کد خبر: ۲۳۶۳۷۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴

توقف پرسپولیس برابر نفت تهران

پرسپولیس در یک بازی دوستانه مقابل نفت تهران به تساوی یک بر یک رسید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب یک بازی دوستانه به قضاوت تورج حق‌وردی به مصاف نفت تهران رفت که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب رضا محمدی، حسین ماهینی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، میثم حسینی، حمیدرضا علی‌عسگر، قاسم دهنوی، امید عالیشاه، میلاد کمندانی، فرزاد حاتمی و محمد نوری به میدان رفت. در نیمه دوم رضا حقیقی و پیام صادقیان به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شدند اما پس از درگیری که بین این دو به وجود آمد داور بازی هر دو را از زمین بازی اخراج کرد.

پرسپولیس در این دیدار نمایش قابل قبولی ارائه داد و توانست روی ضربه کاشته محمد نوری در دقیقه 33 دروازه حریف را باز کند اما در ادامه وحید حمدی‌نژاد در دقیقه 62 گل تساوی نفت تهران را به ثمر رساند و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید. از حاشیه‌های جالب این بازی می‌توان به این اشاره کرد که در این بازی پرسپولیس بر خلاف‌ بازی‌های گذشته از پیراهن مشکی استفاده می‌کرد و لباس آن‌ها حتی شماره و آرم اسپانسر هم نداشت. به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها از لباس تمرینی خود برای این دیدار استفاده کرده بودند.

حدود 50 نفر از هواداران پرسپولیس این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین