کد خبر: ۱۹۲۰۶۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰
هاشمی رفسنجانی :

تقویت اعتماد مردم می‌تواند وحدت و همدلی را در جامعه ایجاد کند

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر این نکته که نباید اعتماد مردم به نظام و مسئولان مخدوش شود، تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرویس سیاسی- آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از مدیران، فعالان اقتصادی و کارآفرین کشور با توجه به نقش توده مردم در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی در قبل و بعد از پیروزی به تشریح اوج گیری مبارزه انقلابیون با رژیم پهلوی و نقش راهبردی امام(ره) در رهبری نهضت پرداخت و گفت: در مبارزات قبل از انقلاب به رغم وجود گروه‌ها و جریانات مختلف که در مبارزه حضور داشتند و رنج‌هایی که مبارزین در زندان‌ها کشیدند، آنچه که در نهایت کمر نظام شاهنشاهی را شکست نقش مرجعیت امام(ره) و حضور توده های مردم در صحنه مبارزات بود و اگر آحاد مردم وارد مبارزه نمی‌شدند پیروزی غیرممکن بود.

به گزارش آفتاب، وی تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب نیزدر مقاطع مختلف حساس و بحرانی از جمله دوران دفاع مقدس، توطئه‌های ریز و درشت دشمنان داخلی و خارجی، بحران‌ها و دوران بازسازی و سازندگی کشور مردم و داوطلبان جان برکف بودند که حرف اول و آخر را در مصائب و بحران‌های کشور زدند و خواهند زد و این مهم، جز با اعتماد و اطمینان متقابل بین مردم و مسئولان ممکن نبود.

هاشمی رفسنجانی، رمز حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور را اعتماد و اطمینان متقابل میان مسئولان و مردم دانست و گفت: مردم ایران، مردمی نجیب و وفادار به نظام و انقلابند و نباید اعتماد و اطمینان آنان را نسبت به نظام و مسئولان مخدوش کرد.

این عضو مجلس خبرگان افزود: تقویت اعتماد مردم می‌تواند وحدت و همدلی را در جامعه ایجاد کند و حماسه سیاسی و اقتصادی نیز با جلب این اعتماد و وحدت و همدلی قابل تحقق خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
11
23
این اعتماد رو فقط خاتمی میتونه به ملت برگردونه ولا غیر
دانشجو
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
5
3
تو رو خدا به داد دانشجویان علوم پزشکی تهران که الان در دانشگاه علوم پزشکی ایران تحصیل میکنند برسید 3هته است کلاس ها تشکیل نمیشه و هیچ کس هم تکلیف ما رو مشخص نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
2
13
بايد تنگنا ها رفع شود همه سلايق در انتخابات شركت كنند شوراي نگهبان سليقه اي عمل نكند و همه بيايند شايد بتوان اين همه خرابي 8 سال گذشته را اصلاح كرد و ساخت . دست به دست هم نهيم با ايمان ميهن خويش را كنيم آباد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
3
7
بی پیر مرو خرابات /هرچند سکندر جهانی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین