کد خبر: ۱۶۵۱۹۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۰

نخستين شكست استقلال با نكونام و بدون قلعه‌نويی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: استقلال در روزي كه امير قلعه‌نويي را روي نيمكت نداشت نخستين شكست خود را برابر سايپا تجربه كرد. 

در آخرين ديدار هفته دوم ليگ برتر فوتبال استقلال كه از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف سايپا رفته بود، در نهايت با نتيجه 2 بر يك مغلوب اين تيم شد تا نخستين شكست خود را در فصل جديد متحمل شده باشد.

در نيمه نخست سايپايي‌ها بيشتر از استقلال توپ و ميدان را در اختيار داشتند و حتي شوت سعيد دقيقي كه پس از برخورد با تير افقي دروازه به گفته نصيرزاده كا رشناس داوري به گل تبديل شده بود، از سوي داور تشخيص داده نشد و تلاش دو تيم در اين نيمه نتيجه‌اي در بر نداشت.

در آغاز نيمه دوم استقلال كه به پيروزي در اين بازي مي‌انديشيد، بازيكناني چون آرش برهاني و رودريگو توزي را به ميدان فرستاد اما اين سايپا بود كه در دقيقه 63 به وسيله اسحاق سبحاني از روي يك ضربه كرنر به گل نخست رسيد.

آبي‌پوشان كه چيزي براي از دست دادن نداشتند، حملات خود را با شدت بيشتري روي دروازه سايپا دنبال كردند تا اينكه اشتباه رحمان احمدي در محوطه جريمه باعث شد توپ جلوي پاي آرش برهاني بيفتد و او هم با يك پاس خوب سياوش اكبرپور را در مقابل دروازه خالي صاحب توپ كرد تا استقلال به وسيله اكبرپور گل تساوي را به ثمر برساند اما خوشحالي استقلالي‌ها و هواداران‌شان تنها يك دقيقه دوام داشت چرا كه سعيد دقيقي در نخستين حمله پس از گل استقلال با يك حركت زيباي انفرادي گل دوم سايپا را به ثمر رساند.

در دقايق پاياني بازي نيز جيلويد ساموئل آخرين بازيكن تعويضي استقلال بود كه وارد زمين شد اما توپ‌هاي بلند آبي‌پوشان استقلال و بازي مستقيم اين تيم سودي نداشت تا اين تيم هم مثل پرسپوليس در هفته دوم ليگ نخستين شكست خود را تجربه كند.

به گزارش ایسنا، سايپا با اين پيروزي 4 امتيازي شد و به رده ششم جدول صعود كرد. استقلال هم سه امتيازي ماند و پايين‌تر از پرسپوليس در رده نهم جدول قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
0
حیف از این پول های میلیاردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
0
چشم آقای فتح الله زاده روشن
تو حرف که از قرمزا کم نیاوردید تو عمل هم ثابت کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
0
شکست دومین تیم داراها مبارک باشد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین