریه سر کوچه مون با پتک تاب و خمشمو بگیره ایشالله دوباره وارد تاب آوری میشم...دعا کنین بدنم جواب بده نشکنه تا آخرش برم..
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خواهشا بدون سانسور منتشر کن :

یه خانم چطور میتونه زمان جنگ در حالیکه سلاح حمل میکنه و در حال مبارزه با دشمنه، چادر به سر کنه و حجاب کامل داشته باشه؟

دوستان کسی میتونه جواب منطقی بده؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
...همه باید در نظر بگیریم که این وضعیت تا شهریور ادامه داره چون ایران تا ۲ ماه دیگه میتونه تولید نفت رو به شکلی کاهش بده و ذخیره کنه اما وقتی فروش نکنه مجبور میشه چاه رو خاموش کنه و دولت به شدت بی پول میشه تا مرداد ماه. و برآورد نشون میده ذخیره غذا نشون میده تا ۳ ماه دیگه خیلی از مواد غذایی کمبود پیدا میکنه.
بنابراین در اواخر مرداد ماه نهایتا میشه تو همین وضعیت بلاتکلیف به سر برد بعدش دولت باید تکلیف رو روشن کنه
Anonymous
رفراندوم
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ناو لینکن فردا میاد چابهار لنگر میندازه و یه کنگر هم میخوره
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امروز یک نفر دیگر اعدام شد اما آفتاب هم تصمیم گرفت چشمش را به روی واقعیت ها ببندد...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امارات غوغا کرد 15000 پاکستانی از امارات اخراج شدند و دارایی هایشان مسدود شد
Anonymous
هر پاکستانی‌ای نه!
متاسفانه شیعیان عزیز رو دیپورت کرد
خودم
بالاخره یه یه تصمیم درست گرفته شد
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اینترنت رو وصل کنید۔
⁦ʕ⁠·⁠ᴥ⁠·⁠ʔ⁩
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اینتر میلان : ۷۵ نفر از مدیران بازنشسته که بعد از بازنشستگی همچنان در وزارت نفت کار میکردن اخراج شدن !! حالا متوجه شدین چرا برا جوانان تحصیلکرده کار نیست ، چون طرف بازنشسته شده و بعد از اون چند سال دیگه هم کار کرده و هنوز حاضر نیست میز خدمت به ملت رو بیخیال بشه ، یه نفر چند سال پیش گفته بود که تو شرکت نفت طرف حاظره چند صد میلیارد رشوه بده ولی بعد از بازنشستگی همچنان بیاد سر کار و ما میگفتیم دروغه
Anonymous
ما کی گفتیم دروغه؟به چشم دیدیم و شنیدیم. بهترین غذاها و خدمات و سرویسها رو‌هم دریافت می کنن
Anonymous
البته توجه داشته باشید این فقط برای مدیران است،
وگرنه کارگر بدبخت که سلامتیش رو گذاشته، اصلا این خبرا نیست !!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من متوجه نمیشم انتخابات ریاست جمهوری واسه چی برگزار میکنید؟
این همه هزینه می کنید ملتم که رای نمی دن تازه با این آرای حداقلی اونی که شعار مخالف شما میده رای میاره!
جمعش کنید بخدا سنگین ترید
اسم حکومت هم به نظرم عوض کنید بزارید بلاد اسلامی
Anonymous
بلاخره ما باید به جهان نشون بدیم که انتخابات هم داریم . اونم با تبلیغات فراوان .
Anonymous
تو این جنگ متوجه شدم همه انتخاباتی که در کشور تا الان انجام شده فرمایشی بوده ،چون تو این جنگ مجلس شورای اسلامی حتی یه جلسه برگزار نکرده ،رییس جمهور عملاً هیچ دخالتی در امور جنگ نداشته ... پس ما هممون تا الان بازیگر نمایش ... بودیم و خودمون خبر نداشتیم 😔
پیمان
تا ابد حق: «تازه با این آرای حداقلی اونی که شعار مخالف شما میده رای میاره!» ولی توهم اکثریت بودن دارن.
Anonymous
برای اینکه به دنیا بگن ما رای گیری هم در ایران داریم و بتونن ۴۷ سال ادامه بدن.
علی راه‌انجام
فقط جمله آخرت رو قبول ندارم
Anonymous
هیچوقت خودم را برای رای دادن هایم نمی‌بخشم. بیهوده. چقدر نادان بودم. از خاتمی تا پزشکیان.
Anonymous
مفتخرم با ۴۰ سال سن صفحه انتخاباتم سفیده. شناسنامه‌ام رو هم نو نکردم که کسی نتونه تهمت بزنه. پدر و مادرم هم همینطور
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پزشکیان: مـردم باید خـود را برای
بدترین سنـاریو ها آمـاده کنند.
Anonymous
مردم از سال ۵۷ خودشون رو برا بدترین سناریو ها آماده کردن
Anonymous
ما کلا تو بدترین سناریو بدنیا اومدیم ، اینو نگفت بهترین سناریومون چی بوده ...
Anonymous
...داریم تو بدترین سناریو زندگی می‌کنیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دلار امروز با ۱۸۸ هزار تومان باز میشه اینکه تا پایان روز چقدر بالا بره رو نمیدونم
لیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
برای اونا کیکه ولی برای ما واقعیه!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به ظاهر این موشک‌انداز گیر ندید مشابه بومی شده در پیشاشرکتهای دانش‌بنیانه از جنس بسیار مرغوب چینی که خودش کپی با کیفیت از تکنولوژی برتر روسی به اسم ناتوی سام-۷ استرلا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به نظرشمامطمئن ترین وبهترین صرافی ارزدیجیتال بر ای خریدتتروبیت کوین کدومه؟
Anonymous
تترلند و بیت 24 و بیت پین حداقل وابسته نیستن مثل نوبیتکس
Anonymous
آفتاب منتشر من هموطنان پولشون رو از دست ندن

عزیزم ایرانی نباید تتر بخره. چون قابل ردیابی‌ است و ممکنه کلا فریز بشه. بیت کوین هم نوسان‌های سنگین داره ضرر میکنی مگر اینکه بخری بندازی برای چند سال اینده. یک ارزی هست به نام dai قابل ردیابی نیست و هم قیمت یک دلاره. باز مشورت کن با افراد مطمئن بعدا بخر.
تقریبا تمام صرافی های داخلی تحریم شدن که باعث میشن ولتت نشان گذاری بشه و خیلی صرافی ها و‌پلت فرمهای خارجی اصلا نتونی ازش استفاده کنی. خودم از نوبیتکس چندسال پیش خرید کردم زدم به ولت، بعد یه مدت که تحریم کردن از بعضی پلتفرم‌های مخصوص کریپتو نمیتونستم استفاده کنم .
باز دوستان با تجربه تر راهنمایی کنند.
Anonymous
صرافی خاندان خرازی = نوبیتکس
ghost
از صرافی ایرانی نباید تتر بخری،چون ریسک فریز شدن دارایی وجود داره،بهترین راه اینه که از صرافی ایرانی(تبدیل، نوبیتکس و...) bnb بخری و سپس بفرستی صرافی خارجی(به ترتیب اولویت: البانک،xt، توبیت) و در صرافی خارجی اون رو تبدیل به تتر کنی و به کیف پولی که تا حالا از اون جهت انتقال تتر به صرافی ایرانی استفاده نکردی،بفرستی.از صرافی ایرانی فقط جهت تبدیل تومان به bnb استفاده کنید،به هیچ عنوان دارایی رو نه در صرافی ایرانی و نه در صرافی خارجی نگهداری نکنید،البته اگه از معاملات فیوچرز استفاده نمی کنید(صرفا صرافی خارجی)
Anonymous
تا جنگ تموم نشده بیت کوین نخر
Anonymous
همه وابسته هستن و فرقی با هم ندارن، فقط اگر خریدی دارییت رو حتما منتقل کن به کیف پول خودت، د غیر این صورت پولت پیش اونها به امانت میمونه و ممکنه فریز بشه یا کلا خود صرافی بالا بکشه و بعدا پرداخت نکنه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حتما فیلم پیرمردها نمیمیرن را نگاه کنید
Anonymous
از كجا ميشه ديد؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
150 مایلی چابهار یعنی حدود 250 کلیومتر،،،،مگه نگفتید این ناو فرارکرده چی شد پس بزنیدش دیگه، معطل چی هستید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
الان که دیگه ناو آبراهام لینکلن از تیر رستون فرار نکرد ؟
با استفاده از سامانه های فوق پیشرفته قایق های زنبوری و اژدهای حلزونی و دلفین های مین گذار شکارش کنید
Anonymous
🤣🤣🤣
Anonymous
هنوز تو برد نیست، باید کمتر از ۲۰۰برای موشکای ضدکشتی چینی و ۱۵۰ برای زنبوری و کمتر از ۱۰۰ برای دلفین‌های جانفدا و کمتر از ۵۰ برای حلزون اژدهایی بشه!
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
💢 موضوع جالب این است که ایران پس از رد 10 مورد قبلی که به آمریکا پیشنهاد داده بود، اکنون 14 مورد جدید میفرستد که نسبت به قبلی ها سختگیرانه تر است و البته در آنها اصلا حرفی از مذاکرات برای مسئله هسته‌ای نیز دیده نمی‌شود
Anonymous
کاش می‌فهمیدیم کیا این بسته ها رو تنظیم می‌کنند و تو مغزشون چی میگذره
ناشناس
روسیه املا میکند عباس تایپ میکند و سوار هواپیما شده و میبرد. بعد از پیاده شدن و احوالپرسی تحویل می‌دهد و فورا چای🫖 و کلوچه 🍪می‌خورد. عباس خوشحالترین آدم در این قبیله است....
ایرونی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نیکزاد نائب رئیس مجلس: حزب الله روح ایران است!

فکر کنم زمانش شده بهش بگیم اسرائیل داره روحتون رو .. ، یه کاری ، حرکتی ، حداقل فحش بدید بهش.... .
باسپاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
شاتل ۶ میلیون و خرده‌ای صورتحساب ای‌دی‌اس‌ال سال دیگه رو برام فرستاده. چطوری روشون شده؟ برای اینرانت ایران اینقدر پول باید بدیم؟
Anonymous
پول نده
Anonymous
پول نده. قراردادت را باهاش فسخ کن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بهتر نیست یه بندی به توافقنامه اضافه کنن تا افرادی مانند نیکزاد که لبنان دغدغه اصلیشونه برای زندگی برن اونجا تا دغدغه شون رفع بشه؟ باور کنید مشکل ۹۰ درصد مردم ایران اینجوری حل شده و جنگ هم تموم میشه
Anonymous
پول بلیت‌شون هم میدیم به‌ولله
Anonymous
پیشنهاد می شود توی توافق نامه بیاد که تمامی خواهران و برادران جانفدا و چهار درصدی ها یه جزیره متروک بهشون بدن که آباد کنند!
Anonymous
والا لبنان اینارو گردن نمیگیره دیوونه شده مگه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خوب حالا که پیروز شدیم. قدرت اول منطقه که هستیم. خوب حالا یک کمی به دلار ۱۹۰و کمبود دارو بیماران خاص که جانشان در خطره و معیشت مردم رسيدگي کنید .ضمنا همه زنان آماده به رزم برای جنگ اعزام کنید. ما مردا چندین ساله جهت تامین معاش بریدیم می خواهم سرم بزارم بمیرم و برای همیشه استراحت کنم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این جناب نیکزاد جدیدا خیلی بامزه شده و حرف‌های قشنگ قشنگ میزنه!!! اتفاقا جناب نیکزاد اسراییل هم به شرطی که شما برای آتش بس گذاشتید وفاداره و تا الان یک گلوله هم به سمت حزب‌الله شلیک نکرده و خوبه که جنابعالی برای اطمینان از صحت این موضوع یک سری به مواضع حزب‌الله قهرمان در جنوب لبنان بزنید ، باشد که با دیدن روح مشترک‌تان کام‌روا شوید!!! در صورت عدم صحت هم چند روزی در کنار هم روح‌هایتان وارد کارزار مستقیم شوید ...
Anonymous
طبل توخالی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خبرآنلاین مطلب خوبی منتشرکرده، توصیه به مطالعه:

جنگ نوظهور در گلوگاه‌های تجارت جهانی / آمریکا چرا و چگونه تجارت دریایی ایران را هدف قرار داد؟ / چالش‌های محاصره دریایی ایران
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آقایون تا کی می خواهید موش و گربه بازی کنید؟
این چه وضعه مملکت داریه؟
یعنی چی هر روز یه پیشنهاد مسخره میدید که خودتونم میدونید جوابش چیه؟
یا جنگ کنید یا صلح کنید تکلیف مارو روشن کنید.
Anonymous
... همینطور گذروندن فکر میکنن الانم میتونن ببینیم چی میشه؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
امارات خوب کرد.
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
متاسفانه با مسیولین طرفیم که ۴۷سال برطبل جنگ‌ زدن اما دریغ از ساختاری که بتوانن از بحران عبور کنن از محو اسراییل با سطل آب رسیدن به التماس برای بقا
Anonymous
داداش نون و سمت و مقام تو این شعارها بوده و هست
ایرانِ من
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نایب رئیس مجلس: "آنها برای قیمت نفت ۱۲۰ دلاری در هر بشکه حسرت خواهند خورد."

مجلس هم در ظاهر نماینده ماست. ما برای قیمت چه چیزایی حسرت میخوریم؟ از قیمت اینترنت (اینترنت پررو!) تا هر چیزی در بازار و سوپرمارکت یافت شود.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
برنامه ما اینه: درخواست مهلت یک ماهه برای مذاکره و همزمان پایان محاصره ایران و باز شدن تنگه هرمز
بعد یک ماه هم جام جهانی و یک ماه هم طول می‌کشه و یکم بعدش هم شروع انتخابات میان دوره ای آمریکاست و بعدشم احتمالا دموکرات ها اکثریت کنگره رو میگیرن و دست و پای ترامپ بسته میشه و....

پلن همیشگی ج ا اینه: ازین ستون تا اون ستون فرجه
Anonymous
همینه که هست
ناراحتی میتونی بری عربستان امارات کویت اردن بحرین قطر
خخخخخخخخخخخخخخخخ
ایران
هیچ کنگره ای در طول تاریخ دست و پای رئیس جمهور نبسته ترامپ سه سال وقت داره هر کاری میخواد بکنه دموکرات ها فقط دست و پا میزنن
بدبخت دهه شصتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دو ساعته از خواب بیدار شدم که ماشین رو روشن کنم برم مسافرکشی. ولی چنان پشت پاهام درد می‌کنه که توان بلند شدن ندارم. از طرفی هم درد اجاره خونه مثل خوره روانم رو می‌خوره. درحالیکه می‌تونم کار مربوط به تحصیلاتم با درآمدی چند ده برابری داشته باشم، کنایه‌ها و تیکه‌ها و برچسب‌های برخی آدم‌ها مانعم شده. بهشون گفتم خب شما که میگید من برم فلان جا میشم خامی حکومت، دارید بهم بدید؟ جوابی نداشتن...
Anonymous
برو سر کار مرتبط با رشته ات ولی تا حای ممکن کم کاری کن
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔴ترامپ در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ادعایش که «از بین رفتن ۸۵ درصدی توانایی موشک‌سازی جمهوری اسلامی است» گفت: مایلم که ۱۵ درصد باقی‌مانده از توانایی‌های موشک‌سازی رژیم ایران را هم از بین ببرم. این ظرفیت می‌تواند نقطه شروعی برای بازسازی دوباره باشد
ستاره شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پدر بزرگ من همیشه میگفت ۷ شنبه برای تو دوچرخه میخرم من بچه بودم سالها منتظر ۷ شنبه بودم الان قضیه اینترنت رو هی حواله میدن به ۱۰ روز بعد از اتمام جنگ که هرگز نمیاد در حیات جمهوری اسلامی
عجیب اما واقعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آه که درد لبنان فلسطین غزه کشت مارا.... اما درد ۱۸-۱۹ دی ماه و اعدام های ....
نوشین خانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مگه ناو آبراهام لینکلن رو غرق نکرده بودن؟!
پس چطور الان اومده در ۱۵۰ مایلی چابهار مستقر شده ؟!
کمیل
اونو که غرق کردن امریکا سانسور میکنه
اینی که الآن اومده در اصل میرآبراهام لینکلن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
هیچ چیزی بدتر از بلاتکلیفی و این وضعیتی که توش قرار داریم نیست، هیچ برنامه‌ای نمیشه برای زندگی و کسب و کار ریخت، برای مسئولینی که درآمد ثابت بالا دارن چه فرقی میکنه این اوضاع یکماه طول بکشه یا یکسال؟ این ما مردمیم که داریم نابود میشیم.
ریشه در خاک
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
با محاصره دریایی آمریکا و ناتوانی سیستم در فروش نفت منبع اصلی ارزی حکومت به صفر رسیده و عملا حکومت دچار بحران شدید در تامین مالی خودش شده. چاپ افسار گسیخته پول و فشار اقتصادی له کننده نشون می ده که فعلا منبع درآمد حکومت جیب مردم و...
Anonymous
امروز یک شیر گازی نیم اینج خریدم ۸۰۰ تومان. دیروز قبض برق ۹ میلیونی.
مردم چاه نفت جایگزین هستند.
شهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
فکر میکنم که سخت ترین کار در این مملکت اینه که عفت کلام خودمون رو حفظ کنیم.
والتر وایت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تیغ بران گر به دستت، داد چرخ روزگار
هر چه می خواهی ببر،اما مبر نان کسی

اینترنت را وصل کنید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ دیگه حمله نمیکنه
پاشید برید دنبال کار و زندگیتون
دلارم تا ۱۷۰ تو این هفته میریزه
Anonymous
چشم
ممنون که خبر کردی
Anonymous
کار ما اینترنتیه وصل کنن میریم کلا از ایران میریم
ممدقالی باقرباف
اشتباهی مثبت دادم
Anonymous
منظورت 170 ریاله وگرنه 170000تومان ریزش نیست اسمش!؟؟!!
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
زشت نیست اسرائیل داره جنوب لبنان و مواضع حزب الله رو شخم میزنه. این الان نقض آتش بس به حساب نمیاد؟ نیروی زمینی س با شگفتانه هاش نمی خواد کاری کنه، جان فداهای ج.ا چطور؟ یکی جواب منو بده. خسته نشدید از این همه دو رویی؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چرا تصویر زن وگذاشتی؟
مگه قراره زنا رو ببرن جنگ؟
بعید هم نیست
اگه آمار جانفدا درس باشه (که نیست )۸۰درصدشون زنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آرزوم اینه که قبل از مرگم، ببینم که قانون «مالیات بر حرف مفت» در ایران تصویب و اجرایی شده.
ترانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سلام صبح بخیر.
خوشحالم که امروز کسی رو اعدام نکردن.
با خیال راحت صبحانه میخورم. وقتی خبر کشته شدن مردم رو می‌شنوم ناراحت میشم و اشتهام رو از دست میدم.
Anonymous
ولی من اعدام‌های روز های قبل ، اصلا چهره هاشون از جلوی چشمم نمیره
Anonymous
یکی رو اعدام کردن دوباره.
Anonymous
کردن اینتر میلان زد اینا هنوز اعلام نکردن
Anonymous
خبرش دیر به‌شما میرسه قرار نیست نبوده باشه!
Anonymous
زهی خیال باطل. اخبار رو دقیق چک کن
Anonymous
صبر کن شب درازه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🔻«نتانیاهو، ترامپ را فریب داد»

🔶 «برد داگت»، فعال رسانه‌ای آمریکایی: الان دیگه می‌دونیم که دلیل اینکه ترامپ وارد ایران شد این بود که توسط بی‌بی نتانیاهو فریب خورد.
🔹هیچ ربطی به آزاد کردن مردم ایران نداشت. بنابراین متاسفانه جول، مهاجران ایرانی در ونکوور، لس‌آنجلس، شهر نیویورک، اونا توسط ترامپ فریب خوردن، درست مثل شماها.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستان این موشک BBC یا همون big black cannon هست که بسیار سبک و چند بار مصرف میباشد و نمونه ایرانی آن پرتابگر امیر3
کمیل
نصر من الله و فتح القریب
ناشپاش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به عنوان یک گروه کتابخوان تحلیلگر و فرهیخته حجم برداشتهای جنسیت زده و عمدتا زن ستیز از کاربران زیاد و تاسف باره.صرف نظر از پیام عکس به نظر میاد گوینده این گونه پیامها همونایی ان که به نسوان امر میکنن شما توی پستو فقط بزا.امورات مهمه رو بسپر به رجال.
Anonymous
...دغدغه مخالفین ج.ا همین امور جنسیتی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اصل 27 قانون اساسی، حق تشکیل تجمعات آزاد را برای شهروندان به رسمیت شناخته است و طبق همین اصل قانونی هرکسی «بدون حمل سلاح» درصورتی‌که این اقدامش «مخل مبانی اسلام نباشد» می‌تواند از این حق قانونی استفاده کند.

اینترنت رو باز کنید خیلی ها از این راه نون در میارن اجاره خانه من رو کی باید بده از نظر روحی روانی ریختم بهم من مسلمانم نماز میخوانم هرچی دعا میکنم کاری انجام نمیشه نمیدونم چکار کنم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی فاش کرد که آمریکا در حال تدارک بسته‌ای تسلیحاتی برای رژیم اسرائیل است که شامل حدود ۱۰ هزار کیت از سامانه‌های پیشرفته هدایت‌دقیق می‌شود؛ بسته‌ای که ارزش آن نزدیک به یک میلیارد دلار برآورد شده است.

🔹«بر اساس این گزارش، این کیت‌ها برای تبدیل موشک‌های معمولی هوا به زمین به مهمات هدایت‌شونده و دقیق طراحی شده‌اند؛ اقدامی که می‌تواند دقت حملات ارتش رژیم اشغالگر را افزایش دهد».
من موندم دقیقتر از موشک‌هایی که داره دیگه چی می خواد بزنه
...
Anonymous
قیمتش
بمبهای «مفت» و قدیمی غیرهدایت‌شونده سری Mk با این کیتهای JDAM تبدیل به سلاح دقیق (دقت ۵۰ تا ۵۰۰ سانتی‌متر) می‌شوند
همینطور کیت APKWS که راکتهای ۷۰م‌م هایدرای بسیار پرتیراژ، قدیمی، ارزان و تقریبا خارج از رده را به موشک دقیق برای زدن پهپاد تبدیل می‌کند
لیلی
دقیقتر میشه طبقه پنج واحد شش اتاق خواب سوم مثلا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دلار190هزارتومان

خوبیش اینه نسبت به فردا روزخوبیه✌️
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آقای نایب رییس محترم، روح ایران به شدت زیر بمباران اسراییل قرار گرفته ، لااقل یک تیر هوایی بزنید ، صداش دربیاد بعدا نگویند ، هر کاری با روحشان کردیم انگار نه انگار . موشکهای روی لانچر ساعت ۸ چی شد؟؟ جنگی که می‌فرمودید در آن دشمن در حال نابودی است را چرا علیرغم این شرایط ادامه نمی‌دهید تا دشمن کلا نابود شود؟؟ رهبر مملکت را هدف قرار دادند ، تمام فرماندهان رده یک را هدف قرار دادند، مسئولین سیاسی کشور و حالا هم روح کشور را هر روز سه وعده بمباران میکنند ،
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستان اینجا با التماس کردن، نفرین و آه و ناله کسی به شما اینترنت بین المللی نمیده، یه آب باریکه گذاشتن مردم خشم و نفرتشون رو مجازی تخلیه کنند همین!
مسئولین بهتر از من و شما درد و درمان رو می شناسند، شوربختانه یک سد بسیار بزرگ وجود داره که به یاری خدا شکسته خواهد شد.
دست خدا بالاتر از همه ی دستهاست از او یاری بخواهید.
روشنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نایب رییس مجلس:
گفت که حزب‌الله روح ایران است

ای...
Anonymous
روحت غریق آرامش 😬
میدونم میخواستی همینو بگی
Anonymous
نقطه چین گذاشتن ولی فهمیدیم چی گفتی😅👏🤭
دغدغه مند
نیکزاد بشدت داره سعی می‌کنه در این اوضاع قحطی نفرات بالا ، به چشم بیاد و آدم حساب بشه ، واسه همینه این چند وقت یه ریز مصاحبه داره
ستاره شب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ایرنا: تصویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، کیک تولد ۵۰ سالگی «ایتمار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد که با نمادی از چوبه دار و اشاره‌ای به اعدام اسرای فلسطینی طراحی شده است.ببخشید شما هر روز چند جوان ایرانی رو با چی اعدام میکنید ؟جالبه که درد فلسطین شما را اینقدر پریشان کرده
ناشناس
اینجا... اعدام شدن😭
Anonymous
اسراییل تو کل تاریخش کلا یک نفر رو اعدام کرده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نکته ی دیگری هم که هست این بود که کارتر باعث و بانی این ۴۷سال بود چرا ایران باید تاوان بده؟
۴۷سال مماشات کردن که الان ما تامان بدهیم؟
شگفتا
Anonymous
جیمی جون تازه بهترینشان بود.
همگی در اجلاس گوادلوپ جمع شدند و گفتند نمی تواند باید برود ! ولی حالا صد برابر بدتر است همه می گویند اینها آمریکا را شکست دادند ! 😑
Anonymous
تا زمانیکه دنبال اجنبی باشید و خود را منزه، همینه!
خلایق هرچه لایق
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
فقط دعا کنید در آمریکا قیمت پوشک گرون بشه که مسئولین شون متوجه تورم بشن!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به گزارش خبر فوری، فاکس نیوز دیروز گزارشی در رابطه با جلسه محرمانه ترامپ با مقامات امنیتی دولت و ارتش آمریکا نوشت. در این گزارش بیان شد که سران ارتش آمریکا طرح هایی را برای حمله به ایران، به دونالد ترامپ ارائه داده اند.

به گزارش فاکس نیوز، احتمال حمله به مراکز زیر در صورت وقوع جنگ بیشتر است:

الف. حمله به نیروگاه ها و زیرساخت ها
ب. حمله به پل ها و مراکز ارتباطی
ج. ترورهای گسترده
د. حمله به جزایر جنوبی ایران
ه. حمله زمینی به ایران
Anonymous
فعلا محاصره دریایی از همشون بدتره
بیچاره مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حالا باید منتظر جواب ترامپ باشیم
خیلی هیجان انگیزه😇
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
باید جنگ شروع بشود تا تکلیف مملکت مشخص شود و اسرائیل آمریکا بروند پی کار خودشان یا به کل نابود شوند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اگر تعداد کاربران اینترنت طبقاتی قابل توجه بود، گزارش‌های نت بلاکس افزایش ترافیک رو نشون می‌داد.
احساس می‌کنم بعضی پیام‌ها بر خلاف حقیقت دوست دارند خلاف این رو القاء کنند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه مستندی حسین باستانی درباره ر... ساخته که از بی‌بی‌سی فارسی پخش شد، دیدنش بد نیست
Anonymous
چرا بی بی سی؟ شبکه ۶ رو ببین
Anonymous
بی بی سی فارسی ... ؟!!!!
صد رحمت به شبکه های وزین صدا و سیما ،
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پرنده در قفس، جرم است ای هم نفس
آزاد باید گریخت، حتی بی هم نفـــس
گویند زاهدان، نفس است بلای جــــان
گویم در فغان، امان، امــــــــــان، امان.
ای محتسب عسس، باری در این زمـان
بشنو صدای آه، از ندایی که خفــــــس.

شعر چرتی بود. اما تو سی ثانیه سرودم.
آفتاب این شعرو تیتر بذار تو صفحه اول خبرگزاریت.
Anonymous
چند شاعر را با هم‌ درآمیختی ! 😀
ناشناس
ازاد باید زیست
فکر میکنم قشنگتر میشه به جای گریخت از زیست استفاده میکردی
نستوه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تنها راه برون رفت از این مخمصه
رفراندوم رفراندوم رفراندوم
ت ت
میگن حضور پرچمی ها در خیابان بهترین رفراندمه، اسمشو بذاریم خیاندوم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ملت بدبختی هستیم
Anonymous
بیش از صدساله برای خیلیامون همینه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پیشنهاد من اینه همه مردم جمع شیم تو تجمعات بگیم جنگ باید شروع کنیم و نقض اتش بس شده و ما انتقام رهبرمون رو الان میخوایم ،،، بخدا بهترین کاره الان میتونیم کنیم،،، این کار خیلیییی ایده خوبیه
Anonymous
آره باید انتقام بگیریم
پیرو شیعه علوی
هم وطن عزیزم
می دانم همه ما بسیار تحت فشاریم ، اما جنگ ذاتا چیز خیلی خیلی بدی است اثر کوتاه مدتش خیلی بده و لی اثر بلند مدتش فاجعه هست . امیدوارم عقلای قوم هرچه سریعتر یک توافق و صلحی پایدار را امضا کنند .
Anonymous
اتفاقا دیشب وانتی محله ما دیشب همین ها رو میگفت .
گلو خودش رو پاره کرد ،می گفت مذاکره حرام هست
پس کی قراره انتقام رهبر رو بگیریم؟
دیگه باید چکار میکردن که نکردن؟
چرا نمیجنگیم؟
مادر مرده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خدا نکنه یک کشور ،یک جامعه ،یک انسان ضعیف بشه در آن صورت هر شخص میخواهد یک سواری بگیرد.

ضرب المثلی در استان کرمان در بین اقلیتی وجود دارد و آن وقتی است که فردی قدرتمند یک شبه ضعیف شده و به او می‌گویند: میش پتو ، یعنی هر فرد که به این میش می‌رسد یک مقدار از پشم این میش را به یغما میبرد .

مناسبت و تعبیر این ضرب المثل باشد تا بعد....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مسأله ترامپ با ج.ا دو راه حل بیشتر نداره یا ترامپ باید قید ۴۵۰ کیلو اورانیم رو بزنه و یا حمله زمینی بکنه، راه حل سومی مبتنی بر توافق اصلا وجود نداره
Anonymous
یا مدل ونزوئلا
ولی خب صبر ایوب میخواد که ترامپ تا ۶ماهشو داره!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ايران ژاپن نیست که با حمله نظامی آمریکا به این جایگاهی که امروز داره برسه
ولی ایران عراق هم نیست که به این فلاکت بیوفته. سالهاست تمدن داره و یکپارچگی داره برعکس عراق که تازه چندساله از سایه عثمانی اومده بیرون
Anonymous
الان عراق در فلاکته؟
سرانه‌ش ۳ برابر سرانه ایرانه
در حالی که قبل از حمله آمریکا یکدهم سرانه ایران رو داشت
Anonymous
تمدن عراق از ایران بیشتره.
یادتون رفته یکی از پایتخت‌های ساسانی در عراق بوده؟
ایران هم تا قبل صفویه مستعمره اعراب بنی امیه و بنی عباس و مغول‌ها و ترک‌ها بود! مثلا نه غزنویان ایرانی بودن. نه تیموریان.
Anonymous
این خودبرتربینی ایرانی منقرض نمیشه نمی‌دونم چرا
Anonymous
از خواب شیرینت بیدار شو
فلاکتو تو کوچه خیابون میبینی!
💭
سرانه چیش ۳ برابر ایران هست؟ یه جمله شنیدی معنیشم نمیدونی سرانه چیه گفتی بذار بگم با کلاسه حتما سرانه چیش سه درصد بالاتر مطالعه؟ سرانه رشد اقتصادی سرانه مصرف؟ سرانه درآمد ملی دقیقا کدوم سرانه خودش یه چیز نیست فکر می‌کنی سرانه یه چیز که باید بالا باشه؟
دهه شصتی
حقوق کارگر عراقی نزدیک صد و پنجاه میلیونه...ایرانیا بعنوان برده در عراق کار میکنند با دستمزد پایینتر ....عراقیها در تمام شهرهای ایران جولان میدهن...عراق با اسپانیا بازی می‌کنه و لی ما نمی‌توانیم و ترس داریم به جام جهانی برویم.و قس علی هذا یه مقدار شعور سواد و اطلاعات هم لازمه...
ناشناس
طرز تفکر اشتباهی داری همین چند وقت پیش مردم ایران برای کار میرفتن عراق کار بنایی با حقوق های بیش از صد و پنجاه میلیون پول ملیشون ارزش داره دستمزد عادلانه است ماشین چینی اونجا خریدار انچنانی نداره تاکسیشون ماشین کره ای و ..هست و همچنین اینطوری نیست نتونی تا اخر عمرت یه خونه یا زمین بخری .
Anonymous
حداقل درامد کارگر در عراق ۳۵۰ دلاره.خودت حساب کن.و ماشینهایی که هر روز از شهر ما به عراق برده می‌شوند.تو در خواب هم نخواهی دید
Anonymous
فقط ایران با همراهی ملت و ر پ ❤️
عراق همان ایران کوچک است IRAQ اراک
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ خلاف چیزی که نشون میده خیلی باهوشه
قبل جنگ تصمیمش گرفتن اورانیوم از دست ج ا بود و الان تصمیمش چیز دیگه ست....
لیلی
ظاهرشم باهوش نشون میده. برخلاف چی؟؟؟ کی فکر میکنه باهوش نیست؟
دانشجو بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دانشجوی ارشدم، ترم آخرم، بخاطر شرایط اینترنت در کشور بجای پایان‌نامه، درس برداشتم که مدرک آموزش محور بگیرم، استاده که ۲ تا درس باهاش دارم اومده میگه برای هر درس ۱مقاله باید بدی، البته لطف کرده و میگه دونه ای ۸ میلیون بده خودم برات می‌نویسم، تو فقط پول چاپش رو تو کنفرانس های معتبر بده که بنام خودم و خودت چاپ بشه، میگم استاد اینترنت بین الملل نیست چطوری رفرنس پیدا کنم، میگه خب پول بده من اینترنت بین الملل دارم اصلا مقاله آماده دارم، فقط هزینه اش رو بده، واقعا برای امثال من نباید گریست
Anonymous
نه چون برای ی مدرک حاضری تن به هر خفتی بدی
Anonymous
استاد دانشگاه سودجو باشه ..دیگه چه توقعی از بقال و چقال داریم ما ...بعد منتطریم بشیم‌سوییس ...
Anonymous
یه زمانی تو طول سال در کل ایران 100نفر واجد شرایط ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی نبودن طرف میگفت ارشد دارم کرک و پر همه میریخت.الآن سر هر چهارراه یه دانشکده نمایی زدن که تا فوق دکترا مدرک میفروشه خب طبیعیه استاد این سیستم هم چنین چیزی باشه
داکتر
منم دانشجو پزشکیم شهریور ماه دفاع دارم دقیقا موقعیت مشابهی با شما دارم،ایران بدنیا اومدنمون کم بود دیگه درس خوندنمون برا چی بود....
Anonymous
آفرین به ناشناس با کلمه کلیدی دانشکده‌نما
فقط پولمون دچار تورم و بی‌ارزشی نشده
مدارک تحصیلی و دانشگاهی، درجات نظامی و...
Anonymous
نگران نباش نود درصد مدرکها رو تو ایران اینجوری میدن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چرا فقط به 7 تا شرط اول اشاره شده؟ بقیه شروط لابد در صلاحیت گوش ملت ایران نیست؟! تعلیق حق غنی سازی، تحویل اورانیوم، عدم حمایت از لبنان ویمن وحشد،
دهه شصتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
شخصا هرکسی روببخشم پزشکیان رونمیبخشم.مردحسابی میلی نهچ البلاغه میخونی وازحضرت امیرمیگی که فرمود که گردنم روگروی حرفم میذارم وخودم جلو میفتم تا حرفم عملی بشه بعد قول هایی که به مردم دادی رو باتوجیه جنگ ووضعیت پیش آمده فراموش میکنی؟قطعی نت دردولت تو 3باررخ داد شازده!همون نتی که درمناظرات انتخاباتی قبولش نداشتی ومیگفتی نت باید فیلترش برداشته بشه همونم الان وعده سرخرمن میدی برای وصلش؟!اگرقرارهست که امنیتی ها تصمیم بگیرن خب میگفتی من تابع امنیتی ها هستم وازخودم اراده ندارم وادعای استعفا هم نمیکردی !مامسخره توبودیم که با یک ویترین رای بیاری وبعد بزنی زیرش؟!آدم به این ناتوانی ودهن بینی نوبره والا.
کارشناس
ببخشید ببخشید خیلی ساده ای که هنوز توقع داری از این مقام بازم ببخشید
ناشناس
همش حرف همش شعار همش دروغ همش بلوف ! یکم خجالت هم خوب چیزیه که ... !
ایرانِ من
منظورش اینترنت برای یوسف بوده. یوسف هم شده ملتی.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
«خب، این یک محاصره بسیار دوستانه است.»
😁😆😂🤣
...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بندها را از ۴ رساندند به ۱۴ تا ولی ترامپ هنوز طاقچه بالا میزاره .لااقل حرمت تجمعات شبانه میدان و خون شهیدان را نگه دارید ملت را خفیف نکنید
Anonymous
اون آدمایی که میومدن شبا تو خیابون تابع دستور و امتیاز و ... هستن ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستی در‌جواب نظرسنجی دیروز من گفتم مخالف تندرو نظام و موافق تندرو موافق جنگ هستن

دوست عزیز مخالف تندرو چیه اصلا مگه همچین چیزی اصلا داریم؟؟؟ یعنی با مخالفته تندرو مثلا قواعد رادیکال دارنو چیکار کردن ؟؟ یعنی مثلا ترکیه میومد دا عش رو بمباران میکرد و میکشت دیگه از مخالف تندرو ما هم تندرو تر میشه تندرو بود ایا؟؟؟ یعنی جلوی اعدام و شلیک گلوله جنگی مردم دست خالی چطور تندرو میشنو یا اصلا چرا تندرو نشن؟؟؟ واقعا یه حرفی میشنوید تکرار میکنید !!! اگر منظورت اینه فولان دیدگاه تندرو که اتفاقا مخالف حکومت اره اوکی ولی واقعا شما جز جنگ ...
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این خانمه تو عکس بالا این چیزی که گذاشته رو شونه اش چرا نصفش نیست؟!!مگه نباید نوکش یه چیزی باشه؟🤔آرپی جی بود پیچ پیچی بود چی بود ازاونا خلاصه باید میداشت
فرکینگ
در همین حد هستش که بند رو انداخته دور گردنش، یعنی حتی اصول اولیه رو هم نمیدونن و فقط برای عکس این کارو کرده
Anonymous
چشمت خوب شد؟
Anonymous
ضد هوایی است. موشک داخل لوله است. فکر کنم موشک حرارتی سهند 3 باشه
Anonymous
🤳 فقط برای عکس
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
هزینه نقل و انتقال املاک در دفاتر رسمی در 6 فروردین 1405 100% افزایش داشته و در 31 خرداد 1405 نیز مجدد 100% افزایش خواهد داشت
تمام فشار را روی دوش مردم گذاشته اند
Anonymous
کار قانون گذاری یا گران کردنه یا وصع مالیات های مختلف یا محدودکردن مردم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بدبختی اینه نه از داخل شانس اوردیم نه از اون وریا
هر جدوم لنگه اون یکی ماشالاه همه ام پ.پ بودن هستن ... ای بدبخت مردم ایران ...
مردود
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حرف از جنگ با آمریکا می‌زنن و جلوی مردم کشورشون گارد می‌گیرن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
در جواب دوست دهه شصتی که میگفت ما بدبخت بودیم،،، بدبختی شماها برا دهه ۷۰تیا شوخیه ،،،،،
ددقیقا از شروع احمدی نژاد ما وارد بلوغ شدیم و ۱۸رد جردیم تا الان که حداکثر ۳۱/۲سالمونه واقعا همین که همتون خونه زندگی کار دارید یا لااقل با سکه ۲۰۰تومنی ازدواج کردید برای ما رویایی ترین وضعیته مارو ... دهه ۷۰تیا از‌تغییر نظام اموزشی تا مواد و مدرنیته و متحجریت و جنگو خانواده های دو پهلو و روانی ووو همچیو دیدیم ،،، کاپ بدیختی فقط و فقط برا دهه ۷۰تیا هستش !!!!!
یه سوال از دهه هفتادیا ،، یکبار حتی یکبار شده درک بشید از خودتون بپرسید این سوالو بهش فکر کنید و جواب بدید بهم؟؟؟؟؟؟!!!
Em
ارادت خدمت دهه هفتادی ها و تمامی نسل های پاک این سرزمین به جز یک نسل! در تمامی این دهه ها تنها بچه پول دارها خوشبخت بودند.
Anonymous
عزیزان هفتادی و دهه شصتی تروخدا نا امید نباشید ، نهایتا تا یکی دو سال دیگه ایران هاب سرمایه گزاری منطقه شده و سه شیفت در حال کار و درآمدزایی هستید
Anonymous
شما حداکثر ۳۵ سالتوه نه ۳۲ سال. . تغییر نظام اموزشی برای ما هم بود . و بیشترین متقاضی کنکور و کمترین ظرفیت . الان که تقریبا همه قبول میشن و ظرفیت رشته های پرطرفدار حداقل ده برابر شده.. در مورد ازدواج هم که خیلی دهه شصتیها ازدواج نتونستن بکنن..اکثر اونا هم که ازدواج کردن به اصرار و خواست خانواده بوده.. دقیقا رانت و‌ پارتی و سهمیه از زمان کنکور و استخدام ما شروع شد. نه گوشی بود نه نت مثل امروز . پر از محدودیت..خیلیها کسانی رو‌ که دوست داشتن مجبور بودن فراموش کنن. همه کار برای ما جرم بود. اکثر خانواده ها پرجمعیت و مثل شماه یکی دوتا بچه و با امکانات بیشتر نبودیم.
Anonymous
در ایران همه ی نسل ها سوخته ان ...
Anonymous
نمیخواستم جواب بدم ولی اینکه دیدم یه جورایی ما شصتیا داریم مقصر دیده میشم یا اینکه گفتی همه‌تون! زندگی خوب دارین، .. اوکی، گوش بفرمایین..
من متولد ۶۱ ام، با مدرک ارشد از یه دانشگاه معتبر، با ده سال سابقه حق‌التدریس دانشگاه، ۵ ساله که معلمی استخدام شدم، عاقل و بالغم، تخصص موسیقی هم دارم، قمارباز و رفیق باز و ... نیستم، متاسفانه هنوز و یعنی تا همیشه مجردم، ۲۲ میلیون حقوقمه، نه ماشین دارم نه خونه، ۱۱ ت کرایه خونه میدم ۱۰ ت قسط دارم! یعنی صفر
اگه موسیقیم نبود منم الان نبودم.. تمام
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه سوال
تو عکس بالایی صفحه قبل
اون خانم سمت راستی‌ه چی رو گرفته؟ هر چی دقت کردم چیزی ندیدم؟
Anonymous
بیشتر خیبر سمت چپ رو اشاره کرده
گیو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تاریخچه موشک‌های ایرانی
در قرن شش میلادی یعنی حدود 150‪0سالرقبل در منطقه باکو بهرام چوبینه سردار بزرگ ایرانی که به او لقب بزرگترین استراتژيست جنگهای دوران باستان را داده اند با خاصیت اشتعال زایی نفت آشنا می‌شود و به مهندسین ارتش دستور ساخت َسلاحی با آن را می‌دهد مهندسین ارتش موفق به ساخت کوزه‌ هایی می‌شوند که درون آن از قیر و نفت و مواد آتش‌زا انباشته میشد و یک فیتیله هم روی آن نصب میشد برای پرتاب این کوزه ها نوعیر منجنیق طراحی شد که روی قاطر بسته میشد. و نام این سلاح در همان زمان آتشبار گذاشته شد که این نام هنوز در ارتش کاربرد دارد هر واحد آتشبار پنج خدمه داشت که یک نفر افسار قاطر را نگه می‌داشت یک کوزه ها را درون منجنیق قرار می و منجنیق را آماده شلیک می‌کرد دونفر نگهبان منجنیق بودند و فرمانده واحد نیز مسولیت هدف گیری و شلیک را داشت با هر شلیک سطح وسیعی با افراد مستقر در آن با آتش سوزنده ای درگیر می‌شدند که خاموش کردن آن به بسیار دشوار بود این سلاح اولین راکت های جنگی و پدر موشک های امروزی محسوب میشوند

در جنگ ایران با خاقانات شمال شرق ارتش ایران با یک سپاه دوازده هزار نفری به نبرد با سپاه چهارصد هزارنفری شابه شاه رفت و در اطراف بلخ دو سپاه مقابل هم صف آرایی کردند سپاه ایران به فرماندهی بهرام چوبینه با شکست سپاه چهارصد هزار نفری خاقانات ترک یکی از شگفتانه های جنگهای باستان را رقم زد در این جنگ برای اولین بار از این سلاح استفاده شد و فرماندهی یگان آتشبار ایران در این جنگ بر عهده دختری 26ساله بنام گردیه بود که از شجاع ترین و زبده ترین فرماندهان ارتش به شمار می‌رفت و در این جنگ نیز به پیشنهاد گردیه تصمیم گرفته شد در یک عملیات متهورانه به مقر شابه شاه نفوذ کنند و با کشتن شابه شاه شانس پیروزی سپاه ایران را افزایش دهند و به مین جهت خود بهرام و گردیه و تعدادی از زبده ترین نیروها خودرا به صفوف محافظین شابه شاه می‌زنند و در نهایت چند نفر از آنان از جمله بهرام و گردیه و چند نفر دیگر موفق می‌شوند وارد مقر فرماندهی شابه شاه شوند و شابه شاه را بکشند پسر شابه شاه پا به فرار می‌گذارد که گردیه او را تعقیب می‌کند و با کمند او را اسیر می‌کند. در روزقبل از جنگ سپاهیان ایران که از کمی تعداد خود و کثرت سپاه دشمن دچار هراس شده بودند با نطق حماسی گردیه چنان تحت تاثیر قرار می‌گیرند که هم پیمان می‌شوند که یا تا نفر آخر کشته شوند و یا پیروز شوند. گردیه در بخشی از این نطق خود می گوید من نیز میدانم که دشمن به هر یک از ما چهل نفر و شاید بیشتر باشد ولی در سرزمین شیران غرش یک شیر هزاران روباه را بسنده باشد اکنون بروید و آماده شوید که فردا وقتی اولین پرتوهای خورشید نمایان شود گاه غرش شیران باشد. این گردیه همان کسی است که از خسرو پرویز به جهت کمک گرفتن از رومیان در خشم بود و خسرو پرویز که در جنگ شیفته زیبایی او شده بود برایش امان نامه فرستاد و از او خواستگاری کرد و گردیه به فرستاده خسرو پرویز گفت: بازگرد و آن بی مقدار را بگوی تو ننگ این خاک و ننگ پدران هستی تو آن رومانی که در گذشته نه چندان دور با شنیدن نام نیای تو انوشیروان بزرگ از ترس برخود میلرزدیند را برای پاسداری از جان بی مقدارت به خانه آن بزرگمرد آورده ای و کارت به جایی رسیده که این شغالان رومی در خانه انوشیروان بزرگ بر گردنت چلیپا (صلیب) می آویزند و تو از زبونی چیزی نتوانی گفتن.... خواسته ای مرا ببینی به زودی به دیدنت خواهم آمد اما نه در جامه دوشیزگان که به خانه بخت می‌روند که در جامه ای از آهن بر تن و کلاهی از فولاد بر سر و آن زمان گاه مرگ تو است باشد که من به یاری اهودا مزدا این ننگ را از این خاک بزدایم تا روان انوشیروان بزرگ خشنود گردد
Anonymous
زیبا بود. از تاریخ ایران و‌حتی جای جای اون میشه بهترین فیلمهای حماسی رو ساخت ولی افسوس..چه .گردیه خواهر بهرام نبود؟یا یه سردار نام اور؟ چقد زن در فرهنگ ما ارزش داشته..
منگوله‌گوش میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آقا بخداا اندوه لبنان شب‌ها نمی‌ذاره بخوابم. یه کاری کنید. به داد لبنان برسید. نقضش کن این آتش‌بس لعنتی رو
Anonymous
منم دیشب خواب لبنانو میدیدم. نانسیشون بود فکرکنم.
Anonymous
من همش در فکر دیانا حداد و نانسی عجرم و بقیه خواننده های رقاص اش هستم که بازار کارشان کساد شده 😢😢😢😢😢
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چرا تو این مذاکرات اصلا به مردم بدبخت ایران اشاره‌ای نمیشه همش لبنان هست
Anonymous
جالبه ترامپم اشاره نمیکنه
کلا برای هیچکی مهم نیست
Anonymous
جسم فانیه مهم روح هست لبنان روح ایرانه اخه
بازی بی‌ادبانه و بیمغزانه با کلمات میشه این صحبت مسئول بی‌مسئولیت ایرانی
یعنی موقعی ک حزب اللهی نبودهایران روح نداشته که جهان در مقابل ایران تعظیم میکرده؟؟
مسابقه بی مغزی گذاشتید؟؟؟
ناشناس
آه ! شبهای لبنان !
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
وزیر آموزش و پرورش ازطرح هیئت امنایی شدن مدارس دولتی خبر داد........... خدا به داد برسه مدارس دولتی را هم میخان پولی کنن
Anonymous
مدارس رایگان ایده های چپ هست بهتره هر چه زودتر چپ زدایی کنیم. دلیلی نداره مدارس رایگان باشن هر اندازه پول بدی آش میخوری
Anonymous
یک بار میگین دولت باید بره کنار مردم کارو دست بگیرن. مردم سالاری و... خب دولت بره کنار، صنعت و بانک خصوصی هر کس پولداره پولدارتر میشه. مدرسه پولی میشه نون آزاد باید بخری و...
تکلیفتون رو با خودتون روشن کنید.
Anonymous
اونی که ایده تحصیل رایگان رو ایده چپ دونسته بهتره بدونی حتی تو خود آمریکا هم دولت تا مقطع دبیرستان مدارس دولتی رایگان برای دانش آموزا فراهم کرده علاوه بر اون دانشگاههای ایالتی که اونم رایگان هست. قرار نیست در یک ایده افراطی عمل کنیم. همینکه نذاریم اید۶ های افراطی چپ ها عملی بشه کافیه خودمون نباید افراطی بششیم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پیشنهاد ایران؟!!
خب نمیخواید جنگ تموم کنید نکنید اما اینی که شما نوشتید بیشتر هیزم توی آتیش طرف میریزه
همتون جمع شدید یه جا و نشستید عقلاتون ریختید روی هم و این شده خروجی تصمیمتون
به زورم میخواید بپوشونید تن همه!!
کاش ریاضیتون خوب بود و میفهمیدید که این... یه قضیه دوشرطیه و باید از هر دو طرف ثابت بشه
Anonymous
پیروز جنگ بودید
آمریکا محاصره کرده بودید
تورم ۳۰۰و۴۰۰و۵۰۰ووو٪٪٪ به آمریکا تحمیل میکردید بنظرتون این شروط قبول میکرد؟؟؟؟؟؟
مغز برای فکر و محاسبه هم هست فقط برای تکون دادن زبان نیست....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
واقعا خجالت نمی کشید با این همه بدبختی باز میگید ما پیروزیم. ...
ناشناسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آخه یکی نیست بگه اونی که گرفتی دستت حتی اسم ش هم نمیدونی! حتی اگر اسم و کاربرد ش هم بدونی از پس لگدش بر نمیای! پس چرا دست گرفتی اونجوری...؟؟؟؟؟!!؟!؟!؟؟!!
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بچه ها عطراسپری شد رفته تو چشمم الان میسوزه و آب ریزش دارم مثه سرماخوردگی لطفا راهنمایی کنید😫😩
Anonymous
چشماتو خوب بشور و زمان بده، خوب میشی
Anonymous
با چایی بشور. بریز تو نعلبکی سرتو بگیر پایین تو نعلبکی بعد مرتب پلک بزن. یا یه پنبه بزن تو چایی بمال تو چشمت
Anonymous
شما اینجارو با چت روم اشتباه گرفتی
Anonymous
حدود یک ربع زیر آب بگیرید (چشم باز) و بعد قطره نفازولین
دیزنی
مرسی از دوستانی که راهنمایی کردن بهتر شدم ولی سفیدی چشمم قرمز شده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
محاصره نقض آتش بسه چرا ناوهای آمریکا رو نمیزنید محاصره از جنگ بدتره همه چی داره بی حساب گرون میشه
Anonymous
آخه میدونی ترامپ گفته محاصره دوستانه‌س
Anonymous
چون ما پیروز،شدیم نیازی نیست محاصره بی اثر را بشکنیم.
ما شجاع و نترس هستیم
نمیدونستی؟؟؟؟
اینو همه میدونن هممممههههه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دقت کردین از موقعی که اینترنت قطع شده خبری از اختلاس و دزدی نیست. پس نتیجه میگیریم اینترنت باعث این همه اختلاس و دزدی میشه اصلا چه کاریه اینترنتی که باعث اختلاس و دزدیه رو وصل کنن.



جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد
Anonymous
اختلاسگرها منتظرن مرزها باز بشه چون اونام حالا مثل ما تو ایران زندانین و بانکها و صرافیایی که براشون پول جابجا میکنن دیگه زیر ذره ببن نباشن بعد پولا رو بردان و فلنگو ببندن !!
ایران برای همه ایرانیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
“ایران برای همه ایرانیان “درود صبحگاهی خود را خدمت تمامی دوستان چه موافق نظراتم و چه مخالف نظراتم و همه عزیزان خبرگزاری آفتاب نیوز تقدیم می کند .
Anonymous
کاش واقعا برای همه بود، از صدساله پیش فقط چند گروهی مصادره میکنند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اون دوش پرتاب ی مقدار بزرگ نیست به نظرتان؟!!
سارا
😍😍
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مشکل از دید من بی عدالتی و تک صدایی
راه حل: رسیدن قدرت واقعی به مردم
روش: اتحاد برای هدف ، شروع اعتراض سکوت و یک وسیله معین برای اتحاد مثل کتاب قلعه حیوانات

دوستان خواهشاً هر کس از دید خودش مشکل در چی می بینی و راه حلش چیه

اول باید نقطه نظر مشترک برسیم تا روی اون متحد بشیم
Anonymous
https://github.com/IranAzadAbad/ideas/discussions
سرشناس
شما گوش به زنگ باش. لازم نیست مبصربازی در بیاری. فقط گوش به زنگ باش. خودت میفهمی کی چیکار باید بکنی.
Anonymous
اتحاد یا ائتلاف
بهش فکر کنید
با دقت
لیلی
مشکل اینه حرف مردم رو گوش نمیدن.
یام یام
اعتراض سکوت ، تو سوئیس زندگی میکنی؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کسی که اینترنت پرو گرفته نمیتونه بیاد اینجا ... ناله کنه و از گرونی و همه چیزهایی که تو مملکت هست شاکی باشه آره دایی
Anonymous
کسایی که نت پرو گرفتن چه فرقی دارن با کسایی که کانفیگ گرفتن؟ جفتشون دارن به پسرای اونا پول میدن
Anonymous
کسیکه ثبت‌نام خودرو کرده
مسکن ملی
یارانه
سهام عدالت
و... همچنین
Anonymous
کانفیگ رو صرفا پسرای اونا نمیسازن یه فرد عادی با دانش شبکه و برنامه نویسی و هک و امنیت هم میتونه کانفیگ و راه دور زدن سانسور بسازه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
درست متوجه شدم؟!
یعنی قدرت اول منطقه که طی دو ماه گذشته، رهبرش و تعداد زیادی از فرماندهان و سران سیاسی رو طی یه جنگ از دست داده بجای انتقام، داره به کشورهای همسایه رو میزنه تا وساطت کنند و جنگ تموم بشه؟؟؟؟؟
پوچ
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جهت اطلاع این برزخی که توشیم از آه مادران آن ۵۰۰ هزار سوری هستش
Anonymous
ما هیزم های تر این مهلکه ایم
Anonymous
۶۲۰۰۰۰
۶۲۰هزار انسان اکثرا غیرنظامی
Anonymous
افرین... دقیقا وقتی با اوضاه کمی خوب جلوی ... سکوت کردیمو با اینکه با پول ما سوریه اونطوری کردن.... فقط جنگ و بدبختیو از دست دادن همه چی میتونه کمی این مردمو ..
Anonymous
اوایل جنگ داخلی سوریه بود یه مرد سوریه ای تو یه ویدئو دیدم ایرانیا رو نفرین میکرد، بهش رسیدیم
Anonymous
مگر مردم ایران اون بلا رو سر سوریه آوردند؟
ناشناس
ماکه خودمون قربانی بوده وهستیم!ازکه تاحالااه مظلوم به جای ظالم مظلوم دیگه رومیگیره؟!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این خانمایی که با تجهیزات نظامی پز میدن واقعیتش همه میدونیم اینا همون خانمهای جامعه ما هستن و خواهران و برادران و همسران فامیل و آشنایان که غیر از این نیست نکته اش اینکه ما که خودمون از تنبلی خانمهامون و خواهرانمون قشنگ مطلع هستیم .....
Anonymous
اینا تو شغل اداری پشت میزی هم 5 سال زودتر بازنشسته میکننشون تا یه مشکلی بشه دورکار میشن ... هممون میدونیم این فمنیست بازیا هم توطئه و فیلم چپ های جهان وطنه و توخالی!
Anonymous
زن ایرانی اگه تنبل بود ک این همه جاوید نام زن و دختر جوون نداشتیم حتی بعد اینکه حجاب رو آزاد کردن تو جنبش های بعدی هم همیشه جنگیدن. هیچ کس حق توهین به زن رو نداره اگه توهین میکنی میخوای حقارت خودتو کمرنگ کنی
محسن yam
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بالعرض که جنگ تمام و ما پیروز شدیم

خب؛با این روند فعلی من هیچ امیدی به بهبود اوضاع نمی بینم :هنوز همون‌تفکری که وضع کشور رو به اینجا رسونده ،داره جولان میده

بیشتر نمینویسم چون آفتاب سانسور می کنه
Anonymous
این حرفهای منطقیتونو نمیفهمم الان مخاطبه شما اینان که میخوای جوابتو بدن؟؟؟ برادر بحث بقا برا اینا فقط همین باقی اصلا مهم نیست ،،، رحم و انصاف میخوای بیخیال ،،، یا اونی انداختی که یه زمانی میگفت مبارزه بدون خشونتو مخالفانو تندرو میدونست الان یهو دید چند نفر پشتشن میگه اینا رو باید با جنگو و کش رفع کرد که من بیام بشینم جاشونو بخورم ..
خودتی افتاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بنده با سلول سلول و میتوکندری‌های سلول معتقدم آفتاب در منتشر نکردن نظرات،بی تقصیره، بنده خدا نت نداره و گرنه چیز بدی نمیگیم که قابل نشر نباشه!!
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اقا یه دوستی بود هرروز کتاب قلعه حیوانات را تبلیغ میکرد.
منظورش چی بود؟
دیزنی
خودتو ناراحت نکن منظوری نداشت😁
ایران
کتاب بخون تا متوجه شوید
سیمرغ
لحظه به لحظه ی کتاب داره الان تو کشور تکرار میشه😔
Anonymous
بیخیال یادش ننداز
Anonymous
اینها توی دهه هفتاد و هشتاد گیر کردن !
باو ما 1388 و 1396 و 1398 و 1402 و
1404 را پشت سر گذاشتیم .
طرحی نو در اندازید.
Anonymous
هیچی بابا طرف فقط همون کتاب رو خونده بود
Anonymous
تصور می‌کرد مردم نمی‌دونن تو چه موقعیتی هستند، در حالیکه اون کتاب رو باید کسانی بخوانند که دنبال انقلاب‌های چپ‌گرا هستند
Anonymous
شما دفترچه دیکتاتوری نوین را مطالعه فرمایید
کتاب‌خوانی برای بعضیا زیاد است
Anonymous
چون همه چیز اون کتاب عینا داره تکرار میشه.
اون کتاب در مورد انقلاب حیوانات (رعیت) علیه صاحب مزرعه (سلطنت و اشراف) است و اینکه چه طور خوک‌ها قدرت را بدست میگیرند و دیکتاتوری به راه می‌اندازند اما حیوانات راضی هستند چون فکر می‌کنند خودشون دارن حکومت می‌کنند (جمهوری)
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آخه چطوری تو چشم هم نگاه می‌کنید و میگید ما پیروز شدیم؟ ملت رو بیچاره کردید دست بردارید ...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آقا حالا که چه بخوایم چه نخوایم ترامپ داره نفت ما رو مصادره میکنه و تا الان طبق اخبار ۵ میلیارد رو بالا کشیده، نمیشه حداقل با این پول یه ماهواره اینترنتی اجاره کنه بندازه بالا سرمون اینترنت وصل بشه؟
کچل کن بیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
زنامون اگه انقدر جنگی هستن چرا قانون نویس عزیز تو بند 1 قانون نظام وظیفه ""عمومی"" عمومیت موضوع رو نقض و اونها رو از ادای دین بخاک میهن معاف کرده؟!!!؟
Anonymous
نمایشی
Anonymous
قانونگذاران مردها هستن. سوالی دارید از همجنس هات بپرس
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
راهپیمایان رشتی خیلی خلاقانه و جسورانه عمل میکنند.
یا ذولفقار
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خدا را شکر که آتش بس بین اسراییل و لبنان هست البته حزب الله هم داره حتما رعایت می‌کنه.
لیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه مسلمان توی شما نیست یه موشک بزنه حزب‌الله رو نجات بده؟ شاید هم حزب‌الله با چیزی معاوضه شده
Anonymous
می‌ترسند یک خوشگل بزنند اسراییل نابود بشه چون در آن صورت مسجد الاقصی هم نابود میشه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
لطفا خبر دلار ۱۹۰ هزار تومانی با قرمز نمایش بده
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یکی به اینها بگه دشمن تو خلیج فارس است نه وسط شهر ها
برید خلیج فارس کم مردم آزار بدین
Anonymous
این چهره پوشوندن و بلندگوی وانت ...
کلمپوک
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ره‌آورد چندین ساله. بلاتکلیفی و دیگر هیچ. این است زندگی در اینجا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه موشک بزن به مننننن..
دیزنی
موشک تموم شده یه چی دیگه درخواست کن🫠
Anonymous
داداش برو ته صف
ما خیلی وقته تو نوبتیم ...
دیزنی
🚀🚀🚀🚀🚀بیا اینم موشک
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جالبه که توی پیشنهاد جدید ایران اصلا صحبتی از اورانیوم ها و بحث غنی سازی نیست
Anonymous
پیشنهاد ایران در جواب اورانیوم و هسته ای هست دیگه. اونا گفتن تحویل بدین اینام در پاسخ این بندها رو اعلام کردن
Anonymous
در پیشنهادهای قبلی هم نبود
Anonymous
آنها حل شده قرار سر جهاز بدهند
Anonymous
هسته پرتقال فعلا ۴۵۰ کیلو ندارند. باید صبر کنند هسته هلو و زردآلو یا هندوانه بهشون بدیم. قیمتش هم بهشون اول بگیم کگو بیانه بگیرید که دشمن نزنه زیرش.
یک ایرانی شرمنده از خانواده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
به ترامپ بگویید بهای آنچه را که نپرداختیم نداشتیم قسطی حساب بکنه اگر پول داشتیم جوانهای ما هم الان صاحب شغل و خانه و زندگی بودند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مرگ بر ستمگر ، اینترنت فیلتر کن، فیلترشکن فروش
ویدیو رفت، ماهواره رفت، حجاب رفت، فیلتر و فیلترشکن هم میره...
سیاهی به ذغال می مونه...
ابراهیم
چقدر ساده ای واقعا
عمره ما هم داره میره همراهش
ضمنا اینا اگه قرار بود شرم کنند و روسیاه باشن ...
منگوله‌گوش میرزا
دوست عزیز
بله حجاب رفت، ولی من تمام عمرم به حاطرش عذاب کشیدم. حالا تو ۳۴ سالگی هنوزم با ترس و لرز میرم خیابون.
واسه یه ویدیو چقدر عذاب کشیدیم. بله رفت ولی به قول دوستمون، همراهش عمر ما هم رفت
عمر بر باد رفته
اینها رفتن ولی چه فایده عمر ما دهه شصتیا هم با اینا رفت....
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
قائم‌مقام پیشین وزارت اطلاعات گفت: در حملات دشمن به زندان اوین؛ما زندانیانی داشتیم که اعدامی و حبس ابدی بودند؛ دیوار ریخته است، اما فرار نکرده و نرفته‌اند.

خوب این از شرف زندانیان و مردم ،
شما چکار کردید ؟؟ اعدامشان کردید ؟؟!!؟؟ اگر بله: خیلی ...
محمد
این نشون میده که ببین بیرون از اونجا چه زندانیه....
کاش یک مقدار هم فکر میکردن قبل حرف زدن
Anonymous
حالا اون یه چیزی گفت جدی نگیر :))
ناشناس
کجا برن ؟ بیان بیرون دنبال خونه و غذا و بدهی و قسط و هزار جور فلاکت بیفتن ! معلومه که همون داخل حداقل یه جا خواب و یه لقمه نون پیدا میشه
Anonymous
اونجا و زیر بمب ها را از امن تر سایر نقاط فرض کرده ، گفته پامو بزارم بیرون زدن
Anonymous
تمام کوه اوین در نزدیکی زندان اوین مین گذاری شده است این است...
>!
طرف با خودش گفته چه کاریه از یه زندان کوچیکتر برم یه بزرگترش منتها با این فرق که بیرون اجاره خونه اجاره مغازه قبض آب برق گاز تلفن مالیات تازه بدون درآمد امن و اینکه آیا فردا هم کاری باشه یا نباشه !!! چه کاریه همین تو میمونم نون و ماستمو میخورم بیرون خیلی ترسناک تر از این تویه !!!!
رنگو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آقای رنگو اینجا زندگی سخته خیلی سخت
ب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کشور هزار دستان
Anonymous
تا چند وقت پیش کشور یک‌دست بود.
اشعه ایکس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
⛔ ترامپ: تصور نمی کنم طرح تازه ایران قابل قبول باشد

📌 ترامپ برچیدن کامل برنامه هسته‌ای و خارج کردن کل اورانیوم غنی‌شده رو میخواد
+
بازگشایی بی قید و شرط تنگه هرمز
+
محدود کردن برد و تعداد موشکها
+
قطع کامل حمایت از نیابتی‌ها

✅ جنگ تا پیروزی قطعی یکی از طرفین ادامه خواهد داشت
Anonymous
ترامپ غلط کرده که میخواد
اگه میتونست با بمباران تا حالا بدست اورده بود
مام میخوایم کاخ سفید حسینیه بشه،پس به اون در
Anonymous
قطع حمایت از نیابتیها رو هرگز نمیتونن بپذیرن چون برابر با نابودی خودشونه
فرکینگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ه نقل از افکارنیوز، کانال ۱۲ عبری: افزایش تماس‌های فرمانده سنتکام با رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل برای احتمال ازسرگیری عملیات.
ساعاتی پیش از این خبر، ورود چندین فروند جنگنده F18 به منطقه توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده بود.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
واقعا ما تو ی جای عجیبی از تاریخ گیر افتادیم!
و هیچ نجات دهنده ای غیر از خود ملت ایران وجود نداره
کاش به خودمون بیایم
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🉐️ ترامپ:

«خوب، نیازی به این نبود. من این را نگفتم. گفتم که اگر همین الان برویم، بازسازی برای آن‌ها بیست سال طول می‌کشد. اما ما همین الان نمی‌رویم. ما این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهیم که کسی مجبور نباشد🔹️دو سال یا پنج سال دیگر دوباره برگردد🔹️.»
ایرانِ من
همش حرف هست. بعدش هم دموکراتها میان روز از نو و تحریم و مذاکره از نو. ما ۹۸ درصد مردم میمونیم و هزار بدبختی و زندگی نکبتی.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مسئولین روزی ۱۰ بار به مسئولین کشورهای دیگه پیغام پسغام میفرستن که واسطه بشن جنگ و تموم کنن ، بعد میان میگن ترامپ داشت برای اتمام جنگ التماس می کرد ،
Anonymous
👌
Nobody
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
واقعا ایران پیشنهادی داده که نمیشه ردش کرد:

«مباحثی مانند تضمین عدم تجاوز نظامی، بیرون بردن نیروهای نظامی آمریکا از محیط پیرامونی ایران، رفع محاصره دریایی، آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران، پرداخت غرامت، لغو تحریمها و پایان جنگ در همه جبهه‌ها از جمله لبنان، سازوکار جدید تنگه هرمز و … بخشی از مباحثی است که در پیشنهاد ۱۴ بندی ایران گنجانده شده است. ایران منتظر پاسخ رسمی آمریکا به پیشنهادات است.»

تازه منتظر پاسخ هم هست 🐄
عجب عجب
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
والا دیگه ندیده بودیم که موشکو بزارن روی شونه، انگار سینی حلواست🫤
امیر
ما دهه شصتی های بیچاره چ چیزا که ندیدیم 😄
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چقدر دروغگویی، چقدر بی اعتباری،
یادتون اون اوایل آتش بس چپ و راست شبکه خبر زیرنویس می‌کرد با فشار ایران پیش شرط آتش بس در لبنان، برای مذاکره، انجام شد.
...
اولا خیلی محدود بود،
ثانیا، چندین بار از جمله دیشب، به صورت وحشتناک ِلبنان را میزنه، در حالی که در آتش بس هستیم،
پس چرا ...
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🉐️ خبرنگار:

🔻شما گفتید که تنها ۸۵٪ از توانایی‌های ساخت موشک ایران از بین رفته است. آیا آن ۱۵٪ باقی‌مانده مهم است؟ آیا ایالات متحده باید آن را از بین ببرد؟

Ⓜ️ ترامپ:
🔸️من دوست دارم آن را از بین ببرم، بله. البته این شروعی برای آن‌ها خواهد بود تا دوباره بسازند، ولی بله من دوست دارم آن‌ها را از بین ببرم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اقایان متوجه نیستن. شما فقط باید امضا کنید و هیچ پیشنهادی نمیتوانید بدهید. ترامپ مذاکره نمیکند ترامپ حکم میکند
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اینترنت رو باز کنید .نکنه اینم سهمیه ای هست ..ماها آدمای بیگناه و فلک زده با اینترنت کسب و کار داشتیم نابود شدیم .شاید دو سال بخواید این نامه های .....رو بفرستید به ما مربوط نیست .ما کسب و کار نداریم.
شبح تاریکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🉐️ دونالد ترامپ هنگام صحبت با خبرنگاران در مارالاگو قبل از بازگشت به کاخ سفید:

“البته، من می‌خواهم آنچه را که از ایران باقی مانده است، حذف کنم.”
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
❌ باز یوسف پزشکیان دست به قلم شد تا با طرح برخی گزاره‌های مجعول و باطل در زمین دشمن بازی کند!

‼️وی نوشته اسرائیل از این جنگ به لحاظ اقتصادی منتفع شده که یحتمل منظورش این است که ما با موشکهایمان برای صهیونیستها شمش طلا می‌فرستادیم و زمین حیفا و تل‌آویو را جهت کشت زعفران شخم می‌زدیم!

⁉️و اما از رضایت موقت و در ادامه، شکل‌گیری نارضایتی در مردم نیز نوشته که باید از ایشان پرسید، آیا قرار است همچنان مشکلات معیشتی بر سر مردم آوار شود و وانمود گردد که همه اینها از عواقب جنگ است؟

⁉️و اینکه تا کجا قرار است روی بازشدن اینترنت بین‌المللی در خلاف مصالح امنیت‌ملی، موج‌سواری کنید و تلقین نارضایتی نمایید؟

✍ مریم اشرفی گودرزی

بخونید مطلب رو ببینید نویسنده چقد.... است
Anonymous
الان مریم شده تشخیص دهنده مصالح ملی؟ البته اینکه با زبان تحکم و دیکنه داره مینویسه تقصیر خودش نیستا... عادت کرده
Anonymous
نه درست بود...همون مثبت درست بود🙃
Anonymous
نارضایتی از تلقین گذشته به نقطه انفجار رسیده
ازم چیزی نمونده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بندهایی که ایران داده خیلی جالبه هیچ حرفی از انرژی هسته ای نزده ولی باز از لبنان زده .معلومه برگه رو تکه تکه می‌کنه .من نمی‌دونم شاید این برگه با اصلی فرق داره .باور کنید اسم کشور ما ایران هست ایران نه لبنان د
Anonymous
کجای کارید.. ی زمانی اصلاح ساختار سازمان ملل و موضوع مهمی مثل عدالت در جهان موضوع مداکره بود.. بماند ک شاید از امادگی برای مدیریت جهان هم حرف زده باشن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
مدارس تعطیل ، دانشگاهها تعطیل ، بورس تعطیل ، اینترنت تعطیل ، صنایع بزرگ تعطیل! نکشی مارو با این اقتدار ابر قدرت منطقه و تازه گی ها جهان (البته موازی)!
Anonymous
کدوم کشور تونسته مثل ایران جلوی امریکا بایسته؟
Anonymous
واقعا ابر قدرتيم!!!
دخترلیبرال
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
افتاب قشنگم بازکه ازاین عکسا گذاشتی🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پزشکیان ... :
خو اینترنت رو قطع کردن
وصل کنیم بازم قطع می کنن
حالا یکی بگه من چیکار کنم ؟ 😑
ناشناس
😅 استعفا بده جون خودتو راحت کن، باور کن برای خودت خوبه.
Anonymous
حرکات موزون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آفتاب جان حالا این عکس هارو می‌زاری که همه باهم بخندیم یا واقعا به این چیزها باور داری؟
ایرانِ من
جهت پارادوکس روزگار
بچه همسایه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه طرح چند ماده‌ای هم به مردم بدین شاید به توافق رسیدیم و تونستیم اینترنت و آسایشمون رو پس بگیریم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این عزیزان مدافع وطن چرا همشون چهره هاشون پوشوندن مگه دفاع از وطن چه مشکلی داره که میترسن شناسایی بشن نکنه خدایی نکرده از چیز دیگری دفاع میکنن
Anonymous
میگن احتمالا در آینده که ورق برگشت براشون بد نباشه
بعضی ها در هر دو روی ورق بازی میکنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این که ماکته از اینا آموزش میدادن
نمی‌دونم ولی چرا حس میکنم اشتباه گرفته
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نت که فعلا وصل نمیشه
چون با این تورم و قیمتها میدونن ی دی ماه دیگه شکل میگیره با ابعاد بسیار گسترده تر
کشور از داخل و خارج در حال انفجاره
من میگم کشور تو بخوان ….
اشعه ایکس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
⛔ ایران از طریق یک میانجی پاکستانی پاسخ خود را به آمریکا ارسال کرده است که بر پایان دائمی جنگ تمرکز دارد.

برخی از درخواست‌های ایران به شرح زیر است:
ـ تضمین عدم انجام حملات نظامی جدید توسط آمریکا یا اسرائیل
ـ خروج دارایی‌های نظامی آمریکا از خاورمیانه
ـ برداشتن محاصره دریایی
ـ آزادسازی دارایی‌های مسدود شده ایران
ـ پرداخت غرامت‌های جنگی
ـ لغو تحریم‌های اقتصادی
ـ پایان دائمی جنگ در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان
ـ ایجاد مکانیزم جدید برای مدیریت تنگه هرمز

📌 دقیقا نقطه ضعفهاشون رو برای ترامپ افشا کردن
Anonymous
ایضا تحویل کت بسته روبیو و کین
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چرا ماسک میزنن همشون؟؟؟ مگه کارشون درسا نیست؟؟ از چیزی میترسن؟؟؟
وحید
از آینده میترسند
دیزنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سلام به همه هموطنام صبحتون بخیر😊
یه سلام صبخیر مخصوص به ادمین مهربون آفتاب جون 🫠
خداروشکر امروز کسی اعدام نشده🙏
ادمین جان من چندکلمه حرف داشتم لطفااول صبح نامهربونی نکن بزارش باشه؟آفرین🤗
دیشب دوستی به اسم کاربری(کاساندان)ساعت(۰۰:۱۸)بامداد یه کامنتی گذاشته و از تصوراتی که نسبت به بچه های آفتاب توی ذهنش داشته نوشته بعد یک شخصیت قلابی به اسم دیزنی خودشو جای من جا زده و کامنت گذاشته خواستم بگم من دیزنی واقعی هستم شبا زود میخوابم تا دیروقت بیدار نیستم😁فک کنم بعضی دوستان که کامتتاشون منتشر نمیشن میان خودشون جای بقیه جا میزنن این مشکل واسه خانم ایگرگ هم پیش اومده بود .لطفا دیزنی قلابی دیگه خودتو جای من جا نزن ناراحت میشم☹️☹️🥺🥺🥺🥺🥺
رضا
اینترنت وصل شد یه گروه باید بزنیم، هم داشته باشیم 😁😁
دیزی
من دیزنی نیستم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یکی از روز اول جنگ دنبال موج ۶۹ می‌گشت، اون که انجام شد ، هیچ . به روز ۶۹ هم رسیدیم
کیوا
اره یادش بخیر انگار همین یه ماهه پیش بود
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
گرانی, تورم , افزایش نرخ دلار , کمبود دارو , اختلاس و دزدی , بی عدالتی , مشکلات اجتماعی , مشکلات روحی و روانی , رانت و رشوه , بی عدالتی و ...... تماما تقصیر امریکاس و مسئولین زحمت کش و پاکدست و مردم دوست ما هیچ نقشی در این مشکلات ندارند
Anonymous
ولی در عوضش ما پیروزیم و هر شب میریم به خیابون
Anonymous
اعدام ها هم که اصلن از همه بدتر است هم مقصر آمریکاست. البته این اعدام ... این خاصیت را دارد که مردم اعتراض کردن را یاد میگیرند آفتاب عزیز روزی چند پیام برای زنده نگه داشتن یاد کشته شدگان در آفتاب منتشر کن گرچه همیشه پر دل و یاد ما هستند
Anonymous
و آمریکای اعدام دوست وقیح!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس: تصویری که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، چهره وحشیانه کابینه رژیم صهیونیستی را بیش از پیش نمایان کرده است.
در این تصویر، کیک تولد ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، با یک طناب دار تزئین شده است؛ نمادی دهشتناک که مستقیماً به قانون جنجالی اعدام اسرای فلسطینی اشاره دارد.
روی این کیک تولد نوشته شده: «تبریک وزیر بن گویر. بعضی وقت‌ها رویاها به حقیقت می‌پیوندند
کمیل
خبرگزاری فالس از طناب دار وحشت کرده ولی همینجور با آب و تاب خبر اعدام منتشر می‌کنه
Anonymous
اعدام دهشتناکه؟ واقعا؟؟!!
Anonymous
تصویر وحشیانه اونا با یک کیک نمایان شد ولی ما که در سال ۴۰۰۰ اعدام داریم هنوز چهره‌مون نمایان نشده؟
رضا
امان از فارس نیوز
Anonymous
اگر اسراییل فلسطینی اعدام کنه میگن دشمن را اعدام کرده
شما که ... اعدام می کنید
دیگه خ.....
Anonymous
منفیها برای فالسه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خانم به خدا اشتباه گرفتی، جان هر کس دوست داری بزار زمین . اون زمین به زمین هست ، باید از روی لانچر شلیک بشه ، دوش پرتاب یه چیز دیگه است . گفتیم بچه ها براتون بیارن ، تو انبار اینجا موجود نیست .
چان هر کی دوست داری نکن . اون اگه اونطوری شلیک بشه هم بقیه تا شعاع یک کیلومتری را ذغال میکنه.
التماس های مسئول انبار به این خانمه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
چقد چین مهربونه!!! گفته این تحریم قانونی نیست..اخی
رفوزه
چین و روسیه اگر بیخیال ایران نشن یه جور مکافات دارن، اگه تن به خواسته‌های ترامپ بدن هم یه جور دیگه، در واقع بد و بدتر.
اقتصاد چین خیلی آسیب‌پذیره، بحران اقتصادی چین به لطف ویروس چینی برای چندسال مخفی شده بود، اما اگر بیش از این تنگه بسته بمونه مساله خیلی خطرناک میشه.
وضعیت فعلی از همه نظر به سود آمریکاست.
غیر ناشناس هستم
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کاش میشد یه پخش زنده تلویزیونی از اون جلسه‌ای که رییس جمهور ترامپ و تیمش دور هم نشستن و دارن شروط چهارده گانه ایران رو میخونند وجود داشته باشه. واکنش هاشون به این شروط باید دیدنی باشه ، دیدنی...:)))
Anonymous
خنده های تلخ و تصمیمات بزرگ واکنش آنهاست.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یک بند هم به پیشنهاد ۱۴ ماده ای اضافه می کردید که ایالت کالیفرنیا را هم به شما بدهند .
Anonymous
کالیفرنیا تنهایی قبول نیست. دی سی هم حسینه باید بشه قبلا گفته بودند
Anonymous
من فرصت نکردم پیشنهاد ۱۴ ماده ای جدید رو بخونم، یکی بگه حسینیه شدن کاخ سفید هم جزو ماده ها هست یا نه؟
خاله قورباغه
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ببخشید چرا روبنده میزنن؟؟
مرتاض
چون ترسناک تر بشن
Anonymous
احتمالا افغان هستن
Anonymous
که شناخته نشن، برای امنیت
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دوستان اولا شما که مجبور نیستید به عکسها واکنش نشان دهید چرا انرژی خودتان را صرف این کارها میکنید تا ماسک روی صورت دارندبرای هیچ کس مشکلی ایجاد نمیشه ونمیکنند دوما تا زمانیکه نویسنده کتاب هنر مذاکره و هم پیاله هایش تصور پیروزی دارند و می‌کنند هیچ توافقی صورت نمی‌گیرد و نخواهند کرد سوما تا زمانیکه امثال پزشکیان را رئیس جمهور خطاب میکنیدو امثال رسایی و ثابتی و غیره را نماینده مجلس ما هم نخواهیم توانست کاری بکنیم همچنان که تابه حال نتوانستیم مثال میزنم الان اینترنت را بیش از دو ماه است قطع کرده و ما را با طرحهایی مثل اینترنت پرو و سفید مسخره و تحقیر می‌کنند دو ماه که هیچ اگر دیگه وصل نکنند ما کاری نمی‌توانیم انجام دهیم چون از درون خالی هستیم و به راه خودمان اعتقادی نداریم یادمان دادند که ما هرچی گفتیم شما بدون توجه به کمیت و کیفیتش تکرار کنید و ما هم در تور آنها گرفتار و خواه ناخواه تکرار میکنیم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آقای پزشکیان جراح قلب؛
۱۱۵ روز گذشت! پس کو اون تروریست‌های داعشی اسرائیلی آموزش دیده وارداتی؟ دیگه شبها راحت می‌خوابی؟ صبحها چی راحتی؟
Anonymous
آخه گفته بود اگر کار خودمون باشه باید ما را دار زد و خوب نمیتونه اینکار را بکنه. البته پزشکیان خودش را همیشه به اون راه میزنه.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
کلا جنگ را ترامپ به راه انداخت برای این که از پرونده ی پژمان جمشیدی غافل بشیم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ساعت ۷.۴۷
تتر ۱۸۹.۰۰۰ تومااان
پتوس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اینترنت می خوام، تند سریع انقلابی
کیوا
مردم احساس آرامش کنند
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ممنون از افتاب
من تا حالا نمی دونستم دوش پرتاب سوراخ جلویش گشادتر عقبیه
در حالی که عقبی تنگ تره ،دیدم بعد اینکه شلیک میکنن دود ازش بلند میشه باز از عکس متوجه شدم برای این درازه که شلیک تموم شد دودش نیاد تو صورت و چشم طرف
Anonymous
😅
ناشناس
🤣🤣🤣🤣
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
وزارت امور خارجه قطر از گفت‌وگوی تلفنی نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور با «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران درباره روند مذاکرات اسلام‌آباد خبر داد.

در ادامه بیانیه وزارت امور خارجه قطر آمده است در این تماس تلفنی که از سوی وزیر امور خارجه ایران صورت گرفته است، روند مذاکرات جاری در اسلام آباد و تحولات مربوط به آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در بیانیه آمده است، شیخ آل‌ثانی گفت آزادی دریانوردی یک اصل اساسی و غیرقابل چانه‌زنی است.

وزیر خارجه قطر در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین گفت بستن تنگه هرمز یا استفاده از آن به عنوان یک ابزار چانه‌زنی، تنها بحران را عمیق‌تر کرده و منافع حیاتی کشورهای منطقه را به خطر می‌اندازد.

والله خوب نیست این جور آدمو نصیحت کنن. زنگ زدی اینارو بشنوی؟!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ادمین روز نیومده هنوز
صبحت بخیر
پیش بینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آفتاب خواهشا نظر منو منتشرکن خیلی مهمه
به احتمال خیلی زیاد تا شهریور اتفاق خاصی تو کشور نیفته علتشم بسیاری از اتفاقاتی هست که تو آمریکا داره رخ میده جام جهانی .انتخابات مجلس .ولی هم چنان محاصره دریایی پابرجاست ولی تو کشور به احتمال زیاد قحطی میاد و بسیاری از مواد غذایی نایاب میشه و احتمالا کشور تو فاز اعتراضات بره که این خواسته آمریکاست بعداز اون کشور در حالت بحران میره و احتمال مجدد جنگ بالا میره .
Anonymous
البته انتخابات میان دوره ای توی آبانه و به شهریور ربطی نداره
Anonymous
ما یک کشور پهناور داریم که خداروشکر امسال هم بارون خوبی اومده. قابلیت کشت انواع محصولات را داریم. کلی هم مرز زمینی در سه جهت و مرز دریایی در شمال و جنوب داریم.
ضمنا خدا روزی رسان است. ترامپ ... کی باشه
Anonymous
همه اینها بستگی به این داره تیم فوتبال ایران چه نتیجه ای در آمریکا بگیره. البته اگر دست ج ا بود بازی های ایران را بدون تماشاچی مخصوصا تماشاچی ایرانی برگزار میکرد. اطراف بازیها هم در استادیوم ها پر از ایرانی خواهد بود و تمام دنیا خواهند دید. من که بعید می‌دونم ج ا حاضر به تحمل این ریسک بشه و دنبال بهانه ای برای نرفتن به بازی ها در جام جهانی ست.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آخر معلوم نشد ممد که هی زنگ میزنه کاخ سفید کدوم ممده؟
Anonymous
حالا خوبه سعید نبوده و الا ول کن نبودین
Anonymous
ممد کوچیکه شونه
Anonymous
همونه که نبوده ببینه...
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
از این طرح چند ماده ای به اون طرح چند ماده ای فرجه.

هنر مذاکره.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ تا با دستای خودش اون اورانیوم غنی شده رو از زیر خاک بیرون نیاره ول کن نیست. حالا شما هر روز طرح تازه بفرستید. توپ بفرستید تو زمین آمریکا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بسیاری از صاحبان بورس خارج از کشور هستند.هر وقت بورس باز شد منتظر اینترنت باشید.
🌧️🌧️
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
همه چیز رو به سخره گرفته اند حضرات!!!! این به سخره گرفتن آخرش کار دستتان خواهد داد!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
با همین اسلحه ها اف ۳۵ انداختنا ! حالا هی مسخره کنید!
Anonymous
آره لاکهید مارتین هم از رو همین عکس تلاش برای مهندسی معکوسش رو شروع کرده که از همین اسلحه ها تولید کنه
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
باید یک درس حسابی به این آمریکایی های خوک خور بدیم منتظر آرماگدون باشند
Anonymous
موافقم، بدید، منتظریم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خدایا به دادمون برس
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دفعه پیش که گفت از مذاکرات راضی نیستم فرداش حمله شروع شد . الان چند روزه هی میگه راضی نیستم !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
حاضرم این بی اینترنتی و فقر و فلاکت رو چند ماه یا چند سال دیگه تحمل کنم فقط آخر قصه خوش باشه برای ما. روز آز... رو با چشمای خودم ببینم فقط همین دیگه هیچی نمیخوام
مرده متحرک
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ آنها هنوز بهای کافی برای آنچه در ۴۷ سال گذشته با بشریت و جهان کرده‌اند، نپرداخته‌اند.
Anonymous
من عاشق این املاکی کله‌زردم.
Anonymous
چقدر تفاسیر هست تو حرفاش
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دلار ۱۹۰
پوند ۲۵۰
اینترنت موجود نیست
همچنان دلخوش به این مقدار نباشید...
Anonymous
و شماها همچنان پهلوان مجازی باشید
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
وای انگار یک مشت کودک نشستند بندها رو تنظیم‌ کنند به طرف مقابل ارائه بدند. خوب در ازای این همه خواسته چی می دی؟ چه امتیازی میدی که اینها رو می خوای؟ همه جوره تو مخمصه ای خارجی و داخلی.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این خانما کجا بودن وقتی توو نقطه صفر مرزی بدونه برق توو گرمای شدید در حالی که چهار طرف برجک مرزی میدان مین و حیوان وحشی و مسیر قاچاقچی بود خدمت کردم؟؟ حالا اونا وطن پرست شدن من بیچاره بیکار ته خونه افتادم ببینم سرنوشت چه بازی در میاره و هر روز باید با ترس از آینده شروع کنم روزمو
جانی سینز
دوست عزیز ، نداره ، متوجهی که
Anonymous
ممنون از خدمتت هموطن
ناشناس
زن ستیزی ، وقتی که در ظاهر ادای روشنفکر ها رو در میلری
ناشناس
این خانوم شرف ش می ارزه به اون نور پهلوی .. ، از طرف کسی که کاملا مخالف نظام هست ولی مخالف شما زن ستیز ها هم هست که زن رو فقط برای دکور و به عنوان عروسک قبول دارین
Anonymous
خب اونا هم در حال عملیات هستن، عملیات خشم نیمه شب. ولی چون عملیات چندان موفقیت آمیز و رضایت بخش نمیشه با ابزارهای مطلوب در ابعاد شبیه سازی شده، میآن مانوووور میدن.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
این خانم محترم در تصویر با دوش پرتاب اگه واقعا شلیک کنه هم پرده گوشش پاره میشه هم...
مس
😁😁
ناشناس
هم پرده اتاق پذیرایی‌شون
Anonymous
و پرده ای دیگر اگه تا حالا سالم مونده باشه
علی
اگه پرده سینمایی مونده باشه!
Anonymous
هست اندر پس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ گفته اگر آنها کارهای بد بد بکنند دوباره حمله میکنم😁
Anonymous
اتفاقای بد میوفته اتفاقای خیلی بد😅
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ولی هرچی بیشتر با روشنفکرای ۵۷ و حتی شعرای چپگرا و... آشنا میشم بیشتر شیفته‌ی آگاهی و شعور و مرام سهراب سپهری در آن زمانی میشم که بسیاری با ... همراه شده بودند و مملکت رو به اینجا رساندند.

اما سهراب سپهری در آن زمان میگفت؛

آب را گل نکنیم
در فرودست انگار کفتری می خورد آب
یا که در بیشه ای دور سیره ای پر می شوید
یادر آبادی کوزه ای پر می گردد
آب را گل نکنیم
شاید این آبروان
می رود پای سپیدار تا فرو شوید اندوه دلی
دست درویشی شاید نان خشکیده فروبرده در آب
زن زیبایی آمد لب رود
آب را گل نکنیم
روی زیبا دو برابر شده است
چه گوارا این آب
چه زلال این رود
مردم بالا دست چه صفایی دارند
چشمه هاشان جوشان
گاوهاشان شیر افشان باد
من ندیدم ده شان
بی گمان پای چپر هاشان جای پای خداست
مهتاب آنجا می کند روشن پهنای کلام
بی گمان در ده بالا دست ،چینه ها کوتاه است
مردمش میدانند که شقایق چه گلی است
بی گمان آنجا آبی ،آبی است
غنچه ای می شکفد اهل ده باخبرند
چه دهی باید باشد کوچه باغش پر موسیقی باد
مردمان سرِ رود آب را می فهمند گل نکردنش ، ما نیز
آب را گل نکنیم


یا آنجا میگفت؛
به سراغ من اگر می‌آیید، پشت هیچستانم ،آدم اینجا تنهاست
و در این تنهایی ، سایه‌ی نارونی تا ابدیت جاریست
به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید
مبادا که ترک بردارد، چینی نازک تنهایی من
مس
همیشه برام سواله چرا شعر نو رو پشت سر هم نمینویسن مثل داستان ، اینجوری دیگه مجبور نیستیم موقع خوندنش خودمون با ریتم بخونیمش 😁
Anonymous
من قطاری دیدم که سیاست می برد
و چه خالی می رفت.
سهراب سپهری ❤️
Anonymous
محض اطلاع
سهراب هم چپ بود در اشعارش گاهی عشق شوروی بودن وجود داره
Anonymous
تو هر زمانی صدق می کنه حتی الان. زندگی زیباست بستگی داره چطوری ببینی!
دختر آفتاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
زندگی ما دهه شصتی ها از اول مزخرف بود تو مزخرف ترین حالت تو ... جای ممکن با ... مسئولین بدنیا اومدیم جمعیت زیاد مدارس شلوغ سد دانشگاه نبودن شغل ازدواج دیرهنگام الان ک فشار اقتصادی فراوان لعنت ...
Anonymous
سن اعدام رسیده به دهه هشتادیها! ما دیگه از شرم نمیدونیم چه کنیم هر چی تلاش کردیم نشد
Anonymous
خدایی هنوز برام سواله مادر و پدرها وسط جنگ چطور و چرا بچه دار میشدن واقعا؟!!!
به چه هدفی؟ به چه روزگار خوشی؟ به چه اینده ی بعد از کشور جنگ زده ای؟ :||||
واقعا گاهی فکر میکنم مادر و پدرهای دهه ۶۰ مثل مردم غزه بودن
Anonymous
دهه ۷۰ خیلی خوب بود تورم بیکاری بی اینترنتی سن ازدواج ۴۰ سال اگه تا اون موقع تمایلی باشه اگه دهه ۶۰ نصف زندگی براش زجر بود دهه ۷۰ همش بود از طرف یه دهه ۷۰ ای ۳۰ ساله بیکار
عیدوک
از بچگی زدن تو سرمون ، تو خونه، تو کوچه، تو مدرسه، تو دانشگاه، تو بازار کار ، تو استخدام ، تو ازدواج ، تو همه چی ، لعنت به این زندگی
Anonymous
واقعا بدبخت تراز دهه ۶۰ نیست هنوز اندرخم یک کوچه ایم
Anonymous
تقصیر محمدرضا پ هست سیاست کنترل جمعیت نداشت.
پس خوبه ج.ا اومد با شعار فرزند کمتر زندگی بهتر !
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
آفرین👏 یه طرح دیگه باز بفرستین تا بیشتر تحقیرتون کنه🥱
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
ترامپ: چشم عباس آقا!
بچه همسایه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خدایی این عکس‌ها رو از کجا پیدا می‌کنی ای آفتاب؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
عکس‌امروز این جوریه که اوج طنزه
ولی نمیشه توضیح داد که چرا اوج طنزه
خودت باید بفهمی که چرا اوج طنزه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
اگه توپ تو زمین آمریکاست چرا تند تند طرح براش میفرستین؟ یه جمله ای یاد گرفتین و اصن نمیدونین چی چی هست و فقط میدونین باید از زبان شما گفته بشه🫤
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
از اینترنت خونگیم ده روز زمان مونده و حجم باقی مونده هزار گیگ!!!
حق اینترنت ما رو پس بدین.
Anonymous
شبانه روز فیلم بیین
ایرانی
مثلا پس ندم میخوای چکار کنی؟
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
گویا خدا رو شکر من بن شده ام , چه بهتر ....!
R
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من عاشق عکس های سر تیتری ام ک آفتاب میزاره 😁🦦
سپهر جاویدان
Canada
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
پست ترامپ:
به‌زودی طرحی را که ایران همین حالا برای ما فرستاده بررسی خواهم کرد، اما تصور نمی‌کنم قابل قبول باشد؛ چرا که آن‌ها هنوز بهای کافی برای آنچه طی ۴۷ سال گذشته بر سر بشریت و جهان آورده‌اند، نپرداخته‌اند.

از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم!
سپهر جاویدان
Canada
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🚨اینترمیلان: هم‌زمان با تشدید تنش‌ها و بن‌بست در مذاکرات غزه، نتانیاهو قصد دارد یکشنبه ۱۳ اردیبهشت جلسه کابینه امنیتی را با حضور جمعی از وزرای ارشد برگزار کند
سپهر جاویدان
Canada
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
🚨املاکی: احتمال از سرگیری حملات وجود دارد

منبع: اینترمیلان
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
شو فشن جنگی راه انداخته اند
این یعنی مشخصه همه چیز را به مسخره گرفته اند
Anonymous
چه لاکی هم زده
ارتشی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
با طبقاتی کردن اینترنت یک ظلم دیگر هم به تاریخ معاصر افزوده اید ، مشکل اصلی تان این است که با مردم خود در جنگ هستید
Anonymous
خوب اینها دو دشمن دارند:
یکی آمریکا و اسرائیل، با جنگ رودرو و مذاکره
یکی هم مردم ایران، با ... و قطع اینترنت و ... خیابانی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
نت و وصل کنید بابا شورش و دراوردید
تا کی باید بشینیم و ب این جنگ زرگری ادامه بدیم
صبا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
الان این پیشنهاد ۱۴ بندی جدید ایران که تسنیم نوشته چه فرقی با صحبتای قبلی کرده؟ همون لوبیای سحرآمیز سابقه دیگه
Anonymous
چرا گفتی لوبیای سحرآمیز؟ من عاشق جک و لوبیای سحرآمیز بودم 🥲