پایگاه خبری آفتاب
۱۸ /خرداد /۱۴۰۵
Monday 08 June 2026
کد خبر:۲۳۷۳۸
۱۷:۱۹
۱۳۸۴/۰۸/۱۷

آجيل ،ابتلا به سرطان را كاهش مي‌دهد

۱۷:۱۹
۱۳۸۴/۰۸/۱۷
به گزارش آفتاب نیوز، محققان مركز سرطان‌شناسي در اورلاندوي فلوريدا به اين نتيجه دست يافتند كه غذاهايي مانند آجيل و روغن زيتون مي‌تواند ابتلا به سرطان مثانه را در انسان به نصف تقليل دهد.

محققان اين مركز همچنين گفته اند؛ مصرف ويتامين E نقش مؤثري در كاهش حمله‌هاي قلبي دارد، هرچند هنوز از نظر علمي نتوانستند مدارك قابل استنادي را در اين خصوص ارائه كنند.



گزارش خطا
برچسب‌ها:
آجیل سرطان
ارسال پیام
captcha