کد خبر: ۲۸۲۵۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

افزایش تقاضا در بازار خودروهای داخلی/ خودروسازان در تحویل خودرو موعد مقرر را رعایت کنند

خودروسازان بهتر است طبق برنامه تدوين شده نسبت به تحویل خودرو در موعد مقرر اقدام لازم را به عمل آورند تا بازار خودرو به سمت حاشیه کشیده نشود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رکود در بازار خودروهای خارجی/ خودروسازان داخل در تحویل خودرو موعد مقرر را رعایت کنندبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با توجه به رسیدن به ماه های پایانی سال و همچنین پیش فروش های صورت گرفته خودروسازان، بازار خودرو با افزایش تقاضا نسبت به ماه های قبل مواجه شده است.
 
طی چند سال گذشته تمرکز خودروسازان داخلی بر روی تنوع در محصولات به همراه افزایش کیفیت بوده است که البته تا حدودی به این هدف رسیده اند اما مسافت زیادی تا رسیدن به نقطه مطلوب باقی مانده است.
 
از طرفی در پی تصویب بخشنامه ساماندهی واردات خودرو با امضای وزیر صنعت و در شرایطی که برخی فعالان بازار انتظار افزایش قیمت خودروهای وارداتی را داشتند، در حال حاضر تغییر قیمت چشمگیری در بازار مشاهده نمی شود و فعالان بازار همچنان از رکود بازار خودروهای خارجی سخن می‌گویند.

بر این اساس؛فعالان بازار خودرو معتقدند با توجه به حجم بالای واردات خودرو طی ماه‌های گذشته و رکود بازار، مصوبه ساماندهی واردات خودرو هنوز بر بازار تأثیر نگذاشته است. البته به دلیل عدم رضايت از خدمات پس از فروش،گراني قيمت،كمبود قطعات و... بازار خودرو وارداتی با رکود روبرو شده است.
 
با توجه به آمار بدست آمده احتمال افزایش خرید و فروش در بازار خودرو وجود دارد که این امر باعث نگرانی فعالان بازار خودرو مي شود چون در اين شرايط با افزايش تقاضا از بازار خودرو، خريداران نسبت به تحويل خودروهاي داخلي خود با مشكل روبرو خواهند شد.
 
پیشنهاد کارشناسان اين حوزه به خریداران خودرو این است اگر خرید خودرا به روزهای پایانی اسفند موکول كنند با شلوغی های شب عید بازار خودرو بر خوردخواهند كرد.
 
خودروسازان بهتر است طبق برنامه تدوين شده نسبت به تحویل خودرو در موعد مقرر اقدام لازم را به عمل آورند تا بازار خودرو به سمت حاشیه کشیده نشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین