کد خبر: ۱۷۴۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰

عجیب ترین تردمیل ها/ عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: افزایش طرفداران تردمیل و همچنین پرکاربرد بودن آن باعث شده است تا بسیاری از مردم از آن استفاده کنند و همچنین شرکت های تولید کننده این دستگاه ها به فکر نوآوری هایی بیافتادند . در این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از عجیب ترین تردمیل هایی که تا به حال تولید شده است:

تردمیل شنا

یکی از تردمیل های عجیبی که تا به حال طراحی شده است به شما این امکان را می دهد تا به صورت ثابت در استخر شنا کنید و می تواند سرعت شنای شما را تا 12 کیلومتر بر ساعت افزایش دهد. این دستگاه دقیقا حسی را به شما می دهد که انگار در اقیانوس گیر افتاده اید در حال شنا بر خلاف جریان آب هستید. البته خریدن این دستگاه یک حماقت بزرگ است چرا که اگر به ساحل بروید و یا خود در استخر شنا کنید کمتر پول خرج خواهید کرد. قیمت این دستگاه بیش از 4 هزار دلار است.

تردمیل زیر آب

دویدن زیر آب یکی از ورزش هایی است که بسیاری از پزشکان به آن تاکید دارند. این ایده باعث شده است تا تولید کنندگان تردمیل به فکر ایده جالبی بیافتند. آن ها تردمیل ها را درون آکواریوم قرار دادند و آن را تبدیل به یک تردمیل زیر آبی کردند. این تردمیل در حالی که بسیار عجیب است فواید زیادی نیز دارد و باعث تقویت عضله های مختلف بدن می شود.

میزکار تردمیلی

یکی از دلایلی که بسیاری از زیر ورزش فرار می کنند کار کردن و نبود وقت است. شرکت های تولید کننده وسایل ورزشی با تلفیق میزکار و تردمیل "میز کار ورزشی" را تولید کردند. این میزها به شما این امکان را می دهند تا در هنگام کار نیز ورزش را ترک نکنید و در حال کار با کامپیوتر نیز در حال دویدن باشید. البته این تردمیل ها دارای تنظیمات خاصی هستند از سرعت 4 کیلومتر بر ساعت بالاتر نمی روند.

ماشین تردمیلی

یکی از ناب ترین و بهترین ایده های تردمیل را یک طراح دانمارکی ارائه داده است. این تردمیل تقریبا به مانند یک دوچرخه می مانند، با این تفاوت که باید روی آن قدم بزنید تا حرکت کند. این ایده در حالی که بسیار عجیب است می تواند وسیله ای جالبی برای حمل و نقل باشد البته سر وصدای بسیار زیادی دارد.

تردمیل در بالن

یکی از کارهای عجیبی که با استفاده از تردمیل تا به حال انجام شده است تردمیل در بالون بوده است. "راب جینیوان" برای اینکه پولی را برای کمک به بیماران قلبی جمع اوری کند یک تردمیل در بالون قرار داد و به مدت دو ساعت و 18 دقیقه در هوا بر روی تردمیل دوید. این کار برای او بسیار سخت بود چرا که حرکت بالون غیر قابل پیش بینی بود و نمی توانست به راحتی روی آن بدود. {$old_album_174852}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
0
0
زیباست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین