کد خبر: ۱۰۵۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۵

دفاع از علی کریمی همچنان ادامه دارد؛ ۹۵ درصد فوتباليست‌ها روزه نمی‌گيرند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی کریمی که به تازگی از تيم ملی ايران اخراج شده بود، روز گذشته نیز از باشگاه استیل آذین اخراج شد. علت اخراج علی کریمی طبق آنچه سایت باشگاه استیل آذین گزارش کرده، تظاهر به روزه‌خواری است.

مهرزاد معدنچی، هافبک تیم استیل‌آذین در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری ورزش ايران داشت درباره اخراج کریمی گفت: روز بازی با استقلال همه بازيكنان تيم ما در رستوران غذا خوردند و ۹۵ درصد فوتباليست‌ها نيز روزه نمی‌گيرند. ما همه مسلمانيم و به اعتقاداتمان پای‌بنديم اما واقعا با اين شرايط روزه گرفتن برای‌مان مشكل‌ ساز است. ما سر تمرين قوطی‌های آب كنار زمين‌مان داريم با اين وجود من به شخصه نديده‌ام كه كريمی در ملا عام روزه‌خواری كند. به نظر من اصلا درست نيست كه روزه‌‌داری يا روزه‌‌خواری يک نفر را رسانه‌ای كنيم.

پس از بالا گرفتن جنجال‌ها بر سر اخراج علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان تیم استیل آذین نیز وارد این جریان شده است. مهدوی کیا با حمایت از هم‌بازی خود گفته است: نباید به سادگی این بازیکن و سایر نفرات تیم را زیر سوال برد. چرا باید کریمی را متهم به روزه‌‌خواری در ملاء‌عام کرد. مگر در تمرینات ما چند تماشاگر حضور دارند که بخواهیم بگویم او در ملاءعام روزه‌خواری کرده، اصلا شاید او مسافر بوده یا دارو مصرف می‌کرده که نمی‌توانست روزه بگیرد یعنی باید درباره مسائل شخصی افراد هم تحقیق و تفحص کرد، یعنی علی کریمی تنها بازیکن لیگ ایران بوده که روزه‌خواری کرده است؟"

سردار آجرلو مدیر عامل باشگاه استیل آذین، در مصاحبه خود با کانال ۲ سیما گفت: متاسفانه آقای علی کریمی اصرار داشتند که در ملاء‌عام و در زمین به نوشیدن آب بپردازند و وقتی مسئولان به ایشان تذکر می‌دهند که این کار را نکند علی کریمی به مسئولان لیگ و فدراسیون توهین می‌کند.

علی کریمی در پاسخ به بیانیه‌ی باشگاه استیل آذین مبنی‌بر اخراجش از این باشگاه، تاکید کرد که تمام این حاشیه‌سازی‌های در پاسخ به یک مصاحبه است نه چیز دیگری.

کریمی که با مدیرعامل باشگاه استیل‌آذین اختلاف نظر شدیدی دارد در مصاحبه‌ای گفته بود: اگر از این تیم قهرمانی می‌خواهید باید مدیرعاملی در آن کار کند که بتواند ضعف‌ها را برطرف کند. به‌طور مثال ما نباید با اجبار و زور و با وعده کیک و ساندیس دادن تماشاچیانی را برای تشویق تیم به استادیوم بیاوریم.

خبرگزاری فارس در انتشار خبر روزه‌خواری علی کريمی، و توهين به مسئولان از سوی سايت افکار‌نيوز يادآور شد: علی کريمی بعد از روزه‌خواری در پيش از تمرين با نصيحت مسئولان استيل‌آذين مواجه شد و بعد از صحبت‌های آنان بار ديگر به کار خود ادامه داد. بازيکن ۷۰۰ ميليونی استيل‌آذين پيش از اين نيز در جريان مسابقات مقدماتی جام جهانی با بستن دستبند سبز به دست خود حاشيه‌ساز شده بود. 

پس از انتشار خبر محرومیت علی کریمی، بسیاری از ایرانیان حمایت خود را از علی کریمی اعلام کرده و حتی گروه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی برای حمایت از علی کریمی تاسیس کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۵
0
0
!...آجرلو همان است که تيم پاس را به بحران کشاند؟!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین