کد خبر: ۳۳۷۱۵۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱

حاشیه‌های اولین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان /مزاح دو عضو خبرگان/معروفترین چهره‌ای که آمد

اولین روز ثبت نام از داوطلبان پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز :
اولین روز ثبت نام از داوطلبان پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

*حجت الاسلام امان اله علیمرادی از حوزه انتخابیه کرمان اولین کسی بود که از دقایقی بعد از شروع رسمی زمان ثبت نام در وزارت کشور حضور یافت.

*پس از نام نویسی چند تن از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری نخستین زن کاندیدای مجلس خبرگان رهبری به ستاد انتخابات وزارت کشور آمد و حضور وی باعث شد تا یکی از سوالات خبرنگاران از رئیس ستاد انتخابات کشور این باشد که حضور زنان برای داوطلبی مجلس خبرگان رهبری منع قانونی یا خیر؟ که مقیمی نیز در پاسخ گفت: حضور زنان برای داوطلبی نمایندگی خبرگان رهبری منع قانونی ندارد اما درنهایت شورای نگهبان باید آنها را احراز صلاحیت کند.

*اما جوانترین داوطلب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز حجت الاسلام محمد غیاثی بود که بنابه گفته خودش متولد 1366 است.

*اما در بین کسانی که برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند آیت الله سیداحمد خاتمی را می توان به عنوان معروف ترین چهره معرفی کرد.

*حجت الاسلام امان الله علیمرادی بردسیری از حوزه انتخابیه کرمان، حجت الاسلام سید مهدی دریاباری از حوزه انتخابیه تهران، حجت الاسلام حبیب الله احمدی از حوزه انتخابیه اصفهان، سید ابوالفضل میرمحمدی نماینده فعلی استان مرکزی، سیدمحسن موسوی تبریزی از حوزه انتخابیه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سعیدرضا ربیعی از حوزه انتخابیه تهران، ذکرالله اوحدی از حوزه انتخابیه تهران، حجت الاسلام محمدتقی واعظی از حوزه انتخابیه زنجان، عصمت سوادی و علی رازینی عضو فعلی مجلس خبرگان از داوطلبانی بودند که در محل وزارت کشور برای انتخابات مجلس خبرگان نام نویسی کردند.

*حجت الاسلام محمدتقی واعظی عضو فعلی مجلس خبرگان رهبری پس از انجام مراحل ثبت نام و هنگام خروج از ستاد انتخابات کشور با علی رازینی دیگر عضو مجلس خبرگان که در حال ورود به ستاد انتخابات بود روبه رو شد که واعظی به مزاح به وی گفت انتظار داشتیم شما ساعت 10 صبح اینجا باشید که رازینی در پاسخ گفت الان هم خوب است.

*سید ابوالفضل میرمحمدی نماینده فعلی استان مرکزی نیز داوطلب دیگر مجلس خبرگان رهبری بود که مدارک وی توسط پسرش سید محمد میرمحمدی دبیرکل حزب تمدن اسلامی به ستاد انتخابات وزارت کشور ارائه شد.

به گزارش فارس، ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز پنج‌شنبه 26 آذر در محل وزارت کشور آغاز شد و تا 2 دی ادامه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین