کد خبر: ۳۴۹۴۲۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
سخنگوي هيئت مركزي نظارت بر انتخابات اعلام کرد:

40 نامزد دیگر انتخابات مجلس تائیدصلاحیت شدند

ره‌پيک، سخنگوي هيئت مركزي نظارت بر انتخابات در گفت‌وگو با بخش خبري 21 شبکه يک از تائيدصلاحيت چهل نامزد ديگر در انتخابات مجلس شوراي اسلامي خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- در حالی که قرار است شورای‌نگهبان امشب آخرین مرحله از نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی را در اختیار وزارت کشور قرار دهد، سخنگوي هيئت مركزي نظارت بر انتخابات در گفت‌وگو با بخش خبري 21 شبکه يک از تائيدصلاحيت 40 داوطلب ديگر در انتخابات مجلس خبر داد. 

به گزارش آفتاب، "سیامک ره‌پیک" سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی گفت: 40 نامزد دیگر مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند.

همچنین کانال تلگرام روزنامه ایران به نقل از یک منبع آگاه نوشته است که در لیست 40 نفره‌ای که شورای نگهبان صلاحیت آنها را در بازنگری نهایی تایید کرده است نام شماری از اعضای شناخته‌شده احزاب اصلاح‌طلب به چشم می‌خورد.

این منبع با استناد به تماس‌هایی که با داوطلبان اصلاح‌طلب برقرار کرده گفت صلاحیت دستکم 5 نفر از چهره‌های اصلاح‌طلب تایید شده است. به‌گفته وی؛ امروز با اشرفی‌اصفهانی، مهر‌علیزاده، اشراقی (نوه امام)، حق‌شناس، مجید فراهانی و رحمانی خلیلی تماس برقرار شده و خبر تایید‌صلاحیت‌شان به آنها اعلام شده است.

گفتنی است که در این مرحله به شکایات 148 داوطلبی که از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارتی تایید شده اما در شورای نگهبان قانون اساسی رد شده بودند رسیدگی شد و قرار است نتایج آن امشب به وزارت کشور ارسال شود.

نظر اولیه شوری نگهبان درباره تائید صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی 16 بهمن به وزارت کشور اعلام شد.

برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای  اسلامی در مجموع 12هزار و 123 نفر نام نویسی کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین