کد خبر: ۱۱۲۶۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۴

سعیدلو: پیشرفت ورزش در دوره احمدی‌نژاد با ‌٥٠ سال گذشته برابری می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی در ادامه سفر به خراسان شمالی با مسئولان و روسای هیأت‌های ورزشی استان دیدار و گفت‌و گو کرد. 

دکتر علی سعیدلو در این نشست با اشاره به نگاه دولت به ورزش کشور گفت: تخصیص اعتبارات این بخش و نیز پیشرفت‌های عمرانی و ورزشی در کشور برابر با 50 سال گذشته بوده است. 

وی افزود: تمام مشکلات ورزش کشور مشکل اعتباری نیست و تامین زیرساخت‌ها و حل معضلات علاوه بر اعتبارات، همدلی و همکاری همه دست‌اندرکاران ورزش را می‌طلبد. 

سعیدلو با اشاره به این که یکی از عوامل رشد و توسعه زیرساخت‌های ورزش، دیپلماسی ورزشی است، خاطرنشان کرد: ورزش می‌تواند تمامی مشکلات یک کشور را به‌ویژه در سطح بین‌المللی به نوعی بر طرف کند و ورزش ما برای پیشرفت نیازمند تعامل و حضور در میادین و سازمان‌های جهانی ورزشی است. 

وی اظهار کرد: در طول یک سال گذشته ورزشکاران کشورمان در بیش از 50 رویداد ورزشی مهم صاحب مقام شده‌اند که 18 رویداد آن برای نخستین بار رخ داده است. 

معاون رییس‌جمهوری با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در خراسان شمالی نیز گفت: با تخصیص 600 میلیارد ریال دیگر برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه ساخت و همچنین طرح‌های مصوب ورزشی و استفاده بهینه از امکانات توسعه ورزش در خراسان شمالی در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین