کد خبر: ۳۵۷۹۸۱
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
اشرف بروجردی در گفت‌و‌گو با «آفتاب» مطرح کرد:

شرايط سختی به دولت تحميل شده است/رسانه‌ملی هيچ نقشی در همياری دولت ندارد

اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اولویت‌های دولت در سال جدید گفت: مهمترین برنامه دولت برای سال 95 در ایجاد شرایط لازم برای حمایت از آحاد مردم در رسیدن به برنامه‌ها و اهداف خود خلاصه می‌شود. برای فراهم کردن چنین شرایطی دولت باید ثباتی را در جامعه ایجاد کنند که مردم نیز از آن امنیت پایدار را لمس کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی-  اشرف بروجردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «آفتاب» با تاکید بر اینکه اجرایی شدن بخش عمده ای از وعده های دولت یازدهم منوط به خوب عمل کردن در برجام است گفت: مهمترین رویکرد دولت با آغاز سال جدید باید این باشد که برای اجرایی شدن برجام با وجود تمام مخالفت ها و موانع و کارشکنی ها بتواند برنامه ها خود را پیش ببرد.

بروجردی با اشاره به ترکیب مجلس دهم گفت: با وضع موجود دولت یازدهم حتما شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد. این شرایط به دولت کمک می‌کند تا اهداف خود را اجرایی کرده تا مطالبات مردم را از آن طریق به مرحله اجرا بگذارد.

وی افزود: دولت با کمک مجلس و ترمیم کابینه می تواند بهبود شرایط زندگی را فراهم کند. نمی‌خواهم از واژه فقر استفاده کنم، می‌گویم کسانی هستند که در زندگی با مسائل و مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند. اینها از کسانی هستند که نیازمند و امیدوار به کمک‌ها دولت هستند. حال این شرایط نه صرفا در زمینه مالی بلکه در سایر موارد همچون شرایط زیست محیطی معنا پیدا می‌کند.

بروجردی با اشاره به اینکه دولت یازدهم وارث شرایطی بود که برای بازگردانده شدن آن به وضع عادی و بهبود وضعیت موجود نیاز به زمان داشت، گفت: نمی‌توان تمام مشکلات موجود را بر دوش این دولت گذاشت. شرایط سختی تحمیل شده است. اگر منتقدان همچنان بر طبل مخالفت بکوبند و به معارضه با دولت ادامه دهند نمی‌توان امیدی به بهبود داشت. پس دولت باید این موضوع را با مردم در میان بگذارد.

و با تاکید بر نقش تخریبی رسانه ملی گفت: متاسفانه شاهد هستیم که صدا و سیما هیچ نقش همیاری با دولت ندارد. حتی بارها دیده شده که این سازمان سعی دارد که در مقابل گزارش خوب از عملکرد دولت، نقدهایی را در جهت مخالفت با آن به نمایش بگذارد. نقد خوب است اما به شرطی که منصفانه باشد و با نگاه به همه جوانب مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد.

بروجردی در پایان گفت: آنهایی که تمام ایرادات و انتقادات خود از دولت را در وزه مسائل اقتصادی خلاصه کردند بدانند که مردم ما نه صرفا به دنبال اقتصاد بلکه در پی امنیت هستند. امنیتی که برای آنها ثبات و ماندگاری را به همراه خواهد داشت. این قدم‌هایی که تاکنون از سوی دولت برداشته شد، با تشکیل مجلس جدید ثمره بهتریی خواهد داشت. و هرچه بر تعامل بین ملت و دولت افزوده شود به نفع نظام و منافع ملی خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین