کد خبر: ۱۰۵۳۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۱

ساعات کاری بانک‌های دولتی در طول ماه رمضان اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بانک مرکزی در بخش‌نامه‌ای ساعات کاری بانک‌های دولتی در طول ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

بانک مرکزی طی بخشنامه‌ای به مدیران عامل بانک‌های دولتی ابلاغ کرد به موجب تصمیم هیأت دولت برای بهره‌مندی مطلوب کارکنان از فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان و به‌وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهرمندی از برکات عدیده این ماه شریف و نوراتی نسبت به تغییر ساعات کاری ادارت و بانک‌ها اقدام کنند.

برهمین اساس ادارات و واحدهای ستادی بانک‌ها باید در تمام استان‌ها به استثنای تهران، فعالیت اداری را صبح‌ها با یک ساعت تاخیر شروع کنند و بعداز ظهر نیز یک و نیم ساعت زودتر خاتمه دهند.

همچنین تمام شعب و واحدهای اجرایی بانک‌های دولتی در تهران و سایر استان‌ها باید نیم ساعت زودتر از ادارات و واحدهای ستادی کار خود را شروع کنند.

براساس این گزارش، ادارات و واحدهای ستادی بانک‌های دولتی در استان تهران نیز باید فعالیت اداری خود را ساعت 9 صبح شروع و ساعت 14 خاتمه دهند.

ساعت کار تمام شعب و واحدهای تابعه بانک‌های دولتی در روزهای نوزدهم و بیست‌و سوم ماه رمضان با یک ساعت تاخیر نسبت به سایر روزهای ماه رمضان آغاز خواهد شد.

بانک مرکزی تاکید کرده هرگونه فعالیت فوق برنامه باید قبل و یا بعد از پایان ساعت کار انجام شود.

همچنین برنامه‌زیری ایاب‌و ذهاب کارکنان باید طوری تنظیم شود که راس ساعت مقرر در محل کار حضور داشته باشند و در پایان راس ساعت معین محل کار خود را ترک کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۲
0
0
کارمندای بدبخت بانک
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین