کد خبر: ۳۵۳۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
در گفت‌وگوی «آفتاب» با نماینده مجلس بررسی شد؛

تفاوت‌‌های دولت‌ روحانی و دولت‌های احمدی‌نژاد درچیست؟

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد کار مجلس نهم با دولت روحانی بسیار راحت‌تر بود تا با دولت احمدی‌نژاد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی-سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی «آفتاب» با اشاره به اینکه مجلس نهم با دو دولت دهم و یازدهم همکاری داشت، گفت: نمایندگان این دوره از مجلس به خوبی می‌توانند کار با دولت روحانی و دولت احمدی‌نژاد را مقایسه کنند و اعتقاد دارم اکثریت مجلس می‌گویند که کار با دولت یازدهم بسیار آسان‌تر بود تا با دولت احمدی‌نژاد.

نماینده ساری در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه دولت یازدهم خواهان همراهی با قوه مقننه است، ادامه داد: دولت متوجه است که ایجاد فضای همسویی با مجلس بیشترین کارایی دارد و در عوض ایجاد چالش و فضای تضاد همکاری را مخدوش می‌کند.

وی تاکید کرد: ازآنجایی که دولت‌روحانی می‌خواهد مشکلات مردم و کشور برطرف شود از رویه ایجاد چالش بین دو قوه که دولت گذشته به آن چنگ‌زده بود فاصله گرفت و توانست تا حدودی مشکلات را بر طرف کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پایبندی به قانون یکی از ویژگی‌های دولت یازدهم است، اظهار داشت: پایبندی به قانون و عمل کردن به قانون وجه تمایز دولت روحانی از دولت احمدی‌نژاد است. دولت گذشته نه مجلس را قبول داشت و نه قانون را. در حالی که دولت تدبیر و امید تلاش دارد با تمام مشکلات و کاستی‌هایی که پیش‌روی دارد به قانون عمل کند. 

شجاعی‌کیاسری همچنین به عدم حاشیه‌سازی دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور گذشته با اظهار‌نظرهای حاشیه‌ای که داشت جو کشور و فضای تعاملی بین دولت و مجلس را بر هم می‌زد در حالی که روحانی با فاصله گرفتن از این روش فضایی مناسبی بین دو قوه ایجاد کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
2
0
دروغ گفتن پشت سر دیگران گناه است اگر جرات دارید با آقاد احمدی نژاد منازه کنید زیاد تخریب نکنید...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین