کد خبر: ۳۵۹۲۷۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
اگر به رای مردم احترام می‌گذاشتیم، باید به‌گونه‌ای دیگر عمل می‌کردیم

مردم با رای خود به آیت‌الله هاشمی، خواستار بازگشت او به نماز جمعه هستند

نماینده مردم تبریز گفت: مردم با رای خود نشان دادند ایده‌ها و سلایق آیت الله هاشمی را بیشتر از دیگران می‌پسندند و خواستار حضور ایشان هستند با اینهمه این موضوع، موضوعی سیاسی است.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود پزشکیان با اشاره به رای بالای دو میلیون آیت الله هاشمی در انتخابات مجلس خبرگان اسفندماه و دوری ایشان از تریبون نماز جمعه تهران در چندسال گذشته، اظهار کرد: عده‌ای که نگاه آیت‌الله هاشمی را قبول ندارند، اگر تمام مردم ایران هم به ایشان رای بدهند، همچنان حاضر نیستند از مخالفت با ایشان دست بکشند.مردم با رای خود به آیت‌الله هاشمی، خواستار بازگشت او به نماز جمعه هستند

به گزارش آفتاب، او گفت: باتوجه به تفاوت دیدگاه ها در فضای سیاسی کشور، اگر علاوه بر رای بالای مردم تهران به آیت‌الله هاشمی، هزار دلیل دیگر هم برای بازگشت ایشان به نماز جمعه تهران بیاوریم، آنها به هزار بهانه مانع می شوند. در واقع اگر ما به رای مردم احترام می گذاشتیم، باید به گونه‌ای دیگر عمل می کردیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس نهم خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است، این نگاه‌ها در فضای سیاسی کشور وجود دارد و به راحتی اصلاح نخواهد شد. اگر منطق روشنی داشتیم، امروز باید فضا به گونه‌ای بود که هر کس با هر ایده‌ای، بتواند در میدان عمل آن دیدگاه را پیاده کند و بر اساس طرفدارانی که میان آحاد جامعه به ایده او جذب می شوند، امکان رشد داشته باشد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس یادآور شد: درست نیست اگر به قدرت رسیدیم، دیگران را به دلیل اینکه ایده متفاوتی دارند، تخریب کنیم.

پزشکیان تصریح کرد: به هر حال، نظر مردم این است که ایده‌ها و سلایق آیت الله هاشمی را بیشتر از دیگران می‌پسندند، اینکه آیا این مسئله می تواند فضا را برای بازگشت ایشان به نماز جمعه تهران هموار کند، یک بحث مهم است که باید به آن توجه شود، اما آنچه روشن است این است که مردم با رای‌شان اعلام کرده‌اند که نظر آیت الله هاشمی را بیشتر قبول دارند. البته ممکن است برخی این دیدگاه را نپسندد؛ چراکه فکر می‌کنند آیت الله هاشمی قرار است جای آنها را بگیرد لذا ممکن است به هر کاری دست بزنند تا مانع از این اتفاق شود.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
1
به هر حال، نظر مردم این است که ایده‌ها و سلایق آیت الله هاشمی را بیشتر از دیگران می‌پسندند
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
2
پزشکیان نماینده ای همواره سالم ، فاضل، طبیب حاذق و حق بین و حقیقت خواه بوده که از وزارت تا وکالت نتوانسته بر خصایص نیک ایشان تاثیر منفی بگذارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
1
7
اگر باز بيايد ما هم ميآييم
به نماز جمعه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
0
نماز جمعه انتخابي نيست و انتصابي است...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
0
اگر بدانیم مرجع تصمیم گیری برای بازگشت هاشمی به نماز جمعه کیست رسما درخواست می کردیم که بیایند مردم که نظر نظر خود را قاطع اعلام کردند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین